تشکیل ستاد مبارزه با پارتی بازی

sjtm2003

عضو
سلام به تمام دوستان
همین اول بگم در مورد منبع این خبر چیزی ندارم چون اینو از تو ایمیلم آوردم فقط می تونم اینجا بزارم تا بقیه دوستان بخونن و نظرشون و اعلام کنن .





بر اساس طرحی که از سوی این وزارتخانه ارائه شده به زودی فعالیت ستاد مبارزه با پارتی بازی از طریق نظارت عمومی و برخی از ارگانها مانند بسیج آغاز می شود

معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: بر اساس طرحی که از سوی این وزارتخانه ارائه شده به زودی فعالیت ستاد مبارزه با پارتی بازی از طریق نظارت عمومی و برخی از ارگانها مانند بسیج آغاز می شود
به گزارش مهر، علیرضا افشار "شنبه" در نشست خبری در پاسخ به اینکه چرا موضوع اختلاف شهرداری تهران و سازمان بهزیستی بر سر ساماندهی کودکان کار و خیابان و متکدیان حل نشده است ، افزود: دستورالعملی برای ساماندهی کودکان کار و خیابان تهیه شده که در آن وظایف کامل هر یک از دستگاهها مشخص شده ولی هنوز منابع مالی برای این طرح پیش‌بینی نشده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور در ادامه تصریح کرد: نتایج طرح عفاف و حجاب در کوتاه مدت به نتیجه نمی‌رسد و باید حداقل برای یک نسل بعد امیدوار بود که دخترانی عفیف و پاک در نسلهای بعدی پدیدار شوند.
به گفته وی، پوشش دختران امروز نتیجه تساهل، تسامح و فرهنگ لاابالی‌گری هستند که در 15 تا 16 سال پیش بین مسئولان فرهنگی و اجتماعی رواج داشته است.




 

زيگفريد

عضو جدید
کاربر ممتاز
چي ؟؟! ستاد مبارزه با پارتي بازي ؟؟ لابد شوخي مي كنند چون اگه قرار باشه جلوي همه پارتي بازي ها رو بگيرند كه كل نظام اداري و ... !! اين مملكت رو بايد از بين ببرند . همين جناب معاون وزير كشور كه اين حرفا رو زده خودش لابد با پارتي بازي به اين سمت رسيده !!! اينها همش حرف و ادعاس و اينا هم كه قهرمان حرف و ادعا هستند .
 
بالا