مهم ترین اخبار فوتبال جهان

ecsir

عضو جدید
آمار کلی

آمار کلی

آمار - عملکرد و نحوه چیدمان بازیکنان 2 تیم منچستر یونایتد و بلکبرن راورز در مسابقه اخیر این 2 تیم :

توضیح: در تصویر فوق آمار سمت چپ مربوط به تیم منچستر یونایتد است.




منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت eurosport.
 

ecsir

عضو جدید
بهترین بازیکن بازی با تیم بلکبرن راورز


در پایان این مسابقه وین رونی مهاجم پر قدرت باشگاه منچستر یونایتد با کسب امتیاز 74 / 7 در 90 دقیقه بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت bbc.

 

ecsir

عضو جدید
امتیازات نهانی...



امتیازات نهائی بازیکنان 2 تیم منچستر یونایتد و بلکبرن راورز در بازی اخیر و رو در روی این 2 تیم.







 

ecsir

عضو جدید
يازدهمين قهرماني شياطين سرخ در لیگ برتر انگلستان




منچستريونايتد براي يازدهمين بار قهرمان ليگ برتر انگليس شد.

شياطين سرخ در نخستين ديدار هفته‌ي سي و هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد در حالي ميزبان آرسنال بودند كه تنها يك امتياز اين ديدار مي توانست منچستر يونايتد را به قهرماني در فصل جاري برساند.
قهرمان فصل پيش با تساوي بدون گل برابر توپچي‌هاي لندن توانست در فاصله يك هفته مانده به پايان رقابت‌ها درفصل جاري از عنوان فصل قبلش دفاع كند و جشن قهرماني را بر پا كند.
 

ecsir

عضو جدید
فرگوسن بعد از قهرماني منچستر: همچنان ادامه مي دهم



"الکس فرگوسن" سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد که تيمش تنها به يک امتياز براي مسجل کردن قهرماني اش در رقابتهاي ليگ برتر باشگاههاي انگليس نياز داشت، بعد از تساوي بدون گل برابر آرسنال اظهارداشت همچنان به سرمربيگري ادامه مي دهد.
در ديدار امشب دو تيم در ورزشگاه اولدترافورد، آرسنال تلاش زيادي براي متوقف کردن منچستر انجام داد و سرانجام اين بازي با تساوي بدون گل پايان يافت اما، شياطين سرخ که فقط به يک امتياز نياز داشتند، سرانجام جشن قهرماني را برپا کردند.
فرگوسن در گفت و گو با اسکاي اسپورتس گفت:«اين طولاني ترين 90 دقيقه عمرم بود، اين مسابقه آنقدر دفاعي و بسته بود که فقط يک موقعيت گل به وجود آمد تا دروازه بان مهارش کند، ولي ما هنوز مي خواهيم با اين تيم پيشرفت کنيم، تيم ما بسيار جوان است و فصل آينده هم مي توانيم به قهرماني فکر کنيم.»
سرمربي اسکاتلندي منچستر تصريح کرد: فعلا به بازنشستگي فکر نمي کند و ميزان سلامتي اش معلوم خواهد کرد که کي بايد بازنشسته شود و افزود:«بهتر است دعا کنيم پنج سال ديگر هم فرصت داشته باشم.»
وي در مورد عکس العمل هيجاني کارلوس ته وس نسبت به تعويضش هم گفت:«هيچ منظوري نداشت.»
__________________
 

ecsir

عضو جدید
توس به رئال مادريد نمي‌رود




كارلوس توس به هيچ قيمتي نمي‌خواهد ليگ برتر انگليس را ترك كند.
مهاجم آرژانتيني حال حاضر منچستريونايتد پيشنهاد 45 ميليون يورويي رئال مادريد را رد كرد.
كيا جورابچيان، مدير برنامه‌هاي توس درباره پيشنهاد تيم مادريدي به Sport mail گفت: «بحث پول در ميان نيست. بحث بر سر اين است كه كارلوس و خانواده‌اش دوست دارند او فصل آينده در كجا بازي كند. او خودش در اين باره تصميم مي‌گيرد.»
به اين ترتيب ماجراي توس وارد مرحله‌اي تازه شده است. قرارداد قرضي او با منچستريونايتد تابستان پيش رو به پايان مي‌رسد اما، شياطين سرخ خواستار كاهش رقم درخواستي جورابچيان براي توس هستند.
مدافع عنوان قهرماني برتر از حق خريد اين مهاجم 25 ساله برخوردار است و با پرداخت 25 تا 32 ميليون پوند مي‌تواند او را براي هميشه به اولدترافورد ببرد. اما، سرالكس فرگوسن حاضر به پرداخت چنين رقمي نيست.
توس هم با توجه به آن كه در انگليس احساس راحتي مي‌كند، مي‌خواهد در اين كشور بماند. به تازگي از ليورپول هم به عنوان يكي از جدي‌ترين مشتريان او نام برده شده است.
 

ecsir

عضو جدید
عکس های قهرمانی شیاطین سرخ منسچتر یونایتد به لطف سر آلکس فرگوسن و تیم منسجمش تونست قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل ۲۰۰۸ -۰۹ بشه که منم از طرف خودموم این قهرمانی رو به طرافدارای این باشگاه تبریک می گیم. در ادامه شما رو دعوت می کنیم تا عکس هایی از مراسم اهدا جام و شادمانی پس از قهرمانی منچستر یونایتد رو تماشا کنید.
 

ecsir

عضو جدید
اوون و شانس بازگشت به تیم ملی

گری نویل ستاره منچستر یونایتد معتقد است که درخشش در ترکیب منچستریونایتد می تواند به منزله کلید بازگشت اوون به تیم ملی انگلیس باشد.









سایت گل: گری نویل، معتقد است که با پیوستن مایکل اوون به منچستر یونایتد،راه بازگشت او به ترکیب سه شیرها هموار شده است. مصدومیت و دوری از روزهای اوج درنیوکاسل در دوره انتهایی فصل گذشته ، باعث شد که مایکل اوون شانس حضور در ترکیب تیم کاپلو را از دست بدهد ولی گری نویل، مدافع باتجربه منچستر یونایتد معتقد است که هر بازیکنی می تواند با نمایش توانایی هایش در ترکیب منچستر، به ترکیب تیم ملی کشورش راه یابد.
نویل در گفت و گو با اسکای گفت:« فکر نمی کنم که مایکل برای اینکه به تیم ملی انگلیس راه پیدا کند به منچستر آمد باشد و برای پیشرفت و کمک به منچستر به این تیم آمده است. برای من بسیار سخت است که بخواهم بگویم که آیا فلان بازیکن سال آینده در ترکیب تیم ملی برای جام جهانی حضور دارد یا نه، چرا که این کاری است که مربی تیم باید آن را انجام دهد ولی هر بازیکنی که در طول فصل برای منچستر بازی کند، شانس زیادی برای راهیابی به تیم ملی کشورش خواهد داشت،چه تیم ملی انگلیس و چه هر تیم ملی دیگری. منچسترتیم بسیار سخت و قدرتمندی است و اگر بتوانی در آن خوب بازی کنی و به نتایج مطلوب برسی، قطعاشانس زیادی خواهی داشت.»
مایکل اوون پیش از این 89 بار پیراهن تیم ملی انگلیس را برتن کرده است و با 40 گل زده، یکی از گلزنان برتر سه شیرها محسوب می شود ولی تنها یک بار زیر نظر فابیو کاپلو برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است.
 

ecsir

عضو جدید
تبس ، سه شنبه ، منچسترسیتی

به نظر می رسد تبس بالاخره به منچسترسیتی خواهد پیوست...












سایت گل : به نوشته روزنامه تایمز ماراتن معامله منچسترسیتی با کارلوس تبس سه شنبه به پایان خواهد رسید.باشگاه من سیتی برای جذب تبس 25.5 میلیون پوند به کمپانی MSI که مالک حقوقی این مهاجم آرژانتینی است پرداخت می کند.سیتی در حال حاضر به دنبال گزینه های تهاجمی زیادی است اما از جذب ساموئل اتوئو از بارسا منصرف شده است.آنها اکنون به دنبال تقویت خط دفاعی خود هستند و قصد دارند جان تری کاپیتان چلسی را جذب کنند.

تبس قبل از اینکه سیتی برای اردو پیش فصل خود در روز چهارشنبه به آفریقای جنوبی سفر کند به جمع دیگر بازیکنان این تیم خواهد پیوست.سیتی در اردوی آفریقای جنوبی خود به مصاف اورلندو پیراتس و کایزر چیف دو باشگاه آفریقای جنوبی خواهد رفت خواهد رفت.تبس 25 ساله تنها چهره جدید من سیتی نیست.گرت بری، روکه سانتاکروس و استوارت تیلور دروازه بان، دیگر خریدهای منچسترسیتی هستند.
 

ecsir

عضو جدید
سانتون از منچستر درخواست نداشته

به رغم شایعاتی که در مطبوعات ایتالیا به گوش می رسید، طبق گفته مدیر برنامه های سانتون،سران منچستر پیشنهادی جدی برای جذب ستاره اینتر ارائه نکرده اند.











سایت گل: تا آنجا که مدیر برنامه های سانتون در جریان است، سران منچستر یونایتد هرگز برای خریداری داویده سانتون، مدافع اینتر، پیشنهادی نداده اند. مدیر برنامه های این ستاره جوان احتمال انتقال این ستاره به تیم انگلیسی را بلافاصله پس از تمدید قرارداد سانتون با اینتر که روز 5شنبه صورت گرفت، رد کرده است. گزارشات منتشره در انگلیس و ایتالیا از احتمال انتقال این ستاره به رقابتهای لیگ برتر در پی درخشش سانتون در رقابتهای فصل گذشته سریA خبر می داد.
ولی سران نرآتزوری به سرعت قرارداد سانتون را تمدید کردند تا او را در سن سیرو نگه دارند و به او پیشنهاد داند تا قرارداد جدیدی را تا سال 2014 با اینتر به امضا برساند.سانتون نیز با پذیرش شرایط قرارداد جدید و با افزایش رقم قراردادش از مبلغ سالانه 100000 یورو به یک میلیون یورو، این قرارداد را امضا کرد.
رنتزو کنتراتو، مدیر برنامه های سانتون اعلام کرد که به رغم شایعات منتشره، سران یونایتد هرگز برای خریداری او ، پیشنهادی جدی ارائه نکرده بودند و در گفت و گو با توتومرکاتووب گفت:« اینکه بخواهیم بگوئیم اتفاق خاصی رخ داده،اشتباه محض است. بهتر است بگوئیم که تیمهای بزرگ همیشه به دنبال بازیکنان خوب هستند و ما هیچ پیشنهاد رسمی ای از سوی سران منچستر نداشته ایم. فکر می کنم این خبر شایعات بازار نقل و انتقالات بوده است. سانتون قرارداد جدیدی را با اینتر به امضا رساند و از این بابت بسیار خوشحال است.»
 

ecsir

عضو جدید
پیشنهاد یونایتد برای جذب اتوئو

آینده مهاجم کامرونی بارسا ممکن است به زودی تغییر کند.روزنامه های انگلیسی از پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب این بازیکن خبر می دهند...










سایت گل : به نوشته روزنامه های انگلیسی مسئولان باشگاه منچستریونایتد قصد دارند برای جذب ساموئل اتوئو پیشنهادی 29 میلیون یورویی به بارسا ارائه دهند.یونایتد قصد دارد با اراده یک قرارداد 4 ساله با دستمزد هفتگی 150 هزار پوند اتوئو را به اولدترافورد بکشاند.منچسترسیتی دیگر تیم شهر منچستر پیش از این اصلی ترین مشتری مهاجم کامرونی بارسا بود اما روز جمعه مارک هیوز سرمربی این تیم از جذب او انصراف داد و راه را برای یونایتد باز کرد.

گفته می شود لاپورتا اعلام کرد اتوئو به زودی بارسا را ترک خواهد کرد و اکنون به نظر می رسد یونایتد مقصد بعدی این بازیکن 28 ساله باشد.خوزه ماریا باسالس مدیر برنامه های اتوئو معتقد است پول تنها انگیزه اتوئو نیست بلکه توانایی فتح جام های مختلف اصلی ترین انگیزه این مهاجم کامرونی می باشد.ماسالس می گوید :"اتوئو می خواهد به تیمی بپیوندد که بار دیگر شانس فتح جام های مختلف را به او بدهد.تنها پول اهمیت برای او اهمیت ندارد.سر الکس فرگوسن که مذاکره بلند مدت و بی نتیجه بارسا با من سیتی بر سر اتوئو را مشاهده کرده امیدوار است خیلی زود مسئولان بارسا با یک جواب صریح تکلیف این پیشنهاد را مشخص کنند.
 
بالا