معرفی و دانلود نرم افزار RobotWorks

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
6- RobotWorks :
RobotWorks
یکی از محصولات کمپانی اسراییلی Compucraft میباشد که میتواند واسط رباتیک و گذرگاه شبیه سازی ربات را برای نرم افزار محبوب SolidWorks ایجاد نماید . با استفاده از RobotWorks قادر خواهید بود ربات های صنعتی خود را در نرم افزار SolidWorks طراحی کرده و حرکات و اطلاعات مروبط به آنها را به صورت سه بعدی ( در نرم افزار RobotWorks ) مشاهده نمایید .

اصافه شدن به نرم افزار SolidWorks و افزودن قابلیت های همچون accurate paths along faces و edges and curves of CAD objects به آن ، قیمت مناسب ، استفاده ی آسان و سریع و وجود راهنما و آموزش های متنوع در داخل نرم افزار از ویژگی های اصلی RobotWorks میباشد .
در زیر تصاویری از محیط این نرم افزار را مشاهده میکنید ، برای مشاهده ی تصاویر در سایز واقعی بر روی آنها کلیک کنید .



نرم افزار SolidWorks یکی از نرم افزار های پرقدرت در زمینه ی طراحی و ساخت قطعات صنعتی میباشد ، نرم افزار robowork باعث ورود این نرم افزار پرقدرت به عرصه ی رباتیک میشود.




مپانی ۳ds سازنده ی نرم افزار سالید ورک ، نرم افزاری به نام delmia را برای شبیه سازی و ساخت بازو های رباتیک ارائه نموده است که متاسفانه ی نسخه ی دمو یا کرک شده ی آن در سطح اینترنت وجود ندارد ، با استفاده rorowork + سالید ورک میتوانید قابلیت های این نرم افزار را اجرا نمایید .


شما می توانید نسخه ی دمو نرم افزار RobotWorks6.5 + راه نمایی نرم افزار و آموزش ها مثال های کاربردیرا با حجم ۷۳٫۱۲۷ مگابایت از سرور دلخواه خود دانلود نمایید :


پسورد کلیه فایل ها www.iranmicro.ir می باشد.

منبع : ایران میکرو
 
آخرین ویرایش:
بالا