(اصلا ظهور نکن شما را نمی خواهیم )

fayazbahram

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسمه تعالی
با توجه به نزدیک شدن نیمه شعبان و سالگرد تولد حضرت صاحب الزمان نوشتن و گفتن درباره ظهور حضرت تبدیل به یک امر روزمره شده و به نظر می رسد که ما بیشتر از اینکه در مرحله عمل به انتظار بپردازیم پوتین برگردن آویخته و در حیطه نظر فقط حرف میزنیم.
در این دست نوشته به هیچ وجه قصد توصیه اخلاقی به امام عصرمبنی بر عجله و شتاب در امر فرج ندارم و بلعکس با هدفی خاص از محضر مبارک و قدسی ایشان تقاضا مندم که هیچ عجله ای نکنند و این روزها ظهور نکنند.
پیشاپیش از ادبیات درد دلی که می کنم از ایشان عذر می خواهم و امید دارم برای لحظه ای هم که شده درباره این موضوعات فکر کنیم.
امام خوبم ظهور نکن زیرا آنقدر بنده دنیا شده ایم که یک روز اگر بگویند 10% به عوارض درآمد هنگفتمان اضافه شده درب دکان را می بندیم و آب در آسیاب دشمن میریزیم ، خون شهدا را پایمال و انقلاب و امام را به فحش و ناسزا می کشیم.
ای صاحب الزمان ظهور نکن زیرا آنقدر هوای میز ریاست برایمان محبوب است که اگه روزی به ما بگویند این میز ها برای شما نیست قهر می کنیم ، تهمت میزنیم ، به امام حسین و امام خمینی و ... توهین می کنیم ، آتش میزنیم ، می کشیم و ....
مهدی موعود ظهور نکن زیرا اگه ظهور کنی و پاروی حیات خلوت مان بگذری و از نفت و دانشگاه آزاد و مترو و غیره بگوئی مانند اجداد بزرگوارتان خونتان را خواهیم ریخت.
ای امید همه پیامبران ظهور نکن زیرا تازه مرجع عالیقدر ما باب دلمان فتوامیدهد و اسلام دلخواه مان را بیان می کند از ماحمایت می کند حتی اگه بر ضد ولایت فقیه باشیم پس اگه بیائی شاید مزاحم مان باشی .
ای مجری عدل و عدالت ظهور نکن چون ما در این بازار آشفته ی عدالت خوب می چریم با مافیائی که درست کرده ایم همه چیز در اختیار مردم است و با بازار سیاه آن مردم را سر کیسه نمی کنیم.
صاحب الزمان ظهور نکن زیرا الان بسیار کار داریم دستمان بنداست برای احیای حقوق بشر و دموکراسی تلاش می کنیم البته با تروریسم هم وقتی درزاهدان دعای کمیل میخوانند مبارزه می کنیم.
ای امام پاکیها ظهور نکن زیرا هر کس به شما منتصب باشد غریب است هرکس از شما بگوید و عملش شبیه شما باشد چون عرصه را بر ما تنگ می کند ما نا خواسته در مقابل او می ایستیم و حتی بر علیه او عملیات فتنه انجام می دهیم و در این بین از شارب و سورس هم کمک می گیریم.
ای آفتاب در نقاب ظهور نکن زیرا در نبود شما ما یاد شما را زنده نگه می داریم و شما را به بزرگی یاد می کنیم از رنگ سبز شما برای اهدافمان استفاده می کنیم از نسبت سیادت مان برای یارگیری استفاده می کنیم و تمام دشمنانتان را در نبودتان سر یک سفره جمع می کنیم که البته اگر شما باشی کلاهمان با هم قاطی می شود پس لطف کن و نیا.
ای نور آسمان و زمین ظهور نکن زیرا ما خودمان اتاق فکر داریم آنهم دو تا یکی داخل و یکی خارج حسابی هم به فکر اسلام و انقلاب هستیم و اگر هم ظهور می کنی فکر نکن ، فقط بیا.
ای مصلح کل ، ظهور نکن زیرا ما خیلی فعالیم همین الان 5000 سایت داریم که بیانیه هامان را در آن منتشر می کنیم و یک عالمه کار دیگر که بدون رو دربایسی باید بگویم که شما مزاحم هستی.
ای مرد آسمان ظهور نکن زیرا که این روزها ما زیاد نمی توانیم از خانه خارج شویم پس اگر بیایی ما نیستیم. زیرا قم رفتیم ما را زدند قزوین رفتیم همینطور نمایشگاه کتاب و ختم رفیق و خلاصه ماخیلی مظلومیم پس نیا.
نیا چون که ما از اهل کوفه حرفه ای تر حسین می کشیم ، نیا که قرآن های بر نیزه ما هنوز پائین نیامده نیا که هنوز دستمان به خون صدها جوان حوادث اخیر آلوده است و نمی خواهیم خون شما هم بر گردن ما بیفتد، نیا چون هنوز کار ما با ولی فقیه تمام نشد ، نیا که هنوز ما جنبش سبزی بی شماریم ، نیا چون اگر مجبور شویم شما را هم تحریم اقتصادی می کنیم ، نیا که می گوئیم علمای تائید تان نکنند و سکوت اختیار کنند ، نیا چون که کار ما با اسلام هنوز تمام نشده.نیا چون که .... نیا چون که .... نیا چون که....
اصلا نیا چون که ما شما را نمی خواهیم.

منبع: وبلاگ تلافی http://www.talaghii.blogfa.com
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این حرفا آنقدر چند پهلو بود که من نفهمیدم بالاخره چی شد.
 

Sarp

مدیر بازنشسته
آقا یه سوال ؟

چرا ملت دنبال (البته یه عده معلوم الحال) تعجیل در ظهورن
از یه طرف هم میگن خدا وقتش رو معین کرده از قبل


این ماجراش چیه ؟
 

ricardo

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آقا یه سوال ؟

چرا ملت دنبال (البته یه عده معلوم الحال) تعجیل در ظهورن
از یه طرف هم میگن خدا وقتش رو معین کرده از قبل


این ماجراش چیه ؟

التماس خدا میکنن شاید ظهورو نزدیکتر کنه !:w25:
 

kingofsky

عضو جدید
هنوز کمه.هنوز زوده.هنوز وقتش نیست.
امیدوارم امید به ظهورش داشته باشیم..... تا آخرش.همه بغضامونو نگه داریم واسه وقتی اومد واسه وقتی که دیگه نباید بغضی بمونه
 

Similar threads

بالا