کلوپ طرفداران پرسپولیس

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
افشاگری جنجالی علی دایی علیه کامبوزیان

جام ورزشی، علی دایی در گفت‌وگو با دوربین خبرساز شبکه خبر اظهار داشت: بدون شک با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت است ما هم تابع هستیم اما معتقدیم باید وزیر ورزش جدید با افکارش تصمیمات جدید بگیرد.

وی افزود: به نظر شما این عاقلانه است که در عرض یک ماه ما سه مدیر‌عامل ببینیم؟ من و بچه‌هایم چه گناهی کردیم اما متاسفانه همیشه همینطور است.

دایی ادامه داد: من بعضی از آقایان را نمی‌شناسم اما این آقایی که هر دفعه مصاحبه می‌کند دوست داشت با من لابی کند و از طریق دوستان مشترک دو سه بار می‌خواست با ما قرار ملاقات بگذارد که ما هم آن را رد کردیم و به همین دلیل به ایشان فشار آمد. این آقایی که اسم عجیبی دارد را نمی شناسم.

سرمربی قرمز‌پوشان خاطرنشان کرد: برای من جای سوال است که چرا برخی ها هنوز نیامده و چیزی را ندیده مصاحبه می‌کنند. به نظرم برخی‌ها اینها را به بغل پرسپولیس انداخته‌اند و گفتند تا می‌توانید مصاحبه کنید. بگذارید به مصاحبه های خود ادامه دهند اما من سوالم اینجاست ایشان در فدراسیونی که بوده نه نه اسم آن را شنیدم و نه چیز دیگر.

دایی ادامه داد: ایشان می‌گوید 20 سال در فوتبال بوده‌ام که مثل اینکه 20 سال من در زندان بوده‌ام. اصلا راست می‌گوید ایشان 20 سال مدیر بوده‌اند و من در زندان. بگذارید تا یک ماه دیگر هرچه دوست دارند بگویند اما خوشبختانه مهم این است که رویانیان مانده و کار خودش را با قدرت دنبال می‌کند.
 

sajad 3000

کاربر فعال تالار اقتصاد ,
کاربر ممتاز
پرونده شکایت از پرسپولیس بسته شد

به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نلو وینگادا سرمربی پیشین پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و مدعی دریافت مطالباتی نزدیک به 450 هزار دلار شده بود. در این راستا بخش حقوقی باشگاه پیگیری‌های لازم را انجام داد و ادعاهایی را مطرح کرد.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می‌کرد، افزود: در ادامه مذاکراتی نیز با خود وینگادا انجام و در نهایت مقرر شد 350 هزار دلار به این مربی پرتغالی و دستیارش پرداخت کنیم. در این راستا هفته گذشته اقدام به تهیه 240 هزار دلار کرده و آن را به وینگادا و دستیارش پرداخت کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسولیس همچنین خاطرنشان کرد: به هواداران گفته بودیم که نگران این پرونده نباشند. بنده با توجه به شرایط فعلی، با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، این پرونده را پیگیری کرده و برای بستن آن، تلاش‌هایی کردم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.

وی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه 110 هزار دلار باقیمانده از مطالبات این مربی پرتغالی امروز دوشنبه با مساعدت و حمایت مالی آقای طباطبایی مدیریت یکی از شرکت‌های حامی پرسپولیس و همین طور پیشکسوت هوادار احمد یوسفی در خارج از کشور به حساب وینگادا واریز شد.

رویانیان در پایان گفت: بدین ترتیب مطالبات وینگادا را به طور کامل پرداخت کردیم و تسویه حساب نهایی با ایشان و دستیارش انجام شد.

خیلی جالبه که آقای هدایتی پول مربی که خودش به تیم آورده بود رو پرداخت نکرد
 

بوگاتی رنسانس

عضو جدید
کاربر ممتاز
خوب شد رویانیان موند تو پرسپولیس .
این رئیس هیئت مدیره معلوم بود باهاش چپ بود ، تازه تیم داره جون میگیره سر لج و لجبازی میخواست بیرونش کنه ، اما تا وقتی بزرگایی مثل علی پروین تو تیم هست نمیذاره این اتفاقا بی افته ، دمشون گرم علی پروین و خورد بین و دایی که واسه پرسپولیس وایستادن
تا وقتی فوتبال ما جای این گروکشی و دل به خواهی بازی ها مثل رئیس هیئت مدیره پرسپولیس باشه ، پیشرفت نمیکنیم
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[FONT=arial, helvetica, sans-serif]پرچم پرسپولیسی ها بالاست:[/FONT][FONT=arial, helvetica, sans-serif]
[/FONT]
 

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز


مرسی اصغر جان از زحمتی که در باشگاه می کشی و عکس های ناب تهیه می کنی.

من در حدود 44 سال عمرم هنوز بازیکنی در سطح سلطان علی پروین ندیدم و یک مارادونا یا پله بود برای فوتبال ایران.

هنوز روی دستش نیومده.
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


مرسی اصغر جان از زحمتی که در باشگاه می کشی و عکس های ناب تهیه می کنی.

من در حدود 44 سال عمرم هنوز بازیکنی در سطح سلطان علی پروین ندیدم و یک مارادونا یا پله بود برای فوتبال ایران.

هنوز روی دستش نیومده.

نظر لطفته من خودم بازی سلطان رو ندیدم اما چون به حرفهای شما داداش عزیزیم ایمان دارم.و همچنین افرادی که بازی سلطان رو دیدند همیشه از بازی زیبای علی آقا صحبت می کنند.کاش باشگاه پرسپولیس قدر اسطورهاشو بدونه نه اینکه مثل الان سایت های وابسته به این باشگاه دست به تخریب علی آقا می زنند .
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مصاحبه تند جباری علیه مسئولان استقلال

روز گذشته مصاحبه ای از مجتبی جباری در فضای مجازی منتشر شد که حاوی حرف های بسیار تندی علیه مسئولان استقلال بود اما این بازیکن آن را تکذیب کرد.

تکذیب مصاحبه اما به این معنی نبود که وی قرار نیست علیه باشگاه مصاحبه کند چرا که در مصاحبه ای جنجالی متلک های زیادی به مسئولان استقلال انداخت.
وی در پاسخ به این سوال که فتح الله زاده گفته به جای جباری زیدان واقعی را به استقلال می برد گفت:‌ بهتر است به جای زیدان واقعی نشان شوالیه واقعی بگیرند. حاضرم بمیرم ولی نشان شوالیه را با پول نخرم. همه می دانند که این نشان چگونه به دست آمده است. کسی که خودش می گوید حرف مرد دو تاست ارزش حرف زدن ندارد.

جباری افزود: دوست ندارم آرامش تیم بهم بریزد. کاری نکنند مجبور شوم حرف هایی بزنم تا سرشان را پایین بگیرند. اینکه سکوت کرده ام به این معنی نیست که چیزی نمی دانم.
وی در مورد اظهارات امیری در مورد درگیری با فتح الله زاده و مشتی که به امیری خورد گفت: درگیری را تکذیب نمی کنم اما بهتر بود می گفتند چه حرف های زشتی زدند که واکنش نشان دادم. یک حرف دیگر دارم. بروید تحقیق کنید ببینید این آقای امیری چگونه معاون باشگاه شده است.

جباری اما امیدوار به بازگشت است و تاکید کرد: در سالهای گذشته که بحث جدایی ام مطرح می‌شد به خاطر هواداران می ماندم. فکر می کنم دوباره برای آنها بازی کنم.

منبع:نامه

 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسی که ادعا میکرد اخر غیرته و به خاطر پرسپولیس 17 تا بخیه خورده بود و زانوش داغون شده بود و ... دیدیم اخرش چی شد اینا که دیگه اگه هزار تومن از قراردادهای میلیاردیشون کم بشه خدا میدونه چیکار میکنن

به نظر من بهتره بازیکنای الان رو با بازیکنای دهه های قبل مقایسه نکنی.الان حرف اول و آخر پول هستش بعضیا مثل حسینی پول میگیرند و باغیرت بازی میکنند و بعضیا مثل انصاری فرد میلیاردی پول میگیرند و لی بازی نمیکنند!!
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
علی پروین از دید خیلیا اسطوره بود ولی الان از چشم خیلیا افتاده.چون هنوز که هنوزه دوست داره تو پرسپولیس نفوذ داشته باشه و اونو ملک شخصیش بکنه.امیدوارم این روندی که در پیش گرفته رو زودتر تمومش کنه.حالا فرض کنید این آقا اصلا پرسپولیس رو درست کرده ویا اگه نبود پرسپولیسم نبود!!!اینا بقول خودش همش کشکه!!! پرسپولیس به اسامی وابسته نیست.پرسپولیس اینقدر بازیکن و پیشکشوت و طرفدار داره که اگه یکیشونم مثل پروین نباشه مشکلی بوجود نمیاد.
در آخرم بگم اسطوره به کسی میگن که کاراش بی منت باشه.اگه 1000 تا کارم کرده باشه نباید ادعا کنه که پرسپولیس رو بدین به ما تا درستش کنیم.
البته من منکر توانایی ها و افتخاراتش نیستم.ایشون افتخارات زیادی برای پرسپولیس کسب کرد ولی یادش باشه که پرسپولیس پروین رو پروین کرد نه بالعکس.;)
 
آخرین ویرایش:

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
نظر لطفته من خودم بازی سلطان رو ندیدم اما چون به حرفهای شما داداش عزیزیم ایمان دارم.و همچنین افرادی که بازی سلطان رو دیدند همیشه از بازی زیبای علی آقا صحبت می کنند.کاش باشگاه پرسپولیس قدر اسطورهاشو بدونه نه اینکه مثل الان سایت های وابسته به این باشگاه دست به تخریب علی آقا می زنند .

اصغر جون اینو بدون که اگه پروین نبود الآن پرسپولیس هم نبود چون داشتن با تعویض اسمش از پرسپولیس به آزادی می بردنش به هلاکت
و باشگاه پرسپولیس دقیقا" صندوق عقب بنز علی آقا بود و خرج تیم رو خودش و دوستان بازاریش می دادن و انقد خلاق بود که از زمین خاکی
بازیکن پیدا می کرد. مثل مرتضی کرمانی مقام که به اشتباه کرمانی مقدم میگن. می رفت از تیم های رده پایین بازیکن می آورد و نهایت استفاده
رو می برد. مثل مجتبی محرمی که بهترین دفاع چپ تاریخ ایران بوده و پروین اونو از تیم نیروی زمینی آورد. در ضمن کریم باقری هم یه بازیکن گمنام
در تیم کشاورز بود که در پست دفاع جلو زن یا به اصطلاح لیبرو بازی می کرد ولی پروین آورد و با عدم توجه به مخالفت آقا کریم، اونو گذاشت هافبک
وسط و حالا شده اسطوره که باید ممنون پروین و عابدینی باشه. من ارادت زیادی به آقا کریم دارم چون دریای ادب و مردانگیه بر خلاف بعضی ها.
خلاصه حق سلطان علی پروینه که همه کاره باشه و هنوز بیشتر از خیلی ها می دونه.
پروین بازیکن پرسپولیس بود ولی از جیبش خرج کرد تا تیم رو نگه داشت و در دهه ی 60 ، پنج سال پیاپی پرسپولیس رو قهرمان کرد.
طرفداراهای قدیمی این مرد و خدماتش به پرسپولیس رو به خاطر دارند و اگه میگه پرسپولیس رو بدید ما درستش می کنیم، قطعا" میتونه.
او بازیکن و مربی پرسپولیس بود و خیلی از بازیکن های دیگه مثل همین آقای دایی که پروین از تیم تهرانیه بانک تجارت به تیم ملی آوردش
و به پرسپولیس هم آورد،و حالا شده یک مرد جهانی،باید قدر این اعجوبه ی تاریخ فوتبال ایران رو بدونن و پرسپولیس هم مدیون زحمات علی پروینه.
 
آخرین ویرایش:

IRANIAN VOCAL

عضو جدید
کاربر ممتاز
6 تایی زیاده ...

6 تایی زیاده ...


اصغر جان؛ پرسپولیس یک با هم در دهه ی 60 اسقلال رو در زمین خاکی گود شهرزاد در جنوب شهر تهران
6 تایی کرد و فردای همون روز دنیای ورزش تیتر بزرگی زد که: بازم استقلال 6 تایی شد.
در ضمن پرسپولیس تیم های شاهین، هما و دارایی رو هم 6 تایی کرده.
اصلا" 6 سرقفلی پرسپولیسه :biggrin:
 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
[FONT=BNazanin_Mehr]آخرین وضعیت تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس/ شفق گزینه جدید مدیرعاملی
خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: در حالی که کمتر از دو هفته دیگر تا آغاز سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از پرطرفداراترین باشگاه‌های ایران در آستانه تغییر مدیریت قرار دارد. اتفاقی که فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد و مسئولان رده بالا با هدف رسیدن به اهداف شخصی‌شان ثابت مدیریت را قربانی می‌کنند.

[/FONT]


به گزارش خبرنگار مهر، تغییرات در باشگاه پرسپولیس یک اتفاق تکراری برای هواداران این باشگاه تهرانی است. اتفاقی که در سالهای اخیر بارها و بارها رخ داده و در همه دوره ها نیز مسئولان بالادستی با هدف رسیدن به اهداف و منافع شخصی اقدام به کنار گذاشتن یک مدیرعامل و روی کار آوردن مدیر مورد نظر خود کرده‌اند. بدون اینکه شرایط مدیر آینده را بررسی کنند و او را براساس شایستگی‌ها و توانایی‌هایش انتخاب کنند.
محمد رویانیان یکی از این موارد است که به عنوان یک مدیر صفر کیلومتر ورزشی وارد باشگاه پرسپولیس شد و حالا که دو سال در این باشگاه کار کرده و به تجربیات خوبی دست پیدا کرده و پایه گذار برخی کارهای اقتصادی نیز بوده است، باید با دستور فلان مقام مسئول که رابطه خوبی با او ندارد، کنار برود و یک مدیر دیگر هدایت باشگاه پرطرفدار تهرانی را برعهده بگیرد.
رویانیان هرچند در بحث نتیجه‌گیری نتوانست با پرسپولیس موفق باشد و با وجود هزینه بالایی که به این باشگاه تحمیل کرد به قهرمانی در لیگ دوازدهم و جام حذفی نرسید، اما اقدامات مناسبی را در این باشگاه پی‌ریزی کرد که می‌تواند در صورت ادامه و به نتیجه رسیدن تا سالها برای پرسپولیس منشا خیر باشد. اما او به دلیل اینکه نتوانست حرف شنوی خوبی از مسئولان بالادستی داشته باشد بالاجبار باید برود تا نفر بعدی بیاید.
آخرین اخبار از تغییرات در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که محمد رویانیان بزودی جایش را به فرد دیگری خواهد داد و خود کماکان به عنوان عضو هیات مدیره باقی خواهد ماند. براساس تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان گرفته مدیرعامل سرخپوشان از بین اعضای هیات مدیره انتخاب خواهد شد که گفته می شود ناصر شفق مدیرعامل پیشین باشگاه های ابومسلم، پاس تهران و تراکتورسازی تبریز جدی ترین گزینه است و بزودی حکمش ابلاغ خواهد شد.
قبل از اینکه از اکبر غمخوار به عنوان جدی‌ترین گزینه برای نشستن روی صندلی محمد رویانیان نام برده شد اما غمخوار در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد حاضر نیست مدیرعاملی پرسپولیس را بپذیرد اما حضور در هیات مدیره را خواهد پذیرفت. جعفر کامبوزیا هم که جدال لفظی تندی با علی دایی داشت عضو هیات مدیره خواهد بود و مهدی مهدوی کیا نیز یکی از گزینه هاست. با این حال چند نفر دیگر هم برای انتخاب به عنوان نفر پنجم هیات مدیره شانس دارند که مسئولان وزارت ورزش در حالی بررسی بیشتر هستند.
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
به لطف آقای دایی و خریدهای خیلی خیلی خوبشون امسال هم هیچی نمیشیم
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]انصاري‌فرد در پرسپوليس ماندني شد[/h][h=2]کريم انصاري‌فرد پس از برگزاري پنجمين جلسه با مسئولان باشگاه پرسپوليس با اين تيم يک سال ديگر به توافق رسيد.[/h]
مسئولان باشگاه پرسپوليس چند جلسه با کريم انصاري‌فر داشتند اما با اين بازيکن به توافقات نهايي براي تمديد قرارداد نرسيدند.

به گزارش فارس، دقايقي پيش بالاخره اين طلسم شکسته شد و پس از برگزاري پنجمين جلسه با مسئولان باشگاه پرسپوليس و ديداري جداگانه با علي دايي کريم انصاري‌فرد يک سال ديگر براي امضاي قرارداد با قرمزپوشان به توافق رسيد.

انصاري‌فرد قرار است امشب يا صبح فردا قرارداد خود را امضا کند و از فردا بعد از ظهر در تمرينات پرسپوليس شرکت خواهد کرد.
 

junior Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
برنامه کامل نیم فصل لیگ سیزدهم فوتبال اعلام شد

پرسپولیس نیوز : برنامه کامل لیگ سیزدهم فوتبال پس از قرعه‌کشی مشخص شد.

برنامه کامل لیگ سیزدهم به شرح زیر است:

هفته اول:

داماش- سایپا
گسترش فولاد- استقلال
فجرسپاسی- نفت تهران
راه‌آهن- مس کرمان
استقلال خوزستان- ذوب آهن
سپاهان- فولاد
صبا- ملوان
پرسپولیس- تراکتورسازی

هفته دوم:

ملوان- داماش
استقلال - سپاهان
فولاد خوزستان- فجرسپاسی
مس کرمان - استقلال خوزستان
سایپا - راه آهن
ذوب آهن- پرسپولیس
نفت تهران- صبای قم
تراکتورسازی- گسترش فولاد تبریز

هفته سوم:

داماش گیلان- نفت تهران
فجرسپاسی- استقلال
پرسپولیس- مس کرمان
راه آهن- ملوان
ذوب آهن- تراکتورسازی
گسترش فولاد - سپاهان
استقلال خوزستان - سایپا
صبای قم- فولاد خوزستان

هفته چهارم:

فولاد خوزستان- داماش گیلان
استقلال - صبای قم
گسترش فولاد- فجرسپاسی
مس کرمان- ذوب آهن
نفت تهران- راه آهن
سایپا- پرسپولیس
سپاهان- تراکتورسازی
ملوان - استقلال خوزستان

هفته پنجم:

داماش - استقلال
فجرسپاسی- سپاهان
تراکتورسازی- مس کرمان
راه آهن- فولاد خوزستان
ذوب آهن- سایپا
استقلال خوزستان- نفت تهران
صبای قم - گسترش فولاد
پرسپولیس- ملوان

هفته ششم:

گسترش فولاد- داماش
استقلال- راه‌آهن
فجرسپاسی- تراکتورسازی
سایپا- مس کرمان
ملوان- ذوب آهن
نفت تهران- پرسپولیس
سپاهان- صبای قم
فولاد خوزستان- استقلال خوزستان

هفته هفتم:

داماش- سپاهان
استقلال خوزستان- استقلال تهران
صبای قم- فجرسپاسی
مس کرمان- ملوان
راه‌آهن- گسترش فولاد
ذوب آهن- نفت تهران
تراکتورسازی- سایپا
پرسپولیس- فولاد خوزستان

هفته هشتم:

فجرسپاسی- داماش
استقلال- پرسپولیس
نفت تهران- مس کرمان
سپاهان- راه آهن
فولاد خوزستان- ذوب آهن
گسترش فولاد- استقلال خوزستان
ملوان- سایپا
صبای قم - تراکتورسازی تبریز

هفته نهم:

داماش- صبای قم
ذوب آهن- استقلال
راه آهن- فجرسپاسی
مس کرمان- فولاد خوزستان
سایپا- نفت تهران
پرسپولیس- گسترش فولاد
استقلال خوزستان- سپاهان
تراکتورسازی- ملوان

هفته دهم:

داماش- تراکتورسازی
استقلال- مس کرمان
فجرسپاسی- استقلال خوزستان
صبای قم- راه آهن
گسترش فولاد- ذوب آهن
نفت تهران- ملوان
فولاد خوزستان- سایپا
سپاهان- پرسپولیس

هفته یازدهم:

راه آهن- داماش
سایپا- استقلال
پرسپولیس- فجرسپاسی
مس کرمان- گسترش فولاد
ذوب آهن- سپاهان
تراکتورسازی- نفت تهران
استقلال خوزستان- صبای قم
ملوان- فولاد خوزستان

هفته دوازدهم:

داماش- استقلال خوزستان
استقلال- ملوان
فجرسپاسی- ذوب آهن
سپاهان- مس کرمان
راه آهن- تراکتورسازی
فولاد خوزستان- نفت تهران
گسترش فولاد- سایپا
صبای قم - پرسپولیس

هفته سیزدهم:

پرسپولیس- داماش
نفت تهران- استقلال
مس کرمان- فجرسپاسی
استقلال خوزستان - راه آهن
ذوب آهن- صبای قم
ملوان- گسترش فولاد
سایپا- سپاهان
تراکتورسازی- فولاد خوزستان

هفته چهاردهم:

داماش- ذوب آهن
استقلال- فولاد خوزستان
فجرسپاسی- سایپا
صبای قم- مس کرمان
راه آهن- پرسپولیس
گسترش فولاد- نفت تهران
سپاهان- ملوان
استقلال خوزستان- تراکتورسازی



هفته پانزدهم:

مس کرمان- داماش
تراکتورسازی- استقلال
ملوان- فجرسپاسی
ذوب آهن - راه آهن
نفت تهران- سپاهان
فولاد خوزستان- گسترش فولاد
سایپا- صبای قم
پرسپولیس- استقلال خوزستان
من موندم چرا استقلال همیشه باید بازی آخر لیگ رو تو خونش بازی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
آخرین ویرایش:

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
خوبه دیگه .. پرسپولیسم 9 هفته اول فقط یه بازی خارج از تهران داره .
البته مطمئنم امسال دیگه مثل پارسال نیست و بازیای سایپا و راه اهن و نفت رو آزادی نمیندازن
 

Similar threads

بالا