تاثیر مایکروسافت بر طراحی و ساخت تلفن های لومیای نوکیا

LEO K

عضو جدید
اچ تی سی و مایکروسافت روابط دوستانه ای با هم دارند و تلفن های ویندوز فون 8X و 8S به عنوان مدل های امضای ویندوزفون 8 معرفی شده اند. اما مایکروسافت همچنان می گوید که روابط این شرکت با نوکیا چیز دیگری است.

مدیر بازاریابی ویندوز فون مایکروسافت در یک گفتگو این نزدیکی را بیشتر تشریح کرده و گفته: تلفن های نوکیا آنقدر به ما نزدیک هستند که احساس می کنیم فرزند ما هم به شمار می آیند. ما در روند ساخت و طراحی این تلفن ها همکاری نزدیکی با هم داریم.

او از اینکه مایکروسافت می تواند در طراحی تلفن های ویندوز فون هم دخیل باشد احساس خوشحالی می کند و آن را در جهت پیشرفت می داند.

گفته می شود مایکروسافت و نوکیا قرار است بازاریابی مشترک بزرگی برای تلفن بعدی ویندوز فون نوکیا انجام دهند. هر چند مایکروسافت برای فروش تلفن های اچ تی سی هم سرمایه گذاری کرده اما همچنان می گوید که جایگاه نوکیا متفاوت است.

اما آنچه از لا به لای این حرف ها مهم جلوه می کند این است که با یک چنین رابطه نزدیکی، احتمال آنکه مایکروسافت به طور مستقل به ساخت و معرفی تلفن هوشمند بپردازد کم می شود زیرا هر آنچه در سر دارد را می تواند به نوکیا انتقال دهد تا در قالب تلفن های لومیا به دست مصرف کننده برسد. پس شاید این گفته ها آب سردی باشد بر شایعات ساخت سرفیس فون از سوی مایکروسافت.
 

پیوست ها

  • nokia-lumia-920-820-hands-on-07_n.jpg
    nokia-lumia-920-820-hands-on-07_n.jpg
    39.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0
بالا