آموزش ساخت ایمیل موقت

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
تقریبا 90 درصد کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند و با اینترنت سرو کار دارند ، دارای یک ایمیل می باشند . ایمیل چیست ؟ ایمیل همان صندوقچه قدیمی پست است که برای دریافت و ارسال نامه بکار میرود ولی از نوع هوشمند و دیجیتال .
سایت های زیادی برای ساخت اکانت ایمیل مثل یاهو ، جیمیل ، هات میل به صورت دائمی وجود دارد اما گاهی نیاز داریم که یک حساب کاربری به صورت موقت برای ثبت نام یا کارهای روز مره ایجاد کنیم . در این مواقع چکاری باید انجام بدهیم ؟ خوب در کنار سایت هایی که فضا برای ایجاد یک حساب کاربری موقت جهت ساخت ایمیل در اختیار کاربران قرار میدهند ، سایت هایی نیز وجود دارد که با ثبت نام در آنها می توانید یک ایمیل موقت ایجاد کنید . در ادامه روش ایجاد ایمیل موقت را برای شما بازدید کننده گرامی آموزش میدهم.
سایتهای زیادی برای انجام چنین کاری وجود دارد . سایت Email.ir یک سایت ایرانی بوده که ایمیل ساخته شده را برای مدت 20 دقیقه فعال نگه میدارد تا شما به راحتی بتوانید در سایت مورد نظر ثبت نام کنید .

1. روش کار به این صورت است که وارد سایت Email.ir شده و در کادر مورد نظر یک نام به دلخواه تایپ کرده تا ایمیل موقت شما ثبت شود.بعد از تایپ متن مورد نظر بر روی کلید انتخاب کلیک کنید.
2.همانطور که مشاهده می کنید ایمیل مورد نظر برای مدت 20 دقیقه فعال شد و ثانیه شمار سایت شروع به فعالیت برای غیر فعال کردن ایمیل بعد از مدت زمان مشخص شده می کند .
3. سایت دیگری که برای انجام اینکار وجود دارد http://10minutemail.com می باشد.فرق این سایت با Email.ir مدت زمان اعتبار ایمیل می باشد .
اجازه بدهید یک ایمیل هم با سایت http://10minutemail.com بسازیم . ابتدا وارد سایت مورد نظر شده و از ایمیلی که به شما معرفی می کند ، می توانید استفاده کنید .


منبع
 

Similar threads

بالا