مهم ترین اخبار فوتبال جهان

sarsaz

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز



در حالی که لیگ برتر فوتبال انگلستان تازه وارد نیم فصل دوم شده، تا کنون مربی هشت تیم از بیست تیم حاضر در این رقابت‌‌ها تغییر کرده است.
اخراج سام آلاردایس از باشگاه نیوکاسل، آخرین نمونه این تحولات است که نشان می دهد مربیگری در ثروتمندترین لیگ فوتبال جهان را نیز باید به سیاهه مشاغل خطرناک اضافه کرد.
آلاردایس که فصل پیش کارنامه بسیار موفقی در باشگاه بولتون داشت، در آخرین روزهای مسابقات این تیم را رها کرد و به نیوکاسل پیوست - پیوندی که در کمال تعجب هشت ماه بیشتر دوام نیاورد.
اما پرسش اینجاست که این مربی های لیگ برتری چرا اخراج شده اند؟ و اینکه آمار این تغییرات در هدایت تیم های لیگ برتری در مقایسه با دیگر لیگ های فوتبال در اروپا چگونه است؟
واقعیت آن است که شمار مالکان کم طاقت باشگاه ها که انتظار نتیجه فوری دارند بیشتر و بیشتر شده است.

استدلال صاحبان باشگاه ها در برابر این انتقاد ساده است: اگر انتخاب اشتباه باشد و بخواهی بر آن پایبند بمانی، تنها زمان و پول است که هدر می رود

مربیانی که یکی پس از دیگری کار خود را از دست داده اند، کسانی هستند که تنها پنج ماه پیشتر - در آغاز فصل - قرار بوده بهترین گزینه ممکن و قادر به اداره موفق تیم خود باشند.
اما موقعیت مالی استثنائی حضور در لیگ برتر، که درآمد پخش تلویزیونی آن به تنهایی یک و هشت دهم میلیارد پوند است، روی دیگری هم دارد و آن فشار فزاینده برای کسب نتیجه و - مهمتر از همه - بقاء است.
از هشت تیمی که تا کنون مربی خود را عوض کرده اند، به جز چلسی - و شاید تا حدی نیوکاسل - همگی با خطر سقوط به دسته پایین تر روبرو بوده اند.
بیرون افتادن از لیگ پولساز برتر پیش از هر چیز به معنای از دست دادن درآمد حاصل از پخش تلویزیونی این رقابت هاست، یعنی رقمی حدود چهل میلیون دلار.
مالکان باشگاه های لیگ برتر تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی چنین اتفاقی را، که معضلات مالی بی پایانی را با خود به همراه می آورد، بگیرند. اخراج و عوض کردن مربیان بی شک بخشی از این تلاش است.

درآمد حاصل از پخش تلویزیونی لیگ برتر در فصل جاری نزدیک به دو میلیارد پوند است
اوضاع در لیگ فوتبال ایتالیا (کالچو) نیز چندان تفاوتی ندارد. از آغاز مسابقات این فصل، هفت باشگاه مربیان خود را برکنار کرده اند و بیشتر آنها -- تیم هایی نظیر سیه‌نا، رجینا، و امپولی -- موقعیت بدی در جدول رده بندی دارند.
اما در اسپانیا چشم انداز برای مربیان کمی روشن تر است. از آغاز رقابت های فصل 2007، تنها سه مربی از بیست و دو مربی حاضر در لالیگا شغل خود را از دست داده اند و به نظر می رسد مالکان باشگاه ها در این کشور بیشتر خواهان ثبات هستند.
هر یک از تغییرات در کادر مربیگری تیم ها انتقاداتی را هم در پی داشته است؛ انتقاد کسانی را که معتقدند مربیان برای موفقیت نیاز به زمان دارند.
اما استدلال صاحبان باشگاه ها در برابر این انتقاد ساده است: اگر انتخاب اشتباه باشد و بخواهی بر آن پایبند بمانی، تنها زمان و پول است که هدر می رود.
 

ecsir

عضو جدید
باشگاه منچستر یونایتد در پی جذب ستاره باشگاه هافنهایم

باشگاه منچستر یونایتد در پی جذب ستاره باشگاه هافنهایم

روزنامه Daily Mail چاپ انگلستان امروز خبر داد : مسولان باشگاه منچستر یونایتد در جذب Vedad Ibisevic مهاجم یوگوسلاو باشگاه هافنهایم ( Hoffenheim ) صدر نشین باشگاههای آلمان بوندس لیگا هستند.
به نقل از این روزنامه این مهاجم ارزنده در این فصل 13 گل برای تیم هافنهایم در بوندس لیگا به ثمر رسانده و از عوامل مهم در صدرشینی تیمش به حساب می آید. این روزنامه همچنین مدعی شد استعاداد یابهای باشگاه منچستر یونایتد برای دیدن بازی این بازیکن راهی کشور آلمان خواهند شد.
شناسنامه
Vedad Ibisevic :

نام کامل : Vedad Ibisevic.
تاریخ تولد : 6 August سال 1984.
محل تولد : شهر vlasenica در کشور Yugoslavia ( یوگوسلاوی ).
قد : 198 سانتی متر.
پست : مهاجم
اطلاعات کامل تر در مورد این بازیکن :

منبع : خبر گزاری www.mufc.ir به نقل از روزنامه Daily Mail چاپ انگلستان.
 

ecsir

عضو جدید
وین رونی : پیروزی در ورزشگاه امیراتس یک نتیجه از پیش تعیین شده

وین رونی : پیروزی در ورزشگاه امیراتس یک نتیجه از پیش تعیین شده

وین رونی هدف تیم منچستر یونایتد را بدست آوردن اولین پیروزی در ورزشگاه امیراتس در روز شنبه اعلام کرد.
در طول 2 فصل پیش تیم منچستر یونایتد توانست 2 بازی از بازیهایش با این تیم را پیروز شود و وین رونی قصد دارد که از تاریخ درس بگیرد و این که نتیجه 2 فصل پیش تکرار نشود.
وین رونی در هر 2 بازیهایی که در زمین تیم آرسنال بود توانست گل بزند اما تیم آرسنال با خوش شانسی در هر 2 بازی 1 گل در دقایق آخر به ثمر رساند. در ژانویه سال 2007 تیری آنری توانست 1 گل دیر هنگام را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 2 - 1 به اتمام برسد همین طور فصل پیش ویلیام گالاس در لحظه های آخر توانست گل تیم منچستر یونایتد را جبران کند تا تیم آرسنال را از یک باخت خانگی نجات دهد.
وین رونی در این باره گفت : ما در طی 2 فصل پیش امتیازاتی از آن بازیها از دست دادیم علیرغم این که ما خیلی خوب بازی کردیم. من فکر میکنم ما حد اقل باید یکی از 2 بازی را میبردیم.
ما میدانیم که تیم آرسنال تیم خوبی است آن ها پاس کاری خوبی انجام میدهند. آنها میتوانند برای ما مشکل ایجاد کنند مخصوصا وقتی در خانه آنها بازی کنیم. بنابر این ما باید تمرکز کافی روی بازی داشته باشیم تا بتوانیم گلهایی به ثمر برسانیم تا پیروز این میدان شویم.
در این میان وین رونی ترکیب تیم منچستر یونایتد را کاملا مجهز میداند و مطمئن است که میتوانند پیروز از دل این بازیها بیرون آیند و اظهار دارد که از این جدول و مسابقات گیچ شده است. او گفت : از وقتی من به این باشگاه آمده ام بازیها به این گونه بوده اند شنبه - چهار شنبه و شنبه - سه شنبه. من این گونه ترجیح میدهم. من دوست دارم هفته ای 2 بار بازی کنم تا اینکه فقط شنبه ها بازی کنیم.



 

ecsir

عضو جدید
رایان گيگز: بايد تیم سلتيک گلاسکو را شكست ميداديم

رایان گيگز: بايد تیم سلتيک گلاسکو را شكست ميداديم

رایان گیگز هافبک قديمی تيم منچستر يونايتد گفت: اگر مقابل تیم سلتيک گلاسكو بيشتر دقت ميكرديم به جای تساوی برنده بازی ميشديم.

به نقل از سايت اخبار فوتبال جهان رايان گيگز اظهار داشت: بازيكنان تیم سلتيک گلاسکو مقابل ما به دنبال متراكم كردن فضا و انجام پرسينگ بودند. با اين حال توانستيم موقعيتهای خوبی خلق كنيم.
وی ادامه داد: اين موقعيتها به گل تبديل نشدند در غير اينصورت تیم سلتيک گلاسکو را شكست ميداديم و 3 امتياز اين ديدار از آن خود ميكرديم.
رایان گيگز تاكيد كرد: از لحاظ سرعت در طول بازی دچار فراز و نشيب شديم. اگر ميتوانستيم سرعت خود را در طول بازی در يک سطح حفظ كنيم قطعا برنده اين ديدار مهم ميشديم.
ديدار تيمهای سلتيكک گلاسکو اسكاتلند و منچستر يونايتد انگللستان چهارشنبه شب با تساوي 1 بر 1 خاتمه يافت.
منبع : خبر گزاری www.mufc.ir به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان.
 

ecsir

عضو جدید
دیگو در جمع یونایتد



سرالکس فرگوسن و یارانش روز جمعه در کمپ کرینگتون از ملاقات با یکی از اطوره های تاریخ فوتبال بسیار شگفت زده شدند.
بازیکنان یونایتد در برابر چشمان مربی تازه استخدام شده ارژانتین، که مشتاق ببیند که توز چگونه تمرین میکند، به تمرینات خود ادامه دادند.
ریو فردیناند که امروز 30 ساله شد در اینباره میگوید:" او به اینجا آمد و تمرینات مارا زیر نظر گرفت و فکر میکنم دوست دارم که او همیشه اینکار را بکند. هرکسی سعی میکرد که اورا تحت تاثیر قرار دهد و این افزایش شایانی در کار بچه ها داشت. او یکی از قهرمانان من است. من تمام ویدئو های او را دارم و عاشق نگاه کردن به او هستم. او یک بازیکن بزرگ بود - یک بازیکن بزرگ در کار تیمی و کار انفرادی."
" واقعا احساس خوبی داشت وقتی با او دست میدادی. واقعا امروز را برایم یک روز خاص کرد. امیدوارم که او به ارژآنتین برگردد و بگوید : ریو فردیناند بازیکن خوبی است.

منبع : خبر گزاری www.mufc.ir به نقل از سایت manutd.com

پوستر رسمی باشگاه از این ملاقات:



 

ecsir

عضو جدید
کریستیانو رونالدو آماده برای مقابله با توپچیها

کریستیانو رونالدو آماده برای مقابله با توپچیها

کریستیانو رونالدو معتقد است تیم منچستر یونایتد برای شکست تیم آرسنال در بهترین موقعیت است.
کریستیانو رونالدو در این باره میگوید تیم منچستر یونایتد میتواند با بازی کردن مثل نیمه دوم بازی با تیم هال سیتی تیم آرسنال را شکست دهد اما باید نتیجه این بازی به گونه ای باشد که شیاطین سرخ امنیت داشته باشند و از گل خوردن واهمه نداشته باشند.

بهترین موقعیتهای کریستیانو رونالدو در بازی مقابل تیم سلتیک گلاسکو ضربه کاشته در نیمه اول و همین طور او 6 دقیقه مانده به انتهای بازی شوت خوبی زد که در نهایت منجر به رسیدن توپ به رایان گیگز شد و گل به ثمر رسید.
مرد ولزی توانست به خوبی آن توپ را با ضربه سر به کنج دروازه بفرستد تا تیم منچستر یونایتد 1 امتیاز بدست آورد که در این مورد کریستیانو رونالدو میگوید ما نباید شرمنده باشیم.
او به شبکه اختصاصی باشگاه منچستر یونایتد ( MUTV ) گفت : ما موقعیتهای زیادی برای گل زدن و پیروز شدن داشتیم اما ما خیلی خوب بازی کردیم. ما الآن 8 امتیاز داریم و به نظر میرسد ما به دور بعدی صعود خواهیم کرد. گاهی اوقات طلسم دروازه ها شکسته نمیشود ولی در نیمه دوم ما عالی بازی کردیم و موقعیتهای زیادی درست کردیم. ما فقط در نیمه آنها بازی کردیم و در وقت دوم خیلی بهتر بودیم.
ما میتوانستیم بیشتر از 1 گل به ثمر برسانیم و دروازه بان آنها چند توپ خوب را مهار کرد اما بعضی اوقات توپها گل نمیشوند. هفته پیش ما 4 گل به ثمر رساندیم و امشب 1 گل. تیم سلتیک گلاسکو برای ما مشکل خاصی در نیمه دوم درست نکرد و فکر میکنم ما باید حداقل 1 امتیاز بدست می آوردیم.
کریستیانو رونالدو و هم تیمی هایش باید به ورزشگاه امیراتس بروند تا با تیم آرسنال ظهر روز شنبه مقابله کنند. او در این مورد گفت : هدف این است که ما این بازی را واگذار نکنیم. ما به شهر گلاسکو رفتیم تا 3 امتیاز آن بازی را بدست آوریم و اصلاً امکان پذیر نبود و ما 1 امتیاز از آنها گرفتیم و ما الآن به بازی با تیم آرسنال می اندیشیم و من فکر میکنم تیم خیلی خوب بازی میکند.
منبع : خبر گزاری www.mufc.ir به نقل از سایت www.manutd.com.
 

ecsir

عضو جدید
كریستیانو رونالدو و شایعات تمدید قرارداد


خورخه مندس مدیر برنامه های كریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستر یونایتد از مذاكرات برای تمدید قرارداد این بازیكن خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر ، مندس به شبكه اسكای گفت : با باشگاه به توافق رسیدیم كه درباره آینده رونالدو صحبت كنیم اما هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است، رونالدو خود می خواهد قراردادش را تمدید كند تا به همه شایعات مطبوعات خاتمه داده شود.

مطبوعات ورزشی گزارش داده اند كه رونالدو برای تمدید قراردادش سالانه 14 میلیون دلار دستمزد می خواهد.

این در حالی است كه سر الكس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد شایعات درباره اینكه این باشگاه قصد دارد قرارداد كریستیانو رونالدو را تمدید كند تكذیب كرد و گفت با مدت قرارداد فعلی او راضی هستیم.

رونالدو سه سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و هفته ای 120 هزار پوند دستمزد می گیرد و نمی دانم كه باشگاه چقدر حاضر است این مبلغ را بیشتر كند.

http://www.ariensport.com/forum/122878-post605.html

__________________
 

ecsir

عضو جدید
نيم قرن فعاليت طلايی سر آلكس فرگوسن در فوتبال

نيم قرن فعاليت طلايی سر آلكس فرگوسن در فوتبال

سر مربی تيم منچستر يونايتد انگلستان پنجاهمين سال حضورش را در فوتبال روز شنبه ( امروز ) جشن ميگيرد.

سر آلكس فرگوسن امروز با هدايت تيمش در بازی هفته سيزدهم ليگ برتر انگلستان با تیم استوک سيتی نيم قرن فعاليت را به عنوان بازيكن و سر مربی در فوتبال جشن خواهد گرفت.
اين سر مربی در اين باره گفت: نميتوانم باور كنم به اندازه 50 سال در فوتبال حضور داشته ام. در سالهای ابتدای فعاليتم تصور نمیكردم و مطمئن نبودم روزی سابقه ام نيم قرن شود. زندگی برايم اينگونه جريان يافت و تا به اينجا رسيد.
سر آلکس فرگوسن كه به عنوان موفقترين سر مربی باشگاهی انگلستان به حساب می آيد ‌ادامه داد: وقتی 21 سال داشتم به صورت پاره وقت برای تيم دانفرملين ( از تیمهای اسکاتلندی ) بازی ميكردم چون خانواده پدرم به کشور كانادا مهاجرت كردند تصور حضور در آنجا را داشتم.
اين سر مربی كه در دوران جوانی حتی برای مدت كوتاهی در کشور كانادا سپری كرد عنوان كرد: در 5 دهه فعاليت در ورزش فوتبال همواره سعی كردم با صداقت و در نهايت توان كار كنم. ميخواستم موفق شوم كه به هدفم رسيدم.
سر آلکس فرگوسن 66 ساله در دوران جوانی برای تيمهای كوئينز پارک رنجرز ( از تیمهای انگلیسی ) سن جانستون دانفرملين - گلاسكو رنجرز - آبردین - فالكرک و آری يونايتد ( همگی از تیمهای اسکاتلندی ) بازی كرد و سر مربی تيمهای استرلينگ شاير - سن ميرن ( از تیمهای اسکاتلندی ) - تيم ملی اسكاتلند و باشگاه منچستر يونايتد انگلستان بوده است.
منبع : www.mufc.ir.
 

ecsir

عضو جدید
کارلوس آلبرو توز مصمم به باقی ماندن در اولدترافورد

کارلوس آلبرو توز مصمم به باقی ماندن در اولدترافورد

روزنامه The Sun چاپ انگلستان امروز خبر داد : کارلوس توز برای باقی ماندن در باشگاه منچستر یونایتد حاضر به جنگ است. در همین راستا روزنامه Daily Telegraph چاپ انگلستان هم امروز نوشت : با وجود تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب کارلوس توز او همچنان مصمم به باقی ماندن در باشگاه منچستر یونایتد است.
منبع : www.mufc.ir.
برای نمایش در سایز واقعی کلیک کنید
 

ecsir

عضو جدید
رونالدو: دوست داشتم سوپرمن باشم


كريستيانو رونالدو ملي پوش پرتغالي باشگاه منچستريونايتد انگليس، در جمع هم تيمي هايش اعلام كرد: هميشه دوست داشته است كه سوپرمن باشد.

روزنامه سان چاپ انگليس نوشت: رونالدو هنگام ضبط فيلم جديدي از تيم منچستراين آرزو را بر زبان آورده است.

در همين حال وين روني مهاجم اين تيم نيز اظهارداشته حاضر است فوتبال را با شغل پزشك جراح عوض كند و ريو فرديناند گفته است كه دوست دارد در هاليوود بازيگر شود.

در همين فيلم ادوين فان درسار دروازه بان منچستر از علاقمندي خود به آتش نشاني حرف زده و مايكل كاريك رانندگي در مسابقات سرعت را آرزوي خود عنوان كرده است.





http://www.ariensport.com/forum/122928-post607.html

__________________
 

ecsir

عضو جدید
سر آلکس فرگوسن: بايد بيشتر از اينها قهرمان اروپا میشديم

سر آلکس فرگوسن: بايد بيشتر از اينها قهرمان اروپا میشديم

سر آلكس فرگوسن معتقد است تیم منچستر يونايتد ميتواند اولين تيمی باشد كه 2 سال پياپی به قهرماني ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا ميرسد. از زمانی كه رقابتهای قهرمانی اروپا در سال 1992 به ليگ قهرمانی تغيير يافت هيچ باشگاهی نتوانسته از عنوان قهرمانی ‌اش دفاع كند. شياطين سرخ پس از پيروزی برابر تیم چلسی در ضربات پنالتی آخرين تيمی هستند كه برای از دست ندادن جام ميجنگند و شايد اولين تيمی شوند كه آن را برای دومين سال پياپی پيش خود نگه ميدارند. البته تیم منچستر یونایند 1 بار پس از قهرمانی در این رقابتها در سال 1999 برای رسيدن به اين هدف تلاش كرد اما در فصل بعد در مرحله يک چهارم نهايی به تیم رئال مادريد باخت و حذف شد. آن سال تیم رئال مادرید به جام رسيد. اكنون سر آلکس فرگوسن معتقد است تيمش توانايی لازم برای نگه داشتن جام را دارد. به هر حال آنها پيش از بازی اين هفته برابر تیم ويارئال در 17 بازی اروپايی ‌شان بی شكست مانده بودند: فكر ميكنم اين فصل تيم و بازيكنان بهتری نسبت به سال 1999 داريم. ميتوانيم تاكتيكمان را تغيير دهيم كه در فوتبال امروز خيلی مهم است. روشن است كه از بعد تاكتيكی بهتر شده‌ ايم. بازيكنان هم با بازی در رقابتهای اروپايی بيشتر آشنا هستند كه كمک بزرگی است. فصل بعد از فصل 1999 كه جام را برديم خيلی خام بوديم. تيمها فصل قبلش باز‌يهای ما را ديده بودند و تاكتيكهای مان را خنثی ميكردند. در زمين خودشان با تكيه بر ضد حملات بازی ميكردند كه باعث غافلگيری مان ميشد. بايد روش بازيمان را تغيير ميداديم كه نداديم و در نتيجه ضربه خورديم. سر آلکس فرگوسن با وجود 10 قهرمانی در ليگ برتر انگلستان و 5 بار فتح‌ جام حذفی باشگاههای انگلستان از اينكه فقط 2 بار در اروپا اول شده ناراضی است. او ميخواهد قبل از باز نشسته شدنش در 2 سال آينده 1 بار ديگر اين جام را به دست بياورد و به ركورد باب ‌‌پيزلی سر مربی سابق باشگاه ليورپول برسد تنها سر مربی كه 3 بار در اروپا قهرمان شده: دلايل زيادی برای اين هست كه چرا هيچ تيمی 2 سال پياپی قهرمان اروپا نشده. باشگاه ميلان بايد 2 فصل پشت سر هم آن را ميبرد اما اين طور نشد. اين تورنمنت حالا خيلی فشرده شده آنقدر كه بردنش را خيلی سخت كرده است. 4 تيم از کشور اسپانيا - 4 تيم از کشور ايتاليا و 4 تيم از کشور انگلستان در اين رقابتها هستند كه سطح بازيها را خيلی بالا برده. اين دليل واقعی اش است كه چرا هيچ تيمی 2 سال پی در پی آن را نبرده و شک نداريم كه بايد بيش از اينها قهرمان ميشديم. اگر چه ميتوان انتظار داشت كه انگليسيها رقبای جدی برای باشگاه منچستر یونایتد باشند اما سر آلکس فرگوسن باشگاه بارسلونا را جديترين تهديد برای باشگاه منچستر يونايتد ميداند و میگوید: به نظرم باشگاه بارسلونا بايد برای همه تيمها خطر بزرگی باشد. فصل قبل در نيمه نهايی این رقابتها با آنها بازی كرديم و تجربه‌ مان ميگويد كه شكست دادن اين تيم واقعاً دشوار است. اين فصل با سر مربی جديدشان بهتر هم شده‌اند. ركورد گلهايشان بهتر شده و صدرنشين مسابقات لاليگا هستند بنابر اين از نظر من بزرگ ترين خطر برای ما هستند.
منبع : www.mufc.ir.



 

ecsir

عضو جدید
آبیها رئیس را آزار نمیدهند

آبیها رئیس را آزار نمیدهند

سر آلکس میگوید در مورد اتفاقات جدیدی که در ورزشگاه ایستلند می افتد اصلاً نگران نیست.
باشگاه منچستر سیتی ممکن است به بالاترین اعتبار مالی در بین باشگاههای فوتبال جهان دست یافته باشد اما سر آلکس فرگوسن میگوید او هیچگونه احساس خطری از جانب باشگاه منچستر سیتی احساس نمیکند.
با توجه به دربی حساس شهر منچستر سر آلکس فرگوسن میگوید نتیجه تیم پیروز را مشخص میکند نه حساب بانکی.
سر آلکس فرگوسن گفت : در حال حاضر تهدید های اصلی برای تیم ما و تیمهای لیورپول و چلسی هستند چون آنها در جدول جایگاهی بالاتر از ما دارند. پول مسلماً میتواند به یک باشگاه کمک کند. ما این مسئله را در تیم چلسی میبینیم وقتی رومن آبراموویچ وارد شد آمد و تمام آن بازیکنان را خرید و برای 2 فصل قهرمان لیگ برتر انگلستان شدند.
آن مسئله یک تاثیر ناگهانی روی ما گذاشت و ما را در یک رقابت قرار داد. ما باید این مسئله را قبول میکردیم و کاری در این مورد میکردیم یا برای همیشه دوم میبودیم.
ما به آن رقابت پاسخ مثبت گفتیم و برای 2 فصل قهرمان لیگ برتر انگلستان شدیم.
سر آلکس قبول دارد که وضعیت مالی جدید تیم منچستر سیتی میتواند قسمت آبی شهر منچستر را پیشرفت دهد اما رئیس تاکید کرد که این مسئله برای او مهم نیست.
سر آلکس فرگوسن افزود : ممکن است این بازی ( دربی شهر منچستر ) این بار به دلیل وضعیت مالی باشگاه منچستر سیتی و پولی که در اختیار مارک هیوز است متفاوت باشد و تمرکز ها و حساسیتهای بیشتری روی این بازی باشد اما تغییری از طرف ما وجود نخواهد داشت و ما بازی خودمان را میکنیم. باید بازی جالبی باشد.
ما در دربی های فصل قبل بد شانس بودیم. در این مواقع و در بازیهای حساس ممکن است دوست داشته باشید یک حفاظ شانس برای شما وجود داشته باشد اما برای ما این اتفاق نیفتاد. ممکن است حتی روز یکشنبه هم این اتفاق بیفتد.
رئیس همچنین تاکید کرد که صحبت کردن در مورد موفقیت باشگاه منچستر سیتی حاصله از اعتبار مالی جدید بسیار زود است و الآن نمیتوان چنین نتیجه ای گرفت.
او در این باره گفت : در مورد تیم چلسی باید بگوییم که پول در مورد آنها کارگر افتاد. آنها تیم قدرتمندی با وجود بازیکنان خوب ساختند و آنها چند بازیکن مجربی که در تیم ملی بازی میکنند دارند و به خوبی توانستند خودشان را با موقعیت وفق دهند. بازیکنان بزرگی به یک باره به تیم آنها آمدند و در بعضی موارد میشود گفت که این مسئله جوابگو نیست.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت www.manutd.com.
 

ecsir

عضو جدید
روبرت زیلر به باشگاه Northampton Town انگلستان قرض داده شد

روبرت زیلر به باشگاه Northampton Town انگلستان قرض داده شد

وب سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد امروز خبر داد : روبرت زیلر در وازه بان 19 ساله و آلمانی این باشگاه که در سال 2005 از باشگاه کلن آلمان خریداری شد با انعقاد قراردادی قرضی و تا پایان سال 2008 به باشگاه Northampton Town ( از باشگاههای حاضر در لیگ دسته 1 باشگاههای انگلستان ) منتقل شد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت www.manutd.com.


 

ecsir

عضو جدید
وین رونی آماده برای مبارزه با تیم منچستر سیتی

وین رونی آماده برای مبارزه با تیم منچستر سیتی

روزنامه های The Sun و Various چاپ انگلستان امروز به نقل از وین رونی مهاجم ارزنده باشگاه منچستر یونایتد نوشتند : ما در بازی روز یک شنبه نشان خواهیم داد پادشاه واقعی چی تیمی است.
منبع : www.mufc.ir.
 

ecsir

عضو جدید
وین رونی: هرگز نمیخواهم تعویض شوم

وین رونی: هرگز نمیخواهم تعویض شوم

جام باشگاههای جهان در سال 2008 تورنمنت فوق العاده موفقیت آمیزی برای وین رونی بود. نه فقط برای کسب مدال طلا بلکه ستاره انگلیسی عنوان بهترین بازیکن و آقای گل این رقابتها را از آن خود کرد. گل دقیقه 73 وین رونی مقابل تیم لیگا دو کیتو تیم منچستر یونایتد را به عنوان قهرمان این رقابتها نائل کرد تا شیاطین سرخ در کمتر از 7 ماه 3 جام معتبر را بدست آورند.
1 - وین رونی در پایان بازی هواداران شعار قهرمان انگلستان قهرمان اروپا قهرمان جهان را میخواندند. شما چه احساسی داشتید؟
وین رونی: من خوشحال هستم. قهرمانی جهان احساس بسیار شیرینی است. بعد از این اینکه 10 نفره شدیم بازی دشوار شد اگر چه از این پیروزی بسیار خشنودم. این قهرمانی دستاورد مهمی برای من و کل باشگاه است. ما با کسب قهرمانی به باشگاه منچستر یونایتد بر میگردیم. قهرمانی لیگ برتر انگلستان - جام قهرمانان باشگاههای اروپا و اکنون کسب عنوان قهرمانی جام باشگاههای جهان در 1 سال واقعاً عالی است. این چیزی است که حقیقتاً به آن افتخار میکنیم.
2 - نظرت در مورد عملکرد تیم لیگا دو کیتو چیست؟
وین رونی: حدس میزدم آنها تیم خوبی باشند آنها خیلی خوب پاسکاری میکردند و زمانی که ما 10 نفره شدیم خیلی خوب حفظ توپ میکردند و برای پیروزی سخت تلاش کردند اگر چه فکر میکنم ما موقعیتهای بهتری ایجاد کردیم حتی زمانی که 10 نفره شدیم خوب بازی کردیم. علاوه بر این خیلی خوب دفاع کردیم همچنین در طول بازی احساس میکردم برنده این مسابقه خواهیم بود و این اتفاق افتاد.
3 - البته در زمانی که تحت فشار بودید دروازه بان شما خوب کار کرد.

وین رونی: اوین وندر سار عالی بود. او چند واکنش استثنایی داشت. او یک دروزاه بان جهانی است. از تیمی که داریم احساس خوبی دارم.
4 - نظرت در مورد نفر مقابل ادوین وندرسار و خوزه کاوالوس چیه؟ زمانی که چند توپ شما را در نیمه نخست مهار کرد فکر میکردید بتوانید به او گل بزنید؟

وین رونی: او چند واکنش خوب داشت و میدانستم اگر فشار بیشتری بیاوریم و موقعیت ایجاد کنیم میتوانیم یکی از موقعیتها را تبدیل به گل کنیم. شانس به من رو کرد و آن گل به ثمر رسید.
5 - هر زمان که در یک تورنمنت شرکت کردی عملکرد لذت بخشی داشتی...

وین رونی: فوتبال بازی کردن را دوست دارم هرگز دوست ندارم تعویض شوم. در حقیقت زمانی که به سمت سر مربی میروم و از او میخواهم که بازی کنم و او این اجازه را به من میدهد خوشحال میشوم. سفر خوب و پیروزی ارزشمندی بود.
6 - این تورنمنت منتقداتی داشت. چه صحبتی با آنها داری؟

وین رونی: مطمئنم کسانی که میگویند این رقابتها ارزشمند نبوده است در کشور ژاپن نبوده اند. مطمئنم هر تیمی آرزو دارد قهرمان این جام شود. اطمینان دارم اگر تیم چلسی در فینال جام قهرمانان باشگاههای اروپا پیروز میشد آنها هم دوست داشتند در اینجا باشند. این دستاوردی است که واقعاً به آن افتخار میکنیم. ما اینجا را با پیروزی ترک کردیم.
7 - از اینکه توپ طلای این رقابتها را بردی چه احساسی داری؟

وین رونی: خوشحالم و میخواستم آن را بدست آورم. از زمانی که به اینجا آمدم پیشرفت زیادی کردم و در سالهای اخیر جامهای زیادی برنده شده ایم. اگر ما در جهت پیشرفت تیم حرکت کنیم، میتوانیم به چیز های بیشتری برسیم.
8 - تو اکنون جام باشگاههای جهان را بدست آوردی. من مطمئنم از حالا به دنبال فتح جام جهانی و کسب عنوان بهترین بازیکن جهان هستی!

وین رونی: درست است. اگر بتوانم این کار با تیم ملی انگستان در جام جهانی بعدی تکرار کنم بسیار عالی خواهد شد. این چیزی است روی آن کار میکنیم همچنین امیدوارم به خوبی از عهده آن در مشور آفریقای جنوبی بر آییم.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت Fifa و به نقل از سایت آرین اسپورت.
برای نمایش در سایز واقعی کلیک کنید


 

ecsir

عضو جدید
بن فاستر از جمع تیم منچستر يونايتد جدا ميشود

بن فاستر از جمع تیم منچستر يونايتد جدا ميشود

به نوشته مطبوعات بريتانيايی بن فاستر سنگربان جوان باشگاه منچستر يونايتد در مهلت نقل و انتقالات ژانويه از اين تيم جدا خواهد شد.
بن فاستر كه از سال 2005 از باشگاه استوک سيتی به جمع شياطين سرخ پيوسته است در اين مدت زير سايه ادوين فاندر سار دروازه ‌بان پر تجربه و هلندی اين تيم بوده و مصدوميت وی پيش از شروع فصل نيز باعث شد نتواند جايگاه ثابتی در تیم منچستر یونایتد پيدا كند.
پس از اينكه ادوین فاندر سار يک فصل ديگر قراردادش را با باشگاه منچستر یونایتد تمديد كرد بن فاستر كه پس از توماس كوژاک لهستانی سنگربان سوم تيم است تصميم گرفت از اين تيم جدا شده و در تيم ديگری به نفر نخست تبديل شود.
او هم اكنون از باشگاههای تاتنهام هاتسپر - استون ويلا و ميدلزبورو پيشنهاداتی دارد و مسئولان باشگاه منچستر يونايتد حدود 4 ميليون پوند روی او قيمت ‌گذاشته ‌اند.
با اين حال به نظر ميرسد سر آلکس فرگوسن با فروش او چندان موافق نيست و ترجيح ميدهد بن فاستر را به صورت قرضی به تيمی ديگر واگذار كند.
منبع : www.mufc.ir.
 

ecsir

عضو جدید
سر آلکس فرگوسن: نمانیا ويديچ مستحق اخراج بود

سر آلکس فرگوسن: نمانیا ويديچ مستحق اخراج بود

اخراج نمانيا ويديچ مدافع صربستانی باشگاه منچستر يونايتد در ديدار نهايی جام باشگاههای جهان باعث شد اين بازيكن ديدار رفت تيمش برابر تیم اينتر میلان در ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا را از دست بدهد.
حتی ممكن است اين مدافع صرب را به دليل حركت غير ورزشی تا 3 جلسه محروم كنند. سر آلكس فرگوسن سر مربی باشگاه منچستر يونايتد در این باره ميگويد: اين بستگی به نظر فيفا و يوفا دارد. نمانیا ويديچ از حركت خود بسيار ناراحت بود اما عكس العمل او هيچ راهی برای داور باقی نگذاشت و مستحق كارت قرمز بود.
تیم منچستر يونايتد با قهرمانی در اين رقابتها روحيه خوبی برای ادامه فصل پيدا كرده‌ اند و سر آلکس فرگوسن در اين باره ميگويد: قهرمانی جهان در نيم فصل به ما اعتمتد به نفس مضاعفی داد و ميتوانيم در بازگشت برای رسيدن به صدر جدول ليگ برتر انگلستان و موفقيت در ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا تلاش كنيم.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت Uefa.
 

ecsir

عضو جدید
توافق باشگاه منچستر یونایتد با باشگاه پارتیزان بلگراد

توافق باشگاه منچستر یونایتد با باشگاه پارتیزان بلگراد

مسئولان باشگاه منچستر یونایتد در مورد شروط قراداد های زوران توسیچ و آدام لیاجیچ با همتایانشان در باشگاه پارتیزان بلگراد صربستان به توافق رسیدند.
به نقل از روزنامه Daily Star چاپ انگلستان مقامات باشگاه منچستر یونایتد موافقت کردند که برای به خدمتگیری زوران توسیچ و آدام لیاجیچ صربستانی مبلغ 15 میلیون پوند به مالکان این 2 بازیکن ارزنده بپردازند. آنها تنها اهداف سر آلکس فرگوسن در بازار نقل و انتقالات ژانویه هستند.
آدام لیاجیچ که تنها 17 سال سن دارد هافبکی تهاجمی است که توجه مسئولان باشگاه رئال مادرید و همچنین خوزه مورینیو, سر مربی باشگاه اینتر میلان را نیز به خود جلب کرده است.
این امکان وجود دارد که آدام لیاجیچ 7 میلیون پوندی که قبلا عضو تیم ملی زیر 21 سال صربستان بود بر اساس قراردادی قرضی به باشگاه پارتیزان بازگردد و تا پایان فصل و یا تا سال بعد برای این تیم بازی کند. زیرا سر آلکس فرگوسن به این بازیکن به عنوان یکی از بازیکنان تیم آینده اش مینگردد.
منبع : www.mufc.ir به نقل از روزنامه
Daily Star چاپ انگلستان.
 

ecsir

عضو جدید
شیاطین دوباره متحد می شوند

شیاطین دوباره متحد می شوند


[FONT=&quot]سر الکس فرگوسن معتقد است اعضای تیمش در طول سفر به ژاپن با هم پیوند بیشتری خوردند .[/FONT]​
[FONT=&quot]با توجه به صحبت های سر الکس فرگوسن [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] سفر مختصر به ژاپن نه تنها یک موفقیت در گرفتن عنوان بود بلکه موفقیت در همه زمینه ها بود .[/FONT]​
[FONT=&quot]یک جام دیگر آن هم از نوع جام باشگاه های جهان برای یونایتد به ارمغان آمد اما نکته ی مهم تر در این سفر این بود که بازیکنان روحیه ی چند برابر اخذ کردند .[/FONT]​
[FONT=&quot]مربی یونایتد فاش کرد : بعد از بازی فینال [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] بازیکنان لحظات خیلی خوبی را در کنار یکدیگر گذراندند . ما تا صبح آن روز بیدار ماندیم و بعد بیرون رفتیم . بنابراین فکر می کنم تعداد زیادی از آن ها آن شب نخوابیدند . [/FONT]​

[FONT=&quot]" اما بعد از بازی من به آن ها اجازه دادم تا کمی برای خودشان باشند و استراحت بکنند [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] آن ها در آن موقع با هم جمع شده بودند و لحظات خوبی باهم داشتند و من فکر می کنم این کار برای آن ها خوب بوده است . همگی آن ها در هواپیما به خوبی استراحت کردند و وقتی به خانه بازگشتیم آن ها باز هم خوابیدند . بنابراین فکر می کنم این کار برای ما جواب داد . "[/FONT]​
[FONT=&quot]شیاطین با سفر به ژاپن دو بازی به تعویق افتاده در لیگ برتر دارند که باید با رقبایشان مسابقه بدهند اما سر الکس فرگوسن احساس می کند که قهرمانی در جام باشگاه های جهان [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] تحریک به موقعی برای آن ها بود تا نیم فصل دوم را با انرژی بیشتر ادامه دهند .[/FONT]​
[FONT=&quot]او گفت : جای هیچ شکی نیست [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] این سفر یک کمک بزرگ به باشگاه و بازیکنان بود . این جام یک دستاورد بزرگ بود و مهمترین چیز این بود که بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و این حیرت آور بود چون خیلی از آن ها در خوابیدن مشکل داشتند .[/FONT]​
[FONT=&quot]" آن ها شور و شوق خاصی از خودشان در طول این بازی ها نشان دادند و تمرکز فوق العاده ای داشتند در واقع این تمرکز [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] مهمترین چیزی است که در این گونه بازی ها لازم و ضروری است . بنا بر این ما به خوبی از پس این کار بر آمدیم [/FONT][FONT=&quot],[/FONT][FONT=&quot] به خصوص با عملکرد خوب بازیکنان . "[/FONT]
 

ecsir

عضو جدید
سر آلکس فرگوسن: نیازی به خرید بازیکن جدید نداریم


سر آلکس فرگوسن از ترکیب خود راضی است و اعتقاد دارد باشگاه منچستر یونایتد در نقل و انتقالات زانویه نیاز به خرید بازیکن جدید ندارد.
هفته آینده پنجره نقل و انتقالات باز میشود و سر آلکس فرگوسن تأکید کرد قصد خرید هیچ بازیکنی را ندارد.
او گفت: من فکر نمیکنم در ماه ژانویه انتقالی داشته باشیم. من از بازیکنانی که در اختیار دارم خوشحالم.
تیم منچستر یونایتد با شکست تیم لیگا دو کیتو اکوادور قهرمان جام باشگاههای جهان شد و عصر جمعه به مصاف تیم استوک سیتی میرود.
سر آلکس فرگوسن احساس میکند بازیکنانی دارد که از عهده دیدار های باقی مانده بر می آیند.
او اضافه کرد: احتمالاً یکی دو تا از بازیکنانی که قرضی در تیمهای دیگر بوده اند را بر میگردانیم. هم اکنون فقط در فکر حفظ بازیکنان هستیم.
ما 23 بازیکن را به کشور ژاپن بردیم و آنان بازیکنان مهمی هستند.
آنها در بازیها جدیت و تمرکز داشتند. ما آن را خوب و با موفقیت به پایان رساندیم.
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت آرین اسپورت.

 

ecsir

عضو جدید
توصيه پاتریس اورا به شياطين سرخ


پاتريس اورا از هم تيمیهاى خود در باشگاه منچستر يونايتد خواست تا اصلى ترين هدفشان را كسب سومين قهرمانى پیاپی در ليگ برتر انگلستان قرار دهند.
تیم منچستر یونایتد مدافع عنوان قهرمانى ليگ برتر انگلستان و ليگ قهرمانان باشگاههای اروپا سال 2008 را با فتح جام جهانى باشگاهها در کشور ژاپن پايان داد اما اين رقابت و دورى از ليگ برتر انگلستان باعث نشد تا فرصت در اختيار تیمهای چلسى و ليورپول قرار بگيرد. تیم منچستر یونایتد در حالى از سفر به قاره آسيا بازگشت كه تساوى تیمهای ليورپول مقابل آرسنال و همچنين تیم چلسى مقابل تیم اورتون موقعيت شياطين سرخ را با 7 امتياز اختلاف در صدر جدول تثبيت كرد. البته تین منچستر یونایتد نسبت به اين 2 تيم 2 بازى كمتر انجام داده است. با اين حال پاتریس اورا افتخارات تیم منچستر یونایتد در سال 2008 را فراموش كرده و توجه خود را به سال 2009 معطوف كرده است. او میگوید: هدف من كسب 3 قهرمانى پياپى است. دو باره به دست آوردن اين جام واقعاً عالى خواهد بود. ما قابليت رسيدن به آن را داريم اما همچنان بايد سخت كار كنيم. ستاره سابق تيم موناكو كه به خاطر درگيرى در ورزشگاه استمفورد بريج توسط اتحاديه فوتبال انگلستان از شركت در 4 بازى محروم شد پس از طى كردن اين دوران مقابل تیم چلسى در ورزشگاه اولدترافورد به ميدان خواهد رفت. او دیر این باره میگوید: از اتحاديه فوتبال انگلستان تشكر میكنم كه به من فرصت استراحت و بودن در كنار خانواده ام در ایام كريسمس را داد. من به اين محروميت خيلى فكر كردم و هيچ وقت نمیتوانم دليل آنها براى اين تصميم را درک كنم. اگر شما ديدار هايى را به خاطر مصدوميت از دست بدهيد قابل تحمل است اما اگر از شركت در 4 بازى محروم شويد هيچ گاه اين احساس را نخواهيد داشت. من بدترين كريسمس را خواهم داشت.
منبع : www.mufc.ir.
 

ecsir

عضو جدید
پارک جی سونگ بهترین بازیکن قاره کهن از دید گاه سایت معتبر

Goal
سایت معتبر و ورزشی Goal درمقاله ای که در این سایت خود آورده به بر رسی 10 بازیکن برتر قاره کهن ( آسیا ) پرداخته که در این بین نام پارک جی سونگ هافبک کره ای باشگاه منچستر یونایتد در صدر این فهرست جای دارد.
بازیهای خوب و مأثر پارک جی سونگ در چند فصل گذشته در باشگاه منچستر یونایتد و فتح جامهای متعدد و معتبر درستی این انتخاب را به وضوح آشکار میکند اما نکته جالب در این انتخاب جایگاه پنجمی
Server Djeparov بازیکن ازبکستانی است که به نوعی انتخاب این بازیکن به عنوان مرد سال فوتبال آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیر سوال بره است.
ضمناً در این انتخاب نام جواد نکونام بازیکن ملی پوش و ایرانی باشگاه اوساسونا اسپانیا در رده چهارم در واقع مهر تأییدیست بر عملکرد این بازیکن در یکی دو فصل اخیر که با توجه به پست این بازیکن در باشگاه خود توانسته در فصل جاری 4 گل به ثمر رساند.
در زیر نام 10 بازیکن برتر قاره آسیا از نظ سایت Goal را مشاهده میکنید :
1 - ( Park Ji Sung ( Manchester United & South Korea
2 - ( Yasuhito Endo ( Gamba Osaka & Japan
3 - ( Brett Emerton ( Blackburn & Australia
4 - ( Javad Nekounam ( Osasuna & Iran
5 - ( Server Djeparov ( Bunyodkor & Uzbekistan
6 - ( Hawar Mulla Mohammad ( Anorthosis Famagusta FC & Iraq
7 - ( Shunsuke Nakamura ( Celtic & Japan
8 - ( Hong Yong-jo ( FC Rostov & North Korea
9 - ( Ahmed Ajab ( Al Qadsia & Kuwait
10 - ( Ali Ashfaq ( VB Sports & Maldives
منبع: www.mufc.ir به نقل از سایت www.goal.com.
 

ecsir

عضو جدید
بی ثباتی در وضعیت بن فاستر

بی ثباتی در وضعیت بن فاستر

روزنامه The Sun چاپ انگلستان امروز خبر داد : مسئولان باشگاه لندنی تاتنهام هاتسپر قصد دارند با ارائه پیشنهاد حقوق هفتگی 20000 پوند بن فاستر دروازه بان جوان و انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد را جذب کنند.
منبع :www.mufc.ir به نقل از روزنامه The Sun چاپ انگلستان.

 

ecsir

عضو جدید
سانچز : می خواهم برای منچستر یونایتد بازی کنم

سانچز : می خواهم برای منچستر یونایتد بازی کنم

Ariensport.com: بازیکن جوان اودینزه به باشگاه خود هشدار داد که قصد دارد در باشگاه های بزرگتری بازی کند.

" الکسیس سانچز " معتقد است توانایی بازی در منچستر یونایتد را دارد و آینده خود را در لیگ برتر انگلیس می بینید.
این بازیکن شیلیایی که تابستان امسال از ریورپلاته به اودینزه آمد، می تواند در نقش هافبک هجومی نیز بازی کند.
سرعت و تصمیم گیری سریع و توانایی جا گذاشتن بازیکن مقابل خود، این بازیکن را به یکی از بهترین جوانان سری A تبدیل کرده است.
این بازیکن 20 ساله آینده بزرگی در پیش روی خود خواهد داشت.
" سانچز " به " Udineseblog " گفت: «من دوست دارم در لیگ برتر انگلیس و بالاترین سطح آن در منچستر یونایتد بازی کنم. به منچستر یونایتد علاقه زیادی دارم، آن ها بازیکنان خیلی خوبی دارند. پیش از این می خواستم در اسپانیا بازی کنم اما حالا نظرم تغییر کرده است.»
 

ecsir

عضو جدید
رده بندي برترين تيمهاي جهان در 18 سال اخير

رده بندي برترين تيمهاي جهان در 18 سال اخير

Official IFFHS Rankings:


1. Barcelona (SPN) 757
2. Manchester United (ENG) 678
3. Juventus FC (ITA) 621
4. Milan AC (ITA) 611
5. Real Madrid (SPN) 605
6. Internazionale Milano (ITA) 567
7. Bayern Munich (GER) 563
8. Arsenal (ENG) 550
9. River Plate (ARG) 503
10. Chelsea (ENG) 442
11. Liverpool (ENG) 435
12. Porto (POR) 425
13. Boca Juniors (ARG) 420
14. AS Roma (ITA) 405
15. AFC Ajax Amsterdam (HOL) 400
16. Parma (ITA) 373
17. São Paulo (BRA) 367
18. Valencia (SPN) 367
19. Glasgow Rangers (SCO) 364
20. SS Lazio Roma (ITA) 342
 

derdevil

عضو جدید
مهم ترین اخبار فوتبال جهان

کریستیانو رونالدو جان سالم به در برد


منابع پلیس شهر منچستر روز پنج شنبه اعلام کردند کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم منچستر یونایتد، از سانحه رانندگی جان سالم به در برد.

خودروی اسپرت فراری رونالدو در ساعت ده و بیست دقیقه بامداد به وقت محلی، با یک مانع کنار جاده‌ای در داخل یک تونل برخورد کرد. تصاویری که از خودروی وی پخش شد نشان می‌دهد قسمت جلوی خودرو بعد از این تصادف به صورت کامل از بین رفته است.

افسران پلیس با رونالدو در محل وقوع حادثه صحبت کردند و بازرسیهای بیشتر پلیس در این باره ادامه دارد.

در زمان وقوع این سانحه، خودروی دیگری در محل حضور نداشت ولی برخی گزارشها نشان می‌دهد خودروی ادوین واندرسای (Edvin Van DerSay)،‌ دروازه بان تیم منچستر یونایتد نیز پشت سر رونالدو در حال حرکت بود.
 

derdevil

عضو جدید
اخبار منچستر

اخبار منچستر

ظهور پدیده‌ای جدید در منچستریونایتد


رافائل داسیلوا بازیکن ‪ ۱۸‬ساله برزیلی که در هفته‌های اخیر به ترکیب اصلی باشگاه منچستر یونایتد راه یافته، چنان عملکرد موفقی داشته که سرمربی تیم به مدافعان با تجربه خود، وس براون و گری نویل، هشدار داده است باید برای حفظ موقعیت خود با رافائل رقابت کنند.
فرگوسن در گذشته نشان داده از میدان دادن به بازیکنان جوان واهمه ای ندارد و کسب قهرمانی با این جوان‌ها هم ممکن است.
داسیلوا معتقد است آلکس فرگوسن و کریستیانو ر،نالدو، سرمربی و مهاجم باشگاه منچستریونایتد، شخصیتی کاملا متفاوت نسبت به آنچه دیگران تصور می کنند، دارند.
وی در گفت و گو با روزنامه سان اظهار داشت: سر آلکس برای من مثل پدر است و در خارج از زمین یک مرد واقعا دوست داشتنی است. او خیلی خوب می‌داند که چطور با جوان ترها برخورد کند و چه موقع آنها را به ترکیب اصلی بیاورد.
فرگوسن زیاد حرف نمی‌زند اما وقتی هم که حرف می‌زند، کاملا درست می‌گوید.
به اعتقاد داسیلوا، فرگوسن خوب می‌داند که چه موقع باید از تیمش حمایت کند و چه وقت سخت‌گیری نماید.
داسیلوا وقتی که فرگوسن را مثل پدرش می‌داند، قطعا کریستیانو رونالدو را هم جای برادر بزرگش می‌پندارد. او در این زمینه به روزنامه سان گفت:
رونالدو خیلی عاطفی و مهربان است و با همه شوخی می‌کند. او اصلا شبیه یک فوق ستاره پر ادعا نیست.
ستاره برزیلی منچستر در مورد هماهنگ شدن با فوتبال انگلیس نیز توضیح داد:
رقابتهای لیگ برتر در حال حاضر بهترین است. من همیشه فوتبال فیزیکی را دوست دارم چون سرعت بازی ام بالاست و دوست دارم بدوم. دوست دارم توپ را خیلی سریع پاس دهم و از باخت متنفرم بنابراین عادت کردن به این نوع زندگی و فوتبال راحت است.
____________________________________________________
اگر رو موضوع کلیک کنین منبع اخبار رو میاره
 
آخرین ویرایش:

ecsir

عضو جدید
توصیه خوزه مورینیو به هموطنش

توصیه خوزه مورینیو به هموطنش

خوزه مورینیو دوست دارد که کریستیانو رونالدو را در لیگ ایتالیا ببیند اما میگوید که دلیلی وجود ندارد که کریستیانو رونالدو بخواهد به خاطر آن باشگاه منچستر یونایتد را ترک کند.
خوزه مورینیو سر مربی پرتغالی باشگاه اینتر میلان ایتالیا در مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان اروپا باید سه شنبه شب این هفته در ورزشگاه جوزپه مه آتزا از
کریستیانو رونالدو و تیم منچستر یونایتد پذیرائی کند و میداند که دیداری سخت را پیش روی دارد.
خوزه مورینیو در مصاحبه با شبکه اختصاصی باشگاه منچستر یونایتد ( MUTV ) در این خصوص گفت: زمانی که من در انگلستان سر مربی گری میکردم دوست داشتم تمام بازیکنان بزرگ در لیگ برتر انگلستان باشند.
خوزه مورینیو ادامه داد: اکنون من در سری A ایتالیا هستم و دوست دارم تمام بازیکنان بزرگ در اینجا حضور داشته باشند. در واقع من دوست دارم در یک لیگ قوی حاضر باشم.
خوزه مورینیو اعتقاد دارد که تیم منچستر یونایتد بهترین تیم برای کریستیانو رونالدو است و ادامه داد: کریستیانو رونالدو قسمتی از تاریخچه باشگاه منچستر یونایتد است و باشگاه منچستر یونایتد نیز قسمتی از تاریخچه کریستیانو رونالدو.
خوزه مورینیو تأکید کرد: من کسی نیستم که بخواهم به کسی نصیحت بکنم اما زمانی که شما در یک تیم بزرگ هستید و به همراه آن هر عنوانی که میخواهید کسب میکنید دلیلی برای ترک آن تیم وجود ندارد . چرا تغییرات ؟
منبع : www.mufc.ir به نقل از سایت www.manutd.com.
 

ecsir

عضو جدید
گری نویل هم مانند دوستان قدیمیش ادامه میدهد

گری نویل هم مانند دوستان قدیمیش ادامه میدهد

تیم منچستريونايتد قرارداد كاپيتان خود را برای 1 ‌سال ديگر تمديد كرد.
سر آلکس فرگوسن: گری نویل - رايان گیگز و پل اسكولز روح باشگاه منچستر يونايتد هستند.

سر آلكس فرگوسن ميداند بازيكنان با تجربه و قديمی ‌اش از چه توان و قابليتی برخوردار هستند. بر همين اساس باشگاه منچستر يونايتد قرارداد گری ‌نويل كاپيتان خود را 1 سال ديگر تمديد كرد. قرارداد كنونی اين مدافع 34 ساله تا پايان فصل جاری اعتبار داشت. گری نويل از سال 1992 پيراهن شياطين سرخ را به تن دارد. چندی پيش هم رايان گيگز قراردادش را با باشگاه منچستر يونايتد تمديد كرده بود.
گری نويل كه در دوران ورزش خود برای هيچ باشگاه ديگری توپ نزده است به در مصاحبه با شبکه اختصاصی باشگاه منچستر یونایتد ( MUTV ) گفت: باشگاه منچستر يونايتد تنها باشگاهی است كه ميخواستم برايش بازی كنم و از اين رو بی ‌اندازه خوشحالم كه قراردادم را برای 1 سال ديگر تمديد كردم.
گری نويل تا كنون روی هم رفته 565 بازی رسمی را برای باشگاه منچستر يونايتد انجام داده است. اين مدافع راست کهنه کار در 2 سال گذشته بار ها و بار ها با آسيب ديدگی رو به‌ رو و نا چار بود تماشاگر بازی‌ هم تيمی ‌هايش باشد.
او يک ‌بار برای 13 ماه طولانی در خدمت شياطين سرخ نبود و در فصل جاری هم تنها 12 بار برای تيمش پا به توپ شده است.
سر آلكس فرگوسن سر سر مربی باشگاه منچستر یونایتد با وجود آنكه رافائل دا سيلوا مدافع جوان و برزيلی در سمت راست جای خالی گری نويل را به خوبی پر كرده باز هم مايل است گری نويل را همچنان در كنار خود داشته باشد. اين سر مربی اسكاتلندی در این خصوص گفت: گری نويل - رايان گيگز و پل اسكولز روح باشگاه منچستر يونايتد هستند.
رایان گيگز هم كه از سال 1987 در ورزشگاه اولدترافورد به سر ميبرد 1 فصل ديگر در اين ورزشگاه هواداران باشگاه منچستر يونايتد را سر گرم خواهد كرد. او در بازی در برابر تیم وستهام یونایتد زننده تک گل شياطين سرخ بود تا ارزشهای خود را بيش از پيش ثابت كند.
پل اسكولز هم در هفته‌ های اخير نمايش درخشانی داشته است. او چهارشنبه شب در بازی عقب افتاده از هفنه سوم لیگ برتر انگلستان و در برابر تیم فولهام كه با برد 3 بر 0 تيمش پايان يافت زننده يكی از گلهای تيمش بود.


 
بالا