اوباما، دليل هجوم سگ ها به سازمان ملل

babi charlton

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسياري از ديپلمات ها و خبرنگاران مي گفتند آقاي اوباما اگر مي خواست به طرح توسعه هزاره اهميت دهد در سومين و آخرين روز اين نشست حضور نمي يافت و مهمتر از همه حداقل از انتظار مي رفت در اين اجلاس به نقش كشورش در ايجاد موانع در تحقق اهداف توسعه هزاره اشاره مي كرد.

نيروهاي امنيتي آمريكا در آستانه ورود اوباما به نشست توسعه هزاره, همه شركت كنندگان را از سالن بيرون راندند و پس از آن دهها سگ را روانه مجمع عمومي سازمان ملل كردند.
پس از اطمينان سگ ها و نيروهاي امنيتي آمريكا از اين كه خطري براي اوباما وجود ندارد, او به سالن هدايت شد.

اما در اين ميان سختگيري هاي شديد نيروهاي امنيتي آمريكا و سوء ظن شديد آنان نسبت به ديپلمات هاي ديگر كشورها سبب شد صف هاي طويلي براي ورود به محل نشست ايجاد شود.

شماري از ديپلمات هاي اروپايي منتظر در صف از اين بدگماني نسبت به ديپلمات ها گلايه مند بودند و مي گفتند از ابتداي ورود به اين ساختمان دستكم سه بار بازرسي كامل شده اند.

اين ديپلمات ها اشاره مي كردند نحوه برخورد سازمان ملل با روساي كشورها هم كاملا تبعيض آميز و متفاوت است و از اين رفتار دوگانه اظهارنگراني مي كردند.

عمده شركت كنندگان اشاره مي كردند با اين اوضاع ترجيح مي دهند روز پنجشنبه به وقت محلي و شروع رسمي شصت و پنجمين دوره مجمع عمومي كه اوباما هم مي خواهد در آن شركت كند, حضور پيدا نكنند.

http://www.tabnak.com/nbody.php?id=68338
 

Similar threads

بالا