مهم ترین اخبار فوتبال جهان

ecsir

عضو جدید
فرگوسن: اوون اینجا را دوست دارد

مهاجم تازه باشگاه منچستریونایتد، روزهای خوشی را پشت سر می گذارد و امیدهای فراوانی دارد تا بتواند فصل خوبی را سپری کند.










سایت گل: سرالکس فرگوسن، مربی منچستر یونایتد اعلام کرده که مایکل اوون، مهاجم انگلیسی که به تازگی به رختکن این تیم پیوسته، از حضور در اولدترافورد لذت می برد. اوون اخیرا و در انتقالی غیرمنتظره از نیوکاسل به منچستر یونایتد پیوست و با این انتقال ، بسیاری را در شوک فرو برد.

سرالکس فرگوسن، اعلام کرده که این ستاره 29 ساله از حضور در تیم جدیدش بسیار خوشحال است و تحت تاثیر تمرینات منچستر قرار گرفته است. سرالکس در گفت و گویی با روزنامه میل گفت:« من از شیوه تمرین اوون بسیار راضی هستم. اوبسیار پرتلاش است و به شدت تمرین می کند ولی مهمترین نکته این است که همیشه با لبخندی بر لب بر سر تمرینات ظاهر می شود و به نظر می رسد که به او در تیم ما خوش می گذرد.»

سرالکس بااشاره به این نکته که اوون هرگز شامه قوی گلزنی اش را از دست نداده، گفت:« هیچ شکی نیست که اوون با تمریناتی که درتیم ما انجام می دهد، می تواند بار دیگر به روزهای اوج و گلزنی های پی در پی اش بازگردد. حسی که هرگز در او از بین نرفته است. به هر حال او در نیوکاسل با مصدومیتهایی دست و پنجه نرم می کرد ولی در طول دوران فوتبالی اش گلهای بی نظیر و فوق العاده ای را به ثمر رسانده است.» تور آسیایی منچستریونایتدبه زودی آغاز خواهد شد و اوون این شانس را خواهد داشت تا در آینده ای بسیار نزدیک با پیراهن تیم جدیدش راهی میدان شود.

__________________
 

ecsir

عضو جدید
لمپارد: رونی بهترین هم‌تیمی من



هافبک تیم ملی انگلیس مهاجم شیاطین سرخ را ستوده است.











سایت گل: فرانک لمپارد هافبک چلسی فاش کرده که وین رونی، مهاجم منچستر یونایتد بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده است. این دو نفر بارها در کنار هم در تیم ملی انگلیس ابزی کرده‌اند و لمپارد می‌گوید در زمین با رونی هماهنگ است. لمپارد در وستهم و چلسی بارها کنار ستارگان دنیا بازی کرده است، اما می‌گوید بهترین هم‌بازی او رونی بوده است.

لمپارد 31 ساله بازی در کنار زولا را هم تجربه کرده اما می‌گوید: «وین رونی بهترین بازیکنی بود که با او در یک تیم حضور داشته‌ام. از همان هنگامی که وین در سن 17 سالگی آن طور درخشش خود را آغاز کرد قدرت بی‌نظیری داشت. هشیاری او استثنایی است و این رمز موفقیت اوست. زولا به عنوان بازیکن و مربی در سطحی جهانی قرار دارد، اما فوتبالی که وین بازی می‌کند او را بازیکنی بسیار ویژه می‌سازد.»

لمپارد در سال 2001 از وستهم به چلسی رفت. کلودیو رانیری در آن هنگام او را با مبلغ 11 میلیون پوند خریداری کرد. لمپارد در 284 بازی که با پیراهن آبی در لیگ برتر انجام داده 83 گل زده است.

__________________
 

ecsir

عضو جدید
یونایتد و چلسی به دنبال زلاتان

مینو رایولا مدیر برنامه های زلاتان ایبراهیموویچ اعلام کرد دو باشگاه لیگ برتری چلسی و یونایتد خواهان جذب ایبرا هستند...












سایت گل : به گفته مینو رایولا مدیر برنامه های زلاتان ایبراهیموویچ هر دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی خواهان جذب ستاره سوئدی اینتر هستند.تاکنون تمام خبرها در مورد انتقال ایبرا به لیگ برتر فقط در روزنامه ها بوده است.رایولا اعلام کرد دو باشگاه چلسی و اینتر تحقیقاتی را برای جذب ایبرا انجام داده اند اما تا به حال پیشنهادی ارائه نکرده اند.
رایولا در گفتگو با Sky Sport Italia گفت :"منچستریونایتد و چلسی علاقه خود را به جذب ایبرا اعلام کرده اند اما تاکنون پیشنهاد رسمی ارائه نکرده اند."هفته گذشته روزنامه های انگلیسی نوشتند منچستریونایتد که کریم بنزما را به دلیل پیوستن به رئال مادرید از دست داد اکنون قصد دارد با ارائه پیشنهادی 35 میلیون یورویی زلاتان را به اولدترافورد بیاورد.در چند روز گذشته نیز اخباری در مورد علاقه چلسی برای جذب این بازیکن منتشر شد.
ایبرا که هم اکنون به همراه اینتر در لوس انجلس به سر می برد قبل از ترک ایتالیا در مورد آینده اش به خبرنگار Sky Sport Italia گفت :"باید ببنیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.هر روز مهلت نقل و انتقالات یک اتفاق خاص دارد."
__________________
 

ecsir

عضو جدید
ستایش فراوان سر الکس از رونالدو

مرد اسکاتلندی از گران‌ترین بازیکن دنیا که شش سال را در اولدترافورد گذراند ستایش کرده است.
















سایت گل: با وجود آن که انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد به رئال مادرید اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسید، اما به نظر می‌رسد طرفین از دست یکدیگر ناراحت نیستند. رونالدو باشگاه پیشین خود و مربی و یکی از هم‌تیمی‌های سابقش را ستوده و گفته امیدوار است یونایتد قهرمان لیگ برتر شود. او همچنین فرگوسن را پدر فوتبالی خود دانسته است.

سر الکس هم در پاسخ به حرف‌های او در یک نشست خبری گفته رونالدو بازیکنی رویایی برای یونایتد بود و امیدوار است او در رئال مادرید موفق باشد: «ما رابطه خوبی با هم داشتیم. همه همواره می‌دانستیم او در بلندمدت در کنار ما نخواهد ماند، اما به هر حال شش سال او را نگاه داشتیم. او بازیکنی رویایی است، هیچ مشکلی با او نداریم و برایش بهترین آرزوها را داریم.»

منچستر یونایتد 93 میلیون یورو از فروش رونالدو به دست آورد، اما به نظر می‌رسد آنها خرید دیگری در تابستان انجام ندهند.
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن:خرید تابستانی ماتمام شده

مربی بزرگ اولدترافورد از اینکه توانسته در نهایت اکثر پولی که از فروش رونالدو عاید این تیم شده را ذخیره کند، خوشحال است.













سایت گل: سرالکس فرگوسن، مربی منچستر یونایتداعلام کرده که تمایل چندانی ندارد تا بیش از این در بازار نقل و انتقالات تابستانی هزینه کند. او در گفت و گویی در مراسم معرفی رسمی سه خرید جدید این تیم، یعنی مایکل اوون، گابریل اوبرتان و آنتونیو والنسیا تابستان امسال را تابستانی غیرعادی خواند.

فرگوسن در گفت و گویی با خبرنگاران گفت:« در انگلیس و اروپا، ارزش بازیکنان به تازگی و به یکباره افرایش یافته و اصلا واقع بینانه نیست.مااصلا آمادگی پرداخت چنین ارقامی را نداریم. به نظر من تابستانی عجیبی را پشت سر می گذاریم و فکر می کنم ارزیابی در چنین شرایطی بسیار سخت خواهد بود.البته نمی توانم به طور قطع بگویم که ما خریدی نخواهیم داشت، چرا که هنوز دو ماه از فصل نقل و انتقالات باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

سرالکس بر این نکته تاکید کرد که منچستر کنونی قابلیتهای زیادی دارد و گفت:« نیازی به آه و ناله پس از فروش کریس رونالدو نیست، چرا که ما تیم بسیار خوب و بازیکنان جوان فوق العاده ای داریم. تنها کاری که انجام داده ام ، آوردن بازیکنان جوان (گابریل و آنتونیو والنسیا) به این تیم است و به علاوه بازیکن باتجربه ای مثل اوون را نیز به خدمت گرفتیم تا تعادل در رختکن تیم برقرار شود.»
 

ecsir

عضو جدید
رونی: گاسکوئین و مارادونا ایده آلهای من

مهاجم جوان و توانای منچستر یونایتد از تمایلات و مسائلی که برایش الهام بخش بوده سخن گفته است.













سایت گل: وین رونی، ستاره منچستر یونایتد از اسطوره هایش در دنیای فوتبال نام برده است. رونی اعلام کرد که در دوران کودکی اش، بازیهای پاول گاسکوئین، ستاره سالهای نه چندان دور نیوکاسل و تاتنهام را با دقت تماشا می کرده و البته دیه گو مارادونا را نیز تحسن نموده و اعلام نموده که این ستاره آرژانتینی بزرگترین ستاره تمام تاریخ دنیای فوتبال بوده است.
صحبتهای رونی در روزنامه اسپورت به انتشار رسیده و آن را با هم می خوانیم : « از تماشای بازی گازا در ترکیب تیم ملی انگلیس لذت می بردم. شیوه عبور او از مقابل بازیکنان حریف و دریبلینگ او فوق العاده بود. او بازیکنی استثنایی بود. بازیکنی قدرتمند که با دریبل می توانست از سد بازیکنان حریف عبور کند. او قدرت شوتزنی فراوانی داشت و همیشه از تماشای بازی اش لذت می بردیم. ولی بازیکن مورد علاقه من مارادونا بود. من ویدئوهای زیادی از او تماشا کردم و عاشق شیوه بازی او بودم.به نظر من او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیاست.»
 

ecsir

عضو جدید
جیل: باز هم بازیکن می خریم

مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده که این احتمال وجود دارد که ستاره های بیشتری در تابستان امسال به اولدترافورد بپیوندند.












سایت گل: دیوید جیل، مدیر اجرایی باشگاه منچستر دربهای ورودی به روی خریدهای منچستر را نبسته است و از احتمال پیوستن بازیکنان جدیدی به رختکن این تیم خبر داده است.
این در حالی است که پیش از این سرالکس فرگوسن اعلام کرده بود که برنامه ای برای خرید بازیکن جدیدی ندارد و کار منچستر یونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال به پایان رسیده است.
ولی جیل که امروز با بازیکنان این تیم و به منظور برگزاری اردوی تابستانی به شرق آسیا سفر کرده است در صحبتهایی از احتمال انجام خریدهای جدیدی خبر داد و گفت:« من هر روز را با ایمیل های روزمره آغاز می کنم و مطمئنم که در طول روزهای آتی ممکن است فعالیتهای دیگری را در مورد خرید بازیکنان جدید انجام دهیم.» پس از فروش رونالدو به رئال مادرید، شیاطین سرخ، آنتونیو والنسیا و گابریل اوبرتان را از ویگان اتلتیک و بوردو به خدمت گرفتند و پس از آن هم مایکل اوون از نیوکاسل به اولدترافورد پیوست. در این میان دارن گیبسون ایرلندی هم قراردادش را برای سه سال دیگر تمدید نمود.
 

ecsir

عضو جدید
منچستریونایتد حاضر به خرید آدبایور نشد

گفته می‌شود آدبایور به شیاطین سرخ پیشنهاد داده شده بود.












سایت گل: ماجرای امانوئل آدبایور جنبه دیگری یافته و برخی منابع ادعا کرده‌اند او به منچستریونایتد پیشنهاد داده شده بود اما آنها حاضر به خرید این مهاجم اهل توگو نشدند.
آدبایور که در راه منچسترسیتی است اکنون نگران آن است که همه به او به چشم یک بازیکن حریص بنگرند. باشگاه منچسترسیتی متقاعد شده بود که تنها تیم خواهان آدبایور است و به همین دلیل قصد داشت درخواست او برای دستمزد 170 هزار پوند در هفته را کاهش دهد.
وقتی مذاکرات با سیتی دچار مشکل شد، نماینده‌های آدبایور او را به منچستر یونایتد پیشنهاد دادند، اما این باشگاه نخواست او را بخرد. آدبایور هنوز دارد به پیشنهاد آخر سیتی فکر می‌کند، اما مشخص است که آرسنال قصد دارد او را به هر ترتیب بفروشد.
__________________
 

ecsir

عضو جدید
یک مهاجم دیگر برای یونایتد

مام بیرام دیوف هفته آینده تست های پزشکی باشگاه منچستریونایتد را پشت سر خواهد گذاشت...
















سایت گل : با وجود اینکه سر الکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد این تیم مهاجم دیگری به خدمت نخواهد گرفت شیاطین سرخ مراحل پایانی جذب میم بیرام دیوف مهاجم سنگالی را طی می کند.یونایتد و باشگاه مولده به توافق رسیدند تا بیرام دیوف به اولدترافورد بیاید.دیوف هفته آینده تست های پزشکی باشگاه را پشت سر می گذارد و از ژانویه به یونایتد ها می پیوندد.
او تا قبل از ژانویه به صورت قرضی در باشگاه مولده می ماند.دیوید ژیل پیش از این اعلام کرده بود منچستریونایتد بعد از جذب مایکل اوون، گابریل اوبرتان و آنتونیو والنسیا مهره های جدید دیگری را نیز به اولدترافورد خواهد آورد.فرگوسن می گوید :"ما قصد نداشتیم بعد از این بازیکن جدید دیگری را به خدمت بگیریم و من معتقدم ترکیب تیم کامل است اما شرایط طوری رقم خورد که یک بازیکن دیگر نیز به ترکیب ما اضافه شود که البته از ژانویه به ما می پیوندد.این آخرین بازیکنی بود که در مهلت نقل وانتقالات به اولدترافورد خواهد آمد.
 

ecsir

عضو جدید
بازیکن جدید منچستریونایتد مصدوم شد

این خرید جدید سه ماه از میادین دور خواهد بود.













سایت گل: گابریل اوبرتان، بازیکن جدید منچستریونایتد سه ماه مصدوم است و نمی‌تواند به میدان برود.
این بازیکن 20 ساله در ابتدای جولای از بوردو به یونایتد پیوست. خبر مصدوم شدن او چندان مایه شگفتی سر الکس فرگوسن نشده است: «اوبرتان مصدومیتی داشت که باعث می‌شد سه ماه یا بیشتر دور از میادین باشد. می‌دانیم اوضاع پزشکی او به چه ترتیب است ولی از اوضاع فعلی کاملا راضی هستیم.»
این بازیکن تیم جوانان فرانسه تا اکتبر دور از فوتبال است و تمرینات پیش‌فصل منچستریونایتد و دیدارهای ابتدایی آنها در لیگ برتر را از دست خواهد داد.
 

ecsir

عضو جدید
حمله جدید تبس به فرگوسن

به نظر می رسد که کارلیتوس هنوز اندکی از جدایی اش از منچستریونایتد عصبانی است.














سایت گل: کارلوس تبس ستاره جدید منچستر سیتی مجددا حمله به سرالکس فرگوسن ، مربی سابقش را آغاز کرده است. به نقل از روزنامه ساندی میرر، ستاره آرژانتینی سرالکس فرگوسن را دلیل جدایی اش از اولدترافورد دانسته و به این نکته اشاره کرده که هنوز نمی داند که در آینده و زمانی که با فرگی دیدار خواهد کرد، با او سلام و احوالپرسی کند یا نه.
تبس در این رابطه گفته:« هیچ رمز و رازی در مورد جدایی من از منچستریونایتد وجود ندارد و فرگوسن تمام دلایل لازم برای جدایی من از این تیم را فراهم آورد. من در هیچ یک از دیدارهای مهم تیم، نقشی نداشتم و اصلا در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در داربی های مهم بازی نکردم. بارها و بارها سعی کردم تا با او به صحبت بپردازم و احساساتم را با او در میان بگذارم ولی تنها حرفی که فرگوسن می زد این بود که نگران نباش و همه چیز تغییر خواهد کرد.او هیچ گاه دلیل یا توضیحی ارائه نمی کرد و نمی دانم که اگر در آینده او را ببینم، با او دست خواهم داد یا نه.»
تبس در ادامه از تمام هم تیمی هایش در اولدترافورد به خاطر تلاشهایی که برای ادامه حضور او در این تیم نمودند تشکر کرد و گفت:« هم تیمی های من چندین بار تلاش خود را کردند تا مرا متقاعد به ماندن کنند تا بتوانند شرایط را تغییر دهند.من از آنها متشکرم ، همیشه با هم روابط بسیار خوبی داشتیم چرا که در طول دو سال حضورم در آن تیم عناوین متعددی را در کنار هم کسب کرده ایم.»
ستاره آرژانتینی منچسترسیتی در ادامه به موفقیت با تیم جدیدش اشاره کرد و گفت:« اگر فکر می کردم که با منچستر سیتی نمی توانیم به قهرمانی های متعدد برسیم، در خانه و در کنار دخترهایم می ماندم ولی می خواهم نهایت تلاش خود را برای رشد و پیشرفت تیم به کار گرفته و عناوین متعدد قهرمانی را با سیتی کسب کنم.»
 

ecsir

عضو جدید
اوون: رکورد کریس را می شکنم

ستاره جدید شماره 7 منچستریونایتد به دنبال آن است تا بار دیگر به روزهای اوجش بازگشته و خوش بدرخشد












سایت گل: مایکل اوون، ستاره جدید منچستراعلام کرده که می تواند جانشین مناسبی برای کریس رونالدو باشد و آمادگی آن را دارد تا سنگینی بار پیراهن شماره 7 را بر دوش بکشد. این ستاره انگلیسی دیروز در اولین دیدار دوستانه منچستر خوش درخشید و توانست گل پیروزی بخش قرمز پوشان را در دیدار مقابل مالزی به ثمر برساند. اوون در گفت و گو با سان اعلام کرد که تحت فشار نیست و از اینکه چنین فرصتی در اختیار او قرار گرفته تا بتواند توانایی هایش را به دنیا نشان دهد بسیار خوشحال است.
اوون در این رابطه گفت:«فرصت بسیار خوبی است که نشان دهم دوباره می توانم در اوج باشم و نشان دهم که می توانم پاسخ گوی توقعات و فشار باشم.پیش از این هم نشان داده ام که می توانم فشار را کنترل کنم و تمام مربیان قبلی ام می توانند بگویند که من این توان را داشته ام.
اوون اکنون پیراهن شماره 7 منچستر را برتن می کند، پیراهنی که پیش از این بر جرج بست، اریک کانتونا، برایان رابسون و کریس رونالدو بوده است. اوون در این رابطه می گوید:«این پیراهن فشار خاص خودش را دارد، چرا که در گذشته بازیکنان بزرگی آن را برتن کرده اند .مربی از من پرسید که آیا می خواهم این پیراهن را بپوشم؟ او گفت که بازیکنی که پیراهن 7 را می پوشد می بایست شانه قدرتمندی برای تقبل مسئولیت آن داشته باشد و از من پرسید که آیا می توانم این مسئولیت را به دوش بکشم. من هم بدون شک گفتم بله. من به خوبی می دانم که این مسئولیت زیادی دارد به ویژه اینکه دو بازیکن بزرگ یعنی تبس و رونالدو رختکن منچستر را ترک کرده اند.رونالدو گلهای زیادی برای تیم به ثمر رسانده بود و من اینجا هستم تا جای خالی او را پر کنم.»
 

ecsir

عضو جدید
یونایتد این بار به دنبال ویا

در حالی که داوید ویا بارها اعلام کرده که می خواهد در والنسیا بماند ولی به نظر می رسد که سران منچستر بار دیگر به دنبال جذب او هستند.












سایت گل:سران منچستر در نظر دارند چند روز پس از آنکه سرالکس اعلام کرد که دیگر بازیکنی به رختکن این تیم اضافه نخواهد شد،برای متقاعد کردن ویا و سران والنسیا برسر انتقال این ستاره اسپانیایی به اولدترافورد وارد عمل شوند. این ستاره اسپانیایی اخیرا اعلام کرده که می خواهد در والنسیا بماند و با این صحبتها به شایعه انتقال احتمالی اش به بارسا پایان داده است.
اکنون و در حالی که سران والنسیا اندکی آرامش گرفته اند، سران یونایتد بار دیگر با ابراز تمایل نسبت به جذب ویا، اوضاع را به روزهای قبلی باز خواهند گرداند. این در حالی است که ویا اعلام کرده بود که قصد ترک فوتبال اسپانیا را ندارد ولی پیشنهاد منچستر ممکن است او را برای ترک لالیگا وسوسه کند. پیش از این سرالکس فرگوسن اعلام کرده بود که بازیکن دیگری در تابستان امسال به رختکن اولدترافورد نخواهد آمد،مگر در شرایطی خاص که بازیکن مناسبی خریداری شود.
در پی جدایی تبس پس از کریستیانو رونالدو،سران منچستر نتوانسته اند بازیکن قابلی را خریداری کنند که انگیزه ها را در رختکن این تیم بازیابی کند و ویا می تواند گزینه خوبی برای این کار باشد. پیشنهاد 45 میلیون یورویی بارسا برای خرید این ستاره ، جمعه گذشته با پاسخ منفی سران والنسیا مواجه شد و ممکن است سران این باشگاه پیشنهاد نجومی شیاطین سرخ را نیز با "نه" قاطعی پاسخ دهند.
 

ecsir

عضو جدید
اوون : دوباره برای تیم ملی انگلیس بازی خواهم کرد

مهاجم جدید منچستریونایتد اعلام کرد بار دیگر برای تیم ملی انگلیس به میدان خواهد رفت.او معتقد است در ادامه نظر فابیو کاپلو را برای دعوت از او به اردوی سه شیرها جلب خواهد کرد...











سایت گل : مایکل اوون مهاجم جدید منچستریونایتد در زمان حضورش در نیوکاسل تلاش زیادی برای راه یافتن مجدد به تیم ملی انگلیس انجام داد اما بسیاری معتقدند با آمدن فابیو کاپلو بازگشت مهاجم اسبق رئال و لیورپول به اردوی سه شیرها تا حدودی مشکل شده است.ااون اکنون در یونایتد انگیزه بسیار زیادی برای بازگشت به تیم ملی انگلیس دارد ، این در حالی است که معتقد است تا به حال هیچ گاه از سوی کاپلو مورد کم محلی قرار نگرفته است.
اوون در گفتگو با روزنامه People می گوید :"هیچ گاه امیدم را برای بازگشت به تیم ملی از دست نداده ام.من در بیشتر مواقع در لیست اولیه دعوت شدگان به تیم ملی قرار داشتم اما به دلیل مصدومیت از لیست خط می خوردم.کاپلو همیشه عملکرد من را زیر نظر داشت و با من در تماس بود اما هر گاه که من در نیوکاسل آماده بودم و به لیست اولیه تیم ملی دعوت می شدم به دلیلی از این لیست خط می خوردم.
کاپلو دید خوبی نسبت به من دارد و اطمینان دارم اگر در یونایتد آماده باشم بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را به تن خواهم کرد."
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن: تلاش کردیم بنزما را بخریم

مربی منچستریونایتد قصد نداشت مبلغ بالایی برای خرید بازیکن فرانسوی بپردازد.









سایت گل: سر الکس فرگوسن مربی منچستر یونایتد فاش کرده که باشگاهش قصد داشت کریم بنزما را از المپیک لیون خریداری کند. این مهاجم در تابستان به رئال مادرید پیوست و تک گل پیروزی بخش آنها در اولین دیدار تمرینی این فصل را به ثمر رساند.
فرگوسن گفته می‌خواسته او را بخرد اما چون قیمت او مرتبا افزایش می‌یافت دست از خرید او برداشت: «می‌خواستیم بخشی از پول حاصل از فروش رونالدو را صرف خرید بنزما کنیم. او 21 سال دارد و می‌توانست در یونایتد پیشرفت خوبی داشته باشد. او از نظر فیزیکی عالی است و رکورد گل‌زنی او هم خیلی خوب است. به همین دلیل حاضر بودیم حتی کمی بیشتر هم برای خرید او بپردازیم. ولی وقتی گفتند قیمت او 5/48 میلیون یورو است از خریدش منصرف شدیم. به نظر ما قیمت او از 40 میلیون یورو بیشتر نبود.»
فرگوسن درباره فرانک ریبری هم می‌گوید: «نمی‌خواستیم او را بخریم، اما شرایط او را بررسی کردیم، به ویژه پس از آن که دیوید ژیل مدیر اجرایی باشگاه با مقامات بایرن مونیخ در ماه مارس جلسه‌ای برگزار کرد. آنها به ژیل گفتند هیچ احتمالی برای فروش ریبری وجود ندارد.»
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن: ونگر پولی برای خرج کردن ندارد

مربی منچستریونایتد بدترین کابوس هواداران توپچی‌ها را تایید کرده است.












سایت گل: آرسنال شاید نتواند به آسانی جایش را در میان چهار تیم برتر جزیره حفظ کند. آنها پول ندارند و مجبور به فروش بازیکنان خود شده‌اند.
سر الکس فرگوسن، مربی منچتسر یونایتد می‌گوید: «آرسن ونگر پولی برای خرج کردن در اختیار ندارد. آرسنال بزرگ‌ترین چالش خود را پیش رو می‌بیند. می‌دانم که دست آرسن تهی است. فکر می‌کنم فروش آدبایور این را به خوبی نشان داد، اما مشخص نیست او بتواند از پول فروش او استفاده کند. بعید است آن پول صرف خرید بازیکنان جدید شود. نمی‌دانم، ولی فکر می‌کنم آرسنال دچار دردسر عجیبی شده است.»
ونگر پیش از تابستان گفته بود تیمش به دو یا سه بازیکن باتجربه نیاز دارد، اما اکنون می‌گوید تیمش به اندازه کافی قدرتمند است.
 

ecsir

عضو جدید
مایکل اوون: من و پیراهن شماره 7 منچستریونایتد

این مهاجم قصد دارد همانند اسطوره‌هایی باشد که این شماره ویژه را در گذشته به تن داشته اند.



















سایت گل: مایکل اوون تاکنون در پیراهن منچستر یونایتد خوش درخشیده و دو گل در تور پیش‌فصل آنها در آسیا زده است.
او پیراهن مشهور شماره 7 یونایتد را به تن دارد و می‌گوید قصد دارد مانند اسطوره‌هایی باشد که این پیراهن را پیش از او پوشیده اند: «وقتی مربی از من خواست شماره 7 را انتخاب کنم مبهوت شدم. اما روشن است که این باعث افتخار من است. تنها کافی است به پنج، شش نفر آخری که این پیراهن را پوشیده‌اند بنگرید. آنها بازیکنانی رویایی بودند و امیدوارم سنت آنها را ادامه دهم. می‌دانم این پیراهن معنی ویژه‌ای برای طرفداران دارد. مربی این را به من گفت. او گفت باید شانه‌های عریضی برای پوشیدن آن داشته باشم و من به او گفتم آماده پذیرفتن مسئولیت در این زمینه هستم. اما فشاری اضافی حس نمی‌کنم. به نظرم به بلوغ رسیده‌ام و آن قدر عاقل هستم که نگذارم فشاری بر من وارد شود. بسیار افتخار می کنم که این پیراهن به من رسیده است و امیدوارم در آن خوش بدرخشم.»
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن : ماکدا مثل یک خرید جدید است

ستاره جوان و ایتالیایی یونایتد امیدوار است در فصل پیش رو بیشتر در ترکیب تیمش به میدان برود...












سایت گل : سر الکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد انتظار دارد ماکدا نقش موثری در فصل آینده برای این تیم ایفا کند.ماکدا در هفته های پایانی فصل گذشته دو گل برای یونایتد به ثمر رساند و فرگوسن معتقد است او می تواند گل های بیشتری برای یونایتد در فصل جدید به ثمربرساند.
فرگوسن بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل مالزی گفت :"امیدهای زیادی برای درخشش ماکدا داریم ، به همین دلیل در مهلت نقل و انتقالات بازیکن جدیدی در پست او جذب نکردیم.او تنها 17 سال دارد اما مورد اعتماد من است.انگیزه فوق العاده او می تواند برای ما بسیار ارزشمند باشد.او فصل گذشته دو گل حساس برای ما به ثمررساند اما در فصل آینده همانند اوون برای ما یک چهره نو محسوب می شود."
 

ecsir

عضو جدید
سران یونایتد و فکر تمدید قرارداد پارک

خبر خوبی در مورد آینده ستاره کره ای منچستر یونایتد به گوش می رسد.









سایت گل: دیوید جیل، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد که این روزها همراه با بازیکنان این تیم در سئول به سر می برد اعلام کرد که سران این باشگاه قصد دارند تا قرارداد پارک جی سونگ را تمدید نمایند. تیم قهرمان لیگ برتر اکنون درسرزمین مادری پارک اردویی را برگزار کرده است و عصر جمعه در سومین دیدار دوستانه خود به مصاف اف سی سئول خواهند رفت.

کنفرانسی خبری که عصر پنجشنبه در سئول برگزار شد، با حضور صدها خبرنگار مختلف دنبال می شد و سئوال در مورد شرایط کنونی قرارداد پارک، امری اجتناب ناپذیر می نمود. در حال حاضر 12 ماه از قرارداد کنونی پارک باقی است و جیل اعلام کرد که به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد به این ستاره کره ای ارائه خواهد شد و گفت:« این مذاکرات صورت خواهد پذیرفت . ما به دنبال تمدید قرارداد پارک هستیم ولی زمان دقیق آن مشخص نیست.

سرالکس و سایر مربیان منچستر از عملکرد پارک به شدت راضی هستند و به دنبال آن هستیم تا قرارداد او را تمدید کنیم ولی در حال حاضر خبردقیقی نداریم و زمانی که چنین اتفاقی افتاد، آن را اعلام خواهیم کرد.خرید پارک تنها به دلیل مسائل فوتبالی بود ولی حضورش باعث شد تا اوضاع بازرگانی ما در کشور نیز تغییراتی کند.»
 

ecsir

عضو جدید
شگفتی منچستریونایتد از طرفداران کره‌ای

شیاطین سرخ از چیزی که در سئول دیدند خوشحالند.














سایت گل: یک روز به بازی دوستانه منچستریونایتد در سئول مانده است و بازیکنان تیم انگلیسی استقبال کره‌ای‌ها را «استثنایی» می‌دانند. منچستریونایتد محبوب‌ترین باشگاه اروپایی در این کشور شرق آسیا است.

در این کشور شش میلیون نفر طرفدار یونایتد هستند و بیش از یک میلیون نفر کارت‌های اعتباری باشگاه را دارند. نزدیک به هفتصد تماشاگر تمرین قهرمان سال 2008 اروپا را در صبح پنجشنبه در سئول به نظاره نشستند. سر الکس فرگوسن مربی منچستر یونایتد پس از تمرین گفت: «خوشحالیم که این جاییم و می‌دانیم که تعداد طرفداران ما در کره استثنایی است.»

دیوید گیل، مدیر اجرایی یونایتد هم که دو سال پیش با باشگاه به سئول رفته بود می‌گوید: «چه کسی می‌تواند بازی رویایی 2007 مقابل اف‌سی سئول را فراموش کند؟ بلیت‌های آن بازی هم کاملا به فروش رسید.»
 

ecsir

عضو جدید
60 میلیون پوند بودجه برای فرگوسن

مالکان باشگاه به مرد اسکاتلندی بودجه خوبی برای سرمایه‌گذاری داده‌اند.













سایت گل: سر الکس فرگوسن، مربی منچستر یونایتد بودجه بسیار خوبی را برای تقویت تیم دریافت کرده است. فرگوسن نتوانست کریم بنزما را بخرد و گفته دیگر خواهان خرید بازیکن جدیدی نیست.

با این حال، مالکان باشگاه از او حمایت کرده‌اند و گفته‌اند در صورتی که او بخواهد پول لازم را در اختیارش قرار خواهند داد. تهسین نایانی، سخنگوی خانواده گلیزر که مالک باشگاه هستند گفته است: «مربی ما پول بسیاری برای سرمایه‌گذاری در اختیار دارد. داریم از 60 میلیون پوند خالص حرف می‌زنیم که می‌تواند صرف تقویت تیم شود.»

منچسترسیتی، رقیب همشهری یونایتد بیش از 100 میلیون پوند در تابستان برای تقویت تیمش خرج کرده و شاید این باعث ترغیب فرگوسن شود تا او دست به خرید چند بازیکن بزرگ بزند.
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن: فدریکو ماکدا پتانسیل بالایی دارد

ایتالیایی جوان امروز دوباره گل زد.














سایت گل: سر الکس فرگوسن تمایلی ندارد جانشینی برای کارلوس توز و کریستیانو رونالدو بیابد و تنها مایکل اوون را خریداری کرده است. شاید عدم تمایل او به دلیل آینده درخشان فدریکو ماکدا، مهاجم ایتالیایی تیمش باشد.

این مهاجم نوجوان امروز باز هم برای یونایتد گل زد. گل او در بازی مقابل اف‌سی سئول به ثمر رسید که در ورزشگاهی پر از جمعیت در کره جنوبی برگزار شد. مربی اسکاتلندی در مصاحبه پس از بازی عملکرد این بازیکن را ستایش کرد: «گلی که ماکدا زد عالی بود. او فرصت بسیاری برای حضور در ترکیب ما دارد. حرکات او در زمین خیلی خوب است و وقتی به شانه آخرین مدافع می‌رسد عالی عمل می‌کند. گل او فوق‌العاده بود. تماشای گل‌زنی مهاجمان ما لذت‌بخش است. البته مهاجمان اصلی ما رونی، برباتوف و اوون هستند، اما اگر ماکدا به این ترتیب ادامه دهد امتیاز بزرگی برای ما خواهد بود. داشتن بازیکنی جانشین مانند او بسیار عالی است.»

ماکدا روی صحنه گل دروازه‌بان حریف را جا گذاشت و توپ را به درون دروازه فرستاد.
 

ecsir

عضو جدید
منچستریونایتد اف‌سی سئول را شکست داد

قهرمان لیگ برتر به سختی توانست سئول را ببرد. ورزشگاه 64 هزار نفری سئول پر از جمعیت بود.












سایت گل: ورزشگاه جام جهانی سئول پر از طرفداران مشتاقی بود که می‌خواستند یکی از مشهورترین تیم‌های فوتبال دنیا – منچستر یونایتد – را مقابل تیم محلی اف‌سی سئول ببینند. اغلب تماشاگران نه تیم خود، که یونایتد را تشویق می‌کردند.

جی‌سونگ پارک، دیوید بکام کره‌ای‌ها روی نیمکت نشسته بود اما ستارگان دیگری مانند رونی، گیگز و فردیناند در ترکیب ثابت قرار داشتند. در دقیقه 23، دژان دامیانوویچ مهاجم اهل مقدونیه روی سانتر کیم سئونگ یونگ دروازه توماس کوشچاک، دروازه‌بان لهستانی یونایتد را گشود. وین رونی 9 دقیقه بعد با یک ضربه اتفاقی که با شانه زد گل تساوی را به ثمر رساند.

دامیانوویچ کمی بعد روی یک صحنه مشکوک به آفساید گل دوم میزبان را به ثمر رساند. فدریکو ماکدا، مهاجم ایتالیایی منچستر یونایتد روی پاس رونی باز هم بازی را به تساوی کشاند. او پس از دریافت توپ، دروازه‌بان حریف را پشت سر گذاشت و توپ را به درون دروازه فرستاد. فرگوسن دیمیتار برباتوف را به زمین فرستاد و او پنج دقیقه پس از حضور روی سانتر دارن گیبسون با ضربه سر گل سوم را هم زد. در ربع آخر بازی، جی‌سونگ پارک در میان تشویق شدید هواداران به میدان آمد.

پل اسکولز در آخرین لحظات بازی می‌توانست روی پاس او گل چهارم را هم بزند، اما ضربه او به تیر برخورد کرد.

ترکیب اصلی یونایتد:

کوشچاک، اوشی، براون، فردیناند، اورا، فلچر، کریک، اندرسن، گیگز، رونی، ماکدا.
 

ecsir

عضو جدید
فردیناند کینه ای از کریس ندارد

ریو فردیناند اعلام کرده که رونالدو این حق را داشت تا در مورد آینده اش تصمیم گیری کرده و رویای پیوستنش به تیم مادریدی را محقق کند.











سایت گل:ریو فردیناند، ،با احترام تمام نسبت به تصمیم هم تیمی سابقش برای پیوستن به تیم مادریدی، اعلام کرد که کریس این تصمیم را گرفت تا افکار دوران کودکی اش را محقق کند. مدافع تیم ملی انگلیس اعلام کرده که افرادی شاید نتوانند به راحتی درک کنند که چطور ممکن است بازیکنی بخواهد منچستر را ترک کند ولی در مورد رونالدو، باید بگویم که این آرزوی دوران کودکی او بوده است. فردیناند معتقد است که شیاطین سرخ قطعا در زمین دلتنگ او خواهند شد و اعتقاد دارد که هیچ کدام از بازیکنان یونایتد کینه ای از کریس به دل ندارند.

فردیناند به دیلی میرر گفت:« فکر نمی کنم که هیچ یک از بازیکنان از کریس ناراحت باشند. باید بدین گونه به این ماجرا نگاه کنیم که او زمانی که بسیار جوان بود به منچستر آمدو شش سال از عمرش را وقف باشگاه کرد و باید به کریس احترام بگذاریم. نباید بر رویاهای کسی سایه بیفکنیم.کریس از زمانی که کودک بود، آرزو داشته تا در تیم مادریدی توپ بزند. بازی برای یونایتد آرزوی خیلی هاست و این افراد شاید نتوانند دلیل کریس برای پیوستن به تیم دیگری را درک کنند. کریس همیشه محبوبیت فراوانی بین بازیکنان تیم ما خواهد داشت و مطمئنم که هواداران قدیمی تیم نیز به خوبی خواهند دانست که کریس خدمتهای زیادی به تیم ما انجام داده است.»
 

ecsir

عضو جدید
سرالکس و توقع گلزنی فراوان از اوون

فرگی از مهاجم جدیدش توقع دارد تا گلهای زیادی را برای تیم انگلیسی به ثمر برساند.












سایت گل : سرالکس فرگوسن از مایکل اوون توقع دارد تا پس از پیوستنش به رختکن اولدترافورد، گلهای زیادی را برای این تیم به ثمر برساند. اوون که به عنوان بازیکن آزاد به منچستر پیوسته است، در دیدارهای دوستانه پیش فصل دو بار برای یونایتد به گل رسیده است و فرگی از این بابت ابراز رضایت نموده است.

فرگوسن در پاسخ به سوالی که از اوون انتظار دارد تا چند گل به ثمر برساند، او گفته:« امیدوارم که تعداد گلهایش فراوان باشد. اگر شما به رکورد گلزنی او در سالهای اخیر وحتی در دو سال اخیر در نیوکاسل، توجه کنید متوجه می شوید که او حتی در شرایط سخت در هر دو دیدار، یک گل به ثمر رسانده است.او قادر است تا به آسانی دراین سطح باشد ، پس اگر در 25 دیدار به بازی گرفته شود، فکر می کنم دست کم، پانزده گل به ثمر برساند.»

اوون رقابت سختی را با وین رونی،دیمیتار برباتوف ، فدریکو ماکدا و دنی ولبک برای حضور در ترکیب اصلی منچستر خواهد داشت.
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن: پوستر تبس نشان تکبر منچسترسیتی است

مرد اسکاتلندی فکر می‌کند سیتی خود را بیش از حد بزرگ می‌بیند.














سایت گل: اخیرا از سوی طرفداران منچسترسیتی یک پوستر از کارلوس تبس چاپ شده و سر الکس فرگوسن می‌گوید این پوستر تکبر منچسترسیتی را نشان می‌دهد. تبس با قراردادی 25 میلیون پوندی به منچسترسیتی پیوست.

او دو فصل گذشته را به صورت قرضی در منچستریونایتد گذرانده بود. طرفداران سیتی از حضور او در تیمشان خوشحال هستند و پوستری طراحی کرده‌اند که در آن تبس حضور دارد و شعار «به منچستر خوش آمدی» نوشته شده است.

فرگوسن می‌گوید: «تکبر به انواع مختلفی به سراغ انسان می‌آید و این یکی از راه‌هایش است. از زمانی که در یونایتد حضور داشتم طرفداران سیتی به ما حسادت می‌کردند و با ما مشکل داشتند. به همین دلیل است که وقتی فرصتی به دست آوردند، از آن استفاده کردند.»
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن:منچسترسیتی، تیمی کوچک

مربی منچستر یونایتد بار دیگر تیم همشهری را به باد انتقاد گرفته و اعلام کرده که منچسترسیتی زیر سایه یونایتد به فوتبالش ادامه می دهد.














سایت گل: سرالکس فرگوسن،مربی منچستر یونایتد در مورد منچستر سیتی این تیم را تیمی کوچک خطاب کرد. این در حالی است که منچسترسیتی به تازگی خریدهای خوبی داشته و امانوئل آدبایور، روکه سانتاکروس ، گرث بری و کارلوس تبس را به خدمت گرفته است.

به نظر می رسد که فرگوسن پس از چاپ پوسترهای جدید سیتی که با تصویر تبس به چاپ رسیده و زیر عکس ستاره آرژانتینی نوشته شده بود:« به منچسترخوش آمدی»، عصبانی شده و در این رابطه نیز واکنش نشان داده بود. سرالکس در مورد تیم رقیب همشهری به بی بی سی گفت:« سیتی تیم کوچک با ذهنیتی بسته و کوچک است.آنها همیشه در مورد منچستریونایتد صحبت می کنند و حتی یک لحظه هم فکرشان از تیم ما منحرف نمی شود. آنها فکر می کنند که جدا کردن تبس از یونایتد، یک موفقیت بزرگ بوده است که ذهنیتی محدودو ضعیف است.»

سرالکس در ادامه خاطر نشان کرده که پیش از آنکه آدبایور به سیتی بپیوندد، خود او یا مدیر برنامه هایش در تماسی خواهان پیوستن او به منچستریونایتد و چلسی بوده اند و در این رابطه گفته:« زمانی که کسی به تو چنین قرارداد هنگفتی را پیشنهاد می کند،این پیشنهاد بسیار جذاب است و این همان دلیلی است که این بازیکنان به سیتی می پیوندند.»
 

ecsir

عضو جدید
بکام : می خواهم بار دیگر در منچستریونایتد بازی کنم

آخرین اظهار نظر بکام چندان به مذاق هواداران گلکسی خوش نیامده است.














سایت گل : دیوید بکام در آخرین اظهار نظر خود اعلام کرده که قصد دارد بار دیگر برای منچستریونایتد بازی کند.بکام پیش از این دوران فوق العااده ای را در من یونایتد گذراند و 6 مقام قهرمانی لیگ برتر یک مقام قهرمانی در جام باشگاه های اروپا و دو مقام قهرمانی در جام حذفی انگلیس به همراه شیاطین سرخ کسب کرد.بکام بیش از یک دهه در اولدترافورد بود و تقریبا 400 بازی برای این انجام داد.او در سال 2003 یونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد.

بکام در گفتگو با Daily Star می گوید :"می خواهم بار دیگر به یونایتد بازگردم چرا که یونایتد تیمی است که همیشه به آن علاقمند هستم.برای من یونایتد بهترین باشگاه جهان است، هواداران آن در دنیا بهترینند.هر بازیکنی آرزو دارد در یونایتد بازی کند.بکام نیم فصل گذشته را در میلان گذراند تا بتواند جایی در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی داشته باشد و به نظر می رسد با اتمام لیگ فوتبال آمریکا بار دیگر به میلان باز گردد.البته منچستریونایتد نیز می تواند یکی از انتخاب های بکام باشد.
 

ecsir

عضو جدید
ستایش جان اوشی از آنتونیو والنسیا

خرید جدید شیاطین سرخ مقابل بوکاجونیورز اولین گلش را برای این تیم زد.













سایت گل: جان اوشی، مدافع منچستریونایتد از لوییس آنتونیو والنسیا، خرید جدید تیمش ستایش کرده است.

والنسیا دیشب برای اولین بار برای یونایتد بازی کرد و یک گل هم زد. اوشی می‌گوید: «تغییر سرعت والنسیا بی‌نظیر است. او بسیار به کار تیم ما خواهد آمد. او دیشب از عالی هم بهتر بود.»

اوشی اعتقاد دارد تیم فعلی یونایتد می‌تواند جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند: «این بسته به دیگر بازیکنان تیم است، بازیکنانی مانند اندرسن و والنسیا که می‌دانیم قادر به گل‌زنی هستند.»
 

ecsir

عضو جدید
بایرن مونیخ قهرمان آئودی کاپ شد



تیم آلمانی موفق شد با شکست دادن قهرمان لیگ برتر در ضربات پنالتی فاتح آئودی کاپ شود










سایت گل- در دیدار پایانی رقابتهای جام آئودی، بایرن مونیخ موفق شد حریف خود منچستریونایتد را در ضربات پنالتی شکست دهد. این درحالی بود که هنوز پیروزی تاریخی منچستریونایتد در فینال سال 1999 در ذهن بازیکنان بایرن مونیخ زنده بود و شیاطین سرخ می خواستند از این برتری روحی نهایت استفاده را ببرند. در این دیدار، باواریایی ها در بیشتر دقایق نیمه نخست اختیار بازی را در دست داشتند و صاحب چند موقعیت طلایی هم شدند.

ولی هیچیک از این فرصتها نتوانست موجب فروپاشی دروازه فان درسار شود. البته یونایتد هم قبل از پایان نیمه اول یک فرصت خوب توسط دیمیتار برباتوف بدست آورد. مهاجم سابق تاتنهام از شلوغی محوطه هجده قدم به دنبال یک ضربه کرنر استفاده کرد ولی میشائیل رنسینگ مانع از عبور توپ از خط دروازه شد. لحظاتی بعد، ماریو گومز می توانست بایرن را صاحب گل کند ولی او هم در امر گلزنی ناکام بود. در نیمه دوم تیم سرالکس متفاوت ظاهرشد. مایکل اوون خرید جدید یونایتد روی پاس عالی اسکولز، رنسینگ را مجبور کرد تا یک بار دیگر با واکنشی استثنایی دروازه میزبان را از خطر سقوط نجات بخشد.

حملات دو تیم در ادامه بازی هم ثمری نداشت تا اینکه ضربات پنالتی تکلیف تیم قهرمان را تعیین کنند. تیم بوندس لیگایی در ضیافت پنالتی ها موفق تر ظاهر شد و به مقام قهرمانی آئودی کاپ رسید.
 
بالا