دانلود کتاب مهندسی پزشکی

melika0002

عضو جدید
واقعا ازتون ممنونم فقط يه سوال به نظر شما اين رشته رشته ي خوبيه؟من علاقه ي زيادي به اين رشته دارم!
من دانشجوی در حال تحصیل این رشتم . از نظر من که رشته خیلی خوبیه یه چورایی با بقیه فرق داره هم پزشکیه هم مهندسی . من جای شما بودم انتخابش می کردم . البته منم انتخابش کردم .
 

Benefic.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان

رشته مهندسی پزشکی یکی از رشته های جذاب به نظر من هست ولی متاسفانه رشته هایی که به صورت بین رشته ای تو ایران وجود دارد اصلاً باز کار مناسبی نداره و شما از لحاظ علمی تو هیچ کدوم از دو رشته مذکور به مهارت کافی نمی رسی و بعدها به مشکل بر می خوری! من تعداد زیادی از اساتید رشته مهندسی برق رو دیدم که لیسانس مهندسی پزشکی بودن و به همین دلیل تغییر رشته دادن که 2تاشون هم تو دانشگاه خود ما هستند.
 

hassan_niazy

مدیر بازنشسته
با سلام
من فارغ التحصیل رشته مهندسی پزشکی هستم . این رشته با توجه به این که یک رشته نسبتا جدید و به قول دوستمان یک رشته بین رشته ای هست ، متاسفانه با توجه به اینکه در ایران به امور به طور تخصصی نگاه نمی شود مقداری مشکل بازار کار دارد . هرچند بیمارستانها و مراکزی که از فارغ التحصیلان این رشته استفاده کرده اند به قابلیت های این رشته پی برده و این مسئله در جا انداختن این رشته نقش به سزایی داشته . در ایران هر کار جدیدی با مقاومت روبرو می شود و با ورود تکنولوژی و رشته های نوین به درستی برخورد نمی شود
 

e-eng

عضو جدید
منم دوست دارم ارشد بیوالکتریک بخونم....
ولی هنوز نمی دونم چه درسایی رو باید بگذرونم!!....واقعا رشته جذابیه!
 
بالا