یک علت مهم ریزش مو

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=3][/h] عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی بندرعباس، در مورد برخی رژیم‌های غیراصولی گفت: استفاده از این قبیل رژیم‌ها سبب ایجاد بسیاری از مشکلات مانند ریزش مو تغییر رنگ موی سر، در زنان ناباروری و برای سالمندان از کارافتادن برخی اندام می‌شود.
به گزارش قدس آنلاین دکتر «حمیرا حمایلی مهربانی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که بدن انسان به همه گروه‌های غذایی نیاز دارد، اظهار کرد: بنابراین نباید با رژیم‌های غذایی غیراصولی بدن را از این گروه‌ها محروم کرد.
وی با اشاره به این‌که در سبد غذایی افراد مایل به گرفتن رژیم غذایی هیچ گروهی از موادغذایی جایگزین موادغذایی دیگر نمی‌شود، اظهارکرد: افرادی که درصدد استفاده از رژیم غذایی هستند باید در نظر داشته باشند که چه نوع انرژی را به چه میزان مصرف کنند.
متخصص تغذیه با اشاره به تمایل برخی افراد برای گرفتن رژیم‌های غیراصولی و بدون نظر کارشناس گفت: بسیاری از این رژیم‌ها سبب از میان رفتن انواع ویتامین‌ها و پروتئین‌ها به جای چربی‌های بدن می‌شود که خود یکی از عوامل مهم بیمار شدن افراد است.
حمایلی مهربانی گفت: رژیم‌های غذایی غیراصولی عملکرد بدن را مختل و آثار خطرناکی را برای جسم به همراه دارد.
عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی بندرعباس توصیه کرد افراد باید زیر نظر پزشک از رژیم‌های غذایی استاندارد استفاده کنند چون رژیم‌های غیراصولی برای افراد خطرناک است به ویژه برای زنان، که بیشترین استفاده‌کنندگان این قبیل رژیم‌های غذایی هستند.
 

Similar threads

بالا