طلاق به خاطر کتک‌‌های پدرشوهر!

Elaheh.1

عضو جدید

زنی در دادگاه خانواده گفت: پدرشوهرم دائم مرا کتک‌ می‌زند و به همین دلیل مجبور به ارائه دادخواست طلاق شدم ولی درخواست طلاقم رد شد و در حال حاضر مهریه‌ 700 سکه‌ای‌ام را می‌خواهم.
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست مهریه 700 سکه‌ای خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم ماهیانه 2 میلیون تومان حقوق می‌گیرد
زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم ماهیانه 2 میلیون تومان حقوق گرفته ولی با گرفتن وام‌های مختلف، می‌خواهد در دادگاه تظاهر به بی‌پولی کند، اظهار داشت: از 3 سال زندگی مشترک، تنها 4 روز با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کردیم چرا که بعد از 4 روز شوهرم مرا رها کرده و به خانه مادرش برای ادامه زندگی رفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، افزود: در حال حاضر من در خانه پدرم و او در خانه مادرش زندگی می‌کند و او حاضر به طلاق دادن من نیست و با ادامه زندگی نیز موافقت نمی‌کند.

* شوهرم تنها 31 سکه به من داده و از مابقی مهریه فرار کرده است
زن در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم از مهریه 700 سکه‌ای من، تنها 31 سکه را پرداخته و از پرداخت مابقی آن فرار کرده است، گفت: من خواهان طلاق بودم ولی این درخواست به دلیل قبول نکردن این موضوع از سوی شوهرم، رد شد؛ در حال حاضر نیز مهریه‌ام را می‌خواهم.

وی ادامه داد: شوهرم و پدرش دائم مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و من با این اوضاع همه چیز را تحمل کرده و تنها مهریه‌ام را می‌خواهم.

* پدر شوهرم مشکل روانی دارد و مرا به شدت کتک می‌زند
زن در ادامه بیان کرد: پدر شوهرم مشکل روانی دارد و همراه پسرش مرا به شدت کتک می‌زند و بعد از اینکه من شکایت کردم، آنها این موضوع را انکار کرده و مرا از نظر روحی عذاب دادند.

وی در انتها با بیان اینکه 4 روز زندگی در کنار من برای شوهرم سخت بود چرا که حاضر نبود بار مسئولیت زندگی را به دوش بگیرد، عنوان کرد: در واقع شوهرم وقتی متوجه شد که زندگی مشترک خرج دارد و باید مسئولیت به عهده بگیرد، مرا رها کرد.

زن گفت: پدر شوهرم دائم مرا کتک‌ می‌زند و من به همین دلیل مجبور به ارائه دادخواست طلاق شدم ولی درخواست طلاقم رد شد و در حال حاضر مهریه‌ 700 سکه‌ای‌ام را می‌خواهم.

* رسیدگی به مهریه و اقساط
قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات زن، جلسه دیگری را برای رسیدگی به پرونده مشخص کرد و جلسه را خاتمه داد.

 

Similar threads

بالا