یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

آرامش زندگي

عضو جدید


هر كه هستید و هر كجا زندگی می كنید، آرامش را به زندگی خویش دعوت كنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید.
اگر كلام و رفتار شما قرین آرامش باشد، بدون شك این ویژگی به دنیای اطراف شما نیزسرایت خواهد كرد. به خاطر داشته باشید برای رسیدن به این وضعیت، لازم است برخی قابلیت های و یژه را در خود پرورش دهید و شرایط خاصی را در زندگی خویش ایجاد نمایید. رعایت نكات زیر مقدماتی است كه به شما كمك می كند در این مسیر گام بردارید:
1) یاد بگیرید كه گاه مسائل را رها سازید.

بدین معنا كه به هر مسئله ای دائما گره نخورید. وقتی همیشه و همه جا در فكر مسائل خود هستید و به مرور آنها می پردازید، در واقع همیشه بار اضافه ای را با خود حمل می كنید كه این خود سبب ایجاد اضطراب و استرس درشما می گردد. بیاموزید كه با یك ذهن رها و آزاد زندگی كنید. این امر به شما كمك می كند كه با هر محرك كوچك و یا مانع جزئی آشفته نشوید.2) به خود و خدای خود ایمان داشته باشید.

اگر به خود و خدای خود ایمان داشته باشید، به راحتی از عهده مشكلات زندگی برخواهید آمد و ثابت قدم و مطمئن در راه رسیدن به اهداف خود گام خواهید برداشت.3) مثبت اندیش باشید.

اگر دیدگاه مثبت اندیشی نداشته باشید، همه چیز می تواند بی فایده و بی ثمر باشد. داشتن نگرش مثبت و امید، بهترین سلاح در مقابل ترس و اضطراب است.4) نسبت به انتظارات و برنامه ریزی های خود واقع بین و منطقی باشید.

توانایی های خود را در موقعیت های خاص بشناسید و نسبت به عدم توانایی ها و ضعف های خود واقع بین باشید. هرچقدر نگرش شما نسبت به مسائل زندگی منطقی تر باشد، به آرامش بیشتری دست خواهید یافت.

5) نسبت به انسان ها، عشق بی قید و شرط خود را نثار كنید.

شما می توانید از دوستان، هم اتاقی ها و هم كلاسی های خود شروع كنید. یاد بگیرید كه آنها را بدون قید و شرط دوست بدارید، درمقابل ضعف های آنها صبور باشید وخطاها و اهمال كاری هایشان را ببخشید. هر چقدر نسبت به دیگران بخشش بیشتری داشته باشید احساس شادی و خرسندی بیشتری را تجربه خواهید كرد.6) معنای فداكاری را لمس كنید.

دست بخشش داشته باشید ولی انتظار بازگشت نداشته باشید. دیگران را به شیوه خودشان خوشحال كنید. به افراد بی پناه ، یتیم و فقیر كمك كنید. برای آنهایی كه خواهان یاری شما هستند پشت و پناه باشید و بدون آنكه منتی بر آنها نهید تكیه گاهشان باشید. هرچقدر بیشتر ببخشایید، از الزامات و قید و بندها بیشتر رها خواهید شد.7) افكار خود را بازسازی كنید.

در افكار و عقاید خویش نسبت به شخص خود، بازنگری كنید. بیاموزید در مقابل خویشتن صبور باشید و ارزشها، استعدادها و مهارت های خود را ارج نهید. خود را بدون هیچ قید و شرطی دوست بدارید. هرگونه ترس و تردید غیرمنطقی كه در مورد خود دارید، كنار بگذارید. اگردیدگاه مثبت و سالمی را در مورد خود داشته باشید یاد خواهید گرفت كه خود را بدون قید و شرط قبول داشته باشید;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

راز جعبه طلايي و جعبه سياه:
روزي خداوند 2 جعبه به من داد يك جعبه طلايي و يك جعبه سياه و به من گفت از امروز تمام شاديها و چيزهاي خوبت را در جعبه طلايي جمع كن و غم و غصه و هرچه كه دل تو را به درد آورد در جعبه سياه. من نيز چنين كردم و غمهايم را در جعبه سياه ريختم و شادي هايم را در جعبه طلايي! با وجود اينكه جعبه طلايي روز به روز سنگين تر مي شد اما از وزن جعبه سياه كاسته مي شد! در جعبه سياه را باز كردم و با تعجب ديدم كه ته آن سوراخ است!!! جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم : پس غمهاي من كجا هستند؟! خداوند لبخندي زد و گفت: غمهاي تو اينجا هستند، نزد من! از او پرسيدم: خدايا،‌ چرا اين جعبه طلايي و اين جعبه ي سياه سوراخ را به من دادي؟ و خدا فرمود: بنده ي عزيزم، جعبه ي طلايي مال آنست كه قدر شاديهايت را بداني و جعبه سياه، تا غمهايت را رها كني!
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
شاد فكر كنید ؛ شاد زندگی كنید

شاد فكر كنید ؛ شاد زندگی كنید


آیا گمان می كنید كه خوشبخت بودن آرزویی دور و دست نیافتنی است؟ آیا معتقدید كه حوادث خارجی، خوشبختی را به شما هدیه می كنند؟ در این صورت ، احتمال دارد كه از زندگی خود رضایت نداشته باشید. برعكس اگر گمان می كنید كه خوشبختی در اندیشه و ذهن شما پنهان شده است ، فرصت برای ساختن یك زندگی مملو از شادی و رضایتمندی در پیش روی شما قرار دارد . گی ماتسون ، مشاور خانواده از رهنمودهای زیر را برای كسب رضایت از زندگی فردی و اجتماعی ارائه می دهد:
1) نعمت هایی را كه خداوند به شما عطا فرموده است ، بشمارید .
حق شناسی و قدردانی لازمه خوشبختی است . پس بهتر است كه هر روز برای كمترین چیزی كه در اختیار دارید، سپاسگزار باشید.
2) ازخود بپرسید :" چه چیزی برای من بیشترین اهمیت را دارد؟"
سعی كنید كه به ارزش های خود توجه بیشتری داشته باشید ، ( مثل جنبه اخلاقی كار خود). به ارزش هایی بها بدهید كه در زندگی به كار می روند . توقعات و انتظارهای غیرقابل كنترلی را كه نمی توانید بر آنها مسلط شده و آنها را عملی و قابل اجرا سازید ، برای خود ایجاد نكنید .
3) به واقعیت ها بیندیشید.
بررسی ها نشان داده است كه موش های آزمایشگاهی وقتی در مسیری ناشناخته ( پازل ) به دنبال پنیر می روند، اگر فقط دوبار، با نبودن پنیر، رو به روشوند از تكرار آزمایش خود داری می كنند یا مسیر حركت خود را تغییر می دهند، در حالی كه ما انسانها، بارها و بارها به دیوارهای غیر واقعی تكیه می كنیم و راه های تكراری را می پیماییم حتی اگر " پنیری" وجود نداشته باشد!
براساس نظر متخصصان ، شادترین مردم ، كسانی هستند كه امیدها و آرزوهایشان بر پایه " واقعیت " استوارست .
( كسانی كه اگر جای خالی " پنیر" را ببینند مسیر خود را عوض می كنند.) پس با خود رو راست باشید و سعی كنید آنچه كه دارید و آنچه را كه دنبال می كنید ، واقعی باشد. درغیر این صورت به سوی یأس و ناامیدی سوق خواهید یافت .
4) از مسیری كه آغاز كرده اید و به پیش می روید ، لذت ببرید.
موفقیت خود را از طریق " شایدها" و " ممكن ها" ارزیابی نكنید . بلكه درراه درست قدم بردارید تا بتوانید میزان كسب موفقیت خود را بسنجید.
5) یك فعالیت تازه را شروع كنید .

در فعالیتی كه حتی ممكن است نتوانید آن را به خوبی انجام دهید، به طور منظم و با برنامه ریزی شركت كنید. دراین صورت آنچه به دست می آورید مهارت تازه ، اعتماد به نفس بیشتر و سرگرمی است .
و آنچه از دست می دهید زمانی است كه صرف شده است ( لطفاً به شماره 9 توجه كنید)
6) از وسواس بیش ازحد دوری كنید .
آیا تا به حال با فرد وسواسی ای رو به رو شده اید كه خوشحال و راضی باشد؟ احتمالاً خیر، زیرا درزیر ماسك وسواس، ترس پنهان شده است . ترس از اشتباه كردن و پاسخگویی به عواقب ناشی از آن.
متخصصان معتقدند كه وسواس یكی از بزرگ ترین موانع تحقق آرزوهاست .
7) مثبت فكر كنید .
مثبت فكر كردن، كلیدی است كه می تواند جهانی از تغییرات را شكل بدهد. نگویید : " سعی خودم را می كنم ." بگویید: " من انجام خواهم داد."
8) با آنچه كه در اختیار دارید كار كنید.
حتی زمانی كه اوضاع ، امیدوار كننده نیست ، بهتر است فهرستی از آنچه كه در اختیار دارید تهیه كنید. مانند یك شغل ، یك دوست خوب ومهارت های اجتماعی و آنها را برای پیشرفت خود به كار ببرید .
9) توجه خود را به موضوعات بی ارزش معطوف نكنید.
اگرخود را به دست رسانه ها و آگهی ها بسپارید ، طبق آنچه كه " دارید" ارزشیابی می شوید ، نه آنچه كه " هستید" . این ملاك ارزشیابی ، رفته رفته جوانترها را نیز متأثر می سازد . درحالی كه ارزش انسان از محیط خارج به او اضافه نمی شود، بلكه ارزش فردی انسان را ، توانایی پذیرفتن مسئولیت گزینش ها، مقابله ی اندیشمندانه با مشكلات ، شناختن اهداف و برنامه ریزی برای رسیدن به آنها و پذیرفتن مسئولیت اندیشه ها و احساسات مشخص می سازد . هندیها معتقدند كه هر گزینش و انتخاب تازه ای كه می كنید همانند دانه ی گیاهی است كه می كارید ، گزینش شما رشد می كند و به بار می نشیند. اگر احساس " كم ارزشی " ، می كنید ، بهتراست به جای این كه وسوسه شوید به خرید بروید و به آنچه كه " دارید " بیفزایید ، پیاده روی كنید ، یا با یك دوست خوب به گفت و گو بنشینید .
10) با توكل به آفریننده جهان ، آرامش پیدا كنید .
همواره به یاد داشته باشید كه :" یاد خدا آرامش بخش دلهاست ";)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

shimma

عضو جدید


1. برای دستیابی به آرامش بیشتر، میوه و سبزی خام بخورید. ماست ، شیر، تخم مرغ ، دانه های خوراكی، حبوبات ، فندق و بادام نیز مصرف كنید.
2. بیشترین تنش از سر آغاز می شود نه از تن. پس دراندیشه های خویش سخت گیر مباش.
3. بوی خوش موجب افزایش سروتونین در مغز و پدید آورنده آرامش است.

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:
aloneجان واقعاً‌ ازت ممنونم ، خوشحالم كه تو اين گروهم ، خيييييييييييييييلي هم خوشحالم :w42:
اومدن تو اين گروه باعث شد كه من اعتماد به نفس از دست رفتمو دوباره بدست بيارم.:w40:
من امروز تونستم بالاخره براي يكي از مشكلاي بزرگم تصميم بگيرم و بابت اين موضوع هم خيلي خوشحالم .
بابت تمام متن هات كه باعث شد به خودم بيام ازت ممنونم و اميدوارم روز به روز پر انرژي تر ببينمت alone عزيز.;)
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
aloneجان واقعاً‌ ازت ممنونم ، خوشحالم كه تو اين گروهم ، خيييييييييييييييلي هم خوشحالم :w42:
من امروز تونستم بالاخره براي يكي از مشكلاي بزرگم تصميم بگيرم و بابت اين موضوع هم خيلي خوشحالم .
روز به روز پر انرژي تر ببينمت alone عزيز.;)


Shimmaجان به شما تبريييييييييييييييييييييييييييييييك مييييييييييييييييييييييييييييييييگم
شما وقتي اومدي به اين تالار يعني اينكه خدا دعوتت كرده پس لياقت داري كه دعوت شدي پس به قول خدا: (بخوان، تا استجابت كنم ترا).;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
در جاده موفقيت

در جاده موفقيت

مادامكوری‌، سلامتی‌اش را از دست داد اما به اهدافش رسید و خدمت بسیار بزرگی بهبشریت كرد. ادیسون هرگز از آزمایشها و تحقیقاتش ناامید و خسته نشد و هرروز امیدوارتر از قبل به كارش ادامه می‌داد. در زندگی سر تا سر پرفراز ونشیب همهٔ انسانهای موفق ویژگی‌های مشتركی یافت می‌شود.
ممكن است كه بسیاری از ما این روحیات و خصوصیات فردی را نداشته باشیم امادانشمندان ثابت كرده‌اند كه درخشش و موفقیت افراد در زمینه‌های مختلف تنهابه ۲۰% استعداد آنها و ۸۰% تلاش و پشتكارشان بستگی دارد. هر كدام از ماویژگی روحی و اخلاقی را می‌توانیم در خودمان خلق كنیم و یا از بین ببریم‌. ما نیز می‌توانیم از برترین‌ها باشیم اما باید بدانیم كه همهٔ موفق‌هاچگونه عمل كرده‌اند:
۱ -
بسیار صادق و درست كردار هستند:
همهٔ كسانی كه موفقیت را لمس كرده‌اند. همواره اصل درستكاری و صداقت راسرلوحهٔ كارهایشان قرار داده‌اند. ممكن است بسیاری با فریب و نیرنگ بهظاهر پیروز باشند، اما به راستی این درستكاران هستند كه تا انتهای خط، گویسبقت را از دیگران می‌ربایند.
۲ -
محتاط هستند:
به خاطر همین ویژگی است كه می‌توانند از همهٔ موانع به راحتی عبور كنند وهمه چیز را پشت سر بگذارند. آنها هرگز بی‌گدار به آب نمی‌زنند.
۳ -
سخت كوش و پرتلاش هستند:
برای این افراد زحمتكش پول بادآورده مفهومی ندارد. آنها لازمه رسیدن بهموفقیت را سخت‌كوشی می‌دانند و برای رسیدن به موفقیت از هیچ تلاشی فروگذارنمی‌كنند.
۴ -
تشنه یادگیری هستند:
آنها علاقه بسیار زیادی برای یادگیری در هر زمینه‌ای دارند. انسانهایموفق‌، خودشان را بالا می‌كشند و همواره در مسیر رشد و بالندگی قدممی‌گذارند. آنها از تمام جنبه‌های زندگی و به خصوص از اشتباهاتشان درسعبرت می‌آموزند و از این كار ابایی ندارند.
۵ -
مهربان و صمیمی هستند:
تا به حال دقت كرده‌اید كه انسانهای موفق چقدر مردم دار و اجتماعی ومهربان هستند. همین ویژگی‌های اخلاقی آنهاست كه محبوبیت‌شان را بیشترمی‌كند و به آنها این توانایی را می‌دهد كه سایرین را نیز در راه رسیدن بهموفقیت یاری كنند.
۶ -
وفای به عهد می‌كنند:
قول دادن و به آن عمل كردن‌، اصلی است كه میلیون‌ها انسان را در مسیر صحیح قرار داده و آنان را جزء افراد موفق می‌شمارد.
۷ -
در مواجه با مشكلات‌، به دنبال راه حل هستند:
به عقیده آنها مشكلات فرصتی است طلایی و گرانبها برای انجام دادن غیرممكن‌ها. آنها به هیچ وجه از مشكلات نمی‌ترسند و شكایتی هم ندارند. انسانهای موفق‌، همواره در جست و جوی یافتن راه حل هستند.
تنها كافیست كه از همین حالا این شاخص‌ها را در خودتان تقویت كنید. سپسمتوجه می‌شوید كه شما نیز وارد جاده موفقیت شده‌اید. همواره تصویر نهاییهدف و آرزویتان را بزرگ و پررنگ برای خودتان ترسیم كنید. یك مهندسساختمان‌، هر روز كه بر سر ساختمان در حال ساخت‌، حاضر می‌شود با در دستداشتن یك نقشه‌، تصویر نهایی را برای خودش تكمیل می‌كند. شما نیز چنین عملكنید، نقشه به دست پیش روید و از اراده و قدرت بیكران الهی غافل نباشید.;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
خيلي اينجا رونق گرفته. رئيس هم كه كولاك كردن. منم كه رفتم و كمتر ميام. خوشحالم هر روز عده بيشتري وارد اين جمع مي شن. اميدوارم هممون موفق باشيم. اين همه پست رو بايد 2 روز بخونم تا بيام تو خط.
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
خيلي اينجا رونق گرفته. رئيس هم كه كولاك كردن. منم كه رفتم و كمتر ميام. خوشحالم هر روز عده بيشتري وارد اين جمع مي شن. اميدوارم هممون موفق باشيم. اين همه پست رو بايد 2 روز بخونم تا بيام تو خط.

سيما جان تقصير خودته كه نيستي :w19:
من كه به شخصه خيلي دوست دارم كه تو باشي:w11: ولي بي‌معرفتي ديگه :cry:نه به اون اول كه همه رو كُشتي نه به الآن كه به ما زوركي سر مي‌زني:razz: خوب البته ديگه خودت رئيس شدي ديگه:w17:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
ممنم از لطفتون رئيس. ميبيني كه به تاپيك خودمم كمتر ميام. اميدوارم فرصت بيشتري برام مهيا بشه.
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
هیچ محدودیتی وجود ندارد در مورد کاری که این قانون میتواند برای شما انجام دهد جر ات داشته باشید و به آرمان خویش باور داشته باشید و آنرا به مثابه امری واقع ببینید
چه فکر کنید می توانید و چه فکر کنید نمی توانید در هر صورت حق با شماست
ما موجودات نا محدودی هستیم .هیچ سقفی نداریم . توانائیها موهبت ها و قدرتی که در هر فرد روی این سیاره هست نامحدود است
شاد باشید
احساس خوب داشته باشید
چیزی را بیابید که احساس خوبی به شما میدهد و با قلب شما هماهنگ است
هر انچه احساس خوبی نمی دهد را کنار بگذارید
سعادت خود را دنبال کنید تا جهان درهایی را بر شما بگشاید گرچه در آنجا فقط دیوار میدیدید
کارهایی را که دوست دارید بکنید این به شما شادمانی می دهد
از خود بپرسید “شادی من در چیست؟”
تخته سیاه زندگیتان را با هر آنچه که می خواهید پر کنید اگر آن را با خرده ریزهای گذشته پر کردید آنرا پاکسازی کنید هر چه که از گذشته به کارتان نمی آید را پاک کنید
به آغازی نو فکر کنید :حالا لوحی پاک دارید و می توانید دو باره شروع کنید
همین جا و همین حالا
شادی خود را بیابید
و آن را زندگی کنید
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
ارتباط عمیقی بین تئوری نیروی جاذبۀ کائنات و این سخن صدرالمتالهین حس میکنم.
در مورد اینکه چگونه و چرا درخواستهای ما به انجام میرسد و منشای این راه گشایی چگونه است ملاصدرا میفرماید:
بدانید که خداوند بینهایت است و لا مکان وبی زمان.
اما به قدر شناخت تو از او کوچک میشود
و به قدر آرزوی تو گسترده میشود
و به قدر ایمان تو کارگشا میشود
 

نیما حسینی

عضو جدید
:gol::heart::gol:جذاب ترین جاذبه برام در حال حاضر اینه که یه دخترخانم مناسب برای ازدواجم پیدا کنم.
مسخرست نه؟؟؟!
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
جفت روحي

جفت روحي

:gol::heart::gol:جذاب ترین جاذبه برام در حال حاضر اینه که یه دخترخانم مناسب برای ازدواجم پیدا کنم.
مسخرست نه؟؟؟!

اولاً سلام
دوماً چرا بايد مسخره باشه قربونت؟:biggrin:
سوماً اين قانون تو همه چيز جواب ميده منم يه مقاله گذاشتم برات برو حالشو ببر ولي بايد عمليش كني تا بهش برسي.;) البته اينم بگم كه اگه ترديد كني باختي!:mad:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بسيار زيادند افرادي که علاقه اي بي تکلف به محبوب خود دارند؛ اما برايدستيابي به او نميدانندچه کنند . حرف دل خيلي هاست رسيدنبه محبوب ... (که البته توسط خود آگاه آنها انتخاب شدهاست). گفتم خود آگاه و تاکيد کردم چون:شما او را ديده ايد ( خود آگاه ) وبه او دل داديد کاري نداريم بر اساس شناخت هست يا علاقه ظاهري. يا دلايل پيچيدهروان شناسي مثل:شباهت به پدر يا مادر شما و يا ... ) به هر حال علاقه منداو شده ايد. اکنون مي خواهيد او نيز متقاعد شود
سوال اول من از شما اين است: (( آيا اين شخص دقيقاهمان کسي است که شما مي خواهيد؟ )) احتمالا ميگويي:بله
اما من مي گويم:شايدنه
چيکار بايد بکني ... ؟
1-بايد جفت روحي واقعي خود را پيدا کني
2-با قانون جذب وتوکل بر خدا همه چيز را عالي پيشببري.

جفت روحي شما کيست؟
جفت روحي شما بهترين عشق و ايده آل واقعي شماست و اگر شما باهم باشيد بهترين زندگي را به دست خواهيد آوريد. زيرا وقتي شما با هم هستيد از هرجهت هميشه شاد و خوشو مسرور ... و عشق شما روز به روز بيشتر ميشود
چگونهجفت روحيخود راپيدا کني؟ به ضمير ناخود آگاه خود اين پيام را عميقا مي فرستي که ((من مي خواهم جفت روحي واقعي خود را در زمان مناسبش پيدا کنم و هميشهبا او باشم... خدا يار و ياور من در اين جذب است)) مي گويم زمان مناسب:زمان بايد؛ زمان مناسب خودشباشد چون در غير اين صورت يا شما يا او جنبه اين عشق را نداريد و ممکن است راهتاناز هم جدا شود. ضمير ناخود آگاه از شعور جهاني به اذن خداوند اين شخص را پيدا ميکند. سپس قانون جذب دست به کار مي شود و با حصول شرايط جذب؛ شما را به هم ميرساند
مي پرسي آيا ممکن هست شخص ايده آل من وجود داشته باشد؟بله هر فرد به عنوان يک پيشامدتلقي مي شود ... جمعيتجهان تقريبا 6 ميليارد نفر است و يک نفر جفت روحي شماست
تصور کنيد:انگار همه افراد با جنس مخالف شمارا به صف کرده اند و يکي يکي از جلوي شما عبور ميکنند و همه صفات آنها را مي بيني. بالاخره از اين ميليارد ها نفر؛ يکنفر هست که شما او را ايده آل بدانيد. از لحاظ علم احتمال مي توانيم بگوييم ايناحتمال نزديک به 1 است يعني 100%. حال اين که اين شخصکجاست و چگونه شما با هم برخورد مي کنيد را مي سپاريم به معجزات قانون جذب . ولي قطعا اگر هم جهت با کائنات باشيد با او ميرسيد
حال بياييم به مسئله کنوني شما بپردازيم: کسي هست که او را دوست داري ... اين شخص ممکن است جفتروحي اي باشيد که زماني او را مي خواستيد پيدا کنيد و اکنون او آمده است . از طرفديگر هم ممکن است او نباشد. شما بايد از هوشياري باطن و الوهيت درون بخواهيد با شما نجوا کند وبگويد آيا او همان جفت روحي شماست؟
اگر هست خود آگاه و ناخود آگاه شما هم جهت پيش رفته اند و تصميم عالي ايناست که او را جذب کني. اگر پاسخ دلت اين بودکه اين شخص جفت روحي شما نيست، بگذاريد برود و شما هم برويد تا هر دوي شما خود رااز رسيدن به جفت روحي خود باز نداريد. اگر پافشاري کنيد ممکن است ازدواج کنيد اماهيچ تضميني نيست خوشبخت شويد. چرا که جفت هاي روحيشما نيز در جاي ديگر به خود آگاه خود اعتماد کردند و تن به ازدواجي داده اند کهخوشبختشان نکرده است. پس ببنيد 4 نفر زندگيشان تقريبا تباه شده است. 4 نفري که ميتوانستند همديگر را بيابند و زندگي رويايي داشته باشند تن به زندگي عادي و گاهي بيثمر داده‌اند.
خودآگاه فقط فکر مي کند. منبع فکر او استفاده از قانون عليت است. خود آگاه وقتي جستجومي کند جستجويي ساده است اما ناخود آگاه آنچنان قدرتي دارد که هيچ چيز از ديد اومحفوظ نيست. ناخود آگاه همان روح شماست. همه جا را مي گردد و از گنجينه هاي اطلاعاتجهان و منابع ماورايي ((آگاهي کيهاني)) مي پرسد و معجزات را برايتان به ارمغان ميآورد.
خود آگاه شما جنس مخالف را فقط در اطرافتان ميبيند: درکوچه ، خيابان ، مهماني، دانشگاه و سر کار شما ؛ خود آگاه تان جنس مخالف اطراف خودرا مي بيند... ولي ممکن است جفت روحي شما اصلا در اينجا ها نباشد. ممکن است در قارهو يا حتي نيمکره ديگر زمين باشد.
اگر کار را به ضمير ناخود آگاه بسپاريد او پيدا مي شود و همه چيزعالي پيش مي رود. فراموش نکنيد که ندايدرون هميشه راست مي گويد . مي توانيد قبل از خواب از هوشياري برتر و الهي خودبخواهيد اسرار عشق و آن فرد را در رويا براي شما بازگو کند... وقتي بيدار شديدبلافاصله خوابي را که ديده ايد روي کاغذ بياوريد. نوشتن رويا را فراموش نکنيد زيرابسيار حياتي است. ما بعد از چند دقيقه تمام روياي شب خود را فراموش ميکنيم... روياهاي صادقه ما معجزاتي مي کنند که اگر ايمان داشته باشي زندگي شما رامعرکه زيبايي مي کنند
اگر به کسي که جفتروحي شما نيست بچسبيد جا را براي کسي که مي خواهد روزي بيايد و عشق واقعي شماست پرکرده ايد و محروميت عظيمي براي خود خواسته ايد...اگر هم عشق امروز شما جفت روحي شماست مطمئن باشيد با جذب مي توانيداو را به خود فرا بخوانيد و به نحوي معجزه آسا شاهد ‌آن خواهيد بود، باور کنيد اين رويداد بسيارزياد اتفاق افتاده است... شما فراتر از قوانين اجتماعي و قرار داد هاي خودماني قرارمي گيريد اگر باورکنيد که قوانين معنوي چه کار ها که نمي کنند.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

zahra-d

عضو جدید
نگوييم................. بگوييم
نسبتا خوب ......................عاليه
بدنيستم .....................خارق العاده
شكست خورده ..............باتجربه
مشكل ..........................مساله
زشت است ..................قشنگ نيست
فقير هستم .................ثروتمند نيستم
خسته نباشيد ...............شاداب باشيد
 

zahra-d

عضو جدید
بجای: من با شما مخالفم........................ با احترام به نظر شما و درک ایده تان، ولی به من حق بدین که با شما موافق نباشم!
بجای: بشین......................................... بفرمایید!

بجای: حالتو ندارم................................... میشه یه وقت دیگه باهات حرف بزنم!
بجای: حال ندارم..................................... الان شاداب نیستم!
بجای: افسرده ام................................... فعلا احساس خوبی ندارم!
بجای: شما خیلی پرخاشگرید.................. انگاری زود کنترل خودتو از دست میدی!
بجای: دنیا یعنی بدبختی......................... آره گاهی گذر روزگار، برام سخت میگذره!
بجای: من گناهکارم................................ ادم خطا میکنه و فرصت جبران برام هست
بجای: هیچکی من رو درک نمیکنه............. برخی از آدما خوب منو می فهمند!
بجای: من هیچوقت شانس نداشتم........... گاهی هم خوش شانس بودم!
بجای من همیشه ترس دارم..................... یه موقع هایی هم خیلی شجاع هستم
 

vahm

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه دوستان گلم
من هم مثل اکثر شما از وقتی با این قانون اشنا شدم به چیزایی که واقعن خواستم رسیدم.ولیولی یه مدت از نظر روحی ضعیف بودم وکسل.بخاطر همین زود از خواسته ای که داشتم نا امید می شدم وتقریبن به اون چیزایی که می خواستم نرسیدم این شد که وقتی چن هفته پیش این تاپیکو دیدم زیاد رغبت نکردم بیام.
تا اینکه alone عزیز ازم خخواستم یه سری به اینجا بزنم خیلی خیلی ممنون alone جان
من فعلن تونستم 25 صفحه اول رو بخونم تا بیام تو خط طول میکشه(تند تند نرین که بهتون برسم )
امیدوارم سرشار از شادی عشق وارامش باشید ومنو هم به جمع دوستانه خودتون بپذیری (ببخشید پر حرفی کردم)
اگه این پستم شما رو مسیر گفته هاتون منحرف میکنه(یه جورایی اسپمه...چشمک) واسم پیغام بگذارید که حذف کنم
باتشکر از همه شما:gol:
ترگل
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
سلام بچه ها:w23:
خیلی خوشحالم که این تاپیک اینقدر رونق گرفته!!وقتی نوشته های بچه ها رو می خونم موجی از شادی و انرژی دریافت می کنم این نشون می ده که همه پر از انرژیهای مثبت هستند و این انرژی از نوشته ها تراوش می کنه.
تشکر از دوستان قدیم و خوشآمدگویی به دوستان جدید.امیدوارم تا رسیدن به قله های موفقیت همراه ما باشید.
دست آقای رئیس هم درد نکنه.:w27:
:w40::w40:هم چنان پرشور،با نشاط و با طراوت باشید !:w40::w40:
:w30:
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوش اومدي

خوش اومدي

سلام به همه دوستان گلم
من هم مثل اکثر شما از وقتی با این قانون اشنا شدم به چیزایی که واقعن خواستم رسیدم.ولیولی یه مدت از نظر روحی ضعیف بودم وکسل.بخاطر همین زود از خواسته ای که داشتم نا امید می شدم وتقریبن به اون چیزایی که می خواستم نرسیدم این شد که وقتی چن هفته پیش این تاپیکو دیدم زیاد رغبت نکردم بیام.
تا اینکه alone عزیز ازم خخواستم یه سری به اینجا بزنم خیلی خیلی ممنون alone جان
من فعلن تونستم 25 صفحه اول رو بخونم تا بیام تو خط طول میکشه(تند تند نرین که بهتون برسم )
امیدوارم سرشار از شادی عشق وارامش باشید ومنو هم به جمع دوستانه خودتون بپذیری (ببخشید پر حرفی کردم)
اگه این پستم شما رو مسیر گفته هاتون منحرف میکنه(یه جورایی اسپمه...چشمک) واسم پیغام بگذارید که حذف کنم
باتشکر از همه شما:gol:
ترگل


ترگل جان سلام
اول اينكه خيلي خوش اومدي اينجا خونه خودته:biggrin:
دوم اينكه ما همه به اينجا دعوت شديم و دعوت كننده ما هم خداست، پس همه با هم خدايا شكرت.
درباره شادي هم بايد بگم هم تو و هم ما همه خوشبخت هستيم و خوشبخت مي‌مونيم تا بتونيم همه رو خوشبخت كنيم.;)
بعدم ما اينجا وقتي كسي مياد چيزي بنام (اسپم) نداريم همش انرژي هستش.
بهت خوش آمد مي‌گيم.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)

:gol:گروه موفقيت:gol:
 

zahra-d

عضو جدید
ترگل جان خوش اومدی اسپم یعنی چی؟هرچی دلت میخواد بگو اینجا همه حرفا دلیه! موفق باشی
 
  • Like
واکنش ها: vahm

zahra-d

عضو جدید
شاید این جمله تکراری باشه ولی تکرارشم خالی از لطف نیست
برنارد شاو: افراد منطقي خودشان را با دنيا تطبيق مي دهند. افراد غير منطقي سعي مي کنند دنيا را با خود تطبيق دهند. پيشرفت بستگي به افراد غيرمنطقي دارد
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
قدرت واژه ها:

هر چه را كه بر زبان بياوريد همان را به دست خواهيد آوريد واژه ها نيز مانند فكرها بر وضعيت و شرايط ما تأثير مي گذارند. كلماتي كه از آنها استفاده مي كنيم سازندگان نگرش ما هستند و همين كلمات هستند كه تعيين مي كنند ما در زندگي چه چيزهايي را جذب و تجربه خواهيم كرد اگر مصمم به شاد زيستن هستيد بايد مواظب حرفهاي خود باشيد، بايد درباره خود به طور مثبت صحبت كنيد از بي اعتبار ساختن خود بپرهيزيد.
بيان مثبت ما، تأثيري عميق بر فكرها و احساسات ما به جاي مي گذارد.

 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شكرگزاري كنيم:

وقتي سپاسگزار نعمت هاي خود هستيم مركز توجه خود را بر خواسته هاي مطلوب خود قرار مي دهيم وقتي زندگي خود را سرشار از مواهب الهي بدانيم و به آنچه كه هم اكنون در اختيار داريم معترف باشيم سبب جاري گشتن سيلي از مواهب تازه به زندگي خود مي شويم.
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه دوستان گلم
من هم مثل اکثر شما از وقتی با این قانون اشنا شدم به چیزایی که واقعن خواستم رسیدم.ولیولی یه مدت از نظر روحی ضعیف بودم وکسل.بخاطر همین زود از خواسته ای که داشتم نا امید می شدم وتقریبن به اون چیزایی که می خواستم نرسیدم این شد که وقتی چن هفته پیش این تاپیکو دیدم زیاد رغبت نکردم بیام.
تا اینکه alone عزیز ازم خخواستم یه سری به اینجا بزنم خیلی خیلی ممنون alone جان
من فعلن تونستم 25 صفحه اول رو بخونم تا بیام تو خط طول میکشه(تند تند نرین که بهتون برسم )
امیدوارم سرشار از شادی عشق وارامش باشید ومنو هم به جمع دوستانه خودتون بپذیری (ببخشید پر حرفی کردم)
اگه این پستم شما رو مسیر گفته هاتون منحرف میکنه(یه جورایی اسپمه...چشمک) واسم پیغام بگذارید که حذف کنم
باتشکر از همه شما:gol:
ترگل
سلام دوست بسیار عزیز
خوب اومدی تا تغییرات داشته باشی میدونی که خدا خیلی دوستت داره هر کسی اینجاست خالق متعال دعوتش کرده تبریک خیلی خوش اومدی ما همه میهمانان میزیبانی بسیار بزرگ ، خدایی مهربونیم پس سعی میکنیم که خوش بودن در این میهمانی و انژری اون را در همه جای زندگیمون بکار بگیریم.
لطفا ذهنیت رو از رنگهای بغییر از رنگ عشق به خدا ، بنده خدا و تلاش برای شاد کردن دلاشون حذف کن.
منتظر شما خدمتگزاران خدا:gol:
ار آسمان طلا می بارد
از طرف گروه موفقیت
 
  • Like
واکنش ها: vahm

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز

به گفته پلاتو «شروع مهمترين قسمت هر کاري است».

سفري هزاران کيلومتري با اولين قدم شروع مي‌شود. اگر از اول به آخر مسير و مشکلات آن و هزاران کيلومتر فاصله بين خود تا آنجا را نگاه کنيد، ممکن است که هيچگاه قدم اول را برنداريد.

هر چيزي را که مي‌خواهيد به دست آوريد اگر تلاش نکنيد به هدف نمي‌رسيد، بنابراين قدم اول را برداريد. چالش‌هاي بسياري وجود خواهد داشت و ممکن است با مشکلاتي مواجه شويد ولي در آخر، مسير را خواهيد پيمود.
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدایا عقیده مرا از عقده ام مصون بدار، رشد علم و آگاهی مرا از فضیلت احساس و اشراق محروم نکن، به من کمک کن تا بتوانم شکوه منی را که می خواهم باشم ، قربانی منی که می خواهند باشم نکنم. خدایا به من قدرت تحمل عقیده مخالف را ارزانی کن ،به من کمک کن تا هرگز نتوانم کوری را به بهانه آرامش تحمل کنم ، ای خدای بزرگ، به من توفیق تلاش در شکست، صبر در سختی،رفتن بی همراه ؛ کار بی پاداش ؛ فداکاری درسکوت ؛ مذهب بی عوام؛ عظمت بی نام ؛ خدمت بی نان؛دین منهای قدرت،ایمان بی ریا؛ خوبی بی نمود؛ گستاخی بی خامی ؛ قناعت بی غرور؛عشق بی هوس؛ تنهایی در انبوه جمعیت ؛ ودوست داشتن بی آنکه دوست بداند؛ عطا کن . خدایا،به من زیستنی ببخشا که در لحظه مرگ، بر بی ثمری اش حسرت نخورم، و مُردنی عطا کن که بر بیهودگیش، سوگوار نباشم . بگذار تا آن را، خود انتخاب کنم، اما آنچنان که تو دوست می داری...

آرزوهای یک مرد بزرگ دکتر شریعتی
الهی شکر

از آسمان طلا می بارد
از طرف گروه موفقیت
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر روز وقتی می بینیم که یک پرنده داره پرواز می کنه باید بهش تبریک بگیم چرا که به خودش جرات داده که یک باره دیگه پر باز کنه و همه موانع و خرده سنگها رو زیر پا بگذاره و اوج بگیره.

پرنده پروازت مبارک.....
طلایه محتشمی
از آسمان طلا می بارد
از طرف گروه موفقیت
 
  • Like
واکنش ها: vahm

Similar threads

بالا