عناصر کلیدی یک وب سایت موفق

novinwebsite

عضو جدید
برای کسانی که کسب و کار آنلاین انجام می دهند، طراحی سایت یک ضرورت است . شرکت های کوچک و کارآفرینانی که در بازاریابی وابسته شرکت می کنند هیچ استثنائی وجود ندارد. آنها به مکانی نیاز دارند تا اعتبار خود را بشناسانند و یک حضور قوی و موثر در اینترنت ایجاد کنند.




در اینجا تعدادی تکنیک ساده برای کمک به ایجاد یک وب سایت وجود دارد که منابع مورد نظر مخاطبان شما را دنبال می کند:


وب سایت و سئو حرفه اي شما اغلب اولین معرفی رسمی است که افراد برای کسب و کار شما خواهند داشت. بنابراین، مهم است که اطلاعات خاصی را که هر فردی در سایت شما دنبال می کند، در نظر بگیرد.


یک وب سایت کسب و کار باید اطلاعات مورد نیاز مربوط به کسب و کار شما را به مشتریان بالقوه و یا مشتریان، با جزئیات بسیار دقیق ارائه دهد. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که تمرکز بر مخاطبان شماست تا خواننده احساس کند درک کرده و مطلع شده است. استفاده از این تکنیک ها به شما کمک خواهد کرد تا این هدف را به دست آورید.


۱-محتوای منحصر به فرد
همیشه اطمینان حاصل کنید که مطالبتان منحصر به فرد و آموزنده است به طوری که به بازدید کننده در مورد کسب و کار شما، بازارهایی که خدمت می کنید، محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، همراه با قیمت و سایر شرایط و ضوابط فروش، اطلاعاتی به دست می آورد. همچنین باید سیاست خود را در مورد درآمد و مبادله کالا مشخص کنید. در وب سایت همچنین باید نشان دهید که مشتریان در صورت نارضایتی از کالا، کالاهای از دست رفته و یا آسیب دیده در حمل و نقل، چه مسئولیتی را بر عهده می گیرید.


۲-بررسی مزایا
لیستی از مزایای ارائه داده شده توسط شما در یک جایی یا در جاهای مختلف در سایت شما، چیز مهمی است که باید شامل شود. مخاطبان باید سایت شما و مزایای پیشنهادات شما را، بدون هیچ سوال اضافه ای، به طور کامل درک کنند.


۳-اطلاعات تماس
بعضی از افراد به نظر می رسد که می خواهند اطلاعات تماس خود را پنهان کنند. فقط آن را آسان کنید. از صفحه «تماس با من» برای ارائه گزینه های متعددی که مخاطبان شما می توانند با شما ارتباط برقرار کنند از جمله شماره تلفن، فرم ایمیل، صفحات رسانه های اجتماعی و غیره، استفاده کنید. خود را پنهان نکنید، باز باشید.


۴-ناوبری (Navigation) آسان
تمام عناصر مهم یک وب سایت که به خوبی طراحی شده مانند نویگیشن آسان، بهینه سازی موتور جستجو، نمایندگی خدمات مشتری، و غیره را در سایت بگنجانید. برای رتبه بندی بهتر در گوگل می توانید از خدمات طراحی سایت نوین وب سایت برای این منظور استفاده کنید.


۵-بخش نظرات
همیشه در پست های وبلاگ یا صفحات شخصی، نظر دادن و خواندن نظرات دیگران را برای مشتریان ، آسان نمایید. این یک استفاده فوق العاده از فضای سایت است، عمدتا به این دلیل که محتوای تولید شده توسط کاربر، مورد علاقه موتورهای جستجو می باشد.


۶- CTA های روشن
“CTA مخفف Call To Action است. همانطور که از نامش مشخص است هدف این تکنیک اینست که کاربر را تشویق به کلیک بر روی دکمه CTA می کند تا فعالیت مورد نظر انجام شود. CTA ها در بنرها ، وب سایت ها و خبرنامه ها کاربرد دارد”


هنگامی که باید از CTA استفاده نمایید،نترسید. مخاطبان شما تا زمانی که به آنها نگویید هیچ فکری برای انجام دادن ندارند، CTA های خود را فوق العاده به رنگ روشن در بیارید و سعی کنید آنها را به یک یا دو مورد در هر صفحه از سایت خود محدود کنید تا آنها در مورد آنچه که باید انجام دهند سر در گم نشوند.
 

Similar threads

بالا