Google sketchup & V-RAY 3ds max rendering ------dadashpour
modeling and rendering max
سلام..خسته نباشید..
موارد گل درشت رو من میگم..استادمون آقا عارف میان جزییات و مقوله های تخصصی رو مطرح میکنن
در مورد کار داخلی شما منبع نور مشخصی رو ارائه نمیدید در کار که این مشکل بزرگیه..چراغ های داخل و یا نور خورشید که از پنجره به داخل بیاد ...که در مورد دوم با گذاشتن یک وی ری لایت در پنجره با جهت داخل کارگشاست..البته در تصویر دوم به نظر میاد نور پنجره رو داریم ولی آنچنان خوب نیست
و مسئله دیگه اینکه عدم وجود بکراند در پشت پنجره هست..یک بکراند خوب در پنجره کاملا میتونه فضای کار رو عوض کنه
در مورد خارجی هم...میدیریت رفلکت خوبی ندارین...ساختن چند باکس و دادن متریال به عنوان ساختمان کار چندان سخت و وقت گیری نیس...حتی میتونید از کارهای قبلی تون در این زمینه استفاده کنید..ولی گذاشتن همین ساختمان های اطراف و رفلکت اونها در پنجره ها کاملا کیفیت کار رو متفاوت میکنه
باز هم اینجا بکراند رها شده به حال خودش..حداقل خروجی آلفا بگیرید و در فتوشاپ بکراند رو اضافه کنید..در فضاهای اکستریور عوامل مقیاسی مانند انسان یا ماشین هم خیلی میتونه در فهم و زیبایی کار مهم و تاثیرگذار باشه..
موفق باشید