دستگاه بسته بندی ساشه؛ بهترین روش پکینگ

صنعت کاران

عضو جدید
در حال حاضر بهترین روش پکینگ، با انواع دستگاه بسته بندی ساشه در کارخانجات، کارگاه های صنعتی، فروشگاه ها و غیره صورت می گیرد. چرا که این دستگاه ها قابلیت پک کردن انواع مواد غذایی را بصورت ساشه (تکنفره) دارند و انواع مواد گرانولی، پودریجات، ادویه جات، مایعات و غیره را در پک های تکنفره آماده کرده و برای استفاده در اختیار افراد قرار می دهد. در نتیجه خرید این نوع ماشین آلات در مصارف صنعتی، فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها، موارد بهداشتی و غیره صورت می گیرد؛ مدل های ساشه مدادی پودری و ساشه مایعات برای کسب و کارهای کوچک و خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
شاید این سوال برای خیلی از افراد پیش بیاید که ساشه چیست و چرا این نام روی این نوع تجهیزات گذاشته شده است؟ معنای لغوی کلمه ساشه sachet به معنای تکنفره می باشد و به پک های کوچک یکبار مصرفی گفته می شود که در شکل بسته های یک نفر، شامل انواع مواد مصرفی مثل پودریجات، شامپو، پد الکلی، دارو، سس، عسل، شکر،نسکافه و غیره، برای مصرف در اختیار افراد قرار می گیرد و بسیار کاربردی است. به همین دلیل این روش، محبوب ترین شیوه پکینگ محسوب می شود. در ادامه به بررسی این تجهیزات پرداخته ایم.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه​


ماشین آلات و تجهیزات پیکینگ در مدل های متنوعی، توسط سازندگان و برندهای مختلف، تولید می گردند. انواع دستگاه بسته بندی ساشه نیز بر اساس ظرفیت، نوع بسته بندی و نوع مواد غذایی پک شونده، با یکدیگر متفاوتند که عبارتند از:

  • دستگاه بسته بندی ساشه پودری مدادی
  • ساشه مایع افقی سه طرف دوخت
  • ساشه پودری شش نازل
  • ساشه مایعات مدادی
ساشه پودری مدادی برای پک کردن انواع پودریجات مانند قهوه، نسکافه، سماق، فلفل، آویشن، شکر و نمک رستورانی، تخم شربتی، خاکشیر و غیره مناسب است و با توجه به ابعاد و حجم کوچکی که دارد، می توان آن را در رستوران ها، کافه ها، مغازه ها، فروشگاه های زنجیره ای و یا حتی در زیر زمین منزل قرار داد و این نوع مواد را بسته بندی کرده و در اختیار مشتریان قرار داد. این دستگاه با برق تکفاز کار می کند.
ساشه مایعات واترمارک کم حجم تر.jpg
با توجه به اینکه امکان طراحی بسته، تاریخ زن، چاپ مشخصات، تاریخ تولید و انقضا و لوگو روی این پک ها قرار دارد، ساشه مدادی پودری به برندسازی و برندینگ کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می نماید. همچنینن افراد می توانند با قیمت مناسب، مدل با ظرفیت متناسب شان را انتخاب و خریداری کرده و بواسطه آن کسب و کارهای خانگی و کوچک راه انداخته و در منزل کار کنند. این افراد می توانند انواع پودر را پک کرده و در اختیار رستوران داران، کافه داران و یا فروشگاه ها و غیره قرار دهند. به همین دلیل به جرات می توان گفت که استفاده از دستگاه بسته بندی ساشه، بهترین روش پکینگ بشمار می رود.

آموزش کارکرد ماشین آلات، راه انداز خطوط تولید، آموزش ایجاد اشتغال و طرح های کار آفرینی در کمپانی صنعت کاران متحد توسط کارشناسان مجرب آموزش داده می شود. همچنین این تجهیزات بهمراه 18 ماه گارانتی و 20 سال خدمات پس از فروش به مشتریان فروخته شده و از صفر تا صد کار آفرینی و راه اندازی خطوط تولید در ابعاد و ظرفیت های مختلف، توسط کارشناسان مجرب صنعت کاران ارائه می شود. برای آگاهی از قیمت و مشخصات فنی هر مدل می توانید با شماره تلفن 09128402270 و 02644526601-5 تماس حاصل کنید.

ساشه مایع افقی سه طرف دوخت، انواع مایعات رقیق و غلیظ را مانند رب، سس، عسل، آبلیمو، آبغوره و غیره در پک های ساشه (تکنفره) آماده کرده و برای استفاده در اختیار افراد قرار می دهد. نوع دوخت این مدل، سه طرف دوخت است و از سه جهت بسته را دوخت می زند. همچنین این پک ها ایزی اپن هستند و یک درز برای راحت باز شدن پک در کنار آنها قرار داده می شود. این پک ها در اوزان 20 تا 70 گرم آماده می گردند. در صنعت کاران متحد جنس مخزن از استنلس استیل مرغوب ساخته شده و محصول تمام اتوماتیک و مجهز به سیستم PLC، نمایشگر لمسی و عملکرد سیلندر پیستونی است.

دستگاه بسته بندی ساشه مایع افقی سه طرف دوخت​


ساشه پودری شش نازل، دارای شش نازل جهت ریزش پودریجات در پک ها بوده و از ابعاد و ظرفیت بالایی برخوردار است. در نتیجه می توان گفت که این مدل مناسب استفاده صنعتی در کارخانجات و کارگاه ها طراحی گردیده و ظرفیت پکینگ بالایی دارد. گفتنی است که تمام دستگاه ها به جز ساشه پودری مدادی با برق سه فاز کار می کنند.

ساشه مایعات مدادی نیز از ابعاد و حجم کوچکی برخوردار بوده و با برق تکفاز کار می کنند. این مدل نیز قابلیت پکینگ مایعات رقیق و غلیظ مانند سس، آبلیمو، عسل، رب و غیره را دارد و برای پکینگ انواع مایعات برای رستوران ها، کافه ها و غیره بهترین شیوه بسته بندی و مناسب ترین دستگاه محسوب می شود.

قیمت دستگاه بسته بندی ساشه​


با توجه به توضیحات ذکر شده در خصوص این تجهیزات، شما مشتریان گرامی، کار آفرینان، کارفرمایان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ، باید توجه داشته باشید که قیمت دستگاه بسته بندی ساشه به نوع، ابعاد و ظرفیت و برق آنها بستگی دارد که در هنگام خرید باید به نوع برق مصرفی نیز توجه نمایید.

امکان پکینگ ژل ضد عفونی تکنفره، الکل، پد الکلی، انواع دارو و مواد دارویی، مواد ضد عفونی کننده، شامپو، نرم کننده، مواد آرایشی بهداشتی، ادویه جات، مایعات رقیق و غلیظ، نسکافه، نمک، شکر، سماق، فلفل رستورانی با این تجهیزات وجود داشته و همانطور که بالاتر اشاره شد، می توان گفت نوع ماده روی قیمت تاثیر بسزایی دارد.

همچنین از لحاظ نوع مواد غذایی می توان این تجهیزات را به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد که عبارتند از:
  • ساشه پودری
  • ساشه مایعات
  • ساشه مواد گرانولی
از آنجایی که این تجهیزات بسیار کاربردی بوده و با توجه به زندگی مدرن و امروزی، افراد در محل کار، پیکنیک، منزل، در سفر، آرایشگاه، درمانگاه و غیره به دنبال استفاده از مواد بصورت پک های یک نفره هستند، بی شک می توان گفت که بهترین روش پکینگ و بسته بندی، استفاده از انواع دستگاه ساشه محسوب می شود که می توان با هر مقدار سرمایه و بودجه اولیه و همچنین فضایی که برای کار با آن در اختیار دارید، این ماشین آلات را انتخاب و خریداری کرد.

از دیگر مزایای استفاده از این تجهیزات، برای کارفرمایانی که هنوز به پولسازی بالا نرسیده اند، تمام اتوماتیک بودن آنها و عدم نیاز به زیاد کردن تعداد کارگران است. همچنین جهت ایجاد اشتغال و شغل برای افراد خانواده، آشنایان و دیگر افراد می توان این تجهیزات را در پارکینگ، انبار، زیر زمین، سوله، مغازه و غیره قرار داد و پک ها را بعد از سفارش و آماده کردن، با بازاریابی درست و اصولی، به دست مشتریان رساند.

ویژگی های دستگاه بسته بندی ساشه در صنعت کاران متحد​


از ویژگی های دستگاه بسته بندی ساشه تولید صنعت کاران متحد می توان به منوی چهار زبانه (انگلیسی، فارسی، روسی و عربی) اشاره کرد که به همین دلیل این ماشین آلات از کاربری آسانی برخوردارند. سیستم ماردونی بسیار دقیق با حساسیت بالا از مزایای منحصربفرد آنها بشمار می رود. همچنین سیستم های مکمل آنها شامل تاریخ زن حرارتی، ازت زن و پانچ پک است. جنس بدنه این تجهیزات از فلز مرغوب ساخته شده و به همین خاطر از طول عمر بالایی برخوردارند. همچنین سرعت بسته بندی آنها در دقیقه بالا بوده و هر کدام از ظرفیت بالایی نیز برخوردار هستند.

شما گرامیان می توانید جهت سفارش دستگاه بسته بندی ساشه با کارشناسان فروش ما با شماره 09128402270 تماس حاصل فرمایید و یا برای بازدید و آشنایی با نحوه کارکرد دستگاه، از محل نمایشگاه دائمی دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنایع مواد غذایی صنعت کاران متحد بازدید کنید.
 

Similar threads

بالا