احمدی نژاد:سپر موشکی مانع ایران نخواهد شد

آقا سید

مدیر بازنشسته
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش آمریکا برای استقرار سپر دفاع موشکی در همسایگی ایران گفت: سپر دفاع موشکی نمی تواند مانع انتشار و نفوذ پیام ایران در میان مردم جهان شود ، زیرا ما پیام خود را بر موشک سوار نمی کنیم که با سپر دفاع موشکی بتوان جلوی آن را گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به زنجان ، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سه شنبه شب در سومین دور از سفرهای استانی به این استان در جمع ایثارگران و خانواده شهدای زنجان با اشاره به اعطای نشان به خانواده شهدا گفت: این امر معانی گوناگونی دارد که یکی از آنها اظهار ارادت و ادای دین ملت ایران به خانواده شهدا است.

وی افزود: دنیا بداند ملت ایران برای همیشه تاریخ همه موجودیت خود را مدیون شهدا و خانواده آنها است.

رئیس جمهور معنی دیگر اعطای نشان به خانواده شهدا را ادامه راه آنها دانست و گفت: راه حفظ عزت و شرف در ایران اسلامی ادامه دارد و دنیا بداند که فرهنگ ایثار در بین مردم ایران تا ابد جریان خواهد داشت و طوفانی از عشق را به پا می کند و این درخت تنومند هرچه می گذرد پربارتر می شود.

احمدی نژاد افزود: اگر روزی برای آرمانهای انقلاب دو تا سه میلیون رزمنده عازم جبهه ها می شدند ، امروز دهها میلیون جوان آماده مجاهدت در راه آرمانهای الهی انقلاب هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان ما از بمب اتم ، اسلحه و قدرت سیاسی و اقتصادی نمی ترسند ، گفت: آنها از حضور پررنگ فرهنگ ایثار در بین یک ملت بزرگ و فرهنگ ساز در هراسند.

رئیس جمهور گفت: این فرهنگ سلاح کارگر و اثرگذار ملت ایران بوده و همه دیوارهای نفاق را متلاشی می کند از همه سدهای برافراشته شده می گذرد و تمام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می کند.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و مومن ایران با ریشه های عمیق در تاریخ وقتی با فرهنگ ایثار آشنا شد بزرگترین قدرت انسانی تاریخ شکل گرفت.

احمدی نژاد با اشاره به سفر اخیرش به کشور آذربایجان و مصاحبه با خبرنگاری در این کشور گفت: آنجا از من پرسیدند که از نصب سپر دفاع موشکی در همسایگی ایران احساس خطر نمی کنید، گفتم اولا به لطف ایثارگران هیچ قدرتی جرات این را ندارد که علیه ملت ایران غلطی کند ، ثانیا آنها می گویند با سپر دفاع موشکی می خواهند جلوی نفوذ را بگیرند ولی جلوی چه چیزی از ایران را می خواهند بگیرند، گویا ملت ایران با موشک پیشروی می کند و با سپر دفاع موشکی می خواهند جلوی اندیشه الهی را بگیرند ، اینها چقدر احمق هستند.

وی با طرح این سئوال که آیا می خواهند با سپر موشکی جلوی نسیم بهاری را بگیرند، گفت: آن چیزی که در دنیا منتشر می شود اندیشه بلند ایرانی است که با ایثار ملت شریف ایران و دهها میلیون بسیجی محقق شده است. پیام ملت ایران که از طریق موشک فرستاده نمی شود بلکه همه ملائک پیام ملت ایران را بر قلب مردم جهان وارد می کنند. آنها بسیار نادان هستند که فکر می کنند با سپر موشکی می توانند جلوی خیزش ملت ایران را بگیرند.

رئیس جمهور با اشاره به وصیت نامه های شهدا و آرزوهایی که آنها در آن وصیت نامه ذکر کرده اند، تصریح کرد: امروز فداکاری های ملت ایران در حال ثمر دادن است در حالی که روزی ایران در مظلومیت به سر می برد و شرق و غرب همه در مقابل ایران صف آرایی کرده بودند.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به ملاقات های اخیرش با سران کشورها گفت: در همین ملاقات ها به رئیسی که کمی پایش را از گلیمش دراز کرده بود گفتیم یک روز همه شرق و غرب و قدرت ها قصد تجاوز به ایران را داشته اند که پایشان را قطع کردیم، چه رسد به امروز که دیگر قدرت های شرق و غرب نمی توانند حتی خودشان را نگاه دارند.

وی با تاکید بر اینکه به لطف ایثارگری های ایثارگران آرزوی شهیدان در حال تحقق است گفت : به زودی زود هیمنه استکبار فرو خواهد ریخت .

رئیس جمهور با اشاره به عید غدیر خم گفت: این هفته ، هفته ولایت است و باید گفت حقیقتی جز ولایت در جهان وجود ندارد و بدون این حلقه اتصال بشریت به هیچ جایی نمی تواند برسد.

احمدی نژاد گفت: آنقدر بحث ولایت مهم است که وقتی پیامبر مامور ابلاغ آن شد خدای متعال فرمود نگران نباش که من تو را از توطئه ها حفظ خواهم کرد، به واقع سنگین ترین بخش رسالت پیامبر ابلاغ ولایت است.

وی با اشاره به ادای برخی فرائض دینی و عبادات مسلمانان گفت: همه آنها تجلی ولایت هستند و قرآن و نماز خواندن بی ولایت قدم زدن در گمراهی است.

رئیس جمهور به خوارج دوران امیرالمومنین اشاره کرد و گفت: آنها به ظاهر متدینینی بودند که شب ها را زاهد و روزها را روزه دار بودند، ولی ولایت را تحمل نکردند و نه آن نماز و روزه به دردشان خورد و نه عبادتشان.

احمدی نژاد تصریح کرد: شاید عبادت شیطان از همه ملائک و انس و جن بیشتر بود ولی وقتی خداوند به او امر کرد که بر انسان سجده کند او استکبار ورزید و طغیان کرد، به باور من نماز او بر محور ولایت نبود الان هم زیاد هستند کسانی که قرآن و نماز می خوانند اما به دلیل اینکه از ولایت و امامت دورند موجودیتشان در خدمت صهیونیست ها و مستکبران است.

وی با بیان اینکه ولایت اعتصام به حبل خدا است ، گفت: بی جهت نیست که شیطان برای غافل کردن انسانها از حقیقت امامت تلاش می کند و بدانید اگر امروز ایثار زنده است همه به خاطر عشق به امامت و ولایت است.

رئیس جمهور در پایان عید غدیر را بزرگترین عید بشریت دانست و گفت: امام متعلق به همه عالم است و نه تنها شیعیان، بلکه امام برای همه موجودات عالم آمده است.
منبع
 

Similar threads

بالا