کسب مقام برتر شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان در حاشیه اجلاس aoa

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2][/h]
بار دیگر مقام برتر را به لحاظ کمی و کیفی در خدمات دهی به شهروندان در حوزه های مختلف میان سازمان های شرکت کننده کسب کرد.

به گزارش سایت شهرداری تهران، ناصر امانی با بیان این مطلب گفت : شهرداری تهران در سیزدهمین اجلاس بین المللی (AOA) که با حضور 25 کشور آسیایی برگزار شد ، حضور یافت و در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی از دستاوردهای خود در زمینه های مختلف را برگزار کرد.

وی با بیان این که میزبانی این اجلاس بر عهده قوه قضائیه بود، افزود : در این نمایشگاه سازمان های مردم نهاد غیر دولتی که بر سیستم های دولتی نظارت می کنند مواردی مانند شکایات مردم ، احقاق حقوق و جلوگیری از تعدی سازمان های دولتی به مردم ، مبارزه با فساد و ارتقای یستم اداری را مورد بررسی قرار دارند و از آنجا که شهرداری تهران نیز طی سال های اخیر همواره در این زمینه های رتبه های اول را داشته است با دعوت سازمان بازرسی کل کشور کشور در اجلاس حضور یافت و در حاشیه آن نمایشگاهی نیز برگزار کرد .

امانی با اشاره به این که 25 کشور اسیایی در این اجلاس حضور داشتند تا با دستاوردهای سازمان های دولتی و غیر دولتی ایران آشنا شوند ، اظهار کرد : شهرداری تهران نیز در زمینه ها ی مختلف دستاوردهای خود را در این نمایشگاه ارائه کرد که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران افزود : اهمیتی که شهرداری برای احقاق حقوق شهروندی قائل است و همچنین بازدید از غرفه معاونت اجتماعی و آشنا شدن با این که طی سال های اخیر شهرداری با ایجاد محله محوری علاوه بر داشتن شورای شهر ، در محلات نیز پارلمان ها ی محلی برپا کرده تا شهروندان د راداره امور شهر خودشان مشارکت مستقیم داشته باشند از نکات مورد تحسین بازدیدکنندگان بود .

وی تصریح کرد : پیشرفت های شهرداری تهران در حوزه فناوری ، ارائه خدمات الکترونیک ، پورتال شهرداری و ارائه اطلاعات طرح تفصیلی از طریق سایت و برچیده شدن رانت های اطلاعاتی در این زمینه و اطلاع رسانی سیستمی در حوزه ها ی شهرسازی از دیگر مسائلی بود که پیشرفت شهرداری در آن را قابل توجه می دانستند .

امانی در ادامه اظهار کرد : با همه این اقدامات ، شهرداری تهران بار دیگر موفق شد تا مقام برتر سازمان های شرکت کننده در این اجلاس را کسب کند و توسط سازمان بازرسی کل کشور از میزان توانمندی های شهرداری تهران در ارائه نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی قدردانی شد .

منبع: tehran.ir
 

Similar threads

بالا