یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
بعضی از مردم بر این باورند که در فضایی اکنده از محدودیت ها و تنگناها زندگی می کنند.
فکر می کنین نتیجه چی شد؟؟؟:question:
درست حدس زدین;)
من تونستممممم:w32::w33::w42::w40::w14:
سلام دوست من
تبریک تبریک خیلی خوشحال شدم پس ما ادامه میدیم و موفقیت تنها راه ماست :gol::gol:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
خيره شده ام ....
















من ! چشم براهم ...:cry:

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:
عرض سلام و وقت بخیر خدمت مدیر خوب و دوست داشتنیمان alone عزیز
خدا جون مچکریم که ما را در یک گروه بسیار موفق قرار دادی تا همیشه جایی برای شارژ شدن روحمان داشته باشیم و خدا جون ما به خواسته هایمان مهر تایید دریافت خواهید کرد بزن ممنون بچه هاي گروه موفقیت
از آسمان طلا می بارد
از طرف گروه موفقیت
 
آخرین ویرایش:

آرامش زندگي

عضو جدید
سلام آرامش جان
از اينكه پست‌هاي من رو خونديد ممنونننننننننننننننننننننننننننننم
راستش من خيلي وقته كه اين قانون رو مي‌شناسم ولي به طور علمي تا به حال به اين قضيه نگاه نكرده بودم هميشه يادم ميآد كه به من مي‌گفتن از ته دل دعا كني برآورده ميشه من هم براي چيزهايي كه برام اهميت داشتن هميشه از ته دل دعا مي‌كردم و به اونها مي‌رسيدم كه تازه فهميدم اين دعاي از ته دل علميش اين ميشه كه شما خواستتون را با تمام وجود بخواهيد منتظر جواب كائنات باشين به اون مي‌رسين و حالا كه اين رو ياد گرفتم دوست داشتم كه با تمام مردم ايران عزيزمون كه هميشه براي پول درآوردن و رفاه بايد سخت تلاش كنن در ميون بذارم و اين كار را تونستم انجام بدم البته نه با تمام مردم ايران با كسايي كه تو محل كارم، محلم، پارك و ... و حتي بچه‌هاي اين سايت كه باهاشون در تماس هستم البته من كامل اين رو بصورت علمي بلد نيستم ولي به اين كار خودم خيلي اعتقاد دارم بخاطر همين هم اينجا در خدمت دوستان هستم خود من هم به خيلي از اهدافم رسيدم كه يكي از اونها رو تو اين تالار قراردادم و خيلي از خدا ممنون هستم به خاطر اينكه اين قانون را بصورت علمي داره به من ياد مي‌ده.
خدا جون دوستت دارم:gol:
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:
سلام alone عزيز، اولا كه شما در راه هستيد و در راه بودن خيلي مهمتر از رسيدن به نتيجش اين را در كتاب مديريت زمان خوندم و البته اعتقاد دارم.:cool:
دوم اينكه هر چي كه انسان بخواهد خدا آن را به او مي‌بخشد چون خداوند بخشنده مهربان است حال به صورت عملي دست پيدا مي‌كنيد، يا به نوعي آن چيز نيك به شما مي‌رسد كه حتي ممكن است متوجه آن نباشيد.:redface:
در قرآن سوره يوسف حضرت يوسف وقتي دعا مي‌كند مي‌گويد خدايا براي من سختي زندان از كارهاي زشتي كه زنان مي‌خواهند بهتر است و خدا زندان را نصيب او مي‌كند. پس نوع دعا كردن مهم است و حتما بايد مثبت خواست.:surprised:
من در كتاب مولانا كه شرح زندگي حضرت يوسف را خواندم در آخر كه زليخا از همه نااميد شده و دلش شكسته از خدا مي‌خواهد و خدا زليخا را به يوسف مي‌رساند و نتيجه گرفتم كه همه چيز را فقط و فقط از خودش بخواهم.:(
اينها كه گفتم مجملي بود از دريافته‌هايم از مطالب كوچولويي كه خوانده بودم.
ولي يه چيز مهمي كه خودم تجربه كردم اينه كه واقعا خدا بنده‌اش را هيچ وقت، واقعا هيچ‌وقت تنها نمي‌گذاره. خدا خيلي خيلي خيلي بزرگ،‌مهربون، عادل، .... خلاصه خيلي باحاله.......
ما كه خيلي دوسش داريم و علامتهاي مثبت اونو هر روز مي‌بينيم. بيخود نيست كه در قرآن آمده "اگر بندگان گناهكار من مي‌دانستند كه من چقدر مشتاق آنها هستم هرآينه از شوق جان مي‌سپردند".:cry:
خدايا ما كه چاكريم.;)
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
كلنجار ررفتن با گذشته را متوقف كنيد. آنوقت معجزات ظاهر مي شوند.​
 

sima.eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
خيلي جالبه

خيلي جالبه


باور ها
دانشمندان براي بررسي تعيين ميزان قدرت باورها بر كيفيت زندگي انسانها آزمايشي را در « هاروارد يونيورسيتي » انجام دادند :
80 پيرمرد و 80 پيرزن را انتخاب كردند .يك شهرك را به دور از هياهو برابر با 40سال پيش ساختند .غذاهاي 40سال پيش در اين شهرك پخته ميشد .خط روي شيشه هاي مغازه ها ، فرم مبلمان ، آهنگها ، فيلم هاي قديمي ، اخباري كه از راديو و تلويزيون پخش ميشد ، را مطابق با 40 سال قبل ساختند . بعد اين 160 نفر را از هر نظر آزمايش كردند :
تعداد موي سر ، رنگ موي سر ، نوع استخوان ، خميدگي بدن ، لرزش دستها ، لرزش صدا ، ميزان فشار خون ... بعد اين 160 نفر را به داخل اين شهرك بردند ، بعد از گذشت 5الي 6ماه كم كم پشتشان صاف شد ، راست مي ايستادند ، لرزش دستها بطور ناخودآگاه از بين رفت ، لرزش صدا خوب شد ، ضربان قلب مثل افراد جوان ، رنگ موهاي سر شروع به مشكي شدن كرد ، چين و چروكهاي دست و صورت از بين رفت ...
علت چه بود ؟
خيلي ساده است .آنها چون مطابق با 40سال پيش زندگي كردند ، باور كرده بودند 40سال جوانتر شده اند .
انسانها همان گونه كه باور داشته باشند مي توانند بينديشند .باورهاي آدمي است كه در هر لحظه به او القا ميكند كه چگونه بينديشد .
اصولا فرق بين انسانها ، فرق ميان باورهاي آنان است .انسانهاي موفق با باورهاي عالي ، موفقيت را براي خود خلق ميكنند.انسانهاي ثروتمند ، باورهاي عالي و ثروت آفرين دارند كه با اعتماد به نفس عالي خود و بدون توجه به تمام مسائل به دنبال كسب ثروت ميروند و به لحاظ باورهاي مثبتشان به ثروت مطلوب خود ميرسند .
قانون زندگي قانون باورهاست .باورهاي عالي سرچشمه همه موفقيتهاي بزرگ است .توانمندي يك انسان را باورهاي او تعيين مي كند .
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]انسانها هر آنچه را كه باور دارند خلق ميكنند . باورهاي شما دستاوردهاي شما را در زندگي ميسازند . زيرا باورها تعيين كننده كيفيت انديشه ها ، انديشه ها عامل اوليه اقدامها و اقدامها عامل اصلي دستاوردها هستند .
[/FONT]
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
نامه یی از طرف خدای مهربون

نامه یی از طرف خدای مهربون

بچه‌ها من داشتم ديروز يكي از سمينارهاي استاد حلت رو مي‌ديدم تو اون مي‌گفت كه بايد با خدا مهربون باشيم بايد دعا كنيم يكي از كليدهاي موفقيت رو به اين موضوع اختصاص داد و ديدم كه خدا خيلي تنهاست و با ما خيلي حال مي‌كنه اما ماها خيلي بي‌معرفت تشريف داريم و ديدم كه يه نامه از خدا اومده منم براي شما عزيزان گذاشتمش اميدوارم كه حالشو ببرين و با خدا دوستيتون رو قوي كنين.;)

امروز صبح که از خواب بیدار شدی،نگاهت می کردم؛و امیدوار بودم که با من حرف بزنی،حتی برای چند کلمه،نظرم را بپرسی یا برای اتفاق خوبی که دیروز در زندگی ات افتاد،از من تشکر کنی.اما متوجه شدم که خیلی مشغولی،مشغول انتخاب لباسی که می خواستی بپوشی.وقتی داشتی این طرف و آن طرف می دویدی تا حاضر شوی فکر می کردم چند دقیقه ای وقت داری که بایستی و به من بگویی:سلام؛اما تو خیلی مشغول بودی.یک بار مجبور شدی منتظر بشوی و برای مدت یک ربع کاری نداشتی جز آنکه روی یک صندلی بنشینی. بعد دیدمت که از جا پریدی.خیال کردم می خواهی با من صحبت کنی؛اما به طرف تلفن دویدی و در عوض به دوستت تلفن کردی تا از آخرین شایعات با خبر شوی.تمام روز با صبوری منتظر بودم.با اونهمه کارهای مختلف گمان می کنم که اصلاً وقت نداشتی با من حرف بزنی.متوجه شدم قبل از نهار هی دور و برت را نگاه می کنی،شاید چون خجالت می کشیدی که با من حرف بزنی،سرت را به سوی من خم نکردی.تو به خانه رفتی و به نظر می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری.بعد از انجام دادن چند کار،تلویزیون را روشن کردی.نمی دانم تلویزیون را دوست داری یا نه؟ در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و تو هر روز مدت زیادی از روزت را جلوی آن می گذرانی؛ در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی و فقط از برنامه هایش لذت می بری...باز هم صبورانه انتظارت را کشیدم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه می کردی،شام خوردی؛ و باز هم با من صحبت نکردی. موقع خواب...،فکر می کنم خیلی خسته بودی. بعد از آن که به اعضای خوانواده ات شب به خیر گفتی ، به رختخواب رفتی و فوراً به خواب رفتی.اشکالی ندارد.احتمالاً متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام.من صبورم،بیش از آنچه تو فکرش را می کنی.حتی دلم می خواهد یادت بدهم که تو چطور با دیگران صبور باشی.من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم.منتظر یک سر تکان دادن،دعا،فکر،یا گوشه ای از قلبت که متشکر باشد. خیلی سخت است که یک مکالمه یک طرفه داشته باشی.خوب،من باز هم منتظرت هستم؛سراسر پر از عشق تو...به امید آنکه شاید امروز کمی هم به من وقت بدهی.آیا وقت داری که این را برای کس دیگری هم بفرستی؟ اگر نه،عیبی ندارد،می فهمم و هنوز هم دوستت دارم:cry:
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدا جون خيلي دوست دارم

خدا جون خيلي دوست دارم

سلام به دوستان خوبم

چقدر خوبه ياد بگيريم واژه دوستت دارم را نثارش کنيم به سوي اون کسي که هميشه و توي همه‌ي لحظات چه خوب ،چه بد ،چه زشت؛چه زيبا همراهمونه و راهنماييمون ميکنه اما ما هميشه اون راهنمايي هايي رو گوش ميکنيم که به نفعمونه و براي باقي
راهنمايي ها خودمون رو به جاده خاکي و متوجه نشدن ميزنيم بعد که سرمون محکم خورد به اون سنگ هميشگي بهش گلگي ميکنيم و

همه ي تقصير هارو به گردنش بندازيم بعد طبق روال گذشته چند روز به ظاهر قهر ميکنيم و بعد دوباره کارمون گير ميکنه بايد دوباره بريم سراغش اما از اين خبر نداريم که اون با تموم سخاوتمندي تموم دراش رو برامون باز ميکنه و با لبخند ازمون پذيرايي ميکنه و خبر نداريم که هميشه حتي براي نفس کشيدن بهش احتياج داريم نه براي مشکل ها و گرفتاري ها

چقدر خوبه که صبح که از خواب بيدار ميشيم و شب که دوباره به

خواب ميريم به خدا بگيم که چقدر دوسش داريم

خدا جون خيلي دوست دارم





;) از‌ آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

آرامش زندگي

عضو جدید
بچه‌ها من داشتم ديروز يكي از سمينارهاي استاد حلت رو مي‌ديدم تو اون مي‌گفت كه بايد با خدا مهربون باشيم بايد دعا كنيم يكي از كليدهاي موفقيت رو به اين موضوع اختصاص داد و ديدم كه خدا خيلي تنهاست و با ما خيلي حال مي‌كنه اما ماها خيلي بي‌معرفت تشريف داريم و ديدم كه يه نامه از خدا اومده منم براي شما عزيزان گذاشتمش اميدوارم كه حالشو ببرين و با خدا دوستيتون رو قوي كنين.;)

امروز صبح که از خواب بیدار شدی،نگاهت می کردم؛و امیدوار بودم که با من حرف بزنی،حتی برای چند کلمه،نظرم را بپرسی یا برای اتفاق خوبی که دیروز در زندگی ات افتاد،از من تشکر کنی.اما متوجه شدم که خیلی مشغولی،مشغول انتخاب لباسی که می خواستی بپوشی.وقتی داشتی این طرف و آن طرف می دویدی تا حاضر شوی فکر می کردم چند دقیقه ای وقت داری که بایستی و به من بگویی:سلام؛اما تو خیلی مشغول بودی.یک بار مجبور شدی منتظر بشوی و برای مدت یک ربع کاری نداشتی جز آنکه روی یک صندلی بنشینی. بعد دیدمت که از جا پریدی.خیال کردم می خواهی با من صحبت کنی؛اما به طرف تلفن دویدی و در عوض به دوستت تلفن کردی تا از آخرین شایعات با خبر شوی.تمام روز با صبوری منتظر بودم.با اونهمه کارهای مختلف گمان می کنم که اصلاً وقت نداشتی با من حرف بزنی.متوجه شدم قبل از نهار هی دور و برت را نگاه می کنی،شاید چون خجالت می کشیدی که با من حرف بزنی،سرت را به سوی من خم نکردی.تو به خانه رفتی و به نظر می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری.بعد از انجام دادن چند کار،تلویزیون را روشن کردی.نمی دانم تلویزیون را دوست داری یا نه؟ در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و تو هر روز مدت زیادی از روزت را جلوی آن می گذرانی؛ در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی و فقط از برنامه هایش لذت می بری...باز هم صبورانه انتظارت را کشیدم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه می کردی،شام خوردی؛ و باز هم با من صحبت نکردی. موقع خواب...،فکر می کنم خیلی خسته بودی. بعد از آن که به اعضای خوانواده ات شب به خیر گفتی ، به رختخواب رفتی و فوراً به خواب رفتی.اشکالی ندارد.احتمالاً متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام.من صبورم،بیش از آنچه تو فکرش را می کنی.حتی دلم می خواهد یادت بدهم که تو چطور با دیگران صبور باشی.من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم.منتظر یک سر تکان دادن،دعا،فکر،یا گوشه ای از قلبت که متشکر باشد. خیلی سخت است که یک مکالمه یک طرفه داشته باشی.خوب،من باز هم منتظرت هستم؛سراسر پر از عشق تو...به امید آنکه شاید امروز کمی هم به من وقت بدهی.آیا وقت داری که این را برای کس دیگری هم بفرستی؟ اگر نه،عیبی ندارد،می فهمم و هنوز هم دوستت دارم:cry:
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:
فوق‌العاده بود. البته از زبون آدم بود خدا خيلي بزرگوارتره كه چيزي رو به روي آدما بياره.
متنت واقعا عالي بود.
اينجا جا داره كه گنده بگي يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
چاكرتيم خدا
 

shimma

عضو جدید
بچه‌ها من داشتم ديروز يكي از سمينارهاي استاد حلت رو مي‌ديدم تو اون مي‌گفت كه بايد با خدا مهربون باشيم بايد دعا كنيم يكي از كليدهاي موفقيت رو به اين موضوع اختصاص داد و ديدم كه خدا خيلي تنهاست و با ما خيلي حال مي‌كنه اما ماها خيلي بي‌معرفت تشريف داريم و ديدم كه يه نامه از خدا اومده منم براي شما عزيزان گذاشتمش اميدوارم كه حالشو ببرين و با خدا دوستيتون رو قوي كنين.;)

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:
:cry::crying:تا حالا فكر مي كردم خدا رو كلافه كردم ولي حالا فكر مي كنم خيلي بي معرفتمhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon9.gif
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
مثبت فكر كنيد

مثبت فكر كنيد

ذهن آدمی کارگاه تولید فکر است که از منبعی به نام ضمیر ناخود آگاه سرچشمه می گیرد . ضمیر ناخود آگاه نمی تواند خوب را از بد و درست را از غلط تشخیص دهد ولی چنان قدرتی دارد که اگر از آن غافل شویم می تواند سرنوشت ما را بدست گرفته و آن را به هر جایی که دوست دارد ببرد . در حقیقت نوع و کیفیت افکار و اندیشه آدمی سازنده نوع و کیفیت زندگی اوست ، اندیشه زیبا و مثبت می تواند بهشتی در زندگی انسان بسازد ، چنانکه اندیشه منفی و یاس نیز می تواند جهنمی در زندگی او خلق کند . انسان ها همان خواهند شد که در اندیشه آنند ، بنا براین آینده هر کس در گرو چگونگی نگرش او به زندگی است . موفق ترین انسان ها کسانی هستند که توانسته اند در ذهن خود اندیشه های مثبت داشته باشند . آنان که می پندارند " قادرنیستند "، در واقع مثبت نگری را کنار گذاشته و بر جنبه های منفی وقایع تمرکز کرده اند . خانواده کانون یادگاری چگونه اندیشیدن و چگونه زیستن ا ست . در خانواده مثبت اندیش اعضای خانواده خود را قادر و توانا می دانند ونگاهشان به دیگران آکنده از مهر و عاطفه است . چنین خانواده هایی قادر خواهند بود هر ناممکنی را به ممکن تبدیل کنند و توفیق و کامکاری را نصیب خود نمایند . بیائید ضمن آشنایی با روشهای مثبت ، خلاق ، زیبا ، هدفمند و امیدوارانه اندیشیدن ، موفقیت و شادکامی را به زندگیمان دعوت کنیم .;)

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)

:gol:گروه موفقيت:gol:
 

آرامش زندگي

عضو جدید
:cry::crying:تا حالا فكر مي كردم خدا رو كلافه كردم ولي حالا فكر مي كنم خيلي بي معرفتمhttp://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon9.gif

گناهي ميشا حالا اين شكليه :cry:
ببينم يني واقعا آدم وقتي مشكل داره بايد بره سراغ خدا :mad:
بيخودي دلت واسه خودت سوزمالي نشه چون خدا دوستت داره :smile: اونم خيلي زياد مي‌توني از خودش بپرسي اگه جواببتو نداد :confused:
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
يك روز ، سوراخ كوچكي در يك پيله ظاهر شد . شخصي نشست و چند ساعت به جدال پروانه براي خارج شدن از سوراخ كوچك ايجاد شده درپیله نگاه كرد .فعاليت پروانه متوقف شد ، به نظر مي رسيد تمام تلاش خود را انجام داده و ديگر نمي تواند ادامه دهد . آن شخص تصميم گرفت به پروانه كمك كند و با قيچي پيله را باز كرد . پروانه به راحتي از پيله خارج شد اما بدنش ضعيف و بالهايش چروك بود . آن شخص باز هم به تماشاي پروانه ادامه داد چون انتظار داشت كه بالهاي پروانه باز ، گسترده و محکم شوند و از بدن پروانه محافظت كنند . اما هیچ اتفاقی نیفتاد ! در واقع پروانه بقیه عمرش به خزیدن مشغول شد و هرگز نتوانست پرواز کند .
« چیزی که آن شخص با همه مهربانیش نمی دانست این بود که محدودیت پیله و تلاش لازم برای خروج از سوراخ آن ، راهی بود که خدا برای ترشح مایعاتی از بدن پروانه به بالهایش قرار داده بود ، تا پروانه بعد از خروج از پیله بتواند پرواز کند . »
گاهی اوقات ، تلاش تنها چیزیست که در زندگی نیاز داریم .
اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج میشدیم ، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز نمیتوانستیم پرواز کنیم.;)

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)

:gol:گروه موفقيت:gol:
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
جنگ عظيمي بين دو كشور در گرفته بود . ماه ها از شروع جنگ مي گذشت و جنگ كماكان ادامه داشت . سربازان دو طرف خسته شده بودند . فرمانده يكي از دو كشور با طرحي اساسي قصد حمله بزرگي را به دشمن داشت و آن طرح با چنان دقت و درايتي ريخته شده بود كه فرمانده به پيروزي نيروهايش ايمان كامل داشت ولي سربازان خسته و دودل بودند .
فرمانده سربازان خود را جمع كرد و راجع به نقشه حمله خود توضيحاتي به آنها داد . سپس سكه اي را از جيب خود درآورد و گفت : " سكه را مي اندازم ، اگر شير آمد پيروز مي شويم و اگر خط آمد شكست مي خوريم ." سپس سكه را به بالا پرتاب كرد . سربازان با دقت حركت و چرخش سكه را در هوا دنبال كردند تا به زمين رسيد . « شير » آمده بود . فرياد شادي سربازان به هوا برخاست . فرداي آن روز ، با نيرويي فوق العاده به دشمن حمله كردند و پيروز شدند .
پس از پايان نبرد ، معاون فرمانده نزد او آمد و گفت : " قربان ، آيا شما واقعاً مي خواستيد سرنوشت كشورمان را به يك سكه واگذار كنيد ؟"
فرمانده لبخندي زد و گفت : " بله " و سكه را به او نشان داد .
هر دو طرف سكه « شير » بود;)
پس ذهن ناخودآگاه خود را كه واقعاً بلد نيست تصميم بگيرد را دست كم نگيريد و خودآگاه آنرا در كف اختيارات خود بگيريد;)

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

Zargham

عضو جدید
کاربر ممتاز
يك روز ، سوراخ كوچكي در يك پيله ظاهر شد . شخصي نشست و چند ساعت به جدال پروانه براي خارج شدن از سوراخ كوچك ايجاد شده درپیله نگاه كرد .فعاليت پروانه متوقف شد ، به نظر مي رسيد تمام تلاش خود را انجام داده و ديگر نمي تواند ادامه دهد . آن شخص تصميم گرفت به پروانه كمك كند و با قيچي پيله را باز كرد . پروانه به راحتي از پيله خارج شد اما بدنش ضعيف و بالهايش چروك بود . آن شخص باز هم به تماشاي پروانه ادامه داد چون انتظار داشت كه بالهاي پروانه باز ، گسترده و محکم شوند و از بدن پروانه محافظت كنند . اما هیچ اتفاقی نیفتاد ! در واقع پروانه بقیه عمرش به خزیدن مشغول شد و هرگز نتوانست پرواز کند .
« چیزی که آن شخص با همه مهربانیش نمی دانست این بود که محدودیت پیله و تلاش لازم برای خروج از سوراخ آن ، راهی بود که خدا برای ترشح مایعاتی از بدن پروانه به بالهایش قرار داده بود ، تا پروانه بعد از خروج از پیله بتواند پرواز کند . »
گاهی اوقات ، تلاش تنها چیزیست که در زندگی نیاز داریم .
اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج میشدیم ، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز نمیتوانستیم پرواز کنیم.;)

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)

:gol:گروه موفقيت:gol:

ممنون جالب بود
منم با شما موافقم
 

Zargham

عضو جدید
کاربر ممتاز
جنگ عظيمي بين دو كشور در گرفته بود . ماه ها از شروع جنگ مي گذشت و جنگ كماكان ادامه داشت . سربازان دو طرف خسته شده بودند . فرمانده يكي از دو كشور با طرحي اساسي قصد حمله بزرگي را به دشمن داشت و آن طرح با چنان دقت و درايتي ريخته شده بود كه فرمانده به پيروزي نيروهايش ايمان كامل داشت ولي سربازان خسته و دودل بودند .
فرمانده سربازان خود را جمع كرد و راجع به نقشه حمله خود توضيحاتي به آنها داد . سپس سكه اي را از جيب خود درآورد و گفت : " سكه را مي اندازم ، اگر شير آمد پيروز مي شويم و اگر خط آمد شكست مي خوريم ." سپس سكه را به بالا پرتاب كرد . سربازان با دقت حركت و چرخش سكه را در هوا دنبال كردند تا به زمين رسيد . « شير » آمده بود . فرياد شادي سربازان به هوا برخاست . فرداي آن روز ، با نيرويي فوق العاده به دشمن حمله كردند و پيروز شدند .
پس از پايان نبرد ، معاون فرمانده نزد او آمد و گفت : " قربان ، آيا شما واقعاً مي خواستيد سرنوشت كشورمان را به يك سكه واگذار كنيد ؟"
فرمانده لبخندي زد و گفت : " بله " و سكه را به او نشان داد .
هر دو طرف سكه « شير » بود;)
پس ذهن ناخودآگاه خود را كه واقعاً بلد نيست تصميم بگيرد را دست كم نگيريد و خودآگاه آنرا در كف اختيارات خود بگيريد;)

;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:


ممنون جالب بود

 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز

تغيير نگرش

چگونه پی میبرید که نگرشتان باعث تضعیف روحیۀ شما می شود‌ و لازم است که تغییر یابد؟ نگرشتان ٬مخرب محسوب می شود اگر:
۱-برآورده کردنش غیر ممکن باشد.
۲-هر چیزی که از کنترل شما خارج است٬ تعیین کنندۀ برآورده شدن با نشدن آن باشد.
۳-راههای محدودی برای خوشحال کردن شما وجود داشته باشد و راههای زیادی برای ناراحت ساختن شما.
هم اکنون کنترل نگرشهای خود را بدست بگیرید و به سوالات زیر پاسخ کامل بدهید:
۱-چه چیر باعث احساس خوشحالی در شما می شود؟ ۲-چه چیز باعث خواهد شد تا احساس کنید که مورد علاقه دیگران هستید؟ ۳-چه چیز باعث میشود احساس اطمینان به خود داشته باشید؟ ۴-چه چیز باعث میشود تا شما احساس کنید در تمام جنبه های زندگی موفق هستید؟
از مردم انتظار نداشته باشید که مطابق اصول زندگی شما رفتار کنند و خود را با آن منطبق سازند. خصوصا زمانی که خود نیز اهل گذشت نباشید و همچنین به خاطر داشته باشید که حتی اگر پیشاپیش نیز٬ دیگران را از اصول زندگی خود مطلع سازید٬ باز هم ممکن است سوء تفاهمهائی رخ دهد.
اگر در زندگی٬ دنبال عمیق ترین احساس رضایتمندی هستیم٬ تنها از یک راه می توانیم آن را بدست بیاوریم و آن این است که بدانیم بالاترین ارزش زندگیمان چیست و بعد خود را برای رسیدن به آن متعهد کنیم;).

۳۶۵ گام تا موفقیت
آنتونی رابینز



;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت
:gol:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به همه ی دوستان بسیار گرامی و دوست داشتنی
تشکر ویژه از دوستان گرامی بخاطر اینکه: سنگ تمام گذاشتید انشاالله خدای فشفشه شما رو به آرزوهاتون برسونه.بچه هر روز که از خواب بیدار می شم تا ساعت 9 صبح فقط و فقط از خدای بزرگ تشکر می کنم باهاش حرفایی می زنم که تا به حال حتی بابت گفتنش فکر هم نکردم من بعد از همایش استاد حلت 180 درجه تغییر کردم وقتی که فکرش رو می کنم می بینم که چقدر زندگیم قشنگ و زیبا تر شده همش هم بخاطر حضور گرم و عشق به خداست باور کنید با خوندن یه مقاله در مورد خدای متعال در سایتی امروز بلافاصله تحت تاثیرش قرار گرفتم و حلقه اشک تو چشام پر شد .....اخه چرا تا به حال در موردش فکر نکرده بودم؟ خدای خدای خیلی دوست دارم
خدا جون خیلی دوست دارم خیلی

از آسمان طلا می بارد
از طرف گروه موفقیت
 

vida

عضو جدید
منم خودم رشته ام روانشاسیه البته باید امتحان کنید تا براتون ثابت بشه اثر آن مطمئنم زیاد است امتحان کنید از همین امشب شروع کنید به نوشتن چیزهای که میخواهید به اون فکر کنید با خودتون تکرار کنید نتیجه میگیرید
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم خودم رشته ام روانشاسیه البته باید امتحان کنید تا براتون ثابت بشه اثر آن مطمئنم زیاد است امتحان کنید از همین امشب شروع کنید به نوشتن چیزهای که میخواهید به اون فکر کنید با خودتون تکرار کنید نتیجه میگیرید
سلام دوست گرامی ممنون که اومدی خیلی خوش اومدی ما همه در این تالار خیلی وقته شروع کردیم به نوشتن تبریک می گم که این تالار رو انتخاب کردی ما میدونیم که باید نوشت ،تمرکز داشت و بقول شما روانشناس گرامی تکرار داشت و خدا میدهد:gol::gol:

از آسمان طلا می بارد
از طرف گروه موفقیت
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداوند بی نهایت است
و لا مکان و بی زمان
اما به قدر فهم تو کوچک می شود
و به قدر نیاز تو فرود می آید
و به قدر آرزوی تو گسترده می شود
و به قدر ایمان تو کارگشا می شود.

ملاصدرا

از آسمان طلا می بارد
از طرف گروه موفقیت
 

shimma

عضو جدید
منم خودم رشته ام روانشاسیه البته باید امتحان کنید تا براتون ثابت بشه اثر آن مطمئنم زیاد است امتحان کنید از همین امشب شروع کنید به نوشتن چیزهای که میخواهید به اون فکر کنید با خودتون تکرار کنید نتیجه میگیرید

سلام ويداي عزيز روانشناس ،‌ خوبي ؟:smile:
بابت راه حلت ممنون ، تا حالا امتحان نكردم ولي از امروز اين كارو مي كنم ;)
 

shimma

عضو جدید
ذهن آدمی کارگاه تولید فکر است که از منبعی به نام ضمیر ناخود آگاهسرچشمه می گیرد . ضمیر ناخود آگاه نمی تواند خوب را از بد و درست را از غلط تشخیصدهد ولی چنان قدرتی دارد که اگر از آن غافل شویم می تواند سرنوشت ما را بدست گرفتهو آن را به هر جایی که دوست دارد ببرد .


;)از آسمان طلا مي‌بارد;)

:gol:گروه موفقيت:gol:

aloneعزيز من مثبت انديشيدن رو قبول دارم ولي خودم نمي تونم مثبت فكر كنم هردفعم كه واسه مثبت فكر كردن تلاش كردم يه احساس ريز منفي از ته ته دلم پيدا شده و همه مثبتارو خراب كرده:wallbash:
اميدوارم با اومدن تو جمع خوب و مثبت انديش شما بتونم اين نقطه منفي رو هم از بين ببرم . :smile:
 

آرامش زندگي

عضو جدید
خداوند بی نهایت است
و لا مکان و بی زمان
اما به قدر فهم تو کوچک می شود
و به قدر نیاز تو فرود می آید
و به قدر آرزوی تو گسترده می شود
و به قدر ایمان تو کارگشا می شود.
ملاصدرا

از آسمان طلا می بارد
از طرف گروه موفقیت

روزي گنجشك كوچكي در روي يكي از شاخه‌هاي يكي از درختهاي دنيا زندگي آرامي داشت، هر روز با خدا صحبت مي‌كرد و پرواز مي‌كرد و زندگي آرامي داشت، ناگهان روزي طوفاني به پا شد و لانه زيباي گنجشك را به زمين انداخت و نابود كرد، روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت، فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان اين گونه مي‌گفت: مي‌آيد، من تنها گوشي هستم كه غصه‌هايش را مي‌شنود و يگانه قلبي‌ام كه دردهايش را در خود نگه مي‌دارد و سر انجام گنجشك روي شاخه‌اي از درخت دنيا نشست.
فرشتگان چشم به لبهايش دوختند، گنجشك هيچ نگفت و خدا لب به سخن گشود:
"با من بگو از آنچه سنگيني سينه توست". گنجشك گفت: لانه كوچكي داشتم، آرامگاه خستگي‌هايم بود و سرپناه بي كسي‌ام.:cry:
تو همان را هم از من گرفتي. اين توفان بي موقع چه بود؟ چه مي‌خواستي از لانه محقرم كجاي دنيا را گرفته بود؟ و سنگيني بغضي راه بر كلامش بست. سكوتي در عرش طنين انداز شد. فرشتگان همه سر به زير انداختند.:(
خدا گفت: ماري در راه لانه ات بود.:mad: خواب بودي:razz:. باد را گفتم تا لانه‌ات را واژگون كند. آنگاه تو از كمين مار پر گشودي. گنجشك خيره در خدايي خدا مانده بود. خدا گفت: و چه بسيار بلاها كه به واسطه محبتم از تو دور كردم و تو ندانسته به دشمني‌ام بر خاستي.
اشك در ديدگان گنجشك نشسته بود. ناگاه چيزي در درونش فرو ريخت. هاي هاي گريه‌هايش ملكوت خدا
خدا اينه!
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم خودم رشته ام روانشاسیه البته باید امتحان کنید تا براتون ثابت بشه اثر آن مطمئنم زیاد است امتحان کنید از همین امشب شروع کنید به نوشتن چیزهای که میخواهید به اون فکر کنید با خودتون تکرار کنید نتیجه میگیرید


سلام خدمت شما دوست عزيز
اول خيلي خوش اومدي ;)
دوم بيشتر بيا:biggrin:
سوم بازم بيا :w25:
چهارم زياد بيا:w42:
پنجم همش شوخي بود اينارو گفتم نگي اين تالار فقط بلدن از آدم كار بكشن.
حالا مي‌خواستم اگه تجربه‌اي در اين مورد دارين براي من و بچه‌هاي اين تالار بنويسيد خيلي خوشحال مي‌شيم و اگه تجربه كاري در زمينه روانشناسي دارين كه به اين مقوله برمي‌گرده اون رو هم بنويسين خوب مي‌شه;)


;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

آرامش زندگي

عضو جدید
aloneعزيز من مثبت انديشيدن رو قبول دارم ولي خودم نمي تونم مثبت فكر كنم هردفعم كه واسه مثبت فكر كردن تلاش كردم يه احساس ريز منفي از ته ته دلم پيدا شده و همه مثبتارو خراب كرده:wallbash:
اميدوارم با اومدن تو جمع خوب و مثبت انديش شما بتونم اين نقطه منفي رو هم از بين ببرم . :smile:

شيما خانم خوب
اگر قبول كني كه خدايي هست، خدايي بزرگ، مهربون، با همه صفات خوبي كه به ذهن تك تك ما مي‌رسه و نمي‌رسه، اگر قبول كني كه خيلي بزرگتر از اونه كه بخواد بدي واقعي آدمهاي خيلي بد (از نظر بنده‌ها) را تلافي كنه (گرچه از حق هيچ بنده‌اي تا خود بنده نخواد نمي‌گذره) اگر بدوني كه محبتش قابل اندازه‌گيري نيست. اونقدر كه اشتباهات فاحش بنده‌هاشو تا جايي كه لازمه مي‌پوشونه و اگر جايي ظاهرش مي‌كنه براي اينه كه بندش آدم بشه و بفهمه و برگرده. اگر حتي وقتي چيزي رو كه با تمام تلاشت بدست آوردي و به طور ناگهاني از دست داديش بدون اينكه توي اون كار چيزي كم گذاشته باشي، بدون كه خدا چيزي رو مي‌دونه، مي‌بينه كه تو الآن وقتش نيست ببيني و بدوني چون عكس‌العملي خواهي داشت كه به ضرر تو تمام خواهد شد. به روايت زير كه دقت كني مي‌فهمي:
" روزي حضرت موسي در ميان كوه مشغول به دعا بود ديد دو نفر از قومش از راه حرام به هم رسيده و لذت مي‌برند، حضرت موسي كه براي تعليم قومش خيلي زحمت كشيده بود عصباني شد و گفت: خدايا لعنتشان كن، خداوند پاسخي نداد، دوباره گفت و سه مرتبه اين نفرين را تكرار كرد، خداوند در بار چهارم به حضرت موسي گفت: "موسي اينها بنده‌هاي من هستند، چرا دعا نمي‌كني كه هدايتشان كنم"
فكر كن كه در نظر هر آدمي چه مذهبي چه غيرمذهبي روابط نامشروع چه حسي در مردم ايجاد مي‌كند. فكر مي‌كني اگر بنده‌هاي خدا همچين چيزي را ببينند چه عكس‌العملي داشته باشند و اين هم خداي ما كه به پيامبرش اينچنين مي‌گويد. حالا تو به من بگو آيا با وجود چنين خدايي چطور مي‌توان فكر منفي داشت؟
مشكلات سر راه همه هست كم يا زياد خدا باندازه ظرفيت هر كس به او مي‌دهد تا زمينه رشدش را فراهم كند تا بزرگش كند (داستان حضرت ايوب) ولي اميدوار بودن و مثبت فكر كردن و خوبي كردن چيزهايي نيست كه جاي در روي داشته باشد. حتما خداي بزرگ جايي آن را به تو پس مي‌دهد كه اصلا فكرش را هم نمي‌كني.
پس تمام تلاشت را براي هدفهات بكن و اميدوار باش و اگر به مانعي برخورد كردي راه ديگري را جستجو كن. چون خدا انسان را اميدوار آفريد.
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
راههای یك زندگی شاد

راههای یك زندگی شاد



شاد باش! دنیا پر از آفتاب است


غالباً در زندگی اتفاق هایی می افتد كه واقعاً از اختیار ما خارج است. فعالیت شركتی كه ما در آن كار می كنیم محدودتر می شود و ما را كنار می گذارد، همسرمان از ما جدا می شود، یكی از اعضای خانواده بیمار می شود، یكی از نزدیكانمان می میرد و یا دولت جلو یكی از طرح های ما را می گیرد و ...
در چنین شرایطی است كه حس می كنیم كاری از دستمان ساخته نیست و نمی توانیم بهبودی در وضع خود ایجاد كنیم.
وقتی راه تازه ای را امتحان می كنیم تمام توانایی های خود را به كار می گیریم و باز به هدف خود نمی رسیم، غالباً از این كه به كوشش تازه ای دست بزنیم می ترسیم. چرا؟
علتش این است كه از رنج گریزانیم! هیچ كس دلش نمی خواهد شكست بخورد. اغلب ما پس از چندبار تلاش و تقلا نومید می شویم و دست از كوشش می كشیم! و در این وقت است كه شما خود را درمانده می پندارید. اما در اشتباهید. شما قادر به انجام كارهایی هستید كه می توانید از همین امروز شروع كنید. توماس ادیسون می گفت: «من دلسرد نمی شوم زیرا هر اشتباهی كه می كنم مرا یك قدم به جلو می راند.»
اغلب اوقات اشخاص به این دلیل می گویند قادر به انجام كاری نیستند كه در گذشته كارهایی را انجام داده و نتیجه نگرفته اند. اما به خاطر داشته باشید كه گذشته شما با آینده تان فرق دارد. كاری كه دیروز كرده اید مهم نیست، بلكه كاری كه هم اكنون انجام می دهید، دارای اهمیت است.
«جین وبستر» در كتاب «بابالنگ دراز» می نویسد:
«باید برای حال زندگی كرد ؛ نباید به خاطر گذشته ها افسوس خورد و نباید چشم به راه آینده ماند. بلكه باید از همین لحظاتی كه داریم حداكثر استفاده را ببریم. بیشتر مردم زندگی نمی كنند بلكه فقط با سرعت می دوند . آنها سعی می كنند به هدفی دست یابند كه در افقی دور دست قرار گرفته و در گرما گرم تلاش خود به حدی هیجان زده و خسته می شوند كه تمام مناظر زیبای محیط آرامی كه در آن عبور می كنند از نظرشان دور می ماند و بعد وقتی به خود می آیند كه پیر و فرسوده شده اند و در آن زمان دیگر رسیدن یا نرسیدن برای آدم فرقی نمی كند.
برای این منظور كافی است مطالعه ای بر روی زندگی افراد موفق كه در گوشه و كنار ما زندگی می كنند انجام دهید.
بیشتر افراد موفق چندین و چندبار شكست خورده اند ولی با نیروی عظیمی به نام «پشتكار» باز هم دست از تلاش برنداشته اند و موفق شده اند.
یك تصمیم واقعی

خیلی از مردم فكر می كنند افراد ثروتمند و موفقی كه در زمینه ای صاحب شهرت شده اند از اول ثروتمند بوده اند اما این یك فكر منفی است. خیلی ها با وجود داشتن ثروت بی شمار، بدون فكر و عمل ، تمام دارایی خود را از دست می دهند. افراد موفق یك تصمیم واقعی گرفته اند.
تصمیم می تواند زندگی همه را تغییر دهد. می تواند رؤیاهای ما را به واقعیت تبدیل كند. امور نامریی را به امور مریی تبدیل كند و این كه می تواند ما را به عنوان یك انسان به بیش از آن چیزی كه هستیم تبدیل كند.
از تصمیم گیری غلط نباید بترسیم. هر كسی حتی بهترین افراد هم همیشه تصمیم درست نگرفته اند.بلكه گاهی آنها هم تصمیم اشتباه گرفته اند. به علت این كه موفقیت نتیجه قضاوت صحیح است و قضاوت درست ناشی از تجربه است و تجربه غالبا چیزی به جز قضاوت غلط نیست.
متأسفانه عده ای وقتی دچار مشكل می شوند دنیا در نظرشان به پایان می رسد و مثلاً تصمیم به خودكشی می گیرند . ولی هیچ شخص یا هیچ مشكلی ارزش آن را ندارد كه به خاطرش دست به خودكشی بزنیم. زندگی همیشه ارزش زیستن دارد و همیشه چیزی هست كه می توان به خاطرش سپاسگزار بود چون می دانیم خداوند بندگانش را دوست دارد. بنابراین چیزی به نام شكست وجود ندارد اگر دست به كاری بزنید كه ظاهراً هیچ نتیجه ای نگرفته اید، دست كم نكته ای می آموزید كه در آینده به دردتان خواهد خورد و آن وقت واقعاً موفق خواهید شد.
پس همه چیز به خود ما بستگی دارد. ما یك زندگی ارزشمند و واقعی در اختیار داریم كه با هیچ چیز دیگر قابل معاوضه نیست. به ما امتیازات و فرصت هایی اعطا شده است كه مسئولیم با توسعه وجود خود بخشی از دینی را كه به گردن داریم ادا نماییم.

«آنتونی رابینز» در كتاب «یادداشت های یك دوست» می نویسد:
دوست من «دابلیو میچل» در یك حادثه وحشتناك موتورسیكلت دو سوم بدنش سوخت. هنگامی كه در بیمارستان بستری بود تصمیم گرفت به هر قیمتی كه شده، راهی برای كمك به اطرافیان خود پیدا كند، صورت او چنان سوخته بود كه شناخته نمی شد. معذلك اعتقاد داشت كه لبخندش می تواند دنیای دیگران را روشن كند و چنین شد. او معتقد بود كه می تواند موجب شادمانی دیگران شود، به درددل مردم گوش كند و به آنان آرامش ببخشد و چنین كرد. چند سال بعد حادثه دیگری برایش اتفاق افتاد. در یك سانحه هوایی از كمر به پایین فلج شد. آیا امید خود را از دست داد؟
خیر. بلكه توجه او به پرستار زیبایی كه در بیمارستان خدمت می كرد جلب شد. از خود پرسید:«چگونه می توانم دل او را به دست آورم؟»
دوستانش او را ابله خواندند. شاید در دل خود حرف آنها را تصدیق می كرد، با وجود این هرگز از رؤیاهای خود دست برنداشت. دابلیو میچل آینده خود را در كنار این زن بسیار تابناك می دید. بنابراین از فنون جلب توجه و هوش و شوخ طبعی، روح آزاده ، و شخصیت پویای خود برای جلب توجه او كمك گرفت و سرانجام با وی ازدواج كرد.
بیشتر مردم اگر در شرایط او باشند برای رسیدن به چنین هدفی كمترین تلاشی هم نمی كنند ، اما او بخت خود را آزمود و زندگیش برای همیشه تغییر كرد.
پس تعلل نكنیم و بدانیم كه ما بهترین افراد برای داشتن یك زندگی عالی هستیم. بنابراین نباید خود را محدود كنیم. با خودتان دوست شوید، بابت اتفاق هایی كه در گذشته رخ داده خود را مجازات نكنید بلكه خود را از مشكلات برگیرید و به راه حل ها فكر كنید. اهداف و آرزوهای خود را در برگه سفیدی بنویسید و برای آنها زمان معین كنید. باور كنید اگر روزی دوبار در جای آرامی بنشینید و چند دقیقه ای به هدفتان فكر كنید حتماً به آنها دست می یابید. لذت، غرور، هیجان ناشی از رسیدن به آرزوها را احساس كنید و در صفحه ذهن خود جزئیات شگفت انگیز آن موفقیت را به چشم ببینید و به گوش بشنوید. لازم نیست تنها به خودتان فكر كنید بلكه كسان دیگری را هم كه در زندگیتان نقشی دارند در نظر بگیرید. اگر دلیل كافی برای نیل به هدف های خود داشته باشید واقعاً می توانید هر كاری را در این جهان انجام دهید.
پس به امید آرزوهای شاد برای همه شما
منابع:
- به سوی كامیابی، آنتونی رابینز، ترجمه: مهدی مجردزاده كرمانی
- یادداشت های یك دوست، آنتونی رابینز، ترجمه: مهدی مجردزاده كرمانی
----------------------------------------------------------------------------------------------------------


;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:
 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
aloneعزيز من مثبت انديشيدن رو قبول دارم ولي خودم نمي تونم مثبت فكر كنم هردفعم كه واسه مثبت فكر كردن تلاش كردم يه احساس ريز منفي از ته ته دلم پيدا شده و همه مثبتارو خراب كرده:wallbash:
اميدوارم با اومدن تو جمع خوب و مثبت انديش شما بتونم اين نقطه منفي رو هم از بين ببرم . :smile:



shimmaجان
تنها راه اينكه شما به اين افكار منفي جواب منفي بدي و اونها رو از خودت دور كني اينه كه:
اولاً: اصلاً بهشون فكر نكن؛
دوماً: هيچوقت منفي ننويس؛
سوماً: از ترفندهاي اهدافت استفاده كن اونها رو بنويس بهشون فكر كن و خودت رو تو موقعيتي ببين كه به اهدافت رسيدي و اهدافت بايد طوري باشه كه وقتي به اونها نگاه يا فكر كه مي‌كني اندامت به قول معروف مورمور شه به شوق بيايي اشك تو چشات جمع شه، و در اون موقع خدا رو شكر كن با خالق يكتا دوست باش كه همه ماها رو دوست داره.
بعد از اين كارها نتيجه رو تو همين تالار بنويس;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
دستیابی به آرامش و آسایش با استفاده از چند روش

دستیابی به آرامش و آسایش با استفاده از چند روش



1. برای دستیابی به آرامش بیشتر، میوه و سبزی خام بخورید. ماست ، شیر، تخم مرغ ، دانه های خوراكی، حبوبات ، فندق و بادام نیز مصرف كنید.
2. بیشترین تنش از سر آغاز می شود نه از تن. پس دراندیشه های خویش سخت گیر مباش.
3. بوی خوش موجب افزایش سروتونین در مغز و پدید آورنده آرامش است.
4. نیایشگاه ها آرام ترین مكان ها هستند. بی توجه به باورهای خویش ، به مسجد ، معبد ، كلیسا و ... روی آور، جایی برای نشستن پیدا كن و در آرامش این مكان ها فرو شو.
5. فك به هنگام استرس سفت می شود. برای رهایی از تنش فك ، سقف دهان را با زبان فشار دهید.
6. پره های آسیاب بادی را تصور كنید كه می چرخند. با دستان خویش حركت پره ها را تقلید كنید و با این كار به آرامش دست یابید.
7. كف دستان خود را بر دو جانب چهره خود قرار دهید ، از لب تا چشمان . بینی خود را بیرون بگذارید و دستان خود را به نرمی بر چهره بفشارید تا آرامش فرا رسد.
8. در جستجوی نكته ای باشید كه شما را به خنده وادارد. اگر نیفتادید ، تظاهر كنید كه یافته اید و بخندید.
9. مشكلات و تشویش های خویش را بنویسید و ببینید كه چگونه موقع خواندن آن ، مشكل شما حل یا ناپدید می شود.
10.در انجام كاری كه شما را سخت نگران كرده ، با خود قرار بگذارید كه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. چنین تدبیری شما را از تشویش می رهاند.
11.تمركز بر یك جنبش ، صدا ، تصور یا یك اندیشه ، بدون استرس و بدون هراس از پراكندگی ، مراقبه است.



12.اگر بتوانید مسائل كوچك زندگی را سهل بگیرید ، در حل مسائل پیچیده موفق می شوید. در این كار آرامش نهفته است.
13.برای رهایی از استرس دو راه وجود دارد : تغییر نگرش شما به مشكل و تغییر مشكل. تغییر نگرش موجب روشن شدگی است.
14.حواس را تربیت كنید . از گوش برای شنیدن بهترین اثر موسیقی ، از چشم برای دیدار برترین زیبایی و.... بهره بگیرید.
15.به هنگام استرس ، به تماشای درختی بلند و زیبا بنشینید .
16.كلام یا صدایی بی معنی اما خوش نوا برگزینید. در مكان های آرام و به هنگام آرامش ، آن كلام یا نوای انتخابی را كه راز شماست ، بی صدا بر زبان جاری سازید.به هنگام اضطراب- گه گاه و نه همیشه- چشم های خود را ببندید و كلام راز انگیز را بر زبان جاری سازید.
17.زمانی را به تماشای قالی ها و كاشی كاری های زیبای ایرانی اختصاص دهید؛ این كار را تكرار كنید. از میان این نقش ها، نقشی را كه با جان شما سازگارتر است برگزینید و آن را با دقت به خاطر بسپارید. به هنگام استرس چشمان را ببندید ؛ سه بار آرام تنفس كنید و جز بدان نقش ، به چیزی دیگر نیندیشید.
18.نهایتِ داشتن ، داشتن آرامش باطنی و بردباری است .
19. در گذشته زندگی كردن ، شما را از " حال " و توجه به آینده ‌باز می دارد . زمانی كه نیاز به شادی دارید اكنون است .
20.بسیاری از ناراحتی های ما ناشی از این است كه خود را در كارهای یكنواخت محبوس كرده ایم ، كارهایی كه مرتب باید تكرار كرد . به دنبال تنوع و تغییر بگردید تا از كسالت و افسردگی نجات یابید.

مخصوص شيما عزيز كه مي‌خواد استرس و فكراي منفي رو از خودش دور كنه و به آينده‌اي پربار و زندگي شاد فكر كنه.;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

alone_1980

عضو جدید
کاربر ممتاز
آرامش ذهنی

آرامش ذهنی



هر كه هستید و هر كجا زندگی می كنید، آرامش را به زندگی خویش دعوت كنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید.
اگر كلام و رفتار شما قرین آرامش باشد، بدون شك این ویژگی به دنیای اطراف شما نیزسرایت خواهد كرد. به خاطر داشته باشید برای رسیدن به این وضعیت، لازم است برخی قابلیت های و یژه را در خود پرورش دهید و شرایط خاصی را در زندگی خویش ایجاد نمایید. رعایت نكات زیر مقدماتی است كه به شما كمك می كند در این مسیر گام بردارید:
1) یاد بگیرید كه گاه مسائل را رها سازید.

بدین معنا كه به هر مسئله ای دائما گره نخورید. وقتی همیشه و همه جا در فكر مسائل خود هستید و به مرور آنها می پردازید، در واقع همیشه بار اضافه ای را با خود حمل می كنید كه این خود سبب ایجاد اضطراب و استرس درشما می گردد. بیاموزید كه با یك ذهن رها و آزاد زندگی كنید. این امر به شما كمك می كند كه با هر محرك كوچك و یا مانع جزئی آشفته نشوید.2) به خود و خدای خود ایمان داشته باشید.

اگر به خود و خدای خود ایمان داشته باشید، به راحتی از عهده مشكلات زندگی برخواهید آمد و ثابت قدم و مطمئن در راه رسیدن به اهداف خود گام خواهید برداشت.3) مثبت اندیش باشید.

اگر دیدگاه مثبت اندیشی نداشته باشید، همه چیز می تواند بی فایده و بی ثمر باشد. داشتن نگرش مثبت و امید، بهترین سلاح در مقابل ترس و اضطراب است.4) نسبت به انتظارات و برنامه ریزی های خود واقع بین و منطقی باشید.

توانایی های خود را در موقعیت های خاص بشناسید و نسبت به عدم توانایی ها و ضعف های خود واقع بین باشید. هرچقدر نگرش شما نسبت به مسائل زندگی منطقی تر باشد، به آرامش بیشتری دست خواهید یافت.

5) نسبت به انسان ها، عشق بی قید و شرط خود را نثار كنید.

شما می توانید از دوستان، هم اتاقی ها و هم كلاسی های خود شروع كنید. یاد بگیرید كه آنها را بدون قید و شرط دوست بدارید، درمقابل ضعف های آنها صبور باشید وخطاها و اهمال كاری هایشان را ببخشید. هر چقدر نسبت به دیگران بخشش بیشتری داشته باشید احساس شادی و خرسندی بیشتری را تجربه خواهید كرد.6) معنای فداكاری را لمس كنید.

دست بخشش داشته باشید ولی انتظار بازگشت نداشته باشید. دیگران را به شیوه خودشان خوشحال كنید. به افراد بی پناه ، یتیم و فقیر كمك كنید. برای آنهایی كه خواهان یاری شما هستند پشت و پناه باشید و بدون آنكه منتی بر آنها نهید تكیه گاهشان باشید. هرچقدر بیشتر ببخشایید، از الزامات و قید و بندها بیشتر رها خواهید شد.7) افكار خود را بازسازی كنید.

در افكار و عقاید خویش نسبت به شخص خود، بازنگری كنید. بیاموزید در مقابل خویشتن صبور باشید و ارزشها، استعدادها و مهارت های خود را ارج نهید. خود را بدون هیچ قید و شرطی دوست بدارید. هرگونه ترس و تردید غیرمنطقی كه در مورد خود دارید، كنار بگذارید. اگردیدگاه مثبت و سالمی را در مورد خود داشته باشید یاد خواهید گرفت كه خود را بدون قید و شرط قبول داشته باشید;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
;)از آسمان طلا مي‌بارد;)
:gol:گروه موفقيت:gol:

 

Similar threads

بالا