معتبرترین دکوراسیون های داخلی در شیراز

omidtp

عضو جدید

طراحی داخلی چیست؟​


طراحی داخلی به عنوان "هنر یا فرایند طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاق یا ساختمان" تعریف می شود. در حالی که یک "فرایند" ممکن است مجموعه ای از قوانین یا دستورالعمل های دقیق را شامل شود ، مفهوم "هنر" بسیار روانتر و ذهنی تر است. در نتیجه ، برداشت از سبک طراحی می تواند بدون چهارچوب مرجع مشترک گیج کننده باشد. اگر مشتری نتواند دید خود را برای تزئین یک فضای مسکونی یا تجاری به وضوح بیان کند ، این یک چالش بزرگ برای یک طراح داخلی است.

هدف از دکوراسیون داخلی خانه​

این واژه نامه به دلایل متعددی ایجاد شده است: اطلاع - به عنوان یک مخزن جامع از تعاریف سبک خدمت کنید. ایده دادن به مشتریان، کمک کنید تجسم کنند که چگونه می توان اتاق ها و سبک های مختلف را برای ایجاد یک تم دکوراسیون داخلی شخصی ترکیب کرد. توانمندسازی - ایجاد ارتباط موثر بین طراحان و مشتریان

محبوب ترین سبک های طراحی داخلی کدام است؟​

ما با 100 مورد از محبوب ترین سبک های طراحی داخلی شروع کردیم و اخیراً پنج سبک دیگر را به لیست اضافه کردیم. راهنما در طول زمان به رشد خود ادامه می دهد و ما از پیشنهادات استقبال می کنیم. هر سبک از طریق توضیحات بالا ، شناسایی ویژگی های خاص ، نمونه هایی از مبلمان و قطعات نورپردازی و عکسی که جنبه های خاصی از سبک دکوراسیون خانه را به تصویر می کشد ، توضیح داده شده است. با خیال راحت از این لیست سبک های معمول طراحی به عنوان نقطه شروع پروژه تزئین خود استفاده کنید و به ما اطلاع دهید که چگونه می توانیم آن را بهبود بخشیم. این منبع ، مانند سبک خود ، همیشه در حال تحول است.


سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون داخلی شیراز​


خانه های نئوکلاسیک زیبایی بی انتها ، زیبا و تاریخی را تداعی می کنند. این نقوش طراحی داخلی دارای ویژگی های خاصی با سایر سبک های خانه از جمله یونانی و رومی است. تزیین قطعاتی مانند گلدان ، مجسمه و نقاشی دارای موضوعاتی از اساطیر یونان است و ایوانهای جلویی دارای ستونهای متقارن عظیمی هستند که از معماری یونانی و رومی الهام گرفته شده است. دیوارها با آینه های بزرگ قدیمی تزئین شده اند که با قاب های تذهیب تزئین شده احاطه شده اند. کفهای سنگی یا مرمر در خانه های نئوکلاسیک متداول هستند. رنگهای داخلی روشن و ظریف هستند و شامل آبی کم رنگ ، کرم ، خاکستری ، زرد و سبز می شوند. از رنگ مشکی و طلایی به عنوان رنگهای متضاد برجسته استفاده می شود. مبلمان ساده است و از چوب تیره ساخته شده است. فرش های ایرانی کف را می پوشانند و برای پرده ها و ملحفه ها از سنجاق های غنی ، مخمل های سرسبز ، ابریشم های فاخر داماس و پارچه های نخی استفاده می شود.

شرکت بهینه سازان با استفاده از مخصصین طراح در دکوراسیون داخلی در شیراز به شما کمک می کند که با کمترین هزینه و بهترین کیفیت خانه و منزل خود را دکور کنید.

سبک مدرن در دکور داخلی شیراز​


همانند هنر انتزاعی اکسپرسیونیستی ، طراحی خانه انتزاعی بر عناصر معماری منحصر به فرد ، مانند درهای نامتقارن در خانه و اثاثیه منزل تمرکز دارد. این طرح شبیه به طراحی مدرن یا معاصر است از خطوط تمیز استفاده می کند ، اگرچه سبک انتزاعی نیز جنبه های آشفته ای را در بر می گیرد تا چشم اندازی تازه و منحصر به فرد ارائه دهد. این نوع طراحی داخلی به رنگ های جسورانه مانند زرد ، آبی و نارنجی دلالت دارد. رنگ سیاه به عنوان یک عنصر متضاد برای ایجاد یک جمله قابل توجه استفاده می شود. میزها ، صندلی ها و مبل ها دارای خطوط تمیز هستند ، اما بسیار شبیه به کل سبک انتزاعی ، این مبلمان نامتقارن هستند. نورپردازی همچنین دارای خطوط ساده و وام گرفته از زیبایی مدرن است. ممکن است یک آویز هندسی شکل الماس را مشاهده کنید که نورهای انتزاعی را در فضای داخلی ایجاد می کند.

سبک امپراتوری در دکور منزل شیراز​


سبک امپراتوری نشان دهنده مرحله دوم نئوکلاسیک است که در اوایل قرن نوزدهم در فرانسه ناپلئونی شروع شد و بعداً در ایالات متحده ظاهر شد. این با سبک بیدرمایر آلمانی و جنبش معماری فدرال آمریکا ارتباط تنگاتنگی دارد. این نشان دهنده بازگشت به شکوه و جلال ظاهری رم شاهنشاهی پس از ریاضت مینیمالیستی دوره پیشین کارگردانی بود. ستونها از دوریک ساده به سبک تزئینی کورینتی منتقل شدند. این زیبایی در حجاری های مفصلی از جنس آبنوس ، چوب ماهون با روکش فراوان و لهجه ها و مجسمه های پیچیده برنز (اورمولو) طلاکاری شده منعکس شده است. در تزئین زیبایی امپراتوری تقارن وجود دارد که اغلب شامل عقاب ها ، ستاره ها ، ارابه ها ، شمیراهای بالدار ، لورل ها و برگ های آکانتوس است. شمایل نگاری مصری مانند ابوالهول ، هرم ، ابلیسک و اسکاراب نیز حکاکی و منبت تزئینی را تزئین می کند. صندوق های بزرگ و کابینت اغلب دارای پای پنجه حیوانات ، کشش های شیشه ای و پایه های مبلمان برنجی است. صندلی ها معمولاً با پشت کم و خطوط منحنی گسترده هستند. پشت کمانچه ، پاهای کابریول محکم و روکش تزیینات غنی در سبک امپراتوری رایج است. کابینت سازان Duncan Phyfe و Charles-Honore Lannuier از جمله چهره های برجسته این دوران طراحی مبلمان در آمریکا هستند. دیوارهای روکش دار با تن های روشن متضاد ، رنگ های عمیق و لهجه های طلایی به ظرافت این ظاهر می افزایند. هر اتاق در یک خانه به طور معمول دارای پالت رنگ خاص خود است (به عنوان مثال اتاق قرمز در وایت هاوس). قالب بندی و درهای ورودی اغلب الگوی نمادین تخم مرغ و دارت را شامل می شوند.
 
بالا