آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام

mohadese esmaeeli

عضو جدید
دیلیت اکانت اینستاگرام امروزه یکی از مهم ترین مهارت هایی است که لازم است با آن آشنایی پیدا شود. زمانی که اشخاص تصمیم می گیرند به صورت دائم یا موقت با شبکه های مجازی مثل اینستا خداحافظی کنند، مجبور می شوند از قابلیت حذف اکانت اینستاگرام استفاده کنند. در نتیجه باید نحوه حذف و خارج شدن از اکانت اینستا خود را به خوبی یاد بگیرند. در این آموزش از میزبان‌فا مگ قصد دارم به نحوه دی اکتیو کردن اینستاگرام به صورت موقت یا حذف کامل اکانت اینستاگرام به صورت دائمی بپردازم. بدین ترتیب شما به صورت خلاصه و مفید می توانید با مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائم یا غیرفعال کردن اینستا به صورت موقت به خوبی آشنا شوید.
1. دیلیت اکانت موقت اینستاگرام
اگر تصمیم به غیرفعال کردن اکانت اینستا خود دارید تا در آینده هر زمان که تمایل داشتید قادر به استفاده مجدد از آن باشید باید مراحل مربوط به دیلیت اکانت موقت اینستاگرام را طی کنید. در این صورت اکانت شما به هیچ عنوان به صورت کامل حذف نمی شود و تنها به صورت موقت دی اکتیو می شود.
2. دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام
اگر شما تصمیم به حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود دارید و دیگر به هیچ عنوان نمی خواهید مجددا وارد اکانت خود شوید، لازم است مراحل مربوط به دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام را دنبال کنید. در این صورت اکانت شما به صورت کامل حذف شده و امکان بازیابی مجدد آن وجود ندارد.
فرق دی اکتیو با دیلیت اکانت اینستاگرام چیست؟
در صورت دی اکتیو کردن اینستاگرام شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید مجدداً وارد برنامه شده و با وارد کردن اطلاعات ورود خود اکانتتان را بازگردانی کنید. اما در صورت دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام دیگر امکان بازگردانی حسابتان وجود ندارد.
دیلیت اکانت اینستاگرام یکی از اصلی ترین ترفندهایی است که توسط این برنامه در اختیار کاربران قرار گرفته است. چرا که فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید حساب خود را به صورت موقت حذف کرده و هر زمان که تمایل داشتید مجددا آن را بازگردانی کنید یا اینکه با حذف دائمی اکانت اینستاگرام به صورت کامل از این شبکه اجتماعی خداحافظی کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا