همایش‌ها، کنگره‌ها و کنفرانس‌های مهندسی شیمی

همایش‌ها، کنگره‌ها و کنفرانس‌های مهندسی شیمی


  • مجموع رای دهندگان
    128

samira005

عضو جدید
چهارمین همایش دانش آموختگان مهندسی شیمی سراسر ایران

چهارمین همایش دانش آموختگان مهندسی شیمی سراسر ایران

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]توضیح کلی همایش
[/FONT]
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][/FONT]
انجمن مهندسی شیمی ایران به عنوان متولی امور دانشجویان و دانش ‌آموختگان مهندسی شیمی کشور،‌ همه ساله همایشی با شکوه تحت عنوان همایش بزرگ دانش ‌آموختگان مهندسی[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif] شیمی ایران برگزار می‌نمایند. [/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]هدف برگزاری این جشن آشنایی و ارتباط هر چه بیشتر فارغ‌التحصیلان این رشته و صاحبان صنایع مرتبط می‌باشد.[/FONT] [/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif] شایان ذکر [FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]است که در این مراسم به منظور دادن یک شکل واحد فارغ التحصیلی به دانش آموختگان این رشته مدرکی با آرم و مهر انجمن مهندسی شیمی ایران اهدا خواهد شد.[/FONT][/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]در این همایش سعی می‌شود با دعوت از مسئولین کشوری، صاحبان صنایع برتر و اساتید برجسته زمینه آشنایی دانشجویان و دانش‌آموختگان مهندسی شیمی کشور با ایشان [FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]فراهم آید و این همایش به عنوان پشتوانه‌ای برای ادامه کارهای بزرگتر در زمینه این رشته استراتژیک گردد.[/FONT][/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]در خلال این مراسم از اساتید،‌ کار آفرینان و دانشجویان برتر این رشته نیز به نحوی شایسته تجلیل به عمل می‌آید.[/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]دانشجویان برتر مهندسی شیمی شامل نفرات برتر المپیاد دانشجویی و کنکور کارشناسی ارشد مهندسی [FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]شیمی،‌ برگزیدگان مسابقات سراسری کمیکار، فارغ‌التحصیلان برتر کشور و همچنین نفرات برتر در ارائه مقالات می‌باشند.[/FONT][/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]همانند سال‌های گذشته و برای[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif] نیل به اهداف ذکر شده، انجمن مهندسی شیمی ایران اردیبهشت ماه امسال چهارمین همایش بزرگ دانش‌آموختگان مهندسی شیمی ایران را در شهر تهران برگزار می‌نماید[/FONT].[/FONT][/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]لازم به ذکر است [FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]برای حضور هر چه بیشتر دانشجویان مهندسی شیمی در این مراسم و استفاده از برنامه‌‌های آن، دبیرخانه‌ی همایش چهارم امکان حضور دانشجویان(غیر فارغ‌التحصیل) مهندسی شیمی را نیز فراهم آورده است.[/FONT][/FONT][/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]نظرات و پیشنهادات سازنده شما دوستان کمک بزرگی در برپایی هر چه باشکوه‌تر این همایش خواهد بود.[/FONT]

معرفی برنامه

چهارمین همایش بزرگ دانش آموختگان مهندسی شیمی سراسر کشور در اردیبهشت ماه 1387 توسط انجمن مهندسی شیمی ایران برگزار خواهد گردید. در این همایش سعی می شود با دعوت از صاحبان صنایع، اساتید برجسته، مسئولین، دانشجویان برتر در زمینه رشته مهندسی شیمی و دانشجویان فارغ التحصیل در سالی که گذشت، زمینه آشنایی و تشویق آنها فراهم آید و این جشن به عنوان پشتوانه ای برای ادامه کارهای بزرگتر در زمینه این رشته استراتژیک باشد. همایش شامل برنامه های زیر بوده و در صورت تغییر، برنامه دقیق با جزییات بیشتر در این سایت اعلام خواهد شد.

1)سخنرانی برخی ازمدعوین در صورت امکان مانند دبیر انجمن مهندسی شیمی ایران،شهردار تهران،وزیر نفت و وزیر علوم
2)سخنرانی و برنامه معرفی حامیان مالی
3)سخنرانی صاحبان صنایع مهم در صنایع شیمی
4)تجلیل از اساتید نمونه کشور در رشته مهندسی شیمی
5)تجلیل از مولفان کتب برتر سال مهندسی شیمی
6)تجلیل از دانشجویان فارغ التحصیل برتر مهندسی شیمی سراسر کشور
7)تجلیل از برگزیدگان المپیاد مهندسی شیمی
8)تجلیل از برگزیدگان مسابقات کمیکار ایران
9)تجلیل از دانشجویان فعال مهندسی شیمی در زمینه مقاله،جشنواره خوارزمی و اختراعات
10)تجلیل از حامیان مالی
11)تجلیل از کمیته برگزاری همایش
12)اجرای برنامه موسیقی
13)اجرای یک مسابقه در زمینه مهندسی شیمی
14)تازه های مهندسی شیمی
15)پذیرایی و شام

[FONT=times new roman,times][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]شرایط ثبت­نام فارغ­التحصیلان[/FONT]
[/FONT]
[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif] *پرکردن فرم ثبت نام
*
[/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]پرداخت هزینه 70,000ریال به حساب جاری 3042 بانک ملی شعبه الوند به نام انجمن مهندسی شیمی ایران (قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور)
* ارسال عکس اسکن شده فیش واریزی
[/FONT][/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif] *تاییدیه فارغ التحصیلی گروه تا پایان بهمن ماه 86 و ارسال تصویر اسکن شده
*ارسال عکس 4*3
[/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][/FONT]

شرایط ثبت نام دانشجویان

[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif][/FONT] *[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]پر کردن فرم نام­نویسی [/FONT]​
*[FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]پرداخت هزینه 4[/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]0,000ریال [/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]به حساب جاری 3042 بانک ملی شعبه الوند به نام انجمن مهندسی شیمی ایران (قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور)
[/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]توجه[/FONT][FONT=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]: کلیه ثبت نام­کنندگان در جشن می­توانند حداکثر تا 2 نفر همراه با هزینه­ی هر نفر 40,000 ریال به حساب جاری 3042 بانک ملی شعبه الوند به نام انجمن مهندسی شیمی ایران حضور یابند[/FONT].
لینک ثبت نام :
http://www.iache-sb.com/che/index.php?option=com_wrapper&Itemid=35

منبع : http://www.iache-sb.com سایت انجمن مهندسی شیمی ایران


 

javadaria61

عضو جدید
فراخوان مقاله همایش بین‌المللی «صد سال نفت در ایران»

فراخوان مقاله همایش بین‌المللی «صد سال نفت در ایران»

نفت تایمز: نفت، كالا، پدیده و سوژه‌ای است كه تاریخ یك‌صد سال اخیر ایران با آن پیوند خورده است. در واقع، نفت، محور اصلی بسیاری از تحولات اقتصادی، سیاسی، و اجتماعی در ایران معاصر بوده است.

اكنون در آستانه یكصدمین سال كشف نفت در ایران، مؤسسه تحقیقات و توسعه علوم انسانی در صدد است با همكاری مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، دانشگاه شهید بهشتی به‌عنوان قطب علوم سیاسی كشور و پژوهشكده علوم انسانی و اجتماعی جهاد دانشگاهی، همایشی را با هدف مطالعه و بررسی ابعاد مختلف موضوع نفت و مسائل اقتصادی و سیاسی نفت در ایران برگزار كند. از این روی از همه استادان، صاحب‌نظران، پژوهشگران و علاقه‌مندان دعوت می‌كند با ارسال مقالات خود، برگزاركنندگان را در برپایی این همایش علمی یاری دهند. علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقالات خود از نمابر شماره 88983179 استفاده كنند.

همچنین می‌توانند مقالات خود را به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان زرتشت غربی، بعد از بیمارستان مهر، پلاك 76 ارسال دارند. شماره تلفن‌های 88983178 تا 80 نیز برای كسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. مهلت ارسال مقالات، تا پایان خرداد ماه 1387 است.

محورهای همایش

الف) مباحث نظری • نفت و اقتصاد سیاسی ایران • نفت، نظریه‌ها و الگوهای توسعه • نفت و نظریه دولت در ایران (دولت رانتیر، دولت رفاه، دولت مطلقه) • نقش نفت در ساختار دولت و بخش خصوصی در ایران • نفت و جهانی‌شدن • نفت و عدالت اجتماعی • نفت و مشاركت مردمی • ایران بدون نفت • كاستی‌های آموزش و پژوهش در عرصه نفت • روش‌های ارتقاء جایگاه جهانی ایران در عرصه نفت

ب) مباحث حقوقی • بررسی روابط ایران با تشكل‌های نفتی جهان (اوپك، شركت‌های بین‌المللی) • اختلافات نفتی ایران و همسایگان • قراردادهای نفتی ایران در یكصد سال اخیر • ماهیت قراردادهای نفتی ایران • حوزه‌های نفتی مشترك و نحوه بهره برداری •

ج ) مباحث امنیتی ـ سیاسی • نقش تحریم‌ها در صنعت نفت در ایران • نفت و سیاست خارجی ایران • نفت ایران و امنیت انرژی در جهان • نفت و زمینه‌های همگرایی در منطقه خاورمیانه • موفقیت‌‌ها و ناكامی‌های اوپك • نفت و امنیت ملی ایران

د ) مباحث تاریخی • نفت و تحولات خشونت‌آمیز در تاریخ معاصر ایران • نفت و ادبیات سیاسی معاصر در ایران • نقش نفت در انقلاب اسلامی ایران • نفت و جنگ تحمیلی • نفت در دوره پهلوی

ه) مباحث اقتصادی • جایگاه نفت در برنامه‌های توسعه • بررسی نقش نفت و سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران • سرمایه‌گذاری خارجی در عرصه نفت • نقش نفت در الگوی مصرف انرژی در ایران • نقش نفت در گسترش صادرات غیرنفتی • نفت و اصل 44 قانون اساسی • مدل‌های بهره‌برداری از درآمدهای نفتی در جهان • توسعه صادرات نفت، فرصت‌ها و تهدی
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
این هم یه سری دوره های آموزشی :
 

پیوست ها

  • Faragostaran Course Calender 87_1.pdf
    61.6 کیلوبایت · بازدیدها: 1
  • Faragostaran Course List 87.pdf
    110.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0

pasargad85

عضو جدید
کنگره مهم بین المللی که پیش روی مهندسان شیمی است کنگره chisa است که در کشور چک برگزار می شود
از ایران بیش از 600 مقاله ارسال شده است که قریب به اتفاق آنها ( بالای 95% ) به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شده اند.
آدرس سایت کنگره :
http://www.chisa.cz
 

sahand_nima

کاربر فعال
12th کنگره ملی مهندسی شیمی

12th کنگره ملی مهندسی شیمی

سوالی که واسه خیلیا پیش مییاد اینه که: تاریخ ارسال چکیده 15 اردیبهشت ولی تو سایت کنگره یه چیزایه دیگه نوشته؟!!!
باید به عرض دوستان برسونم که قبلا قرار بر این بود که ابتدا چکیده فرستاده بشه بعد از روی چکیده بگن که آقا مقالت رو بفرست یا نه. بعد از چاپ و ارسال پوسترا گفتن نمیشه، عوضش کنین!!!
الان دیگه نیازی به ارسال چکیده مقالات ندارین و میتونین کل مقالات رو تا 1 تیر از طریق سایت کنگره ارسال کنین.
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
هشتمین همایش بین المللی پتروشیمی ۱۷ و ۱۸ می ۲۰۰۸ ( ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
وب سایت: http://www.iicic.com/ipf



در هشتمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی در ایران 118 شرکت داخلی حضور دارند و پیش بینی می شود تا زمان برگزاری همایش، شرکت های خارجی دیگری آماده حضور در همایش شوند.
سخنرانان مهمی که در هشتمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی در ایران حضور دارند:
* پروفسور فضل الله رضا از سخنرانان ویژه همایش است که درباره چالش انرژی و نسل های آینده سخن می گوید.
* گری آدامز، رئیس کنفرانس جهانی پتروشیمی سخنرانی ویژه ای درباره آینده صنعت پتروشیمی خواهد داشت.
* طهماسب مظاهری، رئیس کل بانک مرکزی نیز در مراسم گشایش همایش درباره چالش های صنعت پتروشیمی کشور سخنرانی می کند
* محمدرضا نعمت زاده مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با توجه به مصرف انرژی و سوخت درباره اقتصاد پالایشگاه ها و پیوند مجتمع های پتروشیمی با پالایشگاه ها سخنرانی خواهد کرد.
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
نخستين جشنواره ابتكارات كاربردي در زمينه انرژي با شعار، آهنگ توسعه ملي، گامي در راستاي نوآوري و شكوفايي اول خردادماه امسال همزمان با روز بهينه سازي توسط شرکت بهينه سازي مصرف سوخت با همکاري وزارت نيرو برگزار خواهد شد.
وب سایت: www.ebtekarat.ir



اين شركت با استفاده از تجربيات، دانش و خلاقيت مخترعين ، مبتكرين ، فرهيختگان و انديشمندان در كشور و با هماهنگي وزارت نيرو « اولين جشنواره ملي ابتکارات کاربدي در زمينه انرژي» را با هدف کشف استعدادهاي درخشان در جهت جلوگيري از مصرف بي رويه سوختهاي فسيلي و ارائه راهكارها و طرح هاي نو در كاهش شدت بي رويه مصرف انرژي برگزار مي کند.
مصرف بهينه انرژي در جهت توسعه پايدار، كاهش آلاينده هاي محيط زيست، جايگزيني ساير حامل هاي انرژي با فرآورده هاي نفتي و صيانت از انرژي به عنوان سرمايه ملي از اهداف اصلي اين جشنواره است.
جشنواره ملي ابتكارات كاربردي در زمينه انرژي شامل بخش هاي تجهيزات و لوازم خانگي، تجهيزات و فرايندهاي صنعتي، معماري وساختمان، نرم‌افزارهاي انرژي، حمل و نقل، انرژي‌هاي تجديد‌پذير و ايده‌هاي نوين است.
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
فراخوان ثبت نام در سمینار آموزشی



فرصت‌ها هیچ گاه از بین نمی روند، بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد.
امروزه توسعة قابليتهاي سازمان‌ها در زمينه فروش و بازاريابي به عنوان مهمترين مزيت رقابتي آن‌ها به شمار مي آيد. ماهيت فروش صنعتي را مي‌توان، خلق ارزش براي مشتريان به وسيله ارائه كالاها و خدماتي دانست كه نيازهاي سازماني و اهداف آنها را تحقق مي‌بخشد كه متأسفانه به اين مقوله با تصور اين كه به خاطر طبيعت صنعتي و ماشيني فروش صنعتي، فاقد روح خلاقيت است، كمتر پرداخته شده است.



در اين راستا و به منظور نزديك‌تر كردن مباحث علمي در اين زمينه و تجربيات اهل فن فروش صنعتي، مؤسسه توسعه و تحقيقات اقتصادي دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران با بهره‌گيري از متخصصين و اساتيد مجرب دانشگاه و صنعت اقدام به برگزاري اولين سمينار از سلسله سمينارهاي تخصصي فروش صنعتي با تأكيد بر صنعت ايران در تاريخ 24ارديبهشت‌ماه سال جاري نموده است.



ضمناً به همه شركت كنندگان مدرك مؤسسه توسعه و تحقيقات دانشگاه اعطا خواهد شد.



شركت شما موجب هر چه پربارتر شدن اين دوره خواهد شد. لذا خواهشمند است در صورت تمايل به حضورمؤثر در اين فرصت كم نظير و براي كسب اطلاعات تكميلي با شماره‌هاي88334954 و88634005 و 61118117و61118099 و كارشناس مربوطه خانم صادقي تماس حاصل فرماييد
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
شرکت ملی صادرات گاز ایران در نظر دارد به منظور بهره مندی از ایده های صاحب نظران در زمینه انرژی و صادرات گاز، همایش را در آینده نزدیک برگزار نماید. مهلت ارسال چکیده مقالات اول تیرماه 1387 می باشد.
وب سایت: www.nigec.ir
 

rooh_ebrahimi

عضو جدید
گردهمایی متخصصین و کارآموزان صنایع شوینده

گردهمایی متخصصین و کارآموزان صنایع شوینده

از تمام دوستان که در زمینه صنایع شوینده تخصص دارند و یا کارآموزی خود را در این صنایع گذراندند و یا دوستانیکه تمایل دارند اطلاعات خودشونو از این صنایع چه در طراحی و چه شبیه سازی و بهره برداری و ..... افزایش بدند و تمایل دارند تبادل اطلاعات سازنده داشته باشند دعوت می شود در این تاپیک مشترک شوند
:smile:
 

rooh_ebrahimi

عضو جدید
:gol:دوستان کسی هست که P&IDو یا PFD یک کارخانه تولید پودر شوینده را داشته باشه

می خوام بدونم چه واحدهایی داره و چه فرآیندهایی در این کارخانه انجام میشه
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
برگزاری اولین کنفرانس و نمايشگاه CNG

برگزاری اولین کنفرانس و نمايشگاه CNG



شرکت ملی گاز ایران به همراه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در نظر دارد اولین کنفرانس ملی و نمايشگاه CNG را در روزهای ۱۲ و ۱۳ مردادماه جاری برگزار نماید.
وب سایت دبیرخانه دائمی کنفرانس: http://cngiranconf.com/fa
 
آخرین ویرایش:

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
جالبه ، تاریخ برگزاری در پوستر و تاریخ متن آگهی 10 روز با هم فرق دارن !!!!!
البته فکر کنم پوستره صحیح تر باشه
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
اولين کنفرانس پتروشيمي ايران؛ اول مرداد

اولين کنفرانس پتروشيمي ايران؛ اول مرداد

شركت پژوهش و فناوري پتروشيمي اولين کنفرانس پتروشيمي ايران را در روزهاي اول و دوم مرداد سال ۱۳۸۷ با هدف ايجاد بستري مناسب جهت تبادل تجربيات و دانش‌هاي کسب ‌شده در صنعت پتروشيمي و همچنين ارائه آخرين دستاوردهاي پژوهشي و صنعتي در عرصه صنعت پتروشيمي، برگزار می نمايد.
آخرین مهلت ثبت نام ۱۵ تیر ماه می باشد.
وب سایت: http://62.193.12.131/ipc2008
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
کنفرانس بین المللی ذرات هوشمند و حسگرها

کنفرانس بین المللی ذرات هوشمند و حسگرها

اولین کنفرانس بین المللی کاربرد ذرات هوشمند و حسگرها در مهندسی فر|یند و محیط زیست روزهای ۲۴ تا ۲۸ آگوست ۲۰۰۸ در کشور مالزی برگزار می شود. مهلت ثبت نام تا اول جولای می باشد.
وب سایت: http://www.engconfintl.org/8ar.html
 

yareza2006

عضو جدید
هشتمین همایش دانشجویی مهندسی شیمی ایران

هشتمین همایش دانشجویی مهندسی شیمی ایران

هشتمین همایش دانشجویی مهندسی شیمی ایراندر دانشگاه صنعتی اصفهان در13-15 اسفند ماه 1387 برگزار می شود.و تا 26 آذر مهلت ثبت نام آن است.
وب سایت همایش:
http://checonf8.iut.ac.ir/index.html
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
اولين کنفرانس پتروشيمي ايران؛ اول مرداد

اولين کنفرانس پتروشيمي ايران؛ اول مرداد

شركت پژوهش و فناوري پتروشيمي اولين کنفرانس پتروشيمي ايران را در روزهاي اول و دوم مرداد سال ۱۳۸۷ با هدف ايجاد بستري مناسب جهت تبادل تجربيات و دانش‌هاي کسب ‌شده در صنعت پتروشيمي و همچنين ارائه آخرين دستاوردهاي پژوهشي و صنعتي در عرصه صنعت پتروشيمي، برگزار می نمايد.
آخرین مهلت ثبت نام ۱۵ تیر ماه می باشد.
وب سایت: http://62.193.12.131/ipc2008
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
سمينار تخصصي نفت، گاز و محيط‌ زيست

سمينار تخصصي نفت، گاز و محيط‌ زيست

بخش مهندسی شیمی دانشگاه شیراز با همکاری بخش مهندسی راه و ساختمان و محیط زیست این دانشگاه، سمينار تخصصي نفت، گاز و محيط‌ زيست را روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه ۱۳۸۷ برگزار می نماید.
مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان خرداد ماه می باشد.
وب‌سایت: http://www.tsoge.ir
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
دومین همایش بین المللی صادرات گاز ایران

دومین همایش بین المللی صادرات گاز ایران

شرکت ملی صادرات گاز ایران در نظر دارد به منظور بهره مندی از ایده های صاحب نظران در زمینه انرژی و صادرات گاز، دومین همایش بین المللی صادرات گاز ایران را در روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه ۱۳۸۷ برگزار نماید. مهلت ارسال چکیده مقالات اول تیرماه می باشد.
وب سایت : http://tinyurl.com/6qzhtc
 
آخرین ویرایش:

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
19th World Petroleum Congress

19th World Petroleum Congress

نوزدهمین کنگره جهانی نفت در روزهای ۲۹ ژوئن تا ۳ جولای ۲۰۰۸ در شهر مادرید اسپانیا برگزار می گردد.
وب سایت کنگره: http://www.19wpc.com
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
مجموعه مقالات اولین و دومین همایش ملی HSE

مجموعه مقالات اولین و دومین همایش ملی HSE

مجموعه مقالات اولین و دومین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE که به ترتیب در سالهای ۱۳۸۴ و ۱۳۸۶ برگزار شده اند، در سایت ایکمیکا قابل دسترسی است و علاقه مندان می توانند مقالات دلخواه خود را از لینک مربوطه دریافت نمایند.
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی زنجان

دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی زنجان

دومین نمایشگاه بین المللی انرژی زنجان ۱۹ تا ۲۲ تیر ۱۳۸۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی كاسپین زنجان در چهار بخش نفت، گاز و پتروشیمی، برق و صنایع مرتبط ، انرژی‌های نو وجایگزین، بهینه‌سازی انرژی و مدیریت مصرف برگزار خواهد شد.
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
آخرین اخبار از همایش ملی CNG - چهارشنبه, 29 خرداد, 1387

آخرین اخبار از همایش ملی CNG - چهارشنبه, 29 خرداد, 1387

آخرین اخبار از همایش ملی CNG از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می شود. کاربران محترمی که تا ساعت ۱۸ پنج شنبه ۳۰ خردادماه موفق به دریافت این خبرها نشوند، لطفا با info@echemica.com تماس حاصل بفرمایند. عناوین این اخبار به شرح ذیل می باشد:

خبرنامه شماره 4- ارائه و بررسي فرصت‌ها و چالش‌هاي صنعتCNG
خبرنامه شماره 5- نمايشگاهCNG ، فرصت عرضه‌توانمندي‌ها و پاسخ به نيازي ملي
خبرنامه شماره 6- حضور سازمان‌هاي بين‌المللي، فصل نوين همكاري‌هاي ايران و جهان
خبرنامه شماره 7- حمايت از بخش خصوصي، راهبرد كليدي طرح ملي CNG
خبرنامه شماره 8- بهره‌مندي از نظرات فعالان صنعت CNG = دریافت راهکارهای روشن وکاربردی
خبرنامه شماره 9- CNG و چالش‌هاي فرهنگ‌ساز و اطلاع‌رساني
خبرنامه شماره 10- حمايت از بخش خصوصی؛ تضمین اجرای طرح ملي CNG
وب سایت دسترسی به اخبار همایش: http://www.cngiranconf.com/fa
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
Bioenergy – II: Fuels and Chemicals from Renewable Resources.

Bioenergy – II: Fuels and Chemicals from Renewable Resources.

دومین کنفرانس بین المللی انرژی زیسنی در مورد تولید مواد شیمایی از منابع تجدیدپذیر در تاریخ 8 مارس 2009 در کشور برزیل برگزار خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.engconfintl.org/9af.html مراجعه نمایید.
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
International Workshop on Defining Issues in Biofuels R&D

International Workshop on Defining Issues in Biofuels R&D

این کارگاه بین المللی در تاریخ 3 آگوست 2008 در کشور ایتالیا برگزار می شود. اطلاعات دقیق در مورد این کنفرانس شامل برنامه اولیه واطلاعات ثبت نام در سایت این کنفرانس به آدرس http://eci.informz.net/z/cjUucD9taT0xMDY5NjcmcD0xJnU9MTAwMjM5OTg0NyZsaT0yNzAwNDk/index.html موجود می باشد.
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
کنفرانس بین المللی تکنولوژی پیشرفته غشاها

کنفرانس بین المللی تکنولوژی پیشرفته غشاها

این کنفرانس در تاریخ 7 ژوئن 2009 در کشور نروژ برگزار می شود. اطلاعات بیشتر در سایت http://www.engconfintl.org/9aj.html موجود می باشد.
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات

کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات

نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت خرید و تدارکات و کارگاه های آموزشی مربوط به آن، روزهای ۷ و ۸ مرداد ماه جاری در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار می شود. وب سایت: http://pmconf.ir/about.asp
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
دومین همایش پالایش ایران، مهرماه

دومین همایش پالایش ایران، مهرماه

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، دومین همایش پالایش ایران -IOR 2008 - را روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری در مرکز همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار می نماید. وب سایت: http://www.iicic.com/IOR
 

اشکان فروتن

مدیر بازنشسته
دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی زنجان

دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی زنجان

دومین نمایشگاه بین المللی انرژی زنجان ۱۹ تا ۲۲ تیر ۱۳۸۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی كاسپین زنجان در چهار بخش نفت، گاز و پتروشیمی، برق و صنایع مرتبط ، انرژی‌های نو وجایگزین، بهینه‌سازی انرژی و مدیریت مصرف برگزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر: http://ad.iranpetronet.com/cat32/87/2/007655.php
 
بالا