چرا مدیر فیسبوک همیشه یک لباس ساده می پوشد؟

طراحی سایت

عضو جدید
آیا این سوال برای شما پیش آمده است که چرا مارک زوکربرگ موسس و مدیر فعلی شبکه عظیم اجتماعی فیسبوک با توجه به اینکه در آخرین رده بندی میلیاردرهای جهان در رده سی و هشتم قرار دارد همیشه یک لباس می پوشد و هیچ گاه با ظاهری متفاوت او را نمی بینید ؟؟برای گرفتن پاسخ این سوال ادامه این مقاله را بخوانید .
f.jpg
به گزارش ورد آی تی , مارک به زندگی ساده اعتقاد دارد و به همین خاطر همیشه یک لباس ساده بر تن دارد.
وی در مصاحبه با ان بی سی تودی، اضافه میکند که افتخار می کند که ساده زیستی را انتخاب کرده است. جالب است بدانید زوکربرگ در سال 2011 در نظر سنجی GQ بعنوان بدلباس ترین مدیر انتخاب شد.او در این مصاحبه همچنین گفته شاید باور نکنید اما من حدود 20 دست تی شرت یک رنگ و شکل دارم !!
این جوان موفق در عرصه فناوری در مورد زندگی خصوصی اش نیز گفت شاید همسر من دهها قفسه مخصوص لباسهایش دارد و حتی یک قفسه کامل برای مورد استفاده اش در محیط کارش دارد و من مثل همه مردها ی معمولی فقط یک قفسه لباس دارم.
تا کنون تنها آلبرت انشتین و استیو جابز اشخاص مهمی بودند که هر روز یک مدل لباس تکراری می پوشیدند و این از عجایب زندگی آنها به شمار می رفت .
در این مصاحبه زوکربرگ از کنار همسر خود بودن ( آنها به تازگی با هم ازدواج کرده اند ) گفت و اینکه وقتی کارمندانش وی را مارک صدا می زنند و نه آقای زوکربرگ؛ احساس نزدیک بودن به همکارانم دارم
او همچنین گفت تیم کوک مدیر اجرایی اپل به وی آیفون 5 هدیه داده است و البته وی از ابزارهای مشابه زیادی در طول زندگی خود استفاده می کند و نه یک ابزار خاص !
مارک در این باره گفت آیفون تلفن بسیار خوب با ویژگی های بالا است اما بسیاری از فیس بوک بازان با آندروید کانکت شده و وارد شبکه اجتماعی فیس بوک می شوند و مردم زیادی در دنیا از آن استفاده می کنند (آندروید سیستم) و ما باید وقت خود را برای بهتر کردن شبکه خودمان برای همه این ابزارها بکار ببریم.

 

Similar threads

بالا