مهم ترین اخبار فوتبال ایران

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازگشت كاظمي و اكبرپور به تمرينات، عنايتي در انتظار راي مجدد

بازگشت كاظمي و اكبرپور به تمرينات، عنايتي در انتظار راي مجدد

بازگشت كاظمي و اكبرپور به تمرينات، عنايتي در انتظار راي مجدد


حسين كاظمي و سياوش‌اكبرپور با راي شوراي استيناف مجددا مي‌توانند در تمرينات تيم استقلال شركت كنند.

به گزارش ايسنا؛ شوراي استيناف باشگاه استقلال صبح روز يك‌شنبه در محل اين باشگاه تشكيل جلسه داد. در اين جلسه كه پيرامون درخواست استيناف حسين كاظمي، سياوش اكبرپور و غلامرضا عنايتي تشكيل شد با ابراز تأسف و درخواست تخفيف و تجديد نظر اين سه بازيكن پيرامون مسائل انضباطي مختلف همراه بود. در پايان اين جلسه كه واعظي‌آشتياني، مديرعامل باشگاه استقلال نيز حضور داشت، شوراي استيناف بدون حضور بازيكنان به شور نشست.
پيرو احكام كميته‌ي انضباطي باشگاه در مورد اين سه بازيكن (مبني بر حمايت از تمرينات گروهي باتيم استقلال، هشت جلسه محروميت از حضور در مسابقات رسمي در رقابت‌هاي ليگ برتر و هر كدام مبلغ يكصد ميليون ريال جريمه نقدي) شوراي استيناف تجديد نظر خود را به اين شرح اعلام كرد:

1- حسين كاظمي: تعليق حكم محروميت از تمرينات و حضور مجدد در تمرين تيم استقلال.
همچنين تجديد نظر درباره كاهش محروميت درباره مسابقات رسمي در ليگ برتر به ميزان رضايت كادرفني اين تيم از نحوه تمرينات اين بازيكن بستگي دارد.

2- سياوش‌اكبرپور: تعليق حكم محروميت از تمرينات و حضور مجدد در تمرين تيم استقلال.
همچنين تجديد نظر درباره كاهش محروميت ايشان درباره مسابقات رسمي در ليگ برتر به ميزان رضايت كادرفني اين تيم از نحوه تمرينات اين بازيكن بستگي دارد.

3- رضاعنايتي: با توجه به چند مورد مصاحبه‌هاي حاشيه‌ساز در رسانه‌هاي مختلف و تكذيب يكي از مصاحبه‌ها با يكي از خبرگزاري‌ها توسط وي در جلسه شوراي استيناف، قرار شد طي روزهاي آينده باشگاه استقلال به صورت مكتوب با خبرگزاري مورد نظر صحت و سقم اظهارات رضا عنايتي در جلسه روز شوراي استيناف را بررسي نمايد. بديهي است كه تصميم شوراي استيناف درباره ايشان پس از بررسي‌هاي لازم اعلام مي‌گردد.

به نوشته سايت باشگاه استقلال تغييري در حكم جريمه نقدي اين سه بازيكن صورت نگرفته است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پيرواني: امسال نبايد از دايي انتظار داشت

پيرواني: امسال نبايد از دايي انتظار داشت



پيرواني: امسال نبايد از دايي انتظار داشت


خبرگزاري فارس: سرمربي سابق پرسپوليس گفت: امسال نبايد از علي دايي انتظار داشت و بايد تا سال آينده به او فرصت داد.

افشين پيرواني در حاشيه ديدار تيم‌هاي اميد ايران و استقلال گفت: در وهله اول به خاطر برادرم و در وهله دوم به خاطر تيم اميد به اينجا آمده‌ام. اميدوارم همه مسئولان دست به دست هم بدهند تا تيم المپيك ايران پس از سال‌ها بتواند به موفقيت دست پيدا كند.

وي در خصوص شرايط تيم ملي بزرگسالان ايران گفت: متاسفانه بايد بگويم تيم بزرگسالان ما اصلا شرايط خوبي ندارد. بايد به اين تيم كمك كنيم اما اشكالاتي در تيم ما وجود دارد. متاسفانه در تيم ما يك پاسور خلاق وجود ندارد.

خط دفاعي و ساختار دفاعي تيم ملي ما مشكل دارد. يكي از معضلات بزرگ تيم ملي ايران،‌ ميانگين قد بازيكنان است كه اين براي ما ايجاد مشكل مي‌كند.

اين مربي يادآور شد: بزرگترين ايرادي كه مي‌بينم اين است كه بازيكنان تفكرات ليگ را به تيم ملي منتقل مي‌كنند. چه قطبي و چه هر شخص ديگري بايد تفكر ملي به بازيكنان تزريق كنند كه آنها احساس مسئوليت بيشتري داشته باشند.

پيرواني در خصوص سرمربيگري علي دايي در پرسپوليس گفت: دايي مربي بزرگي است و مي‌تواند موفق باشد فقط بايد انتظارات از او را پايين آورد و به او فرصت دهند تا سال آينده با تيمي كه خودش مي‌بندند نتيجه دلخواه را كسب كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فراهم کردن شرایط بازگشت جادوگر به پرسپولیس

فراهم کردن شرایط بازگشت جادوگر به پرسپولیس

کاشانی به فکر آشتی دادن کریمی و دایی است


برای فراهم کردن شرایط بازگشت جادوگر به پرسپولیس

کاشانی به فکر آشتی دادن کریمی و دایی است

حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا شرایط لازم را برای آشتی دادن علی کریمی و علی دایی فراهم کند تا با این اتفاق، ستاره فعلی استیل‌آذین سال آینده به پرسپولیس بازگردد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، کریمی و دایی مدت‌هاست که با یکدیگر اختلاف دارند و حتی آشتی‌کنان آنها در سال‌ گذشته و در رختکن ورزشگاه آزادی هم باعث نشد که این دو نفر اختلافات را کنار بگذارند. در این شرایط کاشانی که علاقه خاصی به انجام کارهای مثبت در فوتبال دارد، در‌صدد آتشی دادن دایی و کریمی است.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس درصدد است تا در یک زمان مناسب و به زودی جلسه‌ای را با دایی و کریمی برگزار کند تا آنها با یکدیگر حرف بزنند و سوءتفاهمات را کنار بگذارند. البته هدف اصلی کاشانی این است که مراسم آشتی‌کنان مثل سال گذشته در یک مکان شلوغ برگزار نشود تا دایی و کریمی به راحتی در مورد اختلافات گذشته با هم حرف بزنند. کاشانی که این فصل در بازگرداندن کریمی به پرسپولیس ناکام ماند، قصد دارد تحت هر شرایطی جادوگر را برگرداند به همین دلیل اول می‌خواهد این دو نفر را آشتی دهد تا برای سال آینده مشکلی بابت بازگشت کریمی وجود نداشته باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
300 میلیون رقم قرارداد علی دایی تا آخر فصل

300 میلیون رقم قرارداد علی دایی تا آخر فصل

300 میلیون رقم قرارداد علی دایی تا آخر فصل .... :w27:


یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس خبر داد
300 میلیون رقم قرارداد علی دایی تا آخر فصل

پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد رقم قرارداد او مطرح شد و نکته جالب این بود که باشگاه پرسپولیس قصد نداشت در مورد این موضوع اطلاعات شفافی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، وقتی خبرنگاران از دایی در مورد رقم قرارداد او سئوال کردند، خطاب به آنها گفت: «من این موضوع را به آقای کاشانی واگذار کرده‌ام و بهتر است از او بپرسید. در ضمن فکر می‌کنم اینکه یک مربی و یک بازیکن چقدر پول می‌گیرند نباید به رسانه‌ها کشیده شود. من در هرتابرلین مدت‌ها با یک بازیکن یونانی هم‌اطاق بودم ولی هیچ کدام از ما متوجه نشدیم که دیگری چقدر حقوق می‌گیرد.» جدا از دایی، کاشانی هم در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر نشد که مبلغ قرارداد سرمربی جدید را فاش کند و این موضوع فعلا مبهم باقی مانده است.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس اما در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران خبر داد که مبلغ قرارداد علی دایی تا پایان فصل جاری حدود 300 میلیون تومان است. گویا دایی در جلسه‌ای که با کاشانی داشته مبلغی حدود 450 تا 500 میلیون را پیشنهاد داده است ولی کاشانی به دایی گفته که باشگاه به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند چنین مبلغی را به او بپردازد و در نهایت طرفین به مبلغ 300 میلیون تومان راضی شده‌اند. البته این مبلغ فقط برای فصل جاری است و دایی و کاشانی در مورد مبلغ قرارداد برای فصل آینده صحبتی نکرده‌اند. ذکر این نکته ضروری است که خبرگزاری فوتبال اطلاعات این منبع آگاه را فقط در حد یک گمانه‌زنی می‌داند و مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌توانند در این زمینه موضع خود را به صورت رسمی اعلام کنند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سخنان جالب مدیرعامل استقلال درباره حواشی فوتبال

سخنان جالب مدیرعامل استقلال درباره حواشی فوتبال

سخنان جالب مدیرعامل استقلال درباره حواشی فوتبال

آفتاب:
مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست مشترك مدیران باشگاه‌های لیگ برتر با مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: « فلان بازیكن را صدا می‌كنیم كه چرا موتور سوار می‌شوی. آیا موتورسواری خلاف است؟ اگر سیلندر موتور بالاست باید مراجع ذی‌صلاح ایراد بگیرند».

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال در این جلسه ضمن تاکید بر این که از منشور اخلاقی فوتبال حمایت می‌کند عنوان کرد: « این كه دوستان می‌گویند منشور اخلاقی در همه جای دنیا انجام می‌گیرد، درست است اما این منشور برای تیم‌های ملی است نه تیم‌های باشگاهی. باشگاه‌ باید به عنوان باشگاه‌هایی فرهنگی – ورزشی نسبت به مسایل فرهنگی اقدام كنند».

او تصریح کرد: « با توجه به این كه فوتبال ما فوتبالی كثیف و آلوده است، قبول دارم كه باید فدراسیون فوتبال تا مقطعی نسبت به مسایل فرهنگی ورود كند و بعد از آن باشگاه‌ها باید كار را در دست بگیرند. فرض می‌گیریم كه یك فرد به دلیل جرمی كه مرتكب شده با حكمی قضایی روبرو شده است، بنابراین نباید از دو جا گزیده شود. این كجای شرع و قانون است؟ یك مربی را دعوت می‌كنیم و از او تعهد می‌گیریم. اما، یك مربی كه محروم شده را تعهد نمی‌گیریم. این تضاد است ».

واعظی آشتیانی افزود: «من فكر می‌كنم ما قدرت برخورد با بعضی‌ها را نداریم. فرد خاطی هر كس كه می‌خواهد باشد. آیا كمیته‌ انضباطی می‌گوید كه اگر كسی خلافی كرده باید در درجه‌ اول محروم شود؟ آیا فدراسیون فوتبال مفاد منشور را كه من از آن حمایت می‌كنم، قبول دارد؟ من می‌گویم نسبت به ورود به عرصه‌ شخصی افراد اعتراض دارم و نسبت به استیفای حقوق به فیفا و دیوان عدالت اداری شكایت می‌كنم. ایشان می‌گویند در اساسنامه آمده مسایل فوتبال باید در فوتبال حل شود اما، آیا پیش‌بینی كرده‌ایم كه اگر پایمان را از فوتبال بیرون گذاشتیم چه اتفاقی می‌افتد؟

مدیرعامل استقلال با بیان این که «می‌خواهیم از فیفا سوال كنیم آیا یك فدراسیون به نام منشور اخلاقی این اجازه را دارد كه چند بازیكن را محروم كند؟» متذکر شد که در این میان نقش كمیته‌ انضباطی كجاست؟

او با طرح این نکته که دوستان قیاس مع‌الفارق می‌كنند و می‌گویند كه یك مربی مست با جریمه روبرو شد اما، آیا محرومیت او محرومیت یك ساله بوده یا تنها توسط باشگاه جریمه‌ مالی شده است؟ خاطرنشان کرد: « باید بگویم در این فوتبال كثیف و آلوده كه كسی جرات نمی‌كند پشت سرش را نگاه كند، منشور اخلاقی اهتمام ویژه‌ای است و به طور قطع اگر مدیران باشگاه‌ها در این زمینه با فدراسیون تعامل نداشته باشند، به سرانجام نمی‌رسد. با این حال منشور مشكل و نواقصی دارد و ما باید به دنبال رفع این كمبودها باشیم ».

این مدیر ورزشی حامی دولت نهم با ابراز مخالفت نسبت به ورود مسئولان ورزشی به حریم خصوصی بازیکنان گفت: « آیا فكر كرده‌اید كه وقتی چنین كارهایی انجام می‌دهید چقدر پرونده‌سازی در باشگاه‌ها انجام می‌شود؟ كجای این كار خداپسندانه است و با مكتب ما همخوانی دارد؟ ما باید جوری منشور را رعایت كنیم كه به خشك‌سالی نرسد. من قسم می‌خورم كه این صحبت‌های من مربوط به یك نفر نیست. من یك سوال دارم، آیا ناهنجاری ورزش فقط در فوتبال است؟ این بچه‌ها بچه‌های همین اجتماع هستند. عزیزمحمدی می‌گوید یك بازیكن پول زیاد می‌گیرد و در یك مكان به تنهایی زندگی می‌كند و ما باید مراقب او باشیم. این نقض غرض است. باید به گونه‌ای رفتار كنیم كه رفتارمان ارشادی باشد ».

واعظی آشتیانی ادامه داد: « فلان بازیكن را صدا می‌كنیم كه چرا موتور سوار می‌شوی. آیا موتورسواری خلاف است؟ اگر سیلندر موتور بالاست كه باید مراجع ذی‌صلاح ایراد بگیرند. اگر پشت موتور سوار می‌شوند باز باید مراجع نسبت به این مساله ورود كنند. در نهایت به بازیكن می‌گویند باید چهره‌ات را عوض كنی و سر آخر به بازیكن یك كاغذ می‌دهند كه روی آن حدیث نوشته است. به قول یك بزرگی اگر پایت را به اشتباه بر روی گلوی یك نفر گذاشتی و بعد متوجه شدی كه اشتباه كردی و آن را برداشتی این قاطعیت است نه اینكه پایت را به اشتباه روی یك نفر بگذاری و فشار دهی و بگویی این قاطعیت است ».
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
14 کارت قرمز در یک دقیقه از بازی !!

14 کارت قرمز در یک دقیقه از بازی !!

14 کارت قرمز در یک دقیقه از بازی ... :w27: در یک بازی فوتبال در ترکیه 14 بازیکن کارت قرمز گرفتند... :whistle::whistle:

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در این بازی که در لیگ منطقه ای ازمیر برگزار شد ، پس از آنکه داور مسابقه در دقیقه 89 یک ضربه خطا گرفت ، بازیکنان دو تیم به جان هم افتادند .

داور نیز با دیدن این صحنه به 14 بازیکن کارت قرمز داد و تنها یک دقیقه مانده به پایان بازی آنها را اخراج کرد.... :cap:

داور مسابقه سپس بازی را نیمه تمام گذاشت و زمین مسابقه را ترک کرد.
فدراسیون فوتبال ترکیه نیز هر دو تیم را بازنده اعلام کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
"روته مولر" در تمرینات استقلال

"روته مولر" در تمرینات استقلال

"روته مولر" در تمرینات استقلال شرکت می کند .... :w27:




"اریش روته مولر" مربی آلمانی استقلال از فردا ( چهارشنبه ) در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، روته مولر که به دلیل بیماری به کشورش بازگشته بود بامداد یکشنبه به تهران بازگشت.

این مربی صبح دیروز جلسه ای را با امیرواعظی آشتیانی مدیرعامل استقلال برگزار کرد و پس از بررسی مدارک پزشکی قرار است از فردا در تمرینات استقلال شرکت کند. شایان ذکر است؛ این مربی برخلاف اخبار منتشر شده از سوی باشگاه استقلال شامل هیچ جریمه ای نخواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بازگشت اکبرپور و کاظمی و قدرت تیم استقلال

بازگشت اکبرپور و کاظمی و قدرت تیم استقلال

سیدصالحی: با بازگشت اکبرپور و کاظمی قدرت تیم ما افزایش یافت



مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده شروع مجدد لیگ هستیم.

"مهدی سیدصالحی" در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در مورد دیدار دوستانه تیمش مقابل تیم امید افزود: ما در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم در نیمه دوم نیز 2 تیم فوتبال متعادلی را به نمایش گذاشتند.

در کل فکر می کنم این تیم امید در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.


وی در مورد شرایط استقلال تصریح کرد: قبل از تعطیلی لیگ نتایج خوبی کسب نکردیم و این موضوع باعث افزایش اختلاف امتیازی ما با صدر جدول شد اما قصد داریم با شروع مجدد با توجه به اینکه در 6 دیدار میزبان هستیم به صدر جدول برسیم.

مهاجم استقلال در مورد بخشش اکبرپور و کاظمی ادامه داد: مسئولین بود. البته فکر می کنم با حضور آنها قدرت تیم ما افزایش پیدا کند و بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
سیدصالحی در پایان گفت: امیدوارم هواداران همچنان از ما حمایت کنند تا با پشتوانه آنها بتوانیم دوباره قهبرمانی لیگ برتر را به دست بیاوریم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عنايتي در فهرست آسيايي استقلال

عنايتي در فهرست آسيايي استقلال

عنايتي در فهرست آسيايي استقلال .... :w27:


بنابر اعلام باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا عنايتي امروز طي تماسي با مسئولان استقلال، از آنها درخواست كرد كه او را بدليل بي نظمي و انجام مصاحبه عليه باشگاه استقلال ببخشند و شرايط را براي بازگشت وي فراهم كنند.

رضا عنايتي بدليل مصاحبه اي كه عليه باشگاه استقلال در يكي از خبرگزاري ها انجام داده، در حالت تعليق قرار دارد و حق حضور در تمرينات استقلال را ندارد، اما او براي چندين بار از مسئولان خواست كه وي را بخشيده و اجازه دهند كه در تمرينات استقلال حاضر شود.
البته همانطور كه ديروز هم اعلام شد، مسئله عنايتي، فقط مربوط به خود او نيست و به سايتي كه گفت‌وگوي وي را چاپ كرده نيز مربوط مي‌شود. عنايتي اين مصاحبه را تكذيب كرده و سايت مربوطه نيز، هنوز مدارك را به باشگاه ارائه نداده است. بنابراين علاوه بر اين كه عنايتي مي‌تواند از اين سايت شكايت كند، او نيز با وجود آن كه تخلفاتي در ارتباط با احترام گذاشتن به سرمربي تيم داشته، مي‌تواند به جمع بازيكنان ملحق شود.

امروز باشگاه خبرنگاران اين خبر را اعلام كرد كه بنا به اعلام مسئولان استقلال، نام رضا عنايتي در ليست آسيايي استقلال قرار گرفته است و اين بازيكن مي تواند به بازگشت زودهنگام خود در تمرينات اميدوار باشد.

ظاهرا كمبود يار در استقلال باعث اتخاذ اين تصميم شده است. اين در حالي است كه عنايتي هم قول داده بچه خوبي باشد!
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سرنوشت شوم النصر در انتظار عنايتي

سرنوشت شوم النصر در انتظار عنايتي

سرنوشت شوم النصر در انتظار عنايتي .... :whistle::whistle:



رضا حساب فايل صوتي را نکرده بود !

استقلال آرام آرام شکل و شمايل گذشته خودش را پيدا مي‌کند. روز گذشته و در خلال برگزاري ديدار تدارکاتي اين تيم برابر اميد ايران، دو بازيکن اين تيم جدا از سايرين دور زمين مي‌دويدند. ‌آن دو همان‌هايي بودند که ظرف يک ماه گذشته و پس از محروميتشان از سوي کميته انضباطي باشگاه استقلال بهترين راه براي بازگشت زودهنگام به تمرينات را سکوت اختيار کردن و احيانا موضع نگرفتن در مصاحبه‌هايشان ديدند.

البته سياوش اکبرپور مصاحبه‌هايي انتقادآميز نسبت به راي صادره از سوي کميته انضباطي داشت، اما در کل هرگز در حرف‌هايش باشگاه و تصميماتش را به تمسخر نگرفت و حتي براي اين مجموعه خط ‌و نشان هم نکشيد، بلکه در عين زياد دانستن حجم محروميتش هر بار در پايان گفت‌وگوهايش نسبت به رفتارش در اصفهان (همان شبي که ماجرا شروع شد) ابراز ندامت مي‌کرد. ضمن اينکه سياوش اولين نفري بود که دادخواستش را به باشگاه ارايه کرد تا بخشيده شود. حسين کاظمي هم که تکليفش از دو، سه هفته پيش مشخص بود و حتي اخبار موثق از داخل تيم اين بود که از اين جمع (سه‌نفره) حسين کاظمي نزديک‌ترين فرد به کلمه عفو يا بخشش است چرا که حسين نه تنها مصاحبه‌اي با رسانه‌اي نکرد و موضعي برابر باشگاه نگرفت بلکه نسبت به راي صادره هم اعتراضي نداشت. او حتي در مهلت تعيين شده براي اعتراض هم آخرين محرومي بود که به باشگاه رفت و از دادخواست عنايتي کپي گرفت و اسمش را جاي اسم او نوشت.

پس اين دو نفر به واسطه اين طرز برخوردشان در قبال حکم صادره در جلسه يکشنبه ظهر هم به راحتي توانستند اعضاي شوراي استيناف را متقاعد کنند که حرفشان چيست. آنها نيز با لحاظ کردن موارد فوق‌الذکر شرايط آسان‌تري براي بازگشت‌شان فراهم کردند. سياوش و حسين روز گذشته دور زمين کمپ دويدند و با بچه‌هاي تيم شوخي کردند. مرفاوي و سايرين هم رفتاري خوب با آنها داشتند، ‌اما همانطور که پيشتر هم خبر داده بوديم جاي خالي رضا عنايتي در تمرين روز گذشته به شدت توي ذوق مي‌زد، چرا که اين سه نفر با هم رفته بودند و در بازگشت يکي از اين سه تفنگدار در جمع‌شان غايب بود.

عنايتي درست همان اشتباهي را انجام داد که آن دو مرتکب آن نشدند. روز گذشته مطلع شديم باشگاه استقلال پس از آن که مصاحبه عنايتي با يکي از خبرگزاري‌ها منتشر شد و در آن گفته بود:«باشگاهي که نمي‌تواند براي بازيکنانش دو تا اتاق بگيرد...» نسبت به اطلاع دقيق از صحت و سقم ماجرا با خبرگزاري‌ مربوطه تماس حاصل کرده و حتي يکي از افراد حاضر در آن مجموعه براي اثبات حقيقي بودن مصاحبه مربوطه فايل صوتي رضا عنايتي را براي فرد تماس گيرنده، از سوي باشگاه پخش مي‌کند تا به طرف مقابل اثبات کند که عنايتي تمام آن حرف‌ها را به آنها زده است. پس از آن بود که مسوولان باشگاه اعلام کردند در صورت مشاهده مصاحبه از سوي اين سه نفر، آنها را بابت هر مصاحبه سه ميليون ريال جريمه خواهند کرد. تا اينکه در روزهاي ماقبل تشکيل جلسه شوراي استيناف، اعضاي اين شورا با اتفاق‌نظر درباره مورد خاص عنايتي، تصميم گرفتند تا پيش از اعلام راي جديد در مورد عنايتي ابتدا بحث مصاحبه رسمي وي با خبرگزاري مربوطه را رسانه‌اي کنند. آن چنان که آنها طي روزهاي گذشته (پيش از تشکيل شوراي استيناف) بار ديگر سراغ آن مصاحبه را از عنايتي گرفته بودند و رضا هم بلافاصله از اصطلاح «همه آن را تکذيب مي‌کنم...» استفاده کرد.

شورايي‌ها در واقع همان زمان هم مي‌توانستند در مورد عنايتي تصميم قاطع تازه‌اي را اتخاذ کنند،‌اما آنها در اصل خواستند با اطلاع عمومي از نحوه برخورد عنايتي با باشگاه او را بيش از پيش جريمه کنند... و اين کار را هم خواهند کرد.

روز گذشته از يک منبع کاملا موثق نزديک به استقلال شنيديم که شوراي استيناف باشگاه استقلال به زودي تشکيل جلسه مجدد خواهد داد و در آن جلسه نه تنها عنايتي را با کاهش جرايم در نظر گرفته شده برايش مواجه نخواهند ساخت بلکه عنايتي بايد از همين حالا چشمانش را محکم روي هم فشار بدهد و راي دردناک‌تري نسبت به قبل را بشنود.

آخرين خبر در اين ارتباط هم آن بود که پس از ارسال نامه درخواست استعلام باشگاه استقلال به خبرگزاري مربوطه که يکشنبه به آن مجموعه ارسال شد خبرگزاري مزبور هم در پاسخ فايل صوتي معروف را به باشگاه فرستاد و حالا در جلسه بعدي بايد منتظر واکنش رضا عنايتي باشيم. عنايتي فصل قبل هم اتفاقاتي شبيه به اين را در تيم النصر تجربه کرده بود و ماه‌ها در امارات جدا از ساير نفرات تيم و بدون انجام هيچ مسابقه‌اي براي دلش تمرين مي‌کرد تا در نهايت قراردادش با آن تيم اماراتي تمام شد. به نظر مي‌رسد عنايتي در حال حرکت کردن به همان سمت و سو است و شرايط دشواري انتظارش را مي‌کشد.
* * *
محمدرضا مدني
«روزنامه گل»
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
علي دايي: درباره تيم ملي صحبت نمي‌كنم

علي دايي: درباره تيم ملي صحبت نمي‌كنم

علي دايي:
درباره تيم ملي صحبت نمي‌كنم ... :w27:


جام جم آنلاين: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هيچ زماني پاسخ به سوالاتي درباره تيم ملي را نخواهم داد و فقط درباره پرسپوليس حرف مي‌زنم و هر وقت نياز ديدم بايد در اين باره صحبت كنم خودم حرف‌هايم را بيان خواهم كرد.





وي درخصوص صحبت‌هاي محمد دادكان رييس اسبق فدراسيون فوتبال در برنامه 90 نيز گفت: همه مردم مي‌دانند چه اتفاقي در آن زمان افتاد. نمي‌خواهم در اين باره برگشت به گذشته داشته باشم. الان سرمربي پرسپوليس هستم و تمركزم معطوف به اينجاست. مطمئنا آن زمان مسائلي وجود داشته است اما لزومي ندارد كه درباره‌اش حرفي بزنم. خودم و تيمم احتياج به آرامش دارد و صحبت از آن زمان دردي را دوا نمي‌كند.


دايي همچنين درباره عملكرد تيم ملي در تورنمنت قطر صحبت نكرد و گفت: سرمربي تيم ملي فوتبال پرسپوليس گفت: منافع پرسپوليس و آبروي خودم را بيشتر از هر چيز ديگري دوست دارم و از كساني در كادرفني استفاده مي‌كنم كه بيشتر به تيم خدمت كنند.


علي دايي پس از تمرين صبح روز سه‌شنبه تيم پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: اردوي خوبي در امارات داشتيم و تمرينات مختلفي را به صورت اختصاصي و گروهي با بازيكنان كار كرديم و در حال حاضر شرايطم مطلوب است، همچنين امروز تمرين سنگيني را براي بازيكنان در نظر گرفتيم تا بتوانيم آنها را به سرعت به شرايط مسابقه نزديك كنيم.


وي در ارزيابي‌اش از بازي اين هفته با ذوب آهن گفت: ذوب آهن فصل گذشته بهترين تيم ليگ برتر بود. امسال هم نشان داد يكي از بهترين‌ها و مدعيان قهرماني است. آنها نتايج خوبي را تاكنون كسب كردند و حريف سرسختي براي ما خواهند بود، ديدار با اين تيم يك بازي 6 امتيازي براي ماست و تلاش مي‌كنيم در آزادي آنها را شكست دهيم و در ادامه هم امتيازات از دست رفته را جبران كنيم. ما بايد حداكثر امتيازات را در 13 بازي باقي مانده به دست آوريم.
وي درباره بازيكن مصدوم پرسپوليس هم گفت: چند بازيكن ما از جمله كريم باقري، مجتبي زارعي، مهدي شيري و الهايي مصدوم هستند اما ساير بازيكنان در شرايط خوبي به سر مي‌برند. با توجه به عملكردشان بهترين نفرات را در هر مسابقه به ميدان خواهند فرستاد و برايم جوان 20 ساله با بازيكن 35 ساله فرقي نمي‌كند.


وي درباره مشكل گلزني تيم پرسپوليس گفت: تمام تيم ما بايد هجومي بازي كند. ما بايد در محوطه 18 قدم حريف با نفرات بيشتري حمله كنيم. بخشي از تمرينات را هم طوري در نظر گرفتيم كه بازيكنان از اين حيث عملكرد بهتري پيدا كنند. يكي از مشكلات ما ضربات آخر به دروازه‌هاست. روي اين مساله داريم كار مي‌كنيم تا دقت بازيكنان بالاتر برود.


عابدزاده را دوست دارم اما آبروي خودم را بيشتر
وي درباره نحوه جدايي عابدزاده از كادر فني تيم پرسپوليس گفت: من كمال احترام را به پيشكسوتان فوتبال مي‌گذارم اما الان فوتبال حرفه‌اي است. خيلي‌ها در استقلال بودند كه در پرسپوليس هم كار كردند. من عابدزاده را دوست دارم و برايش احترام زيادي قائلم و مي‌دانم كه همه مردم هم او را دوست دارند. اما بايد مربي‌اي را در كادر فني به كار بگيرم كه بيشتر به ما كمك كند. من منافع پرسپوليس و آبروي خودم را بيشتر از همه چيز دوست دارم. مطمئنا پس از پايان فصل من بايد جوابگوي نتايج تيم باشم و درباره عملكرد بازيكنان و دروازه‌بانان پاسخ دهم. شايد اكنون به خاطر چنين اقدامي تحت فشار باشم اما نمي‌توانم منافع تيم را به منافع شخصي ترجيح دهم. مي‌توانستم عابدزاده را در تيم نگه دارم اما مشكلات قبلي دروازه‌بان‌ها پابرجا بماند و تيم ضربه ببيند، دروازه‌بان ما نبايد از زاويه بسته سه گل بخورد. ما يحيوي را به كادر فني آورديم تا سطح كيفي دروازه‌بان‌ها را بالاتر ببريم. هرتيم آرزوي داشتن دروازه‌بانان ما را دارد و ما بايد باعث پيشرفت آنها بشويم.


وي درباره نهايي شدن كادر فني پرسپوليس گفت: مشغول صحبت با چند گزينه هستيم كه به محض نهايي شدن آنها را اعلام خواهم كرد و نمي‌توانم از آنها نامي ببرم.


هيچ كسي با احترام با من برخورد نكرد
دايي در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي‌كنيد نوع رفتار درباره كنار گذاشتن عابدزاده بايد بهتر انجام مي‌شد گفت: ما بي‌احترامي‌اي به او نكرديم. ما صبر كرديم تمرينات تمام شود و جلوي چشم بازيكنان هم به او نگفتيم و بعد كه تمرين تمام شد همه رفتند، رسايي در اين باره با او صحبت كرد و از عابدزاده عذرخواهي كرد. با من هم اگر چنين رفتاري مي‌شد مشكلي نداشتم كما اينكه در گذشته هيچ كس با احترام و سپاس فراوان عذر دايي را نخواست.


دايي همچنين درباره تعاملش با خبرنگاران گفت: دايي تا حالا با هيچ كس بي‌احترامي نكرده است. من معتقدم اگر حريم‌هاي متقابل حفظ شود هيچ موقع از علي دايي بي‌احترامي نخواهيد ديد وبايد بر اين موضوع تاكيد كنيم.


در پايان اين تمرين علي دايي هنگام ورود به رختكن با ليدرهايي كه به محل تمرين آمده بودند مواجه شد و به آنها گفت تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام مي‌دهم و موفقيت اين تيم و آبرويم را بيشتر از هر چيز دوست دارم. ما اينجا عقاب و از اين حرف‌ها نداريم. من عابدزاده را دوست دارم و مي‌دانم همه مردم هم او را دوست دارند اما بايد به موفقيت پرسپوليس فكر كنيم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بررسي عملكرد مهاجمان استقلال

بررسي عملكرد مهاجمان استقلال

برهاني‌ همچنان بهترين مهاجم


بررسي عملكرد مهاجمان استقلال

بازگشت سياوش اكبرپور به تمرين‌هاي استقلال، شايد اين شائبه را ايجاد كند كه با حضور برهاني، سيدصالحي و مجيدي انتخاب براي مرفاوي سخت شود اما بديهي است كه اكبرپور تا چند بازي نبايد انتظار قرار گرفتن در تركيب اصلي را داشته باشد. در اين مطلب به دنبال بررسي عملكرد پنج مهاجم استقلال تا پايان هفته بيست و يكم هستيم.
اين تيم در 21 بازي 30 بار موفق به گلزني شده كه از اين تعداد 20 گل را مهاجمان اين تيم زده‌اند، يعني چيزي حدود 70 درصد و در جمع آنها سهم آرش برهاني با 9 گل زده بيشتر از سايرين است. جالب اينكه استقلال 20 گل از 30 را در نيمه دوم بازي‌هايش به ثمر رسانده كه نشان مي‌دهد آنها در 45 دقيقه دوم تيمي به مراتب هجومي‌تر بوده‌اند.
استقلال 23 گل هم دريافت كرده، 16 گل را در همين نيمه خورده كه بايد بررسي شود چرا آنها در 45 دقيقه دوم تعداد گل‌هاي دريافتي‌شان بيش از دو برابر نيمه اول بوده است. شايد يك دليلش به تعداد گل‌هاي زده مربوط باشد و تيمي كه براي زدن گل‌هاي بيشتر جلو مي‌آيد تا حدودي دفاعش باز مي‌شود. البته در اين ميان از اشتباهات فردي بازيكناني مثل اميرحسين صادقي نبايد به سادگي گذشت.
* * * * *

اما عملكرد مهاجمان استقلال:

1- فرهاد مجيدي كه فصل نسبتا بهتري را نسبت به ليگ هشتم تا اين لحظه پشت سر گذاشته در 19 بازي حدود 1335 دقيقه بازي كرده كه ماحصل آن 5 گل بوده يعني هر 267 دقيقه يك گل. البته مجيدي فقط در 7 بازي حضوري كامل داشته و در هفت بازي هم بيش از 60 دقيقه بازي كرده است. البته او در بسياري از بازي‌ها پشت‌سر دو مهاجم قرار مي‌گرفت و همين مسأله باعث مي‌شد تا خيلي فرصت حضور در محوطه 18 قدم را به دست نياورد.

2- رضا عنايتي روزي كه به استقلال آمد تصور نمي‌كرد چنين سرنوشتي به دنبالش باشد. او در 17 مسابقه‌اي كه براي تيمش به ميدان رفت 1119 دقيقه بازي كرد و سه بار موفق به گلزني شد يعني هر 165 دقيقه يك گل. اين آمار خوبي نه تنها براي عنايتي نبود بلكه هوادارانش را هم راضي نكرد. او در 6 بازي در تركيب اصلي قرار داشت و تعويض نشد و در 5 بازي هم بيش از 65 دقيقه بازي كرد. عنايتي در بازي برگشت مقابل سپاهان در تركيب قرار نگرفت و پس از آن هم از سوي كميته انضباطي باشگاه در 4 بازي آخر از ليست 18 نفره خارج شد.

3- سياوش اكبرپور عملكردي به مراتب ضعيف‌تر از عنايتي داشت. او كه نسبت به قرار نگرفتن در تركيب اصلي بعضا اظهار نارضايتي مي‌كرد هيچ گاه نتوانست تمام توانايي‌هايش را به نمايش بگذارد. اكبرپور در 14 بازي براي استقلال به ميدان رفت كه فقط روز دربي در تركيب ثابت قرار داشت آن هم به دليل سه اخطاره بودن برهاني و مصدوميت سيدصالحي. اكبرپور حدود 657 دقيقه بازي كرد و فقط يك گل زد.

4- سيدمهدي سيدصالحي در 6 بازي اول استقلال فقط 48 دقيقه فرصت بازي پيدا كرد. او كه بيشتر مصدوم بود 14 مرتبه شانس بازي را پيدا كرد و در 632 دقيقه‌اي كه در زمين بود دو بار موفق به گلزني شد، يعني هر 316 دقيقه يك گل. البته او در 5 بازي در تركيب ثابت قرار داشت كه سه بازي آن مربوط به سه هفته پاياني بود و به نظر مي‌رسد با شروع مجدد مسابقات باز هم صمد مرفاوي به او اطمينان خواهد كرد.

5- اما آرش برهاني كه عنوان بهترين گلزن استقلال را تا امروز در ليگ نهم يدك مي‌كشد فقط در يك بازي غيبت داشت، آن هم در حساس‌ترين بازي فصل يعني دربي تهران كه 3 اخطاره بود. برهاني در 9 بازي در تركيب ثابت قرار داشت و تعويض نشد و در 8 مسابقه هم بيش از 63 دقيقه بازي كرد. برهاني در مجموع 20 بازي، 1448 دقيقه در زمين حضور داشت و به طور ميانگين هر 165 دقيقه يك گل براي استقلال زده است. ضمن اينكه او در چند بازي فرصت‌هاي زيادي را هم از دست داد.
ما ‌گفتيم استقلال در نيمه دوم تمام بازي‌هايش 20 گل زده كه طي دقايق 60-46، 8 گل و طي دقايق 90-76، 7 گل زده كه از اين 7 گل، 4 گل آن در دقايق اضافي بازي به دست آمده است.
* * *
جعفر برزگر
«ایران ورزشی»
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
محصص به عنوان مشاور فنی استقلال

محصص به عنوان مشاور فنی استقلال

محصص به عنوان مشاور فنی استقلال منصوب شد:gol::heart:

با حکم مدیرعامل باشگاه استقلال، مرتضی محصص مدرس بین المللی فوتبال به سمت مشاور فنی تیم فوتبال استقلال منصوب شد.

متن حکم جدید مرتضی محصص به شرح زیر است.
جناب آقای مرتضی محصص
با توجه به تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه فوتبال و ‌با حفظ سمت عضویت در کمیته فنی تیم فوتبال باشگاه استقلال، به سمت مشاور فنی منصوب می‌گردید.

امید است با همکاری دیگر همکاران محترم در مجموعه تیم فوتبال باشگاه مردمی استقلال در امور محوله موفق و موید باشید.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اسامی بازیکنان استقلال به فدراسیون ارائه شد

اسامی بازیکنان استقلال به فدراسیون ارائه شد

اسامی بازیکنان استقلال به فدراسیون ارائه شد :gol::heart::gol:

مسئولان باشگاه استقلال فهرست این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را به فدراسیون فوتبال ارائه کردند.

نماینده باشگاه استقلال عصر امروز(چهارشنبه) با حضور در فدراسیون فوتبال فهرست اولیه بازیکنان، کادرفنی و عوامل اجرایی تیم استقلال را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2010 به فدراسیون فوتبال ارائه داد.

فرم‌های ثبت نام کلیه عوامل که به امضای مدیرعامل باشگاه و دبیرکل فدراسیون فوتبال رسیده است به همراه مدارک به کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ارائه شد تا پیش از ظهر فردا پس از بررسی کامل مدارک از طریق پست بین‌الملل به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود.

بدیهی است فهرست نهایی استقلال با توجه به زمان مقرر از سوی AFC حداکثر تا دو هفته دیگر به کمیته مسابقات کنفدراسیون قاره کهن تسلیم خواهد شد.

منبع:مهر
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شايعه حضور مديرعامل جديد و تشويق و تنبيه بازيكنان

شايعه حضور مديرعامل جديد و تشويق و تنبيه بازيكنان

شايعه حضور مديرعامل جديد و تشويق و تنبيه بازيكنان :gol::heart:



به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين سرخ پوشان پايتخت ساعت 15:30 عصر امروز در زمين شركت واحد آغاز شد.

* مهدي شيري پس از 2 جلسه غيبت، امروز در تمرين حاضر شد، اما به دليل اينكه مصدوميتش به طور كامل برطرف نشده بود، تنها 45 دقيقه به طور اختصاصي تمرين كرد.

* حسين ناهيجي، با تأخير در تمرين امروز حاضر شد و با تذكر جدي علي دايي مواجه شد.

* دويدن، نرمش، تمرينات كششي، بدنسازي، حفظ توپ، سانتر از جناحين، ضربه به سمت دروازه و پرسينگ با 4 دروازه كوچك از جمله تمرينات امروز سرخ پوشان بود. سپس بازيكنان درقالب 2 تيم سياه و سبز فوتبال بازي كردند كه در پايان يك بر يك مساوي شدند. براي تيم سياه عليرضا محمد و براي تيم سبز محمد پروين گلزني كردند.

* 15 ليدر از باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز حضور داشتند. در بين ليدرها شايعه حضور مديرعامل جديد در باشگاه به گوش مي‌رسيد و اين موضوع تعجب بازيكنان را به همراه داشت.

* دروازه‌بان‌ها با يحيوي تمرين كردند. يحيوي به دنبال آموزش نحوه جاگيري صحيح و مناسب در زاويه بسته به آنها بود.

* 10 هوادار از نزديك با حضور در زمين شركت واحد شاهد تمرين امروز عصر سرخ پوشان بودند.

* دايي در هنگام تمرينات بازيكناني كه خوب تمرين مي‌كردند، تشويق كرد و بازيكناني كه بد تمرين كردند با تنبيه مواجه شدند.

* بازيكنان داماش لرستان براي مدتي در كنار زمين نظاره‌گر تمرين سرخ پوشان بودند. پس از تمرين بازيكنان پرسپوليس تيم داماش براي انجام تمرين وارد زمين شد.
تمرين امروز پرسپوليس ساعت 17 به پايان رسيد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دايي: با هيچ‌كس مشكل ندارم، بهترين‌ها را به پرسپوليس مي‌آورم

دايي: با هيچ‌كس مشكل ندارم، بهترين‌ها را به پرسپوليس مي‌آورم

دايي:

  • با هيچ‌كس مشكل ندارم، بهترين‌ها را به پرسپوليس مي‌آورم

  • ازحضور كريمي در پرسپوليس استقبال مي كنم


*علي دايي در، در خصوص اينكه گفته مي‌شود با حضور وي در پرسپوليس احتمال ماندن و يا آمدن برخي بازيكنان به اين تيم كاهش مي‌يابد؛ خاطرنشان كرد: من با هيچ شخصي مشكل ندارم. امسال را بايد با همين بازيكنان سپري كنيم، اما سال آينده بهترين بازيكنان را به پرسپوليس خواهم آورد.

وي ادامه داد: پرسپوليس جاي بازيكنان بزرگي است كه ارزش پوشيدن لباس اين تيم را بدانند. اين تيم بازيكنان فداكار مي‌خواهد تا با تمام توان خود بازي كنند.

سرمربي پرسپوليس در مورد تيم ملي عنوان كرد: هيچ موقع براي زمين خوردن تيم ملي تلاش نكرده‌ام و نخواهم كرد. آرزوي قلبي من موفقيت تيم ملي است و تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام خواهم داد.

دايي افزود: مسئوليت من هم‌اكنون تيم پرسپوليس است نه تيم ملي. به همين منظور افكارم نيز متفاوت خواهد بود و با تاكتيك‌هاي جديد وارد ميدان مي‌شويم. تغيير تاكتيك به تيم كمك خواهد كرد و با شناختي كه از تيم‌ها دارم تلاش مي‌كنم بازي‌هاي خوبي انجام دهيم.

وي اظهار داشت: هيچ ترسي از بازگشت مجدد به عرصه فوتبال نداشتم. تلاش خواهيم كرد با تمرينات به شرايط ايده‌آل برسيم. البته شايد مشكلاتي در اين راه وجود داشته باشد، اما در دوران بازيكني‌ام نيز با اين مشكلات روبرو شده‌ام و راه‌هاي مقابله با آنها را تجربه كرده‌ام.

دايي تأكيد كرد: از تمام هواداران پرسپوليس مي‌خواهم در بازي برابر ذوب‌آهن به ورزشگاه بيايند و پرسپوليس را از حمايت‌هاي خود محروم نكنند. اميدوارم در اين بازي ورزشگاه آزادي پر شود و چشم انتظار حضور آنها هست.


*دايي در حاشيه تمرين پرسپوليس ب گفت: ما درباره حضور كريم باقري در كادر فني صحبتي نكرده ايم· كريم در حال حاضر مصدوم است و به اميد خدا هرچه زودتر برمي گردد و به تيم ما كمك خواهد كرد·

دايي درباره حضور محسن خليلي و سپهر حيدري در تركيب اصلي گفت: اين مساله زماني مشخص مي شود كه من آمادگي وضعيت نهايي آنها را در تمرينات ببينيم· هدف ما موفق عمل كردن پرسپوليس در نتيجه گيري است و مطمئن باشيد وقتي تيم نسبت به پيگرد تعداد ملي پوشان پرسپوليس هم افزايش پيدا خواهد كرد·

دايي در پاسخ به اين سوال كه تا چه حدي تركيب اصلي تيمش را شناسايي كرده مي گويد: من ميزان آمادگي بازيكنان در تمرينات را نگاه مي كنم و هركدام كه در قالب برنامه تاكتيكي تيم كارآمدتر باشند وارد زمين خواهند شد و اگر هم بازيكني نيمكت نشين شود به هيچ وجه از ارزش هاي او كم نخواهد شد چرا كه ما چندين بازي ديگر تا پايان فصل در پيش داريم·

دايي درباره اقداماتش براي حل مشكل گلزني پرسپوليس گفت: تيم ما مهاجمان قابل و با كيفيتي دارد اما متاسفانه آنها زياد ضربه توپ كار نكرده اند و تمرينات اختصاصي هم برايشان در نظر گرفته نشده است· ما در اين زمان كوتاه روي اين مسائل كار مي كنيم تا موقعيت هايي كه فراهم مي شود به راحتي هدر نرود·

دايي درباره بازي با ذوب آهن گفت: در وهله اول اميدوارم هواداران از تيم شان استقبال گسترده اي داشته باشند· اين بازي براي ما مهم است و حكم شش امتياز را دارد و به همين دليل هواداران نيز بايد با درك اهميت اين ديدار تا دقيقه 90 تيم محبوبشان را ياري كنند·

دايي درباره احتمال بازگشت علي كريمي به پرسپوليس گفت: ما كساني را مي خواهيم كه عاشق پرسپوليس بوده و سطح فني شان بالا باشد· درباره كريمي هم مطمئن باشيم ما از حضور او استقبال مي كنيم· دايي درباره اينكه زمان حضورش در تيم ملي چنين اتفاقي رخ نداد گفت: شرايط تيم ملي در اين باره فرق مي كرد و من نمي دانم چرا خبرنگاران دوست دارند مدام به عقب برگردند
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
الگو برداري استقلالي‌ها از منچستريونايتد و بارسلونا

الگو برداري استقلالي‌ها از منچستريونايتد و بارسلونا

گزارش تمرين آبي‌پوشان/
الگو برداري استقلالي‌ها از منچستريونايتد و بارسلونا

خبرگزاري فارس: تمرين تيم فوتبال استقلال بعدازظهر امروز در ورزشگاه دستگردي برگزار شد.



به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، استقلال كه خود را براي ديدار مقابل سايپا آماده مي‌كند از ساعت 15 و 20 دقيقه امروز تمريناتش را در ورزشگاه دستگردي پيگيري كرد.

* در ابتداي تمرين صمد مرفاوي و دستيارانش در حضور بازيكنان به آناليز ديدار تداركاتي خود مقابل تيم اميد ايران پرداخته و سپس گوشه‌هايي از ديدارهاي تيم‌هاي منچستريونايتد و بارسلونا را نيز تماشا كردند.

در اين بين مرفاوي از بازيكنانش مي‌خواست به نحوه آرايش دفاعي تيم‌هاي منچستريونايتد و بارسلونا دقت كند.

* 10 نفر از هواداران استقلال از تمرين اين تيم ديدن كردند.

* از جمع ملي پوشان استقلال تنها هاشم بيك‌زاده در تمرين امروز حضور پيدا كرد و پس از نيم ساعت دويدن محل تمرين را ترك كرد

* محمد محمدي با لباس شخصي در ورزشگاه دستگردي حاضر شد و با دكتر نوروزي به صحبت پرداخت.

* رينالدو، هافبك پرويي استقلال پس از استفاده از مرخصي آغاز سال جديد ميلادي پا به پاي ساير بازيكنان به تمرين پرداخت.

* آرش لب‌جويي مربي تيم اميد استقلال كه 5 بازيكن تيمش به تركيب بزرگسالان اضافه شده براي تماشاي تمرين آنها به ورزشگاه دستگردي آمده بود.

* گرم كردن بدن‌ها، حركات تاكتيكي، سانتر از جناحين و تمرينات اختصاصي مهاجمان براي گلزني از آيتم‌هاي اصلي تمرين 90 دقيقه‌اي آبي‌پوشان بود.
استقلال ساعت 15 روز يكشنبه در ورزشگاه آزادي پذيراي سايپا خواهد بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شانس هم در قهرماني استقلال دخيل است

شانس هم در قهرماني استقلال دخيل است

شانس هم در قهرماني استقلال دخيل است
مرفاوي: دو مربي جايگزين روته‌مولر و كرافت مي‌شوند

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: با جدايي روته مولر و كرافت دو مربي ديگر جايگزين آنها مي‌شوند.



به گزارش خبرگزاري فارس، صمد مرفاوي در مصاحبه با سايت باشگاه استقلال در مورد آخرين وضعيت اين تيم صحبت هاي زير را انجام داده است:

* در مدت تعطيلي از تمرينات و آماده‌سازي استقلال بگوييد؟
تمرينات خوب و منظمي را پشت‌سر گذاشته‌ايم. هرچند برخي از مهره‌ها را به صورت كامل در اختيار نداشتيم ولي تمرينات و آماده‌سازي كاملي را انجام داديم كه با اضافه‌شدن چند مهره ملي‌پوش و محرومان استقلال وضعيت تيم بهتر شده و تلاش مي‌كنيم با استقلال كامل قدم به مسابقات ليگ برتر بگذاريم.

*در آستانه ديدار برابر سايپا قرار داريد، در خصوص اين ديدار صحبت كنيد؟
سايپا تيم خوب و متحول شده‌اي است. به نظر من استقلال بازي سختي پيش رو دارد. ما هرچند از نقاط ضعف و قوت سايپا شناخت داريم ولي مطمئن هستم با گذشت بيست هفته از بازي‌ها، سايپا و يا هر حريف ديگري از استقلال شناخت دارد. سايپا تيم خوب و پرقدرتي است ولي ما چاره‌اي جز شكست سايپا و ساير حريفان نداريم. بنابراين ما حتما بايد اين تيم را شكست دهيم و در ادامه راه ليگ به قهرماني استقلال همچنان اميدوار باشيم.

*يعني با توجه به اختلاف امتيازها هنوز به قهرماني استقلال اميدوار هستيد؟
بله، چرا كه اميدوار نباشيم. خيلي بازي‌ها مقابل خود داريم و تيم‌ها به همديگر امتياز مي‌دهند. ما با بازي‌هاي خوب و قدرتمند مي‌توانيم هم به قهرماني اميدوار باشيم و هم دل هواداران استقلال را شاد كنيم. اما اين را بگويم شانس هم در قضيه قهرماني استقلال دخيل است. ما اگر مقداري از چاشني شانس استفاده كنيم آن وقت مطمئن باشيد قهرماني استقلال دور از دسترس نخواهد بود.

*قضيه جدايي مربيان آلماني از استقلال چيست و چه كساني را جايگزين اين دو مربي در نظر داريد؟
مربيان آلماني مشكل داشتند. مشكل آنان بيماري و خانوادگي بوده است كه خواستار جدايي و بازگشت به كشورشان را شدند و مديريت باشگاه هم با حسن نيت و اخلاق نيكو خواسته آنان را اجابت كرد. همانگونه كه بارها اعلام شده است نظم و انضباط، اخلاق، گذشت و جوانمردي در استقلال شرط اول است. مديريت استقلال با خواسته دو مربي آلماني موافقت كردند و در مورد جايگزين اين دو مربي فعلا نام‌هايي مطرح است كه هيچ كدامشان مدنظر ما نيستند. ما به دنبال استخدام دو مربي هستيم اما نام آنان پس از مذاكره و توافق اعلام خواهد شد.

*نظرتان در خصوص بازگشت سه بازيكن محروم و نحوه استفاده از وجود آنان در تركيب استقلال چيست؟
با اين سه بازيكن و تمامي بازيكنان استقلال صحبت‌هاي لازم را انجام داده‌ام. از همه چيز بالاتر براي استقلال عملكرد اخلاقي و بازي جوانمردانه و قدرتمندانه است و اعتقاد داريم شرط اول تيم نظم، انضباط و اخلاق است.

*از دانش فني مرتضي محصص استفاده خواهيد كرد؟
بله، آقاي محصص فردي با دانش بالا و بزرگ ما استقلالي‌ها است و هر كمكي از دست‌‌شان بر بيايد از ما دريغ نمي‌كنند.

*آينده استقلال را چگونه بايد ببينيم؟
آينده استقلال روشن است. استقلال و خانواده استقلال به قدري بزرگ است كه نبايد در خصوص آينده استقلال احساس نگراني كرد.

*با هواداران استقلال صحبت خاصي نداريد؟
استقلال با هواداران و عشق هواداران زنده است. ما تمامي سعي و تلاش‌مان را به كار مي‌بريم كه هواداران را هميشه راضي و خشنود راهي منازل‌شان كنيم. هواداران بايد صبور باشند و همواره استقلال را تشويق كنند و مطمئن باشند كه نتيجه هر ديدار در پايان بازي و با به صدا در آمدن سوت قاضي ميدان مشخص مي‌شود. بنابراين به هواداران توصيه مي‌كنم صبوري كنند و در پايان كار از عملكرد استقلال راضي خواهند بود.

*و حرف پاياني؟
حرف خاصي ندارم بايد بپذيريم كه ما در جهت شادي هواداران و رضايت مديران سعي مي‌كنيم همواره در مقابل حريفان با بازي‌هاي قدرتمندانه و جوانمردانه فوتبال زيبا ارائه مي‌دهيم و اميدوارم كه شما استقلالي‌ها و هواداران از عملكرد استقلال راضي خواهند بود
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کریمی فردا صبح در دبی کریمی- الاهلی ،فقط یک امضاء

کریمی فردا صبح در دبی کریمی- الاهلی ،فقط یک امضاء


کریمی فردا صبح در دبی
کریمی- الاهلی ،فقط یک امضاء .... :w27:

کریمی نیز برای جدایی این تیم و پیوستن به تیم الاهلی با حسین هدایتی به توافقات لازم دست یافته است....


موثرترین بازیکن لیگ ستاره لیگ و ستاره تیم فوتبال استیل آذین پنجشنبه یا صبح شنبه برای عقد قرارداد با تیم الاهلی امارات راهی دبی می‌شود .به گزارش خبرنگار سایت گل مسئولان باشگاه الاهلی امارات با ارسال نامه‌ای به باشگاه استیل آذین درخواست جذب علی کریمی را رسماً اعلام کرده‌اند و کریمی نیز برای جدایی این تیم و پیوستن به تیم الاهلی با حسین هدایتی به توافقات لازم دست یافته است .

منابع خبری سایت گل گزارش می‌دهند علی کریمی در دیدار با پیکان غایب خواهد بود و به محض عقد قرارداد با الاهلی امارات پنجشنبه شب یا صبح روز شنبه عازم امارات خواهد شد در قرارداد علی کریمی با باشگاه استیل آذین قید شده است که او در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌تواند پس از توفاق تیم استیل آذین را ترک کند.

به همین منظور علی کریمی جمعه شب با حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین به این توافق دست یافته که قراردادش با استیل آذین را دریافت نکرده و راهی امارات شود. قرار است کریمی یک فقره چک که بابت مطالباتش از استیل آذین تحویل گرفته را به باشگاه برگرداند و با امضای برگ تسویه حساب راهی امارات شود.

علی کریمی که با باشگاه استیل آذین قرارداد 660 میلیون تومانی را امضا کرده و تاکنون نزدیک به 70درصد قراردادش را دریافت کرده است و قرار نیست از مبالغ وصول شده چیزی دوباره به باشگاه برگردد.


دانلود فایل ضمیمه
پایگاه اطلاع رسانی جوان / کد خبر 160020
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حاشيه‌هاي بازي تراكتورسازي و استقلال

حاشيه‌هاي بازي تراكتورسازي و استقلال

حاشيه‌هاي بازي تراكتورسازي و استقلال*

در حالي كه بيش ازچندساعت از پايان بازي استقلال و تراكتورسازي تبريز مي‌گذرد، در خيابان‌هاي اطراف ورزشگاه آزادي ترافيك بسيار سنگيني ايجاد شده است.

به گزارش ايسنا، در شرايطي كه امروز بيش از 85 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي حاضر شده بودند، يك ساعت پس از پايان اين بازي ترافيك بسيار سنگيني در خيابان‌هاي در غربي ورزشگاه آزادي به وجود آمده است. اين در شرايطي است كه حضور پليس هم چندان چشمگير نيست.

*يكي ديگر از نكات قابل توجه حضور تماشاگران در بيرون از ورزشگاه است كه آنها با پاي پياده به سمت مقاصد خود در حال حركت هستند. آنها حاضرند با قيمت چند برابر ماشين كرايه كنند اما غافلگيري تماشاگران براي حضورشان در ورزشگاه باعث شده كه وسايل نقليه عمومي هم به اندازه كافي وجود نداشته باشد.

*جاسم كرار مهاجم عراقي تراكتورسازي كه فرصتي براي حضور در بازي امروز پيدا نكرده بود، دقايقي پس از پايان بازي و به تنهايي در حالي كه چمدان در دستش بود عازم هتل المپيك شد، اين در حالي است كه ساير بازيكنان تراكتورسازي با اتوبوس خود را به اين هتل رساندند. مشخص نيست كه آيا او از عدم حضورش در تركيب ناراحت بوده يا اينكه به خاطر ترافيك جلوي در ورزشگاه ترجيح داده با پاي پياده مسافت ورزشگاه تا هتل را طي كند.

*دقايقي پس از پايان بازي تعدادي از تماشاگران استقلال در ورزشگاه آزادي ماندند و شعارهايي را عليه صمد مرفاوي سر دادند.
*يكي ديگر از نكاتي كه به اتفاقي تكراري در ورزشگاه آزادي تبديل شده اين است كه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه مجالي براي گفت‌وگو با بازيكنان پيدا نمي‌كنند. در حالي كه در گذشته رسم بر اين بود كه پس از پايان بازي خبرنگاران در پله‌هاي پايين زمين بازي با بازيكنان گفت‌وگو مي‌كردند اما هفته‌ها است كه به خبرنگاران چنين اجازه‌اي داده نمي‌شود و ماموران از آن‌ها مي‌خواهند كه در ميكسدزون با بازيكنان گفت‌وگو كنند؛ اما زماني كه سرمربيان دو تيم در محل نشست مطبوعاتي حاضر مي‌شوند بازيكنان دو تيم هم سوار بر اتوبوس مي‌شوند تا به محل اقامت‌شان عزيمت كنند. اين ناهماهنگي باعث ناراحتي خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادي شده به طوري كه آنها امروز اين مسئله را با رييس سازمان ليگ در ميان گذاشتند و او به خبرنگاران قول داد تا اين مشكل در هفته‌هاي آتي برطرف شود.

*پس از دريافت گل استقلال تعدادي از هواداران آبي شعارهايي را عليه وحيد طالب‌لو دروازه‌بان استقلال سر دادند.
* برخي از تماشاگران شعارهايي را عليه اميررضا واعظ آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال سر دادند.

*تماشاگران استقلال از اختصاص بيش از 10 درصد ظرفيت ورزشگاه آزادي به هواداران تراكتورسازي تبريز انتقاد داشتند و همچنين اين موضوع در جايگاه خبرنگاران نيز به يكي از موضوعات مورد بحث تبديل شده بود.

عزيزمحمدي رييس سازمان ليگ به خبرنگاران در اين رابطه گفت: ما اعلام كرديم كه 10 درصد به هواداران تراكتورسازي تعلق مي‌گيرد، اين تعداد تماشاگر حضور پيدا كرد، اگر مي‌گفتيم بيش از 10 درصد ورزشگاه آزادي از آن هواداران تراكتورسازي خواهد بود معلوم نبود چه ميزان هوادار در ورزشگاه آزادي حضور پيدا كند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عنايتي: جدايي ام از استقلال ارتباطي به اتفاقات اخير نداشت

عنايتي: جدايي ام از استقلال ارتباطي به اتفاقات اخير نداشت

عنايتي: جدايي ام از استقلال ارتباطي به اتفاقات اخير نداشت

مهاجم سابق تيم فوتبال استقلال گفت: جدايي ام از جمع آبي پوشان پايتخت ارتباطي به اتفاقات اخير و محروميتم از اين تيم نداشت.

رضا عنايتي روز شنبه در گفت وگو با ايرنا، اظهار داشت: بعد از آنكه از يك تيم اماراتي پيشنهادي به دستم رسيد، آنرا با مديرعامل باشگاه درميان گذاشته و بعد از توافق با واعظي آشتياني تصميم به جدايي از اين تيم گرفتم وي ادامه داد: صبح امروز در باشگاه استقلال حاضر شدم و رضايتنامه ام را از مديرعامل دريافت كردم تا براي حضور در امارات مشكلي نداشته باشم.

مهاجم سابق استقلال، الامارات را به عنوان تيم جديد خود معرفي كرد و تاكيد كرد: تنها از باشگاه الامارات پيشنهاد داشتم و به احتمال زياد بعد از انجام كارهاي مقدماتي روز چهارشنبه قراداد خود را با اين تيم به امضا خواهم رساند.

عنايتي در پاسخ به سئوالي مبني بر احتمال بازگشتش به استقلال براي فصل آينده يادآور شد: اين موضوع به آينده بستگي دارد و از هم اكنون نمي‌توان در خصوص آن صحبت كرد. بايد ديد شرايط در فصل آينده چگونه است و سرمربي فصل آينده چه برنامه‌هايي دارد.

عنايتي همچنين گفت: متاسفانه بازيكنان استقلال در فصل جاري ليگ برتر دچار بدشانسي شده و تاكنون نتايج خوبي كسب نكرده اند. اميدوارم اين بدشانسي ها پايان يابد تا استقلال بتواند بار ديگر عنوان قهرماني سال گذشته را تكرار كند.
 

computer-engi

عضو جدید
سايت تلويزيون تركيه : تراکتورسازی آذربایجان با هواداران پرشور خود بار دیگر قدرت خود را به رخ سایر تیمها کشید

سايت تلويزيون تركيه : تراکتورسازی آذربایجان با هواداران پرشور خود بار دیگر قدرت خود را به رخ سایر تیمها کشید

تراكتور وارد بازي هاي سياسي مي شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استقلال تهران از شکست در مقابل سرخپوشان تبریزی گریخت
تراکتورسازی آذربایجان با هواداران پرشور خود بار دیگر قدرت خود را به رخ سایر تیمها کشید
سرخپوشان تراکتورسازی آذربایجان در تهران در مقابل تیم پرقدرت استقلال در یک بازی خوب و تماشایی قدرت فوتبال تبریز و آذربایجان را به رخ سایر تیمها کشیدند.

در بازی ای که در آن از سوی رئیس سازمان لیگ کشور اعلام شده بود تنها ۱۰ درصد ظرفیت تماشاگران به هواداران دو آتشه تراکتورسازی اختصاص خواهد یافت هزاران هوادار آذربایجانی خود را به ورزشگاه آزادی رساندند و تیم تراکتورسازی در میان تشویقهای مکرر هواداران خود در مقابل استقلال تهران به تساوی ۲-۲ تن در داد.
... تا استقلال تهران در یک بازی خانگی با زحمت از شکست در مقابل تراکتورسازی و هواداران پرشور آذربایجانی بگریزد.
تراکتورسازی با این برد با ۳۳ امتیاز از ۲۳ بازی در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران جای گرفت و چشم به هفته های آینده دارد تا به صعود خود در جدول ادامه دهد.
تیم تراکتور که هم اکنون پرهوادارترین تیم لیگ برتر ایران است در هفته بیست و چهارم در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه روز جمعه در تبریز مقابل مقاوت سپاسی شیراز قرار خواهد گرفت.



http://www.trtpersian.com/trtintern...aberKodu=02e3c53e-c5d0-4ca2-8390-32b07d49455c
 
آخرین ویرایش:

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تحقير پرسپوليس با دايي مقابل شاهين

تحقير پرسپوليس با دايي مقابل شاهين


تحقير پرسپوليس با دايي مقابل شاهين .... :w27:



تحقير پرسپوليس با دايي مقابل شاهين

تيم پرسپوليس با نتيجه 4 بر يك مقابل شاهين بوشهر شكست خورد تا سنگين‌ترين باخت خود در اين فصل را با مربيگري دايي تجربه كند.

ديدار تيم هاي شاهين بوشهر و پرسپوليس از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر با حضور 25 هزار هوادار آغاز شد و با نتيجه 4 بر يك به سود ميزبان خاتمه يافت.
دو تيم در دقايق ابتدايي به ارزيابي يكديگر پرداختند اما رفته رفته شاهين بوشهر بر بازي مسلط شد و در حالي كه بازيكنان پرسپوليس در حمله بي رمق نشان دادند در دقيقه 19 ناصر شكرون با اشتباه ميثاق معمارزاده در دفع توپ، توانست دروازه سرخپوشان تهراني را باز كند.
در حالي كه به نظر مي رسيد شاگردان علي دايي براي جبران اين گل خورده تلاش بيشتري كنند اين بوشهري ها بودند كه در دقيقه 34 توسط مهدي كياني با ضربه اي زيبا گل دوم را به ثمر رساند.
در ادامه نيز سرخپوشان تهراني نتوانستند تغييري در نتيجه بدهند تا نيمه اول با 2 گل به سود ميزبان خاتمه يابد.

پرسپوليس نيمه دوم را با دو تغيير در تركيب آغاز كرد. برخورد توپ به تيرك شاهين در همان ابتداي نيمه دوم نويد اين را مي داد كه شاگردان دايي بازي هجومي را در دستور كار قرار داده اند، اما اين موضوع محقق نشد چرا كه در ادامه بازي اين شاهين بوشهر بود كه بر مسابقه تسلط پيدا كرد.

شاگردان ياوري در دقيقه 66 توسط محمد احمدپوري به گل سوم رسيدند و درست در شرايطي كه پرسپوليس از هم پاشيده بود و هيچ برنامه اي براي حمله نداشت و پاس هاي اشتباه بازيكنان اين تيم تمامي نداشت، در دقيقه 69 حميدرضا سليماني بازيكن تازه نفس شاهين گل چهارم اين تيم را روي اشتباه مسلم معمارزاده به ثمر رساند تا هواداران پر شور شاهين سر از پا نشناسند. پرسپوليس تنها در دقيقه 94 توسط هوار ملا محمد به گل رسيد.

شاگردان دايي با اين باخت تحقيرآميز 34 امتيازي باقي ماندند و شاهين با اين برد 26 امتيازي شد.
اين يكي از سنگين ترين شكست هاي پرسپوليس در چند سال اخير است.
قضاوت اين مسابقه بر عهده احمد صالحي بود. وي به جمال حق شناس از شاهين كارت زرد نشان داد.

اسامي بازيكنان شاهين بوشهر:
مجتبي روشنگر، عبدا... كرمي، جمال حق شناس، محسن ايران نژاد، محسن اميري، بهادر عبدي، مهدي كياني(63- حميدرضا سليماني)، ايوان پترويچ(90 حبيب هوشيار)، مهدي نوري، محمد احمدپوري، ناصر شكرون(67- ساندي)
سرمربي: محمود ياوري

اسامي بازيكنان پرسپوليس:
ميثاق معمارزاده، نبي ا... باقري ها(46- مجتبي شيري)، سپهر حيدري، ابراهيم شكوري، عليرضا محمد، تياگو(46- هوار ملا محمد)، ميثم بائو، حميد علي عسگر(53- هادي نوروزي)، عادل كلاه كج، آرفي و محسن خليلي
سرمربي: علي دايي
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دايي:عذرخواهي مي‌كنم،‌ سخت‌ترين شكست زندگي‌ام بود !!

دايي:عذرخواهي مي‌كنم،‌ سخت‌ترين شكست زندگي‌ام بود !!

دايي:عذرخواهي مي‌كنم،‌ سخت‌ترين شكست زندگي‌ام بود ...


عذرخواهي مي‌كنم،‌ سخت‌ترين شكست زندگي‌ام بود
دايي: اگر مي‌توانستم 7 بازيكن را تعويض مي‌كردم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر شرايط اجازه مي‌داد بين نيمه 7 بازيكن را تعويض مي‌كردم.

علي دايي پس از باخت سنگين 4 بر يك مقابل شاهين بوشهر عنوان كرد: من از هواداران پرسپوليس از صميم قلب عذرخواهي مي‌كنم. پرسپوليس امروز حرفي براي گفتن نداشت. شاهين بوشهر از اين وضعيت نهايت استفاده را برد. ما امروز اصلا فوتبال بازي نكرديم.

وي افزود: متاسفم كه اين سخت‌ترين باخت زندگي‌ام بود. گل‌هاي سوم و چهارم را ديديد؟ اين چه گل‌هايي بود كه خورديم. متاسفم براي پرسپوليس. دقيقا از همان نقاطي ضربه خورديم كه به بازيكنانم گوشزد كرده بودم. اصلا خوب نبوديم. اصلا تيم نبوديم.

دايي درباره مشكلات خط دفاعي سرخ‌پوشان تصريح كرد: وقتي احمدپوري با يك متر و 67 سانتي‌متر از دفاع 2 متري ما بلند مي شود و سر مي‌زند،‌ انتظار داريد چه كار كنم؟ اگر مي‌توانستم در بين نيمه 7 بازيكن را تعويض مي‌كردم.
سرمربي پرسپوليس با بيان اينكه پيروزي حق شاهين بود اضافه كرد:‌ اين بازي را فراموش كنيد. متاسفانه بايد با اين بازيكنان ادامه دهيم. نمي‌خواهم بهانه بياورم. بد كار كرديم اما اين باخت تيم را به خود مي‌آورد. من پرسپوليس را مي‌سازم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا در اين شرايط به پرسپوليس آمده است،‌ گفت: اگر مي‌دانستم كه نمي‌توانم به اين تيم كمك كنم، به پرسپوليس نمي‌آمدم. باز هم مي‌گويم امروز در حد خودمان نبوديم.
 
  • Like
واکنش ها: MEG

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سرخپوشان اسير چنگال هاى شاهين !!

سرخپوشان اسير چنگال هاى شاهين !!



سرخپوشان اسير چنگال هاى شاهين ... :w27:

شاهين بوشهر 4 - پرسپوليس 1

گل ها: محمد ناصر شكرون( دقيقه۱۷)، مهدى كيانى( دقيقه ۳۴)، محمد احمد پورى( دقيقه ۶۷) و حميد رضا سليمانى( دقيقه ۶۹) براى شاهين بوشهر و هوار محمد (دقيقه ۳+۹۰ ) براى پرسپوليس،
داور : احمد صالحى
كمك ها: احمد تقى پور و على موغلى
اخطار: جواد حق شناس و محمد احمدپورى( شاهين بوشهر)،
ورزشگاه: شهيد بهشتى بوشهر
تماشاگر: ۲۵ هزار نفر

شاهين بوشهر۴
مجتبى روشنگر(۱۵)، عبدالله كرمى(۱۴)، جمال حق شناس(۱۴)، محسن حميدى(۱۵)، محسن ايران نژاد(۱۴)، مهدى كيانى(۱۸) از دقيقه ۶۵ محمدرضا سليمانى، بهادر عبدى(۱۷)، ايوان پترويچ(۱۷) از دقيقه ۸۹ حبيب هوشيار، مهدى نورى(۱۶)، محمد احمدپورى(۱۸) و محمد ناصر شكرون(۱۵) از دقيقه ۶۹ اوبا ساندى
سرمربى: محمود ياورى

پرسپوليس ۱
ميثاق معمارزاده(۵)، نبى الله باقريها(۸) از دقيقه ۴۶ مجتبى شيرى(۸)، سپهر حيدرى(۸)، ابراهيم شكورى(۷)، عليرضا محمد(۸)، تياگو فراگا(۷) از دقيقه ۴۶ هوار محمد(۹)، ميثم بائو(۷)، حميدرضا عسكرى(۷) از دقيقه ۵۵ هادى نوروزى(۷)، عادل كلاه كج(۷)، اشپيتيم آرفى(۶)و محسن خليلى(۶)
سرمربى: على دايى

شرح گل ها

گل اول شاهين بوشهر:
سماجت بهادر عبدى در داخل محوطه جريمه پرسپوليس و ضربه آخر او را ميثاق معمارزاده ناقص دفع كرد كه ضربه برگشتى
را احمد پورى دوباره به سينه دروازه بان پرسپوليس كوبيد تا محمد ناصر شكرون ضربه سوم را بدون هيچ زحمتى به گل اول تيم ميزبان تبديل كند.
گل دوم شاهين بوشهر:
روى پاس خوب و پشت دفاع پترويچ به كيانى و فرار اين بازيكن، معمار زاده براى دفع توپ از دروازه خارج شد كه كيانى توپ را از بالاى سر دروازه بان پرسپوليس به گل دوم تيمش تبديل كرد.
گل سوم شاهين بوشهر:
روى ارسال يك توپ خوب از جناح راست، محمد احمد پورى با يك ضربه سر شيرجه اى سومين گل تيمش را به ثمر رساند.
گل چهارم شاهين بوشهر:
روى اشتباه بچگانه ميثاق معمار زاده توپ به راحتى مقابل پاى سليمانى افتاد تا او ساده ترين راه را انتخاب و گل چهارم تيمش را به ثمر برساند.
گل پرسپوليس:
روى كار خوب هادى نوروزى و ضربه اين بازيكن، روشنگر در دفع توپ ناتوان نشان داد تا هوار محمد با يك ضربه سر دقيق يكى از گل هاى خورده تيمش را جبران كرده باشد.

لحظات حساس
دقيقه :۱۵ محسن حميدى با عبور از مدافع مقابل خود به خوبى وارد محوطه جريمه پرسپوليس شده و پاس رو به عقب خوبى را براى بازيكنان تيمش ساخته و پرداخته كرد اما كسى نتوانست از اين موقعيت استفاده كند.
دقيقه :۲۷ محمد احمد پورى روى اشتباه مدافعان پرسپوليس با ميثاق معمارزاده تك به تك شد كه ضربه او با فاصله كم از كنار دروازه پرسپوليس به بيرون رفت.
دقيقه :۳۲ روى يك ضربه ايستگاهى پاس كوتاه پترويچ، كيانى را در موقعيت شوتزنى قرار داد كه ضربه او با فاصله از كنار دروازه معمارزاده به بيرون رفت.
دقيقه :۴۵ بهادر عبدى از راست، دست به يك پيشروى زد كه سانتر پايانى او روى تير يك دروازه توسط ميثاق معمارزاده دفع شد.
دقيقه :۴۸ روى اشتباه مسلم مجتبى شيرى تازه وارد، محمد احمدپورى در موقعيت تك به تك با ميثاق معمارزاده قرار گرفت كه ضربه او از كنار دروازه به بيرون رفت.
دقيقه :۵۳ روى يك ضربه ايستگاهى، سانتر عادل كلاه كج از راست قبل از رسيدن به مهاجمان پرسپوليس توسط روشنگر مهار شد.
دقيقه :۵۴ روى يك ضربه ضد حمله سريع محمد احمد پورى روى پاس خوب بهادر عبدى با ميثاق معمارزاده تك به تك شد كه ضربه او با فاصله كم به بيرون رفت.
دقيقه :۵۵ هوار محمد در شلوغى مقابل دروازه شاهين بوشهر ضربه اش با برخورد به تير دروازه به زمين برگشت.
دقيقه :۵۶ بهادر عبدى روى تير دوم دروازه صاحب بهترين شانس گلزنى شد كه ضربه اين بازيكن در ميان ناباورى هواداران پس از برخورد به تير دروازه به زمين برگشت.
دقيقه :۵۹ مهدى كيانى از چپ و در داخل ۱۸ قدم به توپ ضربه زد كه معمارزاده دراز كش توپ را از آن خود كرد.
دقيقه :۸۶ ضربه ايستگاهى عادل كلاه كج با فاصله اندك از بالاى دروازه شاهين بوشهر به خارج رفت.
دقيقه :۸۸ احمدپورى داخل محوطه جريمه پرسپوليس صاحب يك بخت خوب گلزنى شد، كه در زدن ضربه آخر تعلل كرد تا ضربه او توسط مدافعين پرسپوليس به اوت فرستاده شود.
دقيقه :۸۹ اشپيتيم آرفى در حاليكه مى توانست در داخل محوطه جريمه تيمش، هوار محمد و محسن خليلى را صاحب موقعيت گلزنى كند، خودش ضربه را زد كه توپ او با برخورد به پاى مدافع شاهين بوشهر از كنار دروازه شاهين به بيرون رفت.

شرح بازى
پرسپوليس در روزى كه حتى بدبين ترين افراد هم چنين شكستى را براى آنها پيش بينى نمى كردند با حساب ۴ بر يك به شاهين بوشهر باخت تا مشخص شود مشكل پرسپوليس در بُعد فنى خلاصه نمى شود . پرسپوليس با على دايى در بازى با شاهين بوشهر، تركيب تقريباً متفاوتى را نسبت به بازى با ذوب آهن تجربه كرد كه اين بيانگر اين واقعيت بود كه هنوز شناخت دايى از تيمش صد در صد نشده است.پرسپوليسى ها كه از ابتدا بازى با ۲ مهاجم ثابت به نام هاى محسن خليلى و اشپتيم آرفى آغاز كرده بودند، عملاً در كار گلزنى و حمله ناتوان نشان دادند تا ثابت شود كه چرا زلاتكو كرانچار به آنها بازى نمى داده است. خليلى كه بازوبند كاپيتانى سرخپوشان را هم بر بازو بسته بود، عملاً يك روز ناموفق را پشت سر گذاشت و مشخص هم شد كه چرا ۹۰ دقيقه در زمين بازى دوام آورد، درست مانند اشپيتيم آرفى كه در حد يك بازيكن درجه دوم ظاهر شد، بازيكنى كه براى تيم هاى بزرگى چون پرسپوليس كوچك به نظر مى رسد.پرسپوليس همين كه در زمين به خودش آمد، ۲ گل از حريفش عقب بود و زمان هاى وقت اول نيز به پايان خود نزديك مى شد. با شروع نيمه دوم دايى هوار محمد و هادى نوروزى را نيز براى تقويت خط حمله تيمش به ميدان آورد تا تعداد مهاجمان پرسپوليس به عدد ۵ برسد كه اين تعداد مهاجم هم در زمين نا كار آمد نشان دادند تا هيچ تغيير مثبتى در زمين براى سرخپوشان نداشته باشد.پرسپوليس هر چه مقابل شاهين بوشهر بد بود، در عوض تيم ياورى يك بازى رويايى را انجام داد و با توجه به نيروى جوان و انگيزه بالاى خود توانستند تيم پرسپوليس را با يك نتيجه غير قابل تصور شكست دهند، شكستى كه پرسپوليس را وارد يك بحران عظيم كرد و شاهين بوشهر را نيز از منطقه خطر دور ساخت و روحيه آنها را براى ادامه راه ليگ دوچندان ساخت.
با اين حساب بايد گفت فيل پرسپوليس ياد بازى سال قبل با الغرافه را كرده بود كه در آن بازى هم سرخپوشان با شكست سنگين و دريافت ۵ گل ميدان را ترك كرده بودند.

در حاشيه ديدار شاهين بوشهر - پرسپوليس

۲ هزار هوادار پشت درهاى بسته
ديدار تيم هاى فوتبال شاهين بوشهر و پرسپوليس درحالى برگزار شد كه بيش از ۲ هزار تماشاگر پشت درهاى بسته ورزشگاه مانده بودند وفرصت حضور در ورزشگاه را از دست دادند.

خوش آمد گويى ياورى به دايى و كاشانى
محمود ياورى سرمربى تيم شاهين قبل از شروع بازى به سمت نيمكت پرسپوليس رفت و به على دايى و كاشانى خوش آمد گفت و به رسم ميهمانوازى دسته گلى را تقديم آنها كرد.

منصورى و حقيقى روى سكو
عليرضا حقيقى و محمد منصورى از جمله بازيكنانى بودند كه بازى پرسپوليس مقابل شاهين را از روى سكوى ورزشگاه تماشا كردند. عليرضا حقيقى يك روز قبل از بازى در تمرينات تيم مصدوم شده بود و محمد منصورى هم به علت سرماخوردگى بازى با شاهين بوشهر را از دست دادند.

قهر هواداران پرسپوليس
هواداران تيم پرسپوليس كه از عملكرد ضعيف تيمشان مقابل تيم شاهين بوشهر بسيار ناراضى بودند از دقيقه ۷۰ بازى به بعد ورزشگاه شهيد بهشتى بوشهر را ترك كردند.

مصاحبه دايى با تمام رسانه ها
پس از تمام شدن ديدار ۲ تيم پرسپوليس و شاهين بوشهر انتظار مى رفت على دايى سرمربى اين تيم با هيچ رسانه اى مصاحبه نداشته باشد اما بر خلاف اين انتظار، دايى با همه رسانه ها مصاحبه كرد و نارضايتى خود را از نتيجه حاصل شده ابراز داشت.

عزيز محمدى خودش را به بوشهر رساند
عزيز محمدى رئيس سازمان ليگ برتر صبح ديروز به همراه حبيب كاشانى سرپرست باشگاه پرسپوليس به سمت بوشهر پرواز كرد و تا يكى از تماشاگران ويژه ديدار پرسپوليس و شاهين بوشهر باشد. عزيز محمدى ديروز با حضور در جايگاه ويژه ورزشگاه بوشهر از نزديك ديدار سرخپوشان پايتخت و سفيدپوشان شاهين بوشهر را به تماشا نشست.

اولين كاپيتانى خليلى در پرسپوليس
محسن خليلى مهاجم پرسپوليس ديروز در غياب كريم باقرى، شيث رضايى و حسين بادامكى براى اولين بار بازوبند كاپيتانى را به بازو بست تا نام خود را در كنار نام كاپيتانهاى تاريخ اين باشگاه ثبت كند. البته او در نيمه دوم و با ورود مجتبى شيرى بازوبند را به اين مدافع تحويل داد تا كاپيتانى او يك نيمه بيشتر طول نكشد.

عصبانيت دايى در رختكن
بازيكنان پرسپوليس بعد از بازى يك ساعت و ۱۰ دقيقه در رختكن ماندند. دايى كه از نتيجه كسب شده بسيار عصبانى و ناراحت بود صحبت هايى را با بازيكنان در رختكن انجام داد و همه آنها را با عصبانيت مورد خطاب قرارداد. وى ضمن انتقاد از عملكرد معمارزاده، كار مدافعان را نامعلوم خواند و علت اجرا نشدن تاكتيك دفاعى در اين بازى را پرسيد. در اين بين تنها بازيكنى كه تا حدى در حاشيه امنيت بود هوار محمد بود كه تك گل پرسپوليس را در اين ديدار به ثمر رساند. كاشانى نيز صحبت هايى را در رختكن با بازيكنان انجام داد.

درخواست جلسه فنى
دايى كه از اين باخت بسيار عصبانى بود از حبيب كاشانى خواست تا جلسه فنى را در بوشهر تشكيل دهد. كاشانى نيز از دايى خواسته تا اين جلسه را با توجه به ناراحتى وى در تهران برگزار كنند.

گلايه آرفى؛ به من پاس نمى دهند!
اشپتيم آرفى مهاجم تيم پرسپوليس كه به تازگى فرصت حضور در ميدان را پيدا كرده است در اواسط بازى به سمت على دايى رفت و با صداى بلند به او اعتراض كرد كه كسى به او پاس نمى دهد.

تشويق يحيوى و حجازى
در ابتداى بازى محمد على يحيوى مربى دروازه بان هاى پرسپوليس از طرف هواداران اين تيم مورد تشويق قرار گرفت. از طرف ديگر هواداران شاهين هم ناصر حجازى پيشكسوت استقلالى را تشويق كردند.

بوشهرى ها پرسپوليس را تشويق كردند
پس از اينكه پرسپوليس در اواخر بازى توسط هوار محمد توانست يكى از گلهاى شاهين را جبران كند هواداران بوشهرى شروع به تشويق اين تيم كردند.

ادامه آزمون و خطا براى شناخت تركيب اصلى
اين بار نوبت دايى است
ادامه آزمون و خطاى مربيان پرسپوليس براى پيدا كردن تركيب اصلى اين تيم همچنان ادامه دارد!تا زمانيكه زلاتكو كرانچار سرمربى اين تيم بود در هر بازى شاهد تغيير در تركيب اصلى بوديم. با جدايى كرانچار از اين تيم فرصت به على دايى رسيد تا او هدايت تيم را بر عهده بگيرد اما دايى همچنان در حال آزمون و خطا هست تا بتواند به يك تركيب ايده آل دست پيدا كند. ظاهراً قرار است اين آزمون و خطا تا پايان فصل كماكان ادامه داشته باشد. به خصوص حالا كه تعداد مصدومان اين تيم روز به روز بيشتر مى شود!

پرسپوليس در بوشهر، زارعى در اكباتان
مجتبى زارعى بازيكن پرسپوليس كه به علت مصدوميت نتوانست تيمش را در هفته بيست وسوم رقابتهاى ليگ در مصاف با تيم شاهين بوشهر همراهى كند. در تهران ماند و براى ديدن بازى ۲ تيم راه آهن و ابومسلم به ورزشگاه اكباتان رفت.

پرسپوليسى ها ساعت ۲۳ به تهران برگشتند
كاروان پرسپوليس ساعت ۱۱ شب، بوشهر را به مقصد تهران ترك كردند. اين تيم بعد از نتيجه عجيبى كه مقابل شاهين بوشهر براى خود رقم زد، شام را در بوشهر خورد و سپس راهى فرودگاه شد تا با پرواز ساعت ۲۳ به سمت تهران برگردد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جلسه كميته استيناف باشگاه پرسپوليس دوشنبه آينده

جلسه كميته استيناف باشگاه پرسپوليس دوشنبه آينده

جلسه كميته استيناف باشگاه پرسپوليس دوشنبه آينده برگزار مي‌شود


براي رسيدگي به شكايت هوار محمد
جلسه كميته استيناف باشگاه پرسپوليس دوشنبه آينده برگزار مي‌شود

جلسه كميته استيناف باشگاه پرسپوليس براي رسيدگي به شكايت هوار ملا محمد روز دوشنبه 28‌دي برگزار مي‌شود.

پس از اينكه هوار ملا محمد، نسبت به رأي اعلام شده كميته انضباطي باشگاه شكايت كرد؛ مسئولان پرسپوليس تصميم گرفتند به علت در پيش بودن ديدار با شاهين بوشهر جلسه كميته استيناف را روز دوشنبه 28 دي‌ برگزار كنند.

مسئولان باشگاه پرسپوليس به علي دايي اعلام كرده‌اند حضور هوار در بازي برابر شاهين از نظر آنها مشكلي ندارد و اين بازيكن عراقي در صورت صلاحديد سرمربي مي‌تواند به ميدان برود.

كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس به علت تخلفات هوار ملا محمد رأي به كسر 25 درصد از مبلغ كل قرارداد اين بازيكن عراقي داده است كه اين موضوع با اعتراض وي مواجه شده است.

پرسپوليس در هفته بيست و سوم ليگ برتر شنبه 26 دي‌ماه به مصاف شاهين بوشهر خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تماشاي شكست سنگين پرسپوليس در دفتر سعيدلو

تماشاي شكست سنگين پرسپوليس در دفتر سعيدلو

تماشاي شكست سنگين پرسپوليس در دفتر سعيدلو



تماشاي شكست سنگين پرسپوليس در دفتر سعيدلو
عابدزاده براي گرفتن طلبش سراغ رئيس سازمان رفت

مربي سابق دروازه‌بانان پرسپوليس براي گرفتن طلبش به دفتر سعيدلو رفت.

احمدرضا عابدزاده براي گرفتن طلبش عصر امروز به دفتر علي سعيدلو،‌ رئيس سازمان تربيت‌بدني رفت تا با مذاكره با وي پولش را از مسئولان باشگاه دريافت كند.
نكته جالب تماشاي ديدار پرسپوليس مقابل شاهين بوشهر در دفتر رئيس سازمان تربيت‌بدني بود.

عابدزاده اين بازي را در دفتر سعيدلو تماشا كرد و پس از شكست سنگين تيم سابقش با ناراحتي دفتر رئيس سازمان را ترك كرد.

عابدزاده هفته گذشته براي دريافت مبلغ قرارداد خود و تسويه حساب مالي به باشگاه پرسپوليس مراجعه كرده بود.

بعد از حضور علي دايي به عنوان سرمربي در پرسپوليس، عابدزاده از فهرست كادر فني اين تيم كنار گذشته شد.

كاپيتان اسبق تيم ملي ايران بعد از اين موضوع، مدعي شد علي دايي با خط گرفتن از حسين رضازاده، وي را از كادر پرسپوليس كنار گذاشته است كه البته با تكذيب رضازاده مواجه شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عابدزاده: نتيجه تمهيدات دايي و دوستانش اين بود؟

عابدزاده: نتيجه تمهيدات دايي و دوستانش اين بود؟

عابدزاده: نتيجه تمهيدات دايي و دوستانش اين بود؟


آقاياني كه ادعا مي‌كردند، حالا جواب دهند
عابدزاده: نتيجه تمهيدات دايي و دوستانش اين بود؟

مربي سابق دروازه‌بان پرسپوليس پس از شكست سنگين مقابل شاهين بوشهر گفت: نتيجه تمهيدات ويژه دايي و همكارانش اين بود؟

احمدرضا عابدزاده در گفت‌و‌گويي درباره شكست 4 بر يك پرسپوليس برابر شاهين بوشهر اظهار داشت: تا زماني كه در پرسپوليس بودم، دروازه‌بان اين تيم 4 گل دريافت نكرد. آقاياني كه ادعا دارند، بايد بيايند و در مورد اين شكست جواب دهند.

مربي سابق پرسپوليس افزود: چون امروز همه تماشاگران گريه كردند، بازيكنان و كادر فني تيم نيز بايد گريه كنند. نتيجه تمهيدات ويژه دايي و همكارانش اين بود؟
وي با اظهار تأسف از اين شكست و اشاره به بازي بد پرسپوليس، خاطرنشان كرد: بازيكنان اين تيم خوب بازي نكردند و فكر كنم كه در چند سال گذشته اين ديدار بدترين بازي پرسپوليس بود كه اين يك فاجعه است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سرمربي پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس سكوت را شكست

سرمربي پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس سكوت را شكست

دايي: در تيم ملي تنها بودم، هيچ‌كس حمايتم نكرد


سرمربي پرسپوليس در گفت‌وگو با فارس سكوت را شكست
دايي: در تيم ملي تنها بودم، هيچ‌كس حمايتم نكرد

سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران پس از ماه‌ها سكوت گفت: در تيم ملي تنها بودم و هيچ‌كس پشتوانه‌ام نبود.

علي دايي در گفت‌وگويي در مورد شكست 4 بر يك برابر شاهين بوشهر عنوان كرد: روز بسيار بدي را مقابل شاهين داشتيم. اين شكست از اتفاقات فوتبال است كه هر 10 سال يك بار پيش مي‌آيد. همه چيز دست به دست هم داد تا چهار گل بخوريم.
وي ادامه داد: من هم مانده‌ام كه چرا با تمرينات خوبي كه در طول هفته انجام داديم، در بازي بسيار بد ظاهر شديم و عملكرد بدي داشتيم.

وي افزود: شرايط يك دفعه در بازي تغيير كرد و توپ اول با خوردن به دست دروازه‌بان وارد دروازه شد. نمي‌دانم چرا تيم ما از نقطه‌اي گل خورد كه بارها در تمرين روي آنها كار كرده بوديم.

دايي در مورد اينكه گفته مي‌شود، شما اعتبار خود را در راه پرسپوليس گذاشته‌ايد و با اين شكست چگونه خواهد شد، تأكيد كرد: من فقط آمده‌ام كه پرسپوليس را درست كنم و با كمك كاشاني و بازيكنان در آينده نزديك به آن دست پيدا خواهيم كرد. تا زماني كه اين تيم را سر و سامان ندهم صحنه را خالي نمي‌كنم.
وي در مورد اين كه گفته مي‌شود تعصب در فوتبال مرده است، خاطرنشان كرد: در فوتبال اتفاقات زيادي ممكن است بيفتد اما من نمي‌توانم يك نفر را مثال بزنم كه بي تعصب بوده است. همه ما مقصر بوديم كه چهار گل دريافت كرديم. اميدوارم اين شرايط ديگر در آينده براي ما رخ ندهد. اشتباهات فردي در بازي با شاهين زياد بود. برخي اشتباهات را بازيكنان انجام دادند كه من نمي‌توانم آنها را درست كنم چون اين اشتباهات در فوتبال ما جا افتاده و وجود دارد.

دايي يادآور شد: در اين بازي بسيار شرمنده هواداران شديم. علي دايي، بازيكنان و تمامي كادر فني لياقت اين را نداشتند كه هواداران در پايان بازي با آنها عكس يادگاري بگيرند. من فقط ناراحت هواداراني هستم كه پس از بازي روز گذشته با اشك ورزشگاه را ترك كردند. متأسفانه ما دل هواداران را شكستيم و بايد در آينده جبران كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مشكلات جانبي در شكست پرسپوليس نقش داشت، به فارس گفت: مشكلي خاصي نبود. فقط بازيكنان در داخل زمين راه مي‌رفتند. اگر حتي آنها در سر جاي خود مي‌ايستادند و 10 درصد توان خود را مي‌گذاشتند شايد پرسپوليس 4 گل دريافت نمي‌كرد.
سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: بازيكنان در اين بازي هيچ تلاشي انجام ندادند و به هيچ وجه جنگنده نبودند و اينها همه تمام مشكلات ما بود.

دايي اضافه كرد: بايد خيلي كارها را در پرسپوليس انجام دهيم. من امروز ناراحتي را در چشمان بازيكنان ديدم و همه آنها ناراحت بودند. با اعتباري كه داريم در بازي‌هاي آينده اين مشكلات را برطرف مي‌كنيم.

سرمربي پرسپوليس گفت: مي‌خواستم پس از اين شكست در رختكن براي آن هواداراني گريه كنم كه با ناراحتي ورزشگاه راترك كردند. مطمئن باشيد دايي با اين كارها خراب نمي‌شود و با انجام يك بازي از بين نخواهد رفت.

دايي در ادامه با اشاره به اتفاقاتي كه در تيم ملي برايش رخ داده به فارس گفت: زماني كه سرمربي تيم ملي بودم و برعكس اين نتايج كسب مي‌شد تنها و غريب بودم و ‌هيچ پشتوانه‌اي نداشتم، اما حالا كاشاني و مسئولان ديگر مثل كوه پشت سر من هستند و مي‌خواهم خود را نشان دهم. اين تنها ناگفته‌اي است كه درباره تيم ملي مي‌گويم. اين را بنويسيد تا مردم بدانند كه در تيم ملي كسي پشتوانه من نبود.
وي تاكيد كرد: فقط خدا مي‌تواند من را خراب كند. هميشه در تمام زندگي خدا را حس مي‌كردم كه به من قوت قلب مي‌داد. هواداران بدانند دايي هر چه دارد از پرسپوليس و آنها است.
 

Similar threads

بالا