اصول ست کردن لباس مردانه

BMtips

عضو
اگر اهل مد و فشن باشید، حتما می‌دانید که ترندهای دنیای مد و لباس دائما در حال تغییر هستند. امروز یک لباس مد می‌شود و فردا همان لباس از مد می‌افتد. به همین دلیل، همراه شدن با ترندهای فصل هم کار سختی است و هم باعث می‌شود که ما مجبور شویم هزینه زیادی برای تعویض لباس‌های درون کمد خود با مدل‌های جدیدتر پرداخت کنیم. در مطلب امروز قصد داریم که چند مدل لباس مردانه برای پاییز 2020 را به شما معرفی کنیم و همچنین، به شما اصول ست کردن لباس مردانه را آموزش دهیم تا نه تنها از لباس‌های قبلی خود نهایت استفاده را ببرید، بلکه با ترندهای فصل همراه شده و خوش استایل دیده شوید.
شاید شما هم جزو آقایانی باشید که پول زیادی برای خرید لباس خرج میکنید اما در نهایت تیپ تان آنطور که باید جذاب شود نمیشود، دلیل آن هم این است که شما در رعایت اصول ست کردن لباس مردانه ضعیف عمل میکنید. آقایان خوشتیپ بیشتر از هرچیزی به ست بودن لباس هایشان اهمیت میدهند و سعی میکنند طرح و رنگ لباس را حرفه ای ست کنند.
اصول ست کردن لباس مردانه

اصول ست کردن لباس مردانه با پوشیدن لباس‌های منحصر به فرد و شیک و رنگ‌های جذاب​

قطعا یک کت و شلوار یه رنگ آبی تیره، لباسی بسیار شیک و جذاب است. اما هیچ خصوصیت منحصر به فردی ندارد و در نتیجه خیلی زود حوصله شما را سر می‌برد. خبر خوب این است که در چند فصل گذشته و در نمایش‌های مد برندهای مشهور، شاهد رنگ‌های جذابی در لباس‌های مردانه بودیم. در این فصل لباس‌های مردانه‌ای که رنگ‌های شیک و منحصر به فردی دارند، بسیار ترند می‌شوند. البته بهتر است بدانید که نکته منحصر به فرد این لباس‌ها، فقط رنگشان نیست بلکه بعضی از آنها طرح‌های شیک و جذابی دارند و نظر همه را به خود جلب می‌کنند.

چگونه اصول ست کردن لباس مردانه را در این مدل لباس ها رعایت کنیم؟​

نگران نباشید، اصول ست کردن لباس مردانه رنگی و طرح‌دار با لباس‌های دیگر اصلا کار سختی نیست. کافیست همراه با آن‌ها، لباس‌هایی ساده و با رنگی روشن بپوشید. به عنوان مثال، برای فصل بهار می‌توانید با استفاده از تناژهای متفاوت رنگ سبز و یا آبی، یک استایل مونوکروم و جذاب خلق کنید.
اصول ست کردن لباس مردانه

اصول ست کردن لباس مردانه

پوشیدن لباس‌هایی به رنگ قهوه‌ای​


شاید به نظر شما رنگ قهوه‌ای، جذابترین رنگ موجود در چرخه رنگ‌ها نباشد. این رنگ ما را به یاد رنگ گرد و خاک و یا حتی آب زنگ زده می‌اندازد! اما در پاییز 2020 لباس‌هایی که به رنگ قهوه‌ای هستند در میان آقایان بسیار محبوب می‌شوند از کت و ژاکت و تیشرت و پیراهن گرفته تا لباس‌های بافتنی و کت و شلوار.رنگ قهوه‌ای در حقیقت یک رنگ ملایم و جایگزین برای رنگ مشکی است و درست مانند رنگ مشکی، به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود.

کت و شلوار قهوه‌ای را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟​


ست کردن رنگ قهوه‌ای با لباس‌های دیگر، درست مانند رنگ مشکی و رنگ آبی تیره بسیار کار راحتی است به عنوان مثال، شما می‌توانید یک کت به رنگ شتری را با یک شلوار مخمل به رنگ قهوه‌ای و یک پلیور یقه اسکی به رنگ خاکستری روشن ست کنید.
در آخر هم این ترکیب را با یک جفت کفش کتانی به رنگ سفید ست کنید و لذت ببرید!
اصول ست کردن لباس مردانه

اصول ست کردن انواع پیراهن مردانه​

ست کردن پیراهن مردانه راه راه​

پیراهن مردانه مهمترین بخش استایل آقایان در اصول ست کردن لباس مردانه است آن هم به خاطر ترکیبی است که با شلوار میسازد، هر کدام از آقایان بسته به نوع سلیقه شان پیراهن های خاصی میپسندند اما در کل میتوان قوانین کلی برای ست کردن پیراهن ها مطرح کرد که باید هر مرد خوشتیپی این قوانین را بداند.
این نوع پیراهن ها جنس های مختلفی دارند مثل نخی, پنبه که با توجه به فصل مورد استفاده قرار می گیرند در رابطه یا آستین هم به همین نکته توجه می شود.
اصول ست کردن لباس مردانه

ژ

پیراهن آستین کوتاه مردانه را با چی بپوشیم؟
در اصول ست کردن لباس مردانه پیراهن های آستین کوتاه نوعی از پرطرفدارترین پیراهن مردانه هستند که برای فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرند، اینگونه پیراهن ها را بهتر است با کت نپوشید. پیراهن های آستین کوتاه را میتوانید با انواع شلوار کتان و جین ست کنید، با پیراهن های آستین کوتاه کراوات هم جالب نمیشود بهتر است کراوات نبندید.
این نوع پیراهن ها جنس های مختلفی دارند مثل نخی, پنبه که با توجه به فصل مورد استفاده قرار می گیرند در رابطه یا آستین هم به همین نکته توجه می شود.
اصول ست کردن لباس مردانه

روش ست کردن پیراهن مردانه چهارخانه​

پیراهن های چهارخانه جزو پیراهن های غیر رسمی مردانه هستند که بین آقایان جوان بسیار محبوب اند و جزو مهمی در اصول ست کردن لباس مردانه بشمار می روند.البته ناگفته نماند که خانم ها هم پیراهن چهارخانه را برای آقایان بسیار میپسندند، پیراهن های چهارخانه در طرح های ریز و درشت وجود دارند که میتوانید آن ها را به صورت تکی یا با کت بپوشید.پیراهن های مردانه که رنگ های روشنی دارند میتوانند رسمی یا اسپرت باشند، پیراهن رنگ روشن رسمی را با کت و شلوار بپوشید و پیراهن رنگ روشن اسپرت را با شلوارهای رنگ شاد و شلوار های اسلیم فیت ست کند.
پیراهن مردانه چهارخانه جزو مدل هایی است که معمولا از مد نمی افتد و ظاهر را از سادگی در می اورد.
این نوع پیراهن ها جنس های مختلفی دارند مثل نخی, پنبه که با توجه به فصل مورد استفاده قرار می گیرند در رابطه یا آستین هم به همین نکته توجه می شود.
 

BMtips

عضو
ست کردن رنگ لباس، مهارت زیادی می خواهد. ست کردن انواع پیراهن مردانه در طرح ها و رنگ های متنوع هرکدام اصول خاصی دارد که با رعایت آنها استایل ایده آلی خواهید داشت. آقایان خوشتیپ بیش از هرچیزی به ست بودن لباس هایشان اهمیت می دهند و سعی می کنند طرح و رنگ لباس را حرفه ای ست کنند.

ست کردن لباس مردانه​

سرپوش - پیراهن مهمترین بخش استایل آقایان است آن هم بخاطر ترکیبی که با شلوار میسازد، هر کدام از آقایان بسته به نوع سلیقه شان پیراهن های خاصی میپسندند ولی در کل می توان قوانین کلی برای ست کردن لباس مردانه مطرح کرد که باید هر مرد خوشتیپی این قوانین را بداند. با در نظر گرفتن چند نکته ساده، به راحتی میتوانید لباس‌های خود را با هم هماهنگ کنید و ظاهری شیک داشته باشید.



ست کردن لباس مردانه با ترکیب رنگ مناسب​

نخستین قانون ست کردن لباس مردانه این است که دقیقا همه چیز را کاملاً هماهنگ با هم، یعنی همرنگ و هم جنس بپوشید. بعد اگر بخواهیم اولویت بندی کنیم، رنگ های مکمل، همسان، متضاد و در آخر غیرمرتبط، به ترتیب اهمیت ویژه ای در شیک پوشی دارند. دلیل تأکید بر رنگ های مکمل این است که هارمونی جذابی ایجاد می کند و ظاهر شما یکنواخت نخواهد بود. برای این کار باید اول چرخه رنگ را بشناسید. موقع خرید لباس، تلاش کنید طیف های رنگی متفاوت را از بین رنگ های اصلی و فرعی انتخاب کنید. در چرخه رنگ، زرد، قرمز و آبی از رنگ های اصلی به شمار میروند و دیگر رنگها که از ترکیب این دو رنگ بوجود می آیند و بعنوان رنگ فرعی شناخته می شوند. سفید و مشکی هم در دسته رنگ های خنثی قرار دارند. برای جلوگیری از شلوغی و نامرتب بنظر رسیدن، بهتر است از ترکیب دو رنگ در کنار یک رنگ خنثی استفاده کنید.

ترکیب های محبوب با مشکی:

- مشکی و سفید:
برای ست کردن لباس مردانه، رنگ مشکی و سفید اصلاً از مد نمی افتد و از گذشته تا به حال برترین ست رنگ بوده است.



- مشکی و قرمز: در انتخاب و ست کردن لباس مردانه زنگ قرمز و مشکی دو رنگ قوی هستند که اگر به خوبی با هم ست شوند جذابیت خاصی خواهند داشت.



- مشکی و آبی: برای ست کردن لباس مردانه، رنگ مشکی و آبی میتواند تیپ شما را بسته به تناژی که انتخاب می کنید خنک تر و آرام تر نشان دهد.



- مشکی و خاکستری: خاکستری را در اکسسوری هایتان بکار ببرید و تفاوتش را در موقع ست کردن لباس مردانه به خوبی حس کنید.



انتخاب کت و شلوار جین برای ست کردن لباس مردانه​

در صورتیکه میخواهید که ظاهری کلاسیک و سنگین داشته باشید ولی در عین حال به دنبال اسانی نیز هستید، این تیپ را امتحان کنید. سعی کنید رنگ های تیره و ست را به تن کنید. به عنوان نمونه برای ست کردن لباس مردانه رنگ سورمه ای گزینه ی خوبی خواهد بود.



ست پایین تنه در رنگ خنثی و بالاتنه رنگی​

یکی از آسان ترین روش هایی که میتوانید در زمان ست کردن لباس مردانه بکار ببرید اینست که یک لباس رنگی را به استایل کژوال اضافه کنید یعنی پیراهن خود را رنگی انتخاب نموده و شلوار را در رنگ های خنثی نگه دارید.



انتخاب اکسسوری مناسب برای ست کردن لباس مردانه اسپرت​

اکسسوری ها، وسایلی هستند که اکثراً بطور جداگانه از لباس برای زیبایی بیشتر و تکمیل کننده تیپ و استایل شما مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی دیگر از آیتم های اکسسوری میتواند برای نیاز ما استفاده شود. مثل کمربند، عینک، کراوات، پاپیون، ساعت، شال، کلاه و …. در صورت انتخاب و استفاده به جا با هر نوع لباسی میتواند تیپ و استایل شما را با جذابیت بیشتری همراه کند. موارد دیگری در اکسسوری ها مانند دستکش و کلاه زمستانه و شال ها از شما در برابر سرما و محیط مراقبت می کند. میتوانید برای پوشش روزمره خود با ست کردن لباس هایتان زیبایی بیشتری را به استایل خود دهید.



انتخاب کیف مناسب برای ست کردن لباس مردانه​

بعضی از افرادی که در موقع رفت و آمد ناچار به حمل وسایل مختلف هستند مثل افراد شاغل، دانشجو ها و … بطورحتم به یک کیف مردانه متناسب با استایل اسپرت خود احتیاج دارند. کلمه کیف را اشتباه نگیرید منظور ما کیف های چمدانی نیست. معمولاً انواع این کیف ها با تیپ های اسپرت همخوانی ندارد. بنابراین برای ست کردن لباس مردانه از مدل های متناسب کیف با تیپ اسپرت خود استفاده کنید. برای داشتن ظاهری اسپرت تر و غیر رسمی تر می توانید یک کوله پشتی متناسب با تیپ خود خریداری کنید یا اگر استایل تان کمی نیمه رسمی به شمار می رود؛ میتوانید کیف یک طرفه یا کیف کج برای خودتان بخرید. کیف های یک طرفه با انواع تیپ و استایل های اسپرت و کژوال آقایان کاملاً ست می باشد.



نحوه ست کردن لباس مردانه در تابستان,ست کردن لباس مردانه,ست کردن لباس مردانه با انتخاب رنگ
عکس ست کردن لباس مردانه
بهترین ترکیب رنگ برای ست کردن لباس مردانه,تصاویر ست کردن لباس مردانه,ست کردن لباس مردانه
ست کردن لباس مردانه اسپرت
ست کردن لباس مردانه,ست کردن لباس مردانه اسپرت,ست کردن لباس مردانه در زمستان
ست کردن لباس مردانه شیک
ست کردن لباس مردانه در زمستان,ست کردن لباس مردانه,عکس ست کردن لباس مردانه
ست کردن لباس مردانه در زمستان
ست کردن لباس مردانه اسپرت,ست کردن لباس مردانه در زمستان,ست کردن لباس مردانه
تصاویر ست کردن لباس مردانه
ست کردن لباس مردانه,نحوه ست کردن لباس مردانه,نحوه ست کردن لباس مردانه در تابستان
ست کردن لباس مردانه با انتخاب رنگ
ست کردن لباس مردانه با عکس,ست کردن لباس مردانه,ست کردن لباس مردانه با انتخاب رنگ
روش ست کردن لباس مردانه
بهترین ترکیب رنگ برای ست کردن لباس مردانه,تصاویر ست کردن لباس مردانه,ست کردن لباس مردانه
بهترین ترکیب رنگ برای ست کردن لباس مردانه
ست کردن لباس مردانه,تصاویر ست کردن لباس مردانه,عکس ست کردن لباس مردانه
ست کردن لباس مردانه در تابستان
ست کردن لباس مردانه اسپرت,ست کردن لباس مردانه,ست کردن لباس مردانه در زمستان
تصاویر اینستاگرامی ست کردن لباس مردانه
 

پسر بهاری

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عالیییی
البته من از این شلوار تنگا خوشم نمیاد 😄
بیشتر برامون پست بذار سپاس😍🌹
 

Similar threads

بالا