[دانلود] نرم افزار ChemCAD

فاطمه یاس

عضو جدید
کاربر ممتاز
توضیحات

CHEMCAD نرم‌افزاری مهندسی با مجموعه ای از ابزارهای بصری برای شبیه سازی انواع فرآیندهای شیمیایی است. قابلیت ارتقاء CHEMCAD به کاربران این امکان را می‌دهد که بسته به نیازشان در مصارف صنعتی و فرآیند خاص، افزونه و ویژگی‌های دیگری نیز برای نرم‌افزار خریداری کنند.

برنامه‌ها و ابزارهای شامل مجموعه‌ی CHEMCAD Suite:

CC-STEADY Style : نرم‌افزار شبیه‌سازی فرآیند‌های شیمیایی که شامل کتابخانه‌هایی از کامپوننت‌های شیمی، انواع ترمودینامیک و امکاناتی برای مدیریت شبیه‌سازی در حالت پایدار با استفاده از فرآیند‌های بهم پیوسته در مقیاس‌های آزمایشگاهی و بزرگ‌تر می‌باشد.
ایده‌آل برای: کاربرانی که می‌خواهند در یک فضای پایدار، فرآیندهای خاصی را طراحی کنند، یا به ارزیابی فرآیند‌های موجود دست بزنند.
CC-DYNAMICS : ابزار شبیه‌سازی فرآیند شیمیایی که شبیه‌سازی‌های حالت پایدار را ارتقاء داده و آن را برای تحلیل‌های پویا، راحت و کاربرپسندتر کرده است. قابلیت‌های این ابزار بی‌پایان است: عملکرد چک کردن، حلقه تنظیم PID، آموزش کاربر و حتی کنترل‌های تحلیل آنلاین فرآیند و دارا بودن قابلیت سنسور نرم.
ایده‌آل برای: کاربرانی که خواهان طراحی و یا ارزیابی پویای فرآیندها می‌باشند.
CC-THERM: ابزار طراحی و ارزیابی مبدل‌های حرارتی به عنوان یک افزونه مجزا برای نرم افزار. این ابزار امکان استفاده از چندین و چند استاندارد بین‌المللی برای مواد مختلف و طراحی مبدل‌های حرارتی سریع‌تر و دقیق‌تر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نرم‌افزار مبدل‌های پوسته و لوله، سطح و قاب، هوای سرد، دو لوله را شامل می‌شود. طراحی‌های دقیقی که با استفاده از این نرم افزار به دست می‌آیند، بر مبنای داده‌های ویژگی‌ فیزیکی و تعادل فازی استوار هستند.
ایده‌آل برای: کاربرانی که می‌خواهد مبدل حرارتی خود را بسازند یا مبدلی که تهیه کرده اند را بیازمایند. همچنین برای کسانی که میخواهند مبدل‌های موجود را در یک محیط جدید و متفاوت ارزیابی کرده و سنجشی انجام دهند، کاربرد خواهد داشت.
شبکه CC-SAFETY :ابزار شبیه‌سازی شبکه بندی که امکان تحلیل دقیق شبکه لوله کشی را می‌دهد. با استفاده از ترکیب آخرین ابزارهای محاسباتی، پاسخ‌هایی سریع و دقیق به کاربر ارائه می‌کند.
ایده‌آل برای: کاربرانی که می‌خواهند به طراحی و یا ارزیابی شبکه لوله کشی بپردازند و یا از امنیت سیستم موجود اطمینان حاصل کنند.
و همینطور ابزارهای مختلف دیگری برای محاسبات ترکیب مواد، تعادل، موازنه و پیش‌بینی رفتار آن‌ها، محاسبات دسته‌ای و انجام دقیق دستورات با استفاده از افزونه‌های مستقل نرم‌افزار، چند مورد از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار می‌باشد.

مجموعه تغییرات انجام‌شده و امکانات جدید CHEMCAD از این‌جا قابل مشاهده است.

نکات نرم‌افزار CHEMCAD :

– این نسخه با کرک کامل ارائه شده و توسط دانلولی نصب و تست شده است.
– برای این نسخه، سه روش فعال‌سازی ارائه شده که هر سه قرار گرفته‌اند.

- درصورت نمایش پیام CRC Error و یا Corrupt file or wrong password هنگام استخراج فایل‌ها، با استفاده از نرم‌افزار WinRAR فایل را اجرا و از منوی Tools گزینه‌ی Repair archiveرا انتخاب کرده و OK کنید و درصورت عدم تعمیر، فایل را دوباره دانلود کنید.


راهنمای نصب و فعال‌سازی

ابتدا برنامه را نصب کنید؛

روش اول (پیشنهادی):

برنامه را اجرا کرده و پس از نمایش پنجره‌ی لایسنس، روی Setup و سپس System authorization کلیک کنید. فایل Keygen_DownLoadLy.iR.exe را اجرا کرده و System key داده‌شده را Paste کرده و Enter کنید. از User license key تولیدشده کپی گرفته و در بخش مورد نظر وارد کنید تا تاییدیه را دریافت کنید.

روش دوم:فایل Standalone_License_DownLoadLy-iR را در مسیرهای پیش‌فرض زیر کپی کنید:ویندوز 32 بیتی:
C:\Program Files\Chemstations\CHEMCAD​
ویندوز 64 بیتی:
C:\Program Files (x86)\Chemstations\CHEMCAD​
فایل Edit environment variables for your account را اجرا کرده و یا با وارد کردن نام این فایل در بخش جست‌وجوی منوی Start این بخش را اجرا کنید.در بخش System Variables روی New کلیک کرده و دو پارامتر زیر را ایجاد کنید:​
Variable name: LSERVRCVariable value: C:\Program Files\Chemstations\CHEMCAD\Standalone_License_DownLoadLy-iR​
و برای ویندوز 64 بیتی:​
Variable value: C:\Program Files (x86)\Chemstations\CHEMCAD\Standalone_License_DownLoadLy-iRVariable name: LSHOSTVariable value: no-net​
برنامه را اجرا کرده و در پنجره‌ی لایسنس روی Continue کلیک کنید.

روش سوم:

فایل Setup_DownLoadLy.iR.exe موجود در پوشه‌ی SentinelLM Server را اجرا و نصب کنید. پوشه‌‌ی CHEMCAD Admin_DownLoadLy.iR را در ریشه‌ی درایو C کپی کرده و فایل WlmAdmin.exe موجود در آن را اجرا کنید. از منوی Edit گزینه‌ی Subnet Servers را انتخاب کرده و روی نام رایانه‌ی خود راست‌کلیک کرده و به ترتیب زیر عمل کنید:
Add Feature-->From a File-->To Server​
اکنون روی Browse کلیک کرده و فایل RMS-Server_License_DownLoadLy-iR را وارد کنید.برنامه را اجرا کرده و پس از نمایش پنجره‌ی لایسنس، روی Setup و سپس Add/remove servers کلیک کرده، از بخش Select server type گزینه‌ی RMS License Manager را انتخاب کرده و نام سیستم خود را در بخش Server name or address وارد و تایید کنید.

سیستم مورد نیاز

Processor speed: 500 MHz or higher
8.1/Operating system: Windows XP, Vista, 7, or 8
RAM: 256 MB
Video card: 128 MB or higher video memory
Display resolution: 1024 x 768 or higher
(Hard disk space: 500 MB (750 MB during installation
Productivity software: Some features require Microsoft Office


دانلود


حجم فایل(ها): 191 مگابایت


Password: www.downloadly.ir
 
آخرین ویرایش:
بالا