دانستنیهای مهم وقت سفارت

nadia2020

عضو جدید
ویزای کار اتریش
برای اخذ
وقت سفارت و ویزای کاری و ویزای تحصیلی فرد متقاضی ویزای کار باید حتما یک سری امتیازات مورد نیاز اداره مهاجرت اتریش را برساند که بتواند ویزای کار اتریش را دریافت کند.ویزای کار اتریش شبیه به سیستم جست و جوی کار آلمان است که در این روش فرد متقاضی ویزای کار اتریش بعد از کسب امتیازات لازم یک ویزای شش ماهه جست و جوی کار دریافت میکند که در این مدت میتواند به دنبال کاری مرتبط با رشته و تخصص خود در اتریش باشد و در صورت یافتن کار ویزای کار خود را به اقامت تبدیل مینمایند و پس از گذشت سه سال اقامت دائم دریافت میکندد.

ویزای کاری آفریقای جنوبی
سیستم ویزای کار آفریقای جنوبی به این صورت میباشد که فرد متقاضی ویزای کار در ابتدا یک ویزای یک تا دو ساله دریافت میکند و در این مدت به دنبال یک شغل متناسب با مدرک و تخصص خود میباشد و در صورتی که شغل مورد نظر را یافت ویزای کار خود را به اقامت تبدیل میکند.
نکته ی مثبتی که کشور آفریقای جنوبی به نسبت سایر کشورها برای ویزای کار دارد این است که زبان رسمی کشور آفریقای جنوبی انگلیسی میباشد و این امر خود پروسه ویزای کار و یافتن شغل و گرفتن اقامت را برای متقاضیان ویزای کار تسریع میبخشد.

ویزای کاری بلژیک
کشور بلژیک نیز در زمره کشورهایی است که ویزای کار شش ماهه بصورت جست و جوی کار ارائه میدهد و افراد متقاضی کار با این ویزای مدت دار میتوانند در مدت زمان مذکور به دنبال شغل مورد نظر خود باشند و در صورتی که کار مورد نظر را یافتند ویزای کار خود را به اقامت تبدیل کنند و پس از گذشت سه سال اقامت دائم دریافت نمایند. گرفتن
وقت سفارت برای ویزای شینگن یا وقت سفارت برای کشورهای کانادا یا خرید بلیط هواپیما با ما تماس بگیرید.


 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
C نکات مهم در انتقال علائم تجاری بین المللی حقوق خصوصی 0

Similar threads

بالا