معرفی نسخه‌های ویژه مرسدس بنز SL و SLC

jooorvajoor

عضو جدید

پیش از آغاز فصل بهار مرسدس بنز از دو نسخه‌ی ویژه SL design و SLC RedArt رونمایی کرد. این کمپانی آلمانی درصدد است تا روحی تازه در کالبد این دو اسپورت روباز بدمد.

مدل SLC RedArt Edition در نسخه‌های SLC 180، SLC 200، SLC 250d، SLC 300 و SLC 43 AMG در دسترس است. هشت رنگ بدنه‌ی سفارشی برای مشتریان قابل انتخاب است که از آن جمله می‌توان به خاکستری selenite و نقره‌ای ایریدیوم اشاره کرد.


همان‌گونه که از نام خودرو برمی‌آید، مدل RedArt Edition با جزئیات قرمزرنگ خود که در اسپلیتر جلو، ورودی های هوای جانبی، رینگ ها و دیفیوزر عقب دیده می‌شوند از دیگر مدل‌ها متمایز می‌شوند. داخل کابین نیز شاهد صندلی‌هایی با چرم مشکی و جزئیات نقره‌ای ناپا با دوخت‌های متضاد قرمز هستیم. غربیلک فرمان نیز با چرم پوشیده شده و اهرم کنترل AMG E-SELECT نیز با چرم ناپا و لوگوی این شرکت تزئین شده است.






اما مدل SL design بیش از آنکه روی اسپورت بودن تمرکز داشته باشد اکثرا روی اشرافیت و لوکس بودن مانور می‌دهد. این خودرو به‌چهره استاندارد با رنگ آبی برلیان عرضه شده و از رینگ‌های ۱۰ پره‌ی فورج کاری شده‌ی AMG استفاده می‌کند. همچنین نشان‌های design Edition در جای‌جای بدنه به چشم می‌خورند.


داخل کابین با چرم مرغوب ناپا، کمربندهای ایمنی صفید و غربیلک فرمان چرمی روبرو خواهید شد. بسته‌های جذابی چون پکیج صندلی فعال، پکیج دستیار رانندگی، دستیار ترمز فعال، دستیار نقاط کور فال و دستیار حفظ خودرو بین خطوط به‌چهره استاندارد در این خودرو نصب شده‌اند.


این خودرو تنها در دو فرم SL 400 و SL 500 عرضه می‌شود.
 
Similar threads

Similar threads

بالا