مقایسه ساده دو سبک بچه داری

Tybe Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یکی در هیاهوی سیاست، نوزادش را به خود بسته است و یکی هم به هر دلیلی او را به پرستار سپرده است.


دیلی میل دیروز عکس کالسکه ای را منتشر کرد که مخصوص حمل نوزادان و خردسالان است. با این وسیله، همزمان می توان 6 کودک را جا به جا کرد. این کالسکه که در برابر کالج کینگ در جزیره انگلیس دیده شده، حیرت رهگذران و تماشاگران را بر انگیخته است. گزارشگر دیلی میل دقیقا درنیافته که شش کودک سوار بر آن را مادرشان حمل می کرده یا پرستارشان؛ ولی احتمال داده که به صورت سفارشی ساخته شده باشد.

گزارشگر ما هم با دیدن تصویر این کالسکه یاد خانم لیسیا رونزولی، عضو ایتالیایی پارلمان اتحادیه اروپا افتاد که از آغاز کار نمایندگی تا کنون فرزندش را با خود همراه داشته است و حالا هر دو با هم رأی می دهند؛ گرچه رأی دو نفرشان با هم یکی حساب می شود.

"ویکتوریا " دختر بچه آرام و با مزه ای است که به همراه مادرش از دوران طفولیت در پارلمان اروپا در استراسبورگ رشد و نمو کرده است.
ویکتوریا از دوران نوزادی به همراه مادرش "لیسیا رونزولی" که یکی از نمایندگان ایتالیا در پارلمان اروپا است در بیشتر جلسات شرکت کرده است و حالا به اندازه ای رسیده که کارهای مادرش را تقلید می کند و مثل او به هنگام رای دادن دست هایش را بلند می کند.
ویکتوریا در جریان تمامی جلسات پارلمان اتحادیه اروپایی از گریه، شوخی و فریادهای کودکانه خود دست نکشیده و به بازی های خود همچنان ادامه می دهد.
خانم لیسیا رونزولی نماینده حزب مردم آزاد "پی دی ال" وابسته به جریان سیاسی سیلویو برلوسکونی نخست وزیر پیشین ایتالیا است که از زمان بدنیا آمدن دخترش ویکتوریا او را به جلسات پارلمان می برد.
خانم لیسیا هدف از این کار خود را گرفتن حق زنان برای نگهداری از اطفال شان در محلات کار و احترام به مادران خوانده است.
او می گوید که دو سال قبل زمانی که ویکتوریا تازه تولد شده بود، برای متوجه کردن نمایندگان در مورد حقوق زنان او را در جلسات حاضر کرده است.
بر اساس قانون برخی از کشور های اروپایی داشتن نوزاد و یا کودک در محلات کار ممنوع است. شماری از زنان مخالف این قانون و یا لایحه هستند و می گویند که آنان حق دارند تا هر لحظه از نوزاد و یا کودک شان آگاهی داشته باشند.
با این حال، شماری نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا از عملکرد و شجاعت خانم لیسیا ستایش کرده و حتی در یک برنامه ویژه پارلمانی از او تقدیر کردند.
منبع : روزگارنو
 

mahdis.

عضو جدید
کاربر ممتاز
دمش گرم.به این میگن مادر.
استاتر متشکرم.
بچهه عجب باید آینده باحالی داشته باشه.
 
بالا