آموزش ۳ نکته مهم برای آغاز کار بار Galaxy S3

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
آموزش ۳ نکته مهم برای آغاز کار بار Galaxy S3

پس از عرضه گوشی موبایل هوشمند اندروید سامسونگ Galaxy S3 آموزش و ترفند مختلف کار با این محصول شگفت انگیز را برای شما تدارک خواهیم دید. اما در این آموزش نگاهی به سه امکان جدید که آن‌ها را می‌توان مهم‌ترین نکات برای آغاز کار با Galaxy S3 نامید آشنا می‌شویم.

1. مخفی سازی برنامه های پیش‌فرض Galaxy S3

به مانند یک کامپیوتر جدید، گلکسی S3 دارای برنامه های پیش فرض و از پیش نصب شده ای است که ممکن است شما از آن استفاده نکنید. به این علت که این برنامه‌ها توسط سازنده نصب شده‌اند، شما قادر به حذف آن‌ها نیستید، اما به راحتی می‌توانید آن‌ها را در S3 مخفی کنید.

برای این کار کافی است که در منوی اصلی، برنامه را نگه داشته و به اطلاعات برنامه (App Info) بکشانید. سپس از آنجا برای روی گزینه غیر فعال کردن (Disable) ضربه بزنید. در این صورت برنامه از منو مخفی خواهد شد.




شما می‌توانید این فرایند را برای هر برنامه دیگری که می‌خواهید مخفی شود، انجام دهید. هرگاه خواستید برنامه ای دوباره نمایان شود به تنظیمات > مدیریت برنامه (Settings > Application manager) رفته و برنامه دلخواه با لمس آیکون آن انتخاب کرده و گزینه فعال سازی را ( Enable ) را فشار دهید.

۲٫سفارشی کردن قفل صفحه نمایش

آیا می‌خواهید به سرعت و آسان به برنامه‌ها و ابزار های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید؟ در گلکسی اس ۳ شما می‌توانید به طور کامل قفل صفحه نمایش را با میانبرها، برنامه‌ها، ابزارها و دوربین شخصی سازی کنید.

برای سفارشی سازی به تنظیمات > امنیت > تنظیمات قفل صفحه نمایش ( Settings > Security > Lock Screen Options ) بروید. از آنجا برنامه ها و ابزارهایی را که می خواهید بر روی قفل صفحه نمایان شود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید میانبرها را هم با ضربه به میانبرها (Shortcuts) تغییر دهید. این امکان باعث می شود در سیستم عامل اندروید گوشی خود دیگر نیازی به دانلود App اضافی برای شخصی سازی صفحه Look Screen نداشته باشید.

۳٫ اصول اولیه کار با S Voice گلکسی

در گلکسی S3 یک قابلیت ویژه به نام S Voice وجود دارد که دستیار هوشمند شخصی شما می‌باشد که قبل از این نیز در سایت تورتک با آن به صورت کاملی آشنا شده‌ایم. شما با فرامین صوتی خود، می‌توانید وضعیت آب و هوا را چک کرده، ایمیل فرستاده و کارهای دیگری انجام دهید. در گام اول شما باید با کلیدواژه‌هایی را برای هر کار مشخص شده، آشنا شوید. برای این کار دو بار کلید home را فشار دهید تا S Voice شروع به کار کند؛ سپس می‌گوید: چه می‌توانم بگویم؟ (What can I say)




آنگاه لیستی از دستورات موجود بر روی صفحه ظاهر می‌شود. برای مثال شما می‌توانید از طریق تنظیمات آن، آدرس خانه‌تان را وارد کنید، سپس بپرسید: How do I get home و S Voice مسیر را نمایش می‌دهد.

یکی دیگر از تنظیمات مهم فرمان بیدار شو (Wake up command) است که با فعال سازی آن، شما می‌توانید S Voice را در هر زمان، با استفاده از یک دستور آماده فعالیت نمایید. توجه داشته باشید که این قابلیت تأثیر منفی بر روی عمر باتری گوشی شما دارد.

 
بالا