نکات خرید لوازم آشپزخانه برای آشپزی

AliFatehi

عضو جدید

نکات خرید لوازم آشپزخانه برای آشپزی


انتخاب لوازم می تواند بسیار وقت گیر باشد. پس از همه، هیچ نقطه ای در صرف ساعتها تهیه یک وعده غذایی وجود ندارد اگر اجاق شما به درستی غذا را طبخ نکند. در مورد انتخاب درست اجاق گاز، هود و غیره سوال کنید ؟ بیشتر جستجو نکنید!

فضای کافی برای یخچال ساید بای ساید ندارید. سعی کنید از یک جفت یخچال فریزر در آشپزخانه استفاده کنید. آنها به اندازه کشو در یک واحد یخچال فریزر و فریزر پایین نصب شده عمیق نیستند، اما جفت شدن آنها به شما فضای کافی برای هر وعده غذا یی بزرگ می دهد.

یک راهنمای مناسب برای Btu چیست؟ این یک مورد است که در آن بیشتر لزوما بهتر نیست. بر خلاف سرآشپزهای رستوران، که نیاز به مقدار زیادی از قدرت در هر شعله برای مقدار زیادی از پخت و پز با حرارت بالا دارند، شما احتمالا طیف گسترده ای از گزینه های حرارتی برای پخت و پز تمام اجزای مختلف غذای خود می خواهید.

توجه به طیف وسیعی از Btu در میان همۀ شعله ها. شما تعدای شعله را که جوش و خروش را در حدود ۳,۰۰۰ Btu پایین می آورند می خواهید و شاید که تمام تا به را ۱۲,۰۰۰ برای جوش یک قابلمه بزرگ پاستا نیاز دارد می خواهید.

آیا واقعا من نیاز به دو تا اجاق گاز دارم ؟ اگر پختن و یا سرگرمی را دوست دارید ، پس بله گفته، دو اجاق گاز یک سرمایه گذاری ارزشمند است. اما اگر شما یک خانواده کوچک دارید و افراد زیادی در اطرافتان نیستند ، شما به احتمال زیاد می تواند با یک اجاق و یک اجاق های همرفت، مایکروویو داخلی کار کنید.

آیا من همیشه از کشو گرم کننده استفاده می کنیم؟ بله! شما برای گرم کردن ظروف قبل از سرو سبک خانواده استفاده می کنید. شما برای گرم نگه داشتن صبحانه بچه ها زمانی که آنها درصبح دوش می گیرند استفاده می کنید. با این حال، اگر فضا یک چالش بود، یک کشو گرم کننده معنی ندارد. شما همچنین می تواند یک مایکروویو بزرگ با یک عملکرد گرم نگه داشتن را انتخاب نمایید.

چقدر دریچه هود من بالا باشد؟ اگر شما در کار اغلب موارد گوشت بی مصرف دارید، شما ممکن است با احتیاط از قرار دادن آن در سمت بالا خودداری کنید. با این حال، گاهی اوقات تولید کننده ممکن است بیشترین ارتفاع را پیشنهاد دهد که بیش از حد برای شما پایین است. دریچه هود وسیعتر از محدوده شما، شما قادر به قرار گرفتن آن محل در بالاتر خواهید بود. در حالت مطلوب، خوب باید ۶ اینچ گسترده تر از محدوده باشد.
سرویس آشپزخانه ، جهزیه ، لیست جهزیه ، جهزیه عروس ، ست آشپزخانه عروس
 

Similar threads

بالا