ترفند خرید با تخفیف عالی تجهیزات و کالاهای داخلی آپارتمان و ساختمان

sakhtemanishop

عضو جدید
سلام. میخواستم باهاتون یکی از تجربه هام که فکر میکنم به درد خیلی‌ها بخوره باهاتون به اشتراک بگذارم چون به من خیلی کمک کرد. یکی از دغدغه‌هام زمانی که واحد آپارتمانم رو تحویل گرفتم این بود که حالا یه واحد خام و بدون هیچ وسیله‌ای رو چطور باید تکمیل کنم. واحدی که نه در داره و نه حتی شیرآلات و ...
وقتی هم که تاحالا از اینجور کارها نکرده باشی و ندونی باید از کجا شروع کنی دیگه سخت‌تر میشه. اما بهرحال دستبکار باید میشدم. برای همین اومدم وسایل دکوراسیون چوبی رو به یک استادکار سفارش دادم بقیه وسایل هم خودم شروع کردم به خرید. مثل گاز صفحه‌ای آشپزخانه، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، ست شیرآلات، توالت فرنگی، علم دوش، روشویی دستشویی و کابینت روشویی و خلاصه همه.
اما نکته همه این حرفایی که زدم اینه که تجربه‌ای که بدست آوردم این بود اگر همه اینهارو از یک فروشگاه تهیه کنید میتونید تخفیف‌های خیلی خوبی از فروشگاه های کالای ساختمانی و فروشنده بگیرید. تخفیف که میگم واقعا ارزشش رو داره‌ها. مثلا من اومدم یکجا همه رو از یک فروشگاه سفارش دادم و تقریبا روی کل کالاهایی که خریدم 17درصد تخفیف عالی گرفتم.
من یه سرچی هم توی اینترنت زدم دیدم سایت‌های خیلی زیادی الان آنلاین دارن همین کالاهارو بفروش میرسونن و از اونها هم همین میزان تخفیف رو میشه گرفت. فقط باید تلفنی باهاشون صحبت کنید برای قیمت و تخفیف. یکی از این فروشگاه آنلاین ساختمانی شاپ بود. من تقریبا هرچیزی میخواستم پیدا کردم و همون 17 درصد تخفیف هم واسم لحاظ کردن. در کل راضی بودم. آدرسش رو واستون میذارم همین زیر:

https://sakhtemanishop.com
 

Similar threads

بالا