انتشار اطلاعیه سازمان سنجش درباره نتایج اولیه و انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
اطلاعیه سازمان سنجش درخصوص زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌ آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد.

متن اطلاعیه منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

بدین‌وسیله به اطلاع شرکت کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ می‌رساند؛ کارنامه نتایج اولیه آزمون مذکور در روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل مشاهده است.


داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.

زمان انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳​

آن‌ دسته از افرادی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌بایست از روز شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ تا روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳​

به این‌دسته از متقاضیان توصیه می‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از بعدازظهر روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۳​

لازم به توضیح است اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و…) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳​

۱- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و براساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

انتخاب رشته دانشگاه های: امام صادق، جامع امام حسین و علوم انتظامی امین​

۲- داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های: امام صادق (ع)، جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.
 
بالا