زنان راست مغز، زنان چپ مغز

aryana.sh

عضو جدید
کاربر ممتاز
مختصری فیزیولوژی می گویم. خیلی مختصر که حوصله تان سر نرود. مغز دو نیمکره دارد. نیمکره راست مسئول درک انتزاعی، درک زیبایی، درک شهودی، پیروی از احساسات، حافظه تصوری و تحلیل هنری است. نیمکره چپ مسئول تحلیل منطقی، تجزیه و تحلیل مسئله، درک ریاضی و پردازش لغات است. ما بطور ژنتیک مهارت بیشتری در استفاده از یکی از نیمکره ها را داریم. یعنی راست مغز یا چپ مغز هستیم. مثل آنکه راست دست یا چپ دست هستیم. البته با تمرین می توانیم یاد بگیریم از هر دو نیمکره مغز به صورت متعادل استفاده کنیم.

زنانی که زود ازدواج می کنند، راست مغز هستند.

آنان زنانی آرام، نرم وآسانگیرهستند. منحنی های خوش آیندی در اندام دارند. خطوط صورتشان هم نرم و منحنی ست. ظاهر کاملا زنانه دارند. اگر قرتی باشند، پاشنه بلند تق تقی، لباس های چین بالا چین، رنگ موهای فانتزی، صورت تاتو شده، آرایش رنگارنگ دارند و اگر تیپ مادرانه باشند، باز هم زنانه می پوشند. دنبال ترقی اجتماعی نیستند.. آدرس آرایشگاه جدید و دستور غذاهای تازه را می خواهند. اشتباهات و خطاهای آدمها را به دیده اغماض می نگرند. عقیده خود را بیان نمی کنند. یک کلام، بالفطره معشوق و همسر و مادر هستند. نمک زندگی هستند زنان راست مغز. آغوشی گرم برای آرامش مرد و پناهی امن برای کودک. قدرت و نیروی زمین را دارند. در مصائب زندگی خم به ابرو نمی آورند و مثل کوه استوارند.

آنها که فوق لیسانس و دکترا می گیرند، دور دنیا سفر می کنند، موفقیت های اجتماعی و شغلی را به سادگی بدست می آورند، پس از سی و چند سالگی فکر می کنند شوهر خوب است؟ بد است؟ باید ازدواج کرد؟ می شود تنها ماند؟... چپ مغز هستند.

خطوط صورتشان زاویه دار است. لبهای بهم فشرده، ابروان درهم کشیده، دو خط عمودی بین دو ابرو. موها را رنگ نمی کنند. به تارهای سفید مویشان بی اعتنا و در نهان کمی مغرور هستند. لباس هایشان تقلیدی از لباس مردانه است. برش های صاف، بدون چین و آویزه و پولک و دنگ و فنگ. تند راه می روند. با قدرت تصمیم می گیرند و اجرا می کنند. دیدگاه نقاد و عیبجویانه دارند. رک و صریح هستند. پزشک، مهندس، وکیل، حسابدار و مدیر رده بالا هستند. جاه طلب هستند. خوب پول درمی آورند. یک کلام، مردی هستند برای خودشان و مایه حسرت همه زنان و مردان.
 

aryana.sh

عضو جدید
کاربر ممتاز
چپ مغز یا راست مغز بودن، معنای خوب یا بد بودن ندارد، فقط رویکرد انسان در زندگی متفاوت است. توقعات و جهت گیری او در زندگی متفاوت است. هرچه درصد راست مغزی زن بیشتر باشد، آسانگیرتر می شود و در صحنه فعالیت های خارج از منزل کمرنگ تر می شود و بیشتر به مرد و حمایت او وابسته می شود.هرچه درصد چپ مغزی زن بیشتر باشد، سخت گیرتر و ریزبین تر می شود. تکرو و مستقل می شود و کمتر حاضر است زیر بار ازدواج برود.

منظورم این نیست که فقط یک نیمکره فعالیت دارد و نیمکره مقابل به طورکامل غیر فعال است. خیر! آدم چپ مغز برای مثال 80% مواقع از نیمکره چپ استفاده می کند و 20% از نیمکره راست یا ممکن است 70% از نیمکره چپ اسفاده کند و 30% از نیمکره راست. در مورد افراد راست مغز هم این موضوع صدق می کند. در صد کمی از آدمها از هر دو نیمکره 50-50 استفاده می کنند. اگر کسی 50-50 باشد، به این معنا نیست که شخصیت متعادل تری دارد، یا موفق تر است یا آدم بهتری است.

یک آدم بسیار راست مغز یا بسیار چپ مغز ممکن است در زندگی و دنیای خودش بسیار متعادل و خوشبخت باشد و یک آدم 50-50 ممکن است از نظر شخصیتی، غیر متعادل و ناموفق باشد.

یک زن کاملا راست مغز خوشبخت و موفق، مادر و همسر خوبی است. به خانه و زندگی خود افتخار می کند. کدبانوی باسلیقه ای است. زیر چتر حمایت مرد، آرام و بی تشویش زندگی می کند.

یک زن کاملا چپ مغز موفق، شغل عالی و درآمد عالی دارد. به زیردستانش با صلابت حکومت می کند. زندگی اجتماعی فعالی دارد، ولی ازدواج نمی کند، حتی رابطه عاشقانه ندارد. از این بابت کوچکترین غم و غصه ای ندارد و به خودش و دستاوردهایش افتخار می کند. همه زنان بزرگ تاریخ و علم، چپ مغز بوده اند و هستند.
 

aryana.sh

عضو جدید
کاربر ممتاز
اگر زنان راست مغز تصمیم دارند نیمکره چپ را بکار بیندازند تا در شغلشان پیشرفت کنند و از لحاظ مالی مستقل شوند، لازم است ابتدا هدفی برای خود انتخاب کنند. هدفی واضح که شب در فکر آن در رختخواب این دنده آن دنده شوند و از اشتیاق رسیدن به آن خوابشان نبرد و صبح مثل فشنگ از خواب برخیزند تا زودتر برنامه هایشان را اجرا کنند. هر شب برنامه دقیقی برای روز بعد بنویسند و با شتاب تمام آن را اجرا کنند. نشستن جلوی آینه بیش از پنج دقیقه و مکالمه تلفنی بیش از سه دقیقه ممنوع! وزن کم کنند تا فرز و تیز باشند. چربی اضافی، پروژسترون، نوعی هورمون زنانه رادر خون بیشتر می کند و باعث بی حالی و رخوت می شود. تمرکز و هدفمندی را کاهش می دهد. خواب و غذا را کم کنند. با قدرت حرف بزنند. عقیده شان را ابراز کنند. در سایه نمانند. خود را نشان دهند.

اگر زنان چپ مغز تمایل دارند ازدواج کنند، لازم است فعالیت مغز راست را بیشتر کنند. اخمها را باز کنند. بوتاکس و ژل و تزریق چربی برای همین روزها اختراع شده است. با دست و دلبازی لبخند بزنند به نحوی که دندانها دیده شود. لبخند با لب بسته حس خوبی را منتقل نمی کند. کفشهای کتانی را پا درآورند و کفش پاشنه بلند را امتحان کنند. عاشقانه غذا بپزند. با حوصله خانه تمیز کنند. از خانه داری لذت ببرند. با کودکان بازی کنند. شکلات و غذای چرب بخورند. کار مردانه و ساعات کار طولانی تستوسترون، هورمون مردانه را در بدن زیاد می کند. این هورمون هدفمندی و جاه طلبی را زیاد می کند. رقابت و پرخاشگری را افزایش می دهد.ساعتهای کار روزانه را کم کنند. وقت بیشتری را در آرایشگاه و سالن ماساژ صرف کنند. زنانه لباس بپوشند. چشمشان را به روی عیبها و کاستی ها ببندند. خدا به ما زبان داده است، ولی لازم نیست مدام از آن استفاده کنیم. گاهی اوقات تصمیم گیری را به سایرین واگزار کنند. اجازه بدهند نامزدشان تصمیم بگیرد کدام رستوران بروند، سر کدام میز بنشیند، آخر هفته را چه کنند. از همه مهم تر از دل و جان با تصمیم آنها هماهنگ شوند و او را برای انتخابش تحسین کنند. این مرد شما را انتخاب کرده است، پس هم شعور انتخاب دارد و هم سلیقه خوبی دارد! به انتخابهای او در سایر موارد هم اعتماد کنید و احترام بگذارید. می دانم خرید کتاب و سی دی را بسیار دوست دارید، ولی توصیه می کنم بودجه بیشتری را صرف لباس، کفش، وسایل آرایش و زیبا سازی ظاهر خود کنید.

مثل آموختن هر مهارت تازه ای، بکار گرفتن نیمکره ای که کمتر از آن استفاده کرده اید، آسان نیست. ولی امتحانش کنید. دنیای دیگری را کشف خواهید کرد. امکانات جدیدی به زندگی تان جذب خواهید کرد.

موفق باشید.
 

afshin-18

عضو جدید
کلا ر دو طرفم فعاله اونم به شدت
چون هم ریاضیم و هم تخیلم خیلی قویه
 

Similar threads

بالا