خبر مهم تاریخچه کارخانه قربانپور

jamal.samadi

عضو جدید
irancoil.jpg
به نام خدا دست اندرکاران مجرب صنعت تاسیسات در ایران به خوبی با نام ((کارخانه صنعتی قربانپور)) به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین واحدهای این صنعت در کشور آشنایی دارند و از کیفیت برتر محصولات این کارخانه که مبتنی بر تعهد و احترام عمیق بنیانگذاران و مدیران آن نسبت به مشتری بوده است، کاملا آگاهند. اما همچنانکه در مورد بسیاری از کارخانجات معتبر در سطح جهان نیز اتفاق می افتد، همین شهرت نیک موجب گردیده است که عده ای سودجو تحت نام قربانپور با ارائه محصولات نا مرغوب و غیر استاندارد وارد عرصه گردند و در واقع از اعتماد مصرف کنندگان به این نام در جهت منافع خود سوء استفاده نمایند.
لذا بنیانگذاران ((کارخانه صنعتی قربانپور)) به منظور از بین بردن زمینه سوء تفاهم و شبهه در مصرف کنندگان از سال 73 نام شرکت خود را به ((ایران کویل)) تغییر دادند. ولی متاسفانه این امر نه تنها موجب رفع مشکل نگردیده بلکه این سودجویان با جسارت بیشتری کماکان به فریب مصرف کنندگان ادامه می دهند و با عرضه محصولات نامرغوب ضمن تخدیش شهرت نیک ((قربانپور)) جان و مال مردم را طعمه امیال خود قرار داده اند.
علیهذا جهت جلوگیری از وارد آمدن ضرر و زیان به مصرف کنندگان محترم لازم است تاکید گردد که کلیه محصولات ((کارخانه صنعتی قربانپور)) از سال 73 با نام ((ایران کویل)) عرضه می شوند و این شرکت در قبال محصولات نامرغوبی که اکنون با نام قربانپور ارائه می گردند، مسئولیتی نخواهند داشت

محصولات

الف)
1-انواع مبدلهای حرارتی با سیستم آب گرم و بخار
2-انواع مبدلهای خنک کننده روغن جهت ماشین آلات سنگین و صنعتی
3-انواع مبدلهای خنک کننده هوا کمپرس شده با سیستم آب(افتر کولر WATER COOLED)
4-خنک کننده هوا کمپرس شده با سیستم هوا(افتر کولر AIR COOLED)
5-انواع کویلهای حرارتی و برودتی
6-انواع یونیت هیترها با سیستم آبگرم و بخار
7-انواع کندنسوز اواپراتورها
8-انواع برج خنک کننده
9-گرم کننده مازوت(تانک ساکشن هیتر)
ب)
1-انواع مخازن آبگرم کویلدار با سیستم آب گرم و بخار
2-مخزن تغذیه دیگ بخار(دی رایتور)
3-انواع مخازن استنلس استیل
4-انواع مخازن ***** شنی و سختی گیر
5-انواع مخازن تحت فشار آب و هوا
6-انواع مخازن زمینی و هوایی جهت ذخیره سوخت و مایعات
www.irancoil.com www.irancoil.com
 

Similar threads

بالا