ایراانیها از برترین هکرهای دنیا هستند!

جاذبه

عضو جدید
جام جم آنلاين: هک کردن 500 سايت به طور همزمان، نفوذ به شبکه هاي اطلاعاتي سازمانهاي دولتي و خصوصي و ايجاد اختلال در دسترسي کاربران به اطلاعلات سايتها باعث شده است تا نام ايران در ميان 50 کشور برتر در زمينه هک سايت ها قرار گيرد.
به گزارش مهر ، در پروژه جديد گروه امنيتي آشيانه که سابقه جنگ هاي سايبري عليه مواضع رژيم صهيونيستي را دارند، حدود 100 سايت رژيم صهيونيستي که اکثرا سايتهاي مهم دولتي و سايتهاي شرکتها و کمپاني هاي آن هستند هک و چهره تمامي اين سايتها به صفحه اي با نماد ايران تغيير پيدا کرد.
اين گروه در اين پروژه که هدف از آن را محکوم کردن جنايات رژيم صهيونيستي در کشورهاي لبنان و فلسطين عنوان کردند به دو سرور رژيم صهيونيستي نفوذ کردند و پس از پنج روز فعاليت شبانه روزي آيه «فان حزب ا.. هم الغالبون» را در کليه وب سايتهاي رژيم اشغالگر قدس قرار دادند.
اقدامات اين گروه هرچند اعلام موضع ايران را نسبت به اين رژيم است ولي کارشناسان کشور با توجه به پايين بودن ضريب امنيتي سايتهاي دولتي و خصوصي ابراز نگراني کردند.
آنها با استناد به آمارهاي جرائم رايانه اي از کشف حدود 67 مورد مشکوک جرم رايانه اي توسط گشتهاي اينترنتي در سال گذشته خبر داده و اعلام کردند که سهم سايتهاي دولتي از نفوذ غيرمجاز اينترنتي در سال 87 ، 31 درصد و سايتهاي غيردولتي 69 درصد است. اين متخصصان نسبت به نفوذ هکرها به اطلاعات هشدار داده اند.
 
بالا