می توانید از کاتالوگ برای نمایش خدماتی که بیماران ارائه می کنید، بهره ببرید. برای اینکار کافی است تا با استفاده از یک طراحی منحصر بفرد و درج چند تصویر از خدمات پزشکی خود، کاتالوگ مطبتان را به ویترینی برای بیماران تبدیل کنید. به طور مثال اگر متحصص پوست و زیبایی هستید، می توانید تصاویر قبل و بعد از جراحی های انجام شده را به عنوان نمونه در بروشور خود قرار دهید.
همیشه هزینه زیاد تبلیغات بهترین راه حل نیست
نیاز نیست برای تبلیغ کارتان سراغ گزینه هایی بروید که هزینه های بالایی می طلبد. همیشه نصب یک بنر در میدان اصلی شهر بهترین گزینه نیست. می توانید گزینه های کم هزینه تر و حتی کاربردی تری را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. کاتالوگ یکی از این گزینه هاست.محتوا کاتالوگ خود را غنی کنید
از بهترین طراحی و مطالب در کاتالوگ خود استفاده کنید. نیاز نیست مطالب اضافی را در آن بیان کنید، از بدیهیات دوری کنید و نکات کاربردی را بیاورید. مقایسه دو عکس از قبل و بعد از عمل بوتاکس در کاتلوگ شما مفید تر است از این اینکه بخواهید از نکات علمی مقالات پزشکی در خصوص این عمل در بروشور خود استفاده کنید.زمان انتظار بیماران را از دست ندهید
دقایقی که بیمار در انتظار نوبت به سر می برد، بهترین زمان برای دیدن ویترین کاری شما است. شاید بیمار برای دریافت بخشی از خدمات پزشکی سراغ مطب شما آمده ولی با دیدن کاتالوگ شما با دیگر خدمات شما نیز آشنا می شود. از طرفی گاها بیماران در مطب در خصوص کیفیت کار شما با یکدیگر مشورت می کنند، کاتالوگ شما می تواند زبان دوم شما باشد و به خوبی کیفیت خدماتی که تاکنون ارائه داده اید را در آن متذکر شود.