معرفی نرم افزار PCFLO + لینک دانلود نرم افزار

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
این نرم افزار توسط پروفسور Mack Grady از اساتید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه ایالت تگزاس ارائه شده است. قابلیت های محاسباتی این نرم افزار عبارتند از : محاسبات پخش بار، اتصال کوتاه و تحلیل هارمونیکی (شامل پخش بار هارمونیکی و محاسبه امپدانس هارمونیکی دیده شده از هر باس). برخلاف بسیاری از نرم افزارها، این نرم افزار اطلاعات ورودی را به صورت یک فایل متنی دریافت می کند، نه به صورت شی ء گرایی برنامه نویسی شده. داده های ورودی و خروجی در این نرم افزار به صورت فایل هایی با پسوند CSV یا TSV می باشند که این فایل ها توسط نرم افزار Excel به راحتی قابل دسترسی هستند.

برنامه اجرایی Pcflo-Interface فایل های ورودی را خوانده و بر حسب نوع محاسبه و تنظیمات مربوط به آن (Options) ، مراحل پردازش را انجام داده و نتایج خروجی را در قالب متن و یا به صورت گرافیکی (در برخی از محاسبات) در اختیار ما قرار می دهد. این فایل های ورودی شامل اطلاعات باس ها (BDAT)، اطلاعات خطوط و ترانسفورماتورها (LDAT)، اطلاعات نواحی (ADAT) و اطلاعات مربوط به هارمونیک ها (SPECTRA) می باشند.

توجه شود که در این نرم افزار کلیه مقادیر داده ها بر حسب پریونیت (P.u) می باشد. در نسخه های مختلف این نرم افزار، همراه با بخش های اجرایی و قالب کلی فایل های ورودی، راهنمای کامل نرم افزار و هم چنین چندین مثال از شبکه های مختلف، ارائه شده که در جهت آشنایی هر چه بیشتر با این نرم افزار و کار با آن، بسیار مفید می باشند.

http://s2.picofile.com/file/7194300214/HOWDY55_2.zip.html....
 

vahidmon

عضو جدید
با سلام. از دوستان کسی هست که نحوه کار و نحوه انجام پخش بار هارمونیکی با این نرم افزار رو بلد باشه؟
 
بالا