مهم ترین اخبار فوتبال جهان

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 14:18


[h=1]رومنيگه و دفاع از بازيکنان بايرن مونيخ[/h]
[h=2]کارل هاينتس رومنيگه، مدير اجرايي بايرن در صحبتهايي به دفاع از بازيکنان اين تيم برخاسته است.[/h]


اين درحالي است که فرانتس بکن باوئر، اسطوره باواريايي ها اخيرا در صحبتهايي گفته بود که بازيکنان اين تيم با جان و دل در خدمت بايرن نيستند.

بکن باوئر گفته بود که برخي از بازيکنان بايرن، تنها با 70 يا 80 درصد توانشان براي اين تيم بازي مي کنند ولي رومنيگه در پاسخ او اعلام کرده که بکن باوئر فراموش کرده که فاکتور خستگي ممکن است برروي بازيکنان تاثير بگذارد.

رومنيگه در صحبتهايي گفت:« من کاملا به ياد دارم که من و بکن باوئر در روزهاي 4شنبه در بازيهاي اروپايي درکنار هم بازي مي کرديم و در روزهاي شنبه و در بازيهاي ليگ اندکي خسته و کسل بوديم. اين پديده مدرني نيست و قبلا هم وجود داشته است.»

البته رومنيگه معتقد است که هيچ بهانه اي در اين ميان وجود نداردو بازيکنان بايد با تمام توانشان در تک تک بازي ها به ميدان بروند:«شخصيت و عملکرد خوب، چيزي است که بايد هميشه وجود داشته باشد. اين چيزي نيست که بخواهي از بازيکنان درخواست کني.»

بايرن رقابتهاي فصل قبل بوندس ليگا را پشت سر بوروسيا دورتموند در رده دوم به پايان برد و در فينال دي اف بي پوکال هم مغلوب زردپوشان دورتموند شد ودر ليگ قهرمانان اروپا هم بعد از باخت در ضربات پنالتي مقابل چلسي به عنوان نايب قهرماني رسيد.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 16:33

ايگواين:
[h=1]مورينيو از من خواست به آينده خوشبين باشم[/h]
[h=2]مهاجم آرژانتيني تيم فوتبال رئال مادريد نقش مورينيو در ادامه حضورش در برنابئو را بسيار مهم عنوان کرد.[/h]


گونزالو ايگواين مهاجم آرژانتيني رئال مادريد فصل آينده نيز در اين تيم خواهد ماند.وي از باشگاه‌هاي منچسترسيتي، پاري‌سن‌ژرمن و يوونتوس پيشنهاد داشت اما تصميم گرفته که برنابئو را ترک نکند.

ايگواين در اين‌باره اظهار داشت: در حقيقت مورينيو با من صحبت کرد و گفت که از من و خانواده‌ام در مادريد حمايت خواهد کرد و از من خواست تا به فصل آينده خوشبين باشم و در رئال بمانم.

وي افزود: براي شروع فصل جديد بسيار مشتاق هستم. احساس مي‌کنم اولين فصل حضورم را در رئال مادريد تجربه مي‌کنم. بسيار هيجان‌زده‌ام و مشتاقانه در انتظار کسب موفقيت جديد با رئال هستم.

مهاجم رئال افزود: از روز اول براي حضور در ترکيب مبارزه خواهم کرد.

مهاجم 24 ساله کهکشاني‌هاي مادريد در فصل گذشته (12-2011) براي رئال 35 بازي انجام داد و موفق شد 22 گل به ثمر برساند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 17:00


[h=1]افزايش احتمال جدايي کاسانو از ميلان ![/h]
[h=2]به نظر مي رسد کاسانوي سي ساله از شرايط فعلي ميلان راضي نيست و ممکن است از جمع مردان روسونري خارج شود.[/h]



کاسانو پس از حضور نا موفق در تيم رئال مادريد در سال 2007 به سمپدوريا پيوست و تا سال 2011 در اين تيم درخشيد و به روز هاي اوجش بازگشت. ولي به نظر مي رسد او دوست دارد به شهر سابقش بازگردد.

البته بازگشت او به سمپدوريا بعيد به نظر مي رسد چرا که کاسانو به دليل برخي مشکلات با مدير اين تيم از سمپدوريا جدا شد و به ميلان پيوست . اما همسرش علاقه ي زيادي به بازگشت به آن شهر دارد.

انريکو پرزيوسي روابط خوبي با سران ميلان دارد و به نظر مي رسد که قصد دارد با اضافه کردن يک نام بزرگ به تيمش به آن ارزش بيشتري ببخشد و کاسانو را جانشين پالاشيو کند.

به نظر مي رسد ميلان از شرايط جسماني و دستمزد بالاي کاسانو راضي نيست و امکان دارد از فروش او براي بدست آوردن دستروي جوان استفاده کند.

آنتونيو کاسانو در حالي که در اردوي تيم ملي ايتاليا بود ،انتقادات شديدي نسبت به فروش سيلوا داشت او اين انتقال را يک شکست بزرگ دانست و اعلام کرده بود که ميلان با از دست دادن سيلوا نيمي از تيمش را از دست خواهد داد.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 20:12


[h=1]فن‌پرسي:يووه و منچستر گزينه هاي اصلي من[/h]
[h=2]رابين فن پرسي کاپيتان آرسنال ، بار ديگر با تاکيد عدم تمايلش براي تمديد قرارداد با اين باشگاه، يوونتوس را به عنوان گزينه اولش معرفي کرد.[/h]



به گزارش سايت طرفداري، فن پرسي که فصل گذشته توانست در تمامي رقابت‌ها در 48 بازي 37 گل به ثمر برساند و 15 پاس گل بدهد، قصد دارد در اين تابستان راهي باشگاه ديگري شود؛ هرچند گفته شده که مديران آرسنال حتي در صورت عدم تمديد قرارداد، او را در اميرتس حفظ خواهند کرد.



او در گفتگو کوتاهي با خبرنگاران گفت : '''''''' يوونتوس انتخاب اول من خواهد بود و اگر من در انگلستان بمانم منچستريونايتد را به هر تيمي ترجيح ميدهم.''''''''

گفتني است ديميتار برباتوف مهاجم خوش تکنيک منچستر يونايتد که خواستار جدايي از اين تيم به دليلي بازي نرسيدن به وي شده است,ميتواند گزينه اي خوب براي معاوضه با رابين فن پرسي با اضافه مبلغي قابل توجه پول باشد ولي بايد ديد آيا برباتوف,علاقه دارد براي تيم ديگري در انگلستان بازي کند و آيا سران آرسنال اجازه فروش رابين فن پرسي را به منچستر يونايتد ميدهند يا خير.

فرگوسن چندي پيش در مراسمي در ورزشگاه آرسنال,امارات شرکت کرد و گمانه زني‌ها مبني بر علاقمندي فرگوسن به رابين فن پرسي نيز با اين صحبت اخير رابين فن پرسي زيادتر شده است.

گرچه خبر‌هاي ضد و نقيض در اين باره به گوش ميرسد که سران آرسنال به هيچ وجه,اجازه خروج او را به هيچ باشگاهي نخواهند داد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 21:03

مدير برنامه هاي ژکو:
[h=1]احتمال پيوستن ژکو به ميلان 70درصد است[/h]
[h=2]مدير برنامه هاي ادين ژکو، مهاجم منچسترسيتي، تاييد کرد که ميلاني ها به دنبال به خدمت گرفتن اين ملي پوش بوسنيايي هستند.[/h]


براساس گزارش ها، بعد از جدايي زلاتان و پيوستن او به پاري سن ژرمن، اکنون ژکو گزينه اصلي روسونري براي پر کردن جاي خالي اين ستاره سوئدي است.

اين مهاجم بلند قامت بعد از بازي هاي خوبي که براي وولفسبورگ انجام داد، در تابستان گذشته به منچسترسيتي پيوست اما گفته مي شود ترافيک خط حمله سيتي موجب شده تا مانچيني به دنبال فروش او باشد.

سي آد سوسيچ، مدير برنامه هاي ژکو به خبرنگاران گفت:" احتمال زيادي وجود دارد که ژکو که به ميلان برود. صحبت هايي انجام شده و مذاکرات ادامه دارد. بايد ببينيم در چند روز آينده چه رخ خواهد داد.

او به سري آ و ميلان علاقه زيادي دارد؛ حضور در اين باشگاه تجربه بزرگي براي او خواهد بود.

واضج است که ميلان به دنبال جانشيني براي زلاتان است. مي توانم بگويم 70 درصد احتمال انجام اين انتقال وجود دارد."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 21:25


[h=1]شکيري: روبن را نيمکت نشين مي‌کنم[/h]
[h=2]ژردان شکيري از هم اکنون خود را به عنوان يک رقيب سرسخت براي بازيکن ملي پوش هلندي بايرن معرفي نموده وبراي او حتي خط ونشان نيز کشيده است.[/h]


ژردان شکيري ستاره سابق بازل از اعتماد به نفس عجيبي برخوردار است .او از هم اکنون آرين روبن ديگر ستاره بزرگ بايرن را به مبارزه طلبيده است.اينطور که به نظر ميرسد بايد شاهد يک رقابت سنگين ونفس گير مابين اين دو بازيکن در طول فصل آينده باشيم.

به نقل ازشبکه سراسريSF2 سوئيس ، ژردان شکيري از هم اکنون خود را به عنوان يک رقيب سرسخت براي بازيکن ملي پوش هلندي بايرن معرفي نموده وبراي او حتي خط ونشان نيز کشيده است.

شکيري در اين رابطه به شبکه سوئيسي ميگويد :"البته روبن يک رقيب بزرگ براي من محسوب مي شود ولي، من ميخواهم در پست هافبک راست بازي کنم.به نظر خودم توانايي وقدرت لازم را براي انجام اين کار را دارم.با انجام چند بازي خواهيد فهميد من اين پست را تصاحب خواهم نمود.

وي در مورد بازيهاي ليگ قهرمانان به همراه بايرن نيز افزود :"من در مدت 5 سال حضورم در بازل موفق شدم سه عنوان قهرماني کسب نمايم وبه همراه اين تيم در ليگ قهرمانان بازي نمايم من تجربه کافي براي حضور در اين مسابقات مهم را دارم.هدف اصلي من در بايرن مونيخ حضور مداوم در ترکيب اصلي تيم مي باشد "

ستاره جوان بايرن مونيخ در حاليکه که مصمم به نظر ميرسد در پايان گفتگو به صورت کاملا جدي مي گويد :"بله، من روبن را نيمکت نشين خواهم کرد."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : چهارشنبه 1391/04/28 22:04

ويلاس بواس:
[h=1]تمرکزم، قهرماني تاتنهام در ليگ اروپا است[/h]
[h=2]آندره ويلاس بواس، سرمربي تاتنهام، تاکيد کرد که تمام تمرکزش را روي قهرماني در رقابت هاي ليگ اروپا خواهد گذاشت.[/h]


اين مربي پرتغالي که در سال 2011 با پورتو قهرمان ليگ اروپا شد، تاکيد کرد که تنها نمايش بازيکنان در تمرينات روي انتخاب آنها در ترکيب اصلي نقش دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما تنها مي خواهيم در چهار جام مختلف رقابت کنيم؛ به ويژه در ليگ اروپا. اين اولين و تنها رقابت هاي اروپايي است که من در آن به قهرماني رسيدم. اميدوارم در آينده قهرماني هاي بيشتري به دست بياورم.

تاتنهام در اين رقابت ها تاريخچه زيادي دارد، به همين دليل ما مي خواهيم اين تاريخچه را غني تر کنيم.

من تيمم را براساس آنچه در تمرينات مي بينم، انتخاب مي کنم زيرا هميشه اين کار را انجام داده ام. نمايش بازيکنان در تمرينات هميشه براي من فاکتوري تعيين کننده در انتخاب نفرات بوده است.

شايد انتخاب بازيکنان براين اساس باعث شود تا فکر کنيد بهترين ترکيب ممکن انتخاب نشده اما براي من هميشه اين نحو انتخاب جواب داده است.

واضح است که ما در جام حذفي و جام اتحاديه نيز چنين خواهيم کرد."

تاتنهام در سال 1984 قهرماني جام يوفا شد.

 

اخبار

ربات
هیگواین: مورینیو از من خواست به آینده خوشبین باشم

هیگواین: مورینیو از من خواست به آینده خوشبین باشم

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال رئال مادرید نقش مورینیو در ادامه حضورش در برنابئو را بسیار مهم عنوان کرد.

بيشتر...
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 09:28


[h=1]زلاتان: کسي مرا مجبور نکرد که ميلان را ترک کنم[/h]
[h=2]زلاتان ايبراهيموويچ، خريد تابستاني و جديد پاري سن ژرمن ،عصر ديروزدر يک کنفرانس خبري حاضر شد و امضاي خود را بر قراردادش ثبت کرد تا با قراردادي سه ساله در PSG باشد.[/h]


او پس از وقفه ي چند روزه در امضاي قراردادش گفت :" براي اين موضوع معذرت مي خواهم. من مي خواهم از PSG براي اين کار بزرگي که انجام داده اند تشکر کنم. آن ها غير ممکن را ممکن کردند.از اين که اينجا هستم خوشحالم. براي باشگاه و اين هواداران خوشحالم. اين پروژه ي بزرگي است که من نيز در آن حضور دارم و اين مسئله باعث خوشحالي من است. حالا مي خواهم با اين تيم تاريخ سازي کنم. من به يک تيم رويايي آمده ام . آن ها بازيکنان بزرگ ديگري نيز دارند. آن ها بهترين مدافع جهان را خريده اند. ديگر نيازي نيست به عقب برگردم و نگران باشم.چه کسي نمي خواهد در PSG باشد؟! آن ها جام هاي زيادي در آينده خواهند برد."

اين اولين بار بود که ايبرا بدون بروز هرگونه مشکلي تيمش را ترک کرده؛او در اين رابطه گفت :" از بودن در ميلان به شدت خوشحالم. آن ها باعث شدند تا لبخند به لبانم بازگردد. هميشه خاطرات عالي حضور در ميلان را با خود خواهم داشت. آن ها در قلب من خواهند ماند."

ايبرا ادامه داد:" براي ميلان آرزوي بهترين ها را دارم. آن ها پيش از پيوستن من پيروز بودند و بعد از من نيز موفق خواهند بود. من همه ي توانم را در اختيار ميلان گذاشتم و هيچ چيز منفي در رابطه با ميلان براي گفتن ندارم. تمام احساس من از ميلان مثبت است.من گفته بودم که اين آخرين قرارداد ورزشي من خواهد بود اما شما هرگز نمي دانيد که در آينده چه اتفاقي در زندگيتان رخ مي دهد. من نمي خواهم درباره ي گذشته فکر کنم."

زلاتان در بخش پاياني صحبتهايش گفت:" هيچ کس مرا مجبور نکرد ميلان را ترک کنم. اين تصميم شخصي من بود.وقتي آن ها به سراغ من آمدند مي دانستم که بزودي در اين تيم خواهم بود.اين براي من به منزله يک ماجراجويي جديد است.."

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 10:30

4پرتغالي و يک اسپانيايي
[h=1]با اعضاي کادر فني رئال آشنا شويد[/h]
[h=2]مورينيو به تازگي لوئيس کمپوس را به اعضاي تيم فني رئال اضافه کرده است .[/h]


ژوزه مورينيو، مربي پرتغالي رئال ، لوئيس کمپوس را به عنوان استعدادياب و مامور کسب اطلاعات درمورد تيمهاي حريف و بازيکنان حريف استخدام کرده است.

بدين ترتيب کمپوس، چهارمين پرتغالي در کادر فني رئال خواهد بود. تيمي متشکل از ژوزه مانوئل فريه را د مورايس، روي فاريا و سيلوينيو لورو. تنها دستيار اسپانيايي مورينيو، آيتور کارانکا است.

کمپوس، خريد جديد کادر فني رئال مادريد، دوست شخصي مورينيوست.او در تيمهاي متعددي در پرتغال مربي گري کرده و سال گذشته دي وي دي «مربي گري براي بازي کردن » را تهيه و تنظيم کرد.

لوئيس کمپوس از هم اکنون کارش را در شهرک ورزشي والدبباس آغاز کرده است .



اعضاي کادر فني رئال مادريد بدين ترتيب است:

ژوزه مانوئل فريه را د مورايس (ژوزه مورايس): او در اکتبر 2009 براي پر کردن حاي آندره ويلاس بواس در اينتر، به تيم مورينيو پيوست. باجدايي مورينيو از اينتر در ژوئن 2010، مورايس با اين مربي پرتغالي، به مادريد آمد.

روي فيليپه دا کنيا فاريا (روي فاريا) : شايد سرشناس ترين چهره در ميان اعضاي کادر فني مورينيو باشد. مربي بدنساز رئال مادريد با گذشت زمان، به يکي از افراد جدايي ناپذير کادر فني رئال مبدل شده است. مورينيو در کنار فاريا به موفقيتهاي فراواني دست يافته اند . سبک کاري او، سبکي متفاوت است

سيلوينيو د آلميدا لورو (سيلوينيو لورو): لورو يکي از سرشناس ترين دروازه بانان پرتغالي است که 23 سال در دسته اول رقابتهاي ليگ پرتغال حضور داشته و الان کاسياس و آدان را هدايت مي کند

آيتور کارانکا: تنها دستيار اسپانيايي ژوزه مورينيو. او در تمام تيمهايي که کار کرده، هميشه رابطه نزديک و صميمانه اي با يکي از بازيکنان سابق آن تيم که شناخت خوبي از تيم فعلي دارد به همکاري پرداخته. الان و در رئال، آيتور کارانکا اين نقش را برعهده دارند و تنها اسپانيايي کادر فني است. البته در تمام کنفرانس هاي خبري که مورينيو نمي تواند يا نمي خواهد در آنها شرکت کند کارانکا، به جاي او اين کار را انجام مي دهد و حتما به ياد داريد که ژوزه مورينيو در آخرين کنفرانس خبري اش در فصل گذشته که با حضور تمام اعضاي کادر فني درکنارش برگزار شد، روي ميز کوبيد و ترانه کارانکاي پرتغالي، کارانکاي پرتغالي را مي خواند.و ساير اعضاي کادر فني هم او را همراهي مي کردند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 10:50


[h=1]قرعه کشي پيکه براي تور دروازه فينال يورو[/h]
[h=2]ستاره جوان باشگاه بارسلونا و تيم ملي اسپانيا ، خبر از اين قرعه کشي داده است .[/h]


جرارد پيکه، بازيکن جوان و باتجربه تيم ملي اسپانيا روز 4شنبه در صفحه توئيترش نکته جالبي نوشته. پيکه که در پايان فينال يورو2012 که با قهرماني ماتادورها به پايان رسيد، بخشي از تور دروازه را با خود به يادگاري برد، اکنون براي اهداي اين تور، يک قرعه کشي برگزار خواهد کرد.









پيکه دراين باره نوشته:« ويدئوي يورو2012. به زودي يک قرعه کشي انجام خواهم داد تا به برنده بخشي از تور دروازه را هديه دهم.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 11:13


[h=1]منچسترسيتي: ژکو جايي نمي‌رود[/h]
[h=2]"همشهري‌ها" خبر جدايي ادين ژکو از جمع خود را نادرست دانسته و آن را رد کردند.[/h]


در حالي که يکي از مديران برنامه‌هاي مهاجم بوسنيايي منچسترسيتي از احتمال جدايي اين مهاجم از جمع فيروزه‌اي‌پوشان و پيوستنش به ميلان خبر داده بود، سران باشگاه ليگ برتري اين خبر را رد کرده و انجام اين جابه‌جايي را ناشدني عنوان کردند.

به گفته منچسترسيتي ژکو، قهرمان ليگ برتر انگليس در فصل گذشته را ترک نخواهد کرد و همچنان در اين تيم ماندگار است. روز چهارشنبه رسانه‌هاي گوناگون گزارش داده بودند، سئاد سوسيچ، مدير برنامه‌هاي ژکو احتمال رفتن موکلش به ايتاليا را 70 درصد عنوان کرده است. اظهارنظري که پاسخ زودهنگام منچسترسيتي را در پي داشت، تا جايي که در واکنشي رسمي اعلام کرد: "باشگاه در باره فردي به نام سوسيچ چيزي نمي‌داند و از اين گذشته هيچ فرد سومي حق ندارد، درباره جابه‌جايي ادين ژکو حرفي به ميان آورد."

ژکو که زماني در ولفسبورگ توپ مي‌زد و همراه با اين تيم قهرماني بوندسليگا را نيز تجربه کرده است، در دوران حضورش در ليگ برتر نتوانست پاسخ اعتماد روبرتو مانچيني، سرمربي ايتاليايي منچسترسيتي را به خود بدهد و از همين رو بيشتر نيمکت‌نشين بوده است. رخدادي که باعث مي‌شود احتمال جا‌به‌جايي او و رفتنش به نايب قهرمان فصل گذشته سري A داده شود. در هر حال آينده اين مهاجم وابستگي زيادي به ماندن روبين فان‌پرسي در آرسنال يا جدايي‌اش از جمع توپچي‌هاي لندن دارد. خريد اين بازيکن هلندي از سوي مالکان عرب سيتي که مشتريان زيادي هم دارد، احتمال جدايي ژکو را بيش از پيش تقويت خواهد کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 11:58

گري کيهيل:
[h=1]دادگاه تري، تاثيري برچلسي نخواهد داشت[/h]
[h=2]کاپيتان چلسي از اتهام توهين نژادپرستي به آنتون فرديناند مبري شد و کيهيل 26 ساله معتقد است که برگزاري اين جلسات دادگاه، برتيمش تاثيرمنفي نخواهد داشت .[/h]


گري کيهيل اميدوار است که جان تري بتواند به مشکلات اخيرش که او را به دادگاه کشاند غلبه کرده و با فراموش کردن اين ماجراها، برروي فوتبالش تمرکز کند.

اين درحالي است که جان تري در اوايل ماه جولاي در دادگاهي شرکت کرد که به بهانه توهين نژادپرستانه او به آنتون فرديناند، بازيکن کوئينزپارک رنجرز برگزار شده بود. البته در نهايت دادگاه تري را بيگناه شناخت و چنين اتهامي در دادگاه ثابت نشد.

اکنون گري کيهيل از کمپ تابستاني چلسي در سياتل آمريکا، با خبرنگاران صحبت کرده و گفته:« زماني که تري از تعطيلات بازگردد، همه اين مسائل را پشت سرگذاشته و فراموش کرده. فکر نمي کنم که اين مسائل روي او تاثيرگذاشته باشد. جان در طول کارنامه ورزشي اش، با مسائل متعددي مواجه بوده و به خوبي مي داند که چطور بايد از آنها عبور کرده و رو به جلو نگاه کند.»

کيهيل ادامه داد:« جان يکي از بهترين بازيکنان تيم ملي انگليس در رقابتهاي يورو2012 بود. دفاع او کاملا منسجم به نظر مي رسيد و آنها عملکرد خيلي خوبي داشتند.»

چلسي فصل گذشته در رقابتهاي اف اي کاپ و ليگ قهرمانان اروپا به قهرماني رسيد ولي مدافع سابق بولتون از هم تيمي هايش خواسته تا فصل جديد را با ثبات بيشتري شروع کنند:« ما فصل گذشته مي توانستيم در رقابتهاي ليگ برتر بهتر از اينها رقابت کنيم. مهمترين نکته هدف ما خواهد بود. مشکل اصلي تيم ما ثبات تيمي بود که مانع از رسيدن ما به نتايج مطلوب مي شد. الان بايد اين مشکلات را کنار بگذاريم. ما مي دانيم که بازيکنان خوبي داريم که بتوانيم به رقابت بپردازيم.»

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 12:01


[h=1]شکايت 4بازيکن مالاگا از سران باشگاه[/h]
[h=2]سران باشگاه مالاگا تنها تا پايان ماه جاري ميلادي فرصت خواهند داشت تا راه حلي براي مشکلاتشان بيابند .[/h]


4 بازيکن باشگاه مالاگا، از سران اين باشگاه آندالوس، به اتحاديه فوتباليست هاي اسپانيايي شکايت بردند. نام اين 4 بازيکن به صورت رسمي اعلام نشده ولي طبق گزارش منتشره در «ووز پوپولي» اين 4 بازيکن ،سانتياگو کاسورلا، ماتيسن ، رود فان نيستلروي و روندون هستند.»

لوئيس روبيالس، رئيس اتحاديه فوتباليست هاي اسپانيايي روز جمعه با بازيکنان مالاگا ديدار کرد تا از مشکلات و شرايط اين تيم آگاه شود. در پايان اين جلسه ، روبيالس اعلام کرد که برخي از بازيکنان مالاگا به او گفته اند که حدود 30 تا40% از مبلغ قراردادهايشان را دريافت نکرده اند.

اين درحالي است که سران اتحاديه فوتباليست هاي اسپانيا، تابه الان خبر رسمي شکايت بازيکنان مالاگا از سران اين باشگاه را اعلام و تائيد نکرده و سران اين باشگاه هم تمايلي به تائيد اين خبر ندارند.

بدين ترتيب سران مالاگا تا 25 جولاي وقت خواهند داشت تا در مقابل اين اتهام از خود دفاع کنند و تا 31 ماه جولاي فرصت خواهند يافت تا اين مبالغ را پرداخت کرده و يا دست کم با بازيکنانشان به توافق برسند. در صورتي که اين اتفاق نيفتد، مالاگا به دسته دوم بي اسپانيا سقوط خواهد کرد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 12:10


[h=1]گالياني: به جاي ايبرا يک قهرمان مي آوريم[/h]
[h=2]آدريانو گالياني، نائب رئيس باشکاه ميلان به هوادارانش تيمش وعده داده که تا 31 آگوست ، يک مهاجم عالي را به ميلان خواهد آورد .[/h]


انتظار مي رفت که با خروج سيلوا و اييرا ميلان به دنبال جذب دو ستاره ي جديد باشد اما اين روز ها خبري از نام هاي بزرگ اطراف ميلان نيست.

اما آدريانو گالياني به هواداران خشمگين و ناراحت ميلان وعده داده که تا آخرين روزبازار نقل و انتقالات تابستاني، يک بازيکن بزرگ به ميلان اضافه خواهد کرد.او در اين باره گفته:" من احساس عجيبي در هواداران مي بينم ؛اما آنها بايد بدانند که تا 31 آگوست زمان زيادي مانده و ما تا آن موقع،يک بازيکن به تيم اضافه مي کنيم.آيا اين ستاره از تيم منچستر سيتي مي آيد و او ادين ژکو است؟! بايد ديد که چه تصميمي گرفته مي شود."

گالياني در رابطه با روبينيو و دسترو گفت :" ما روبينيو را نخواهيم فروخت و قصد نداريم دسترو را از چنگ رم در آوريم."

شايعات جديد حاکي از آن است که ميلاني ها به دنبال بازگرداندن کاکا به ميلان هستند

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 12:37


[h=1]ديانگ در مونش گلادباخ[/h]
[h=2]لوک ديانگ از توئنه به مونش گلادباخ پيوست.[/h]


بورسيا مونش گلادباخ قرار داد 5 ساله لوک ديانگ بازيکن فصل قبل توئنته هلند را تکميل کرد.

پس از مذاکرات اين دو باشگاه آلماني و هلندي ، ديانگ 21 ساله با انجام تست پزشکي به گلادباخ پيوست.

اين بازيکن تيم ملي هلند در 25 بازي که قبلا براي نيوکاسل انجام داده بود 39 گل به ثمر رساند.

مدير ورزشي گلادباخ گفت: از اينکه اين اتفاق به سرانجام رسيد خوشحال هستم او فقط 21 سال سن دارد و يک مهاجم با استوار است که ما وي را به خدمت گرفتيم او تجربه هاي گرانقيمتي از بازي در توئنته و تيم ملي هلند دارد که مي تواند به ما کمک کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 13:05

ادعاي شالکه:
[h=1]ميلان به صورت غيرقانوني با پاپادوپولوس مذاکره کرد[/h]
[h=2]سران باشگاه آلماني معتقدند که ميلاني ها بدون اجازه شالکه ، با ستاره يوناني اين تيم سر ميز مذاکره نشسته اند .[/h]


هورست هلدت، مدير داخلي باشگاه شالکه در صحبتهايي اعلام کرد که سران ميلان به صورت غيرقانوني با کرياگس پاپادوپولوس، مدافع يوناني شالکه مذاکره کرده اند.

گل دات کام در روز جمعه و در گزارشي اختصاصي به اين نکته اشاره کرد که روسونري، پاپادوپولوس يوناني را به عنوان جانشين ايده آلي براي تياگو سيلوا که به پاري سن ژرمن پيوست، يافته اند.

اکنون هلدت در صحبتهايي اعلام کرد که او از تمايل ميلان براي جذب اين مدافع يوناني مطلع بوده ولي الان مسئولان باشگاه ايتاليايي را به اين متهم کرده که بدون اطلاع دادن به سران شالکه، با پاپادوپولوس به مذاکره پرداخته اند.

مدير داخلي شالکه دراين باره گفت:« ما هفته آينده در ديداري دوستانه در ولتينز آرنا مقابل ميلان قرار خواهيم گرفت و من همان موقع به مديران باشگاه مي گويم که بهتر است که دفعه بعد ، قبل از آنکه مذاکرات را بايکي از بازيکنان ما آغاز کنند، به ما هم خبر بدهند.»

او ادامه داد:« مي توانم تائيد کنم که سران ميلان با مشاوران پاپادوپولوس مذاکره کرده اند. آنها براي جذب مدافع يوناني ما تمايل زيادي دارند ولي اين بازيکن، تمايلي براي رفتن به ميلان ندارد. پاپا مي خواهد همين جا بماند.»

پاپادوپولوس 20 ساله يکي از بازيکنان يونان در رقابتهاي يورو2012 بود و در سال 2010 از المپياکوس به گلزنکرشن منتقل شد.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 13:19


[h=1]بازديد رائول از کمپ تمريني رئال مادريد[/h]
[h=2]اسطوره رئال به مادريد بازگشت[/h]


روز سه شنبه کمپ تمريني رئال در شهرک ورزشي «والدبباس» سورپرايزي بزرگ و ميهماني ويژه داشت. رائول گونسالس، ستاره سابق و اسطوره باشگاه رئال ، ميهمان اين کمپ بود. او با حضور در جلسه تمريني رئال، بازيکنان اين تيم را سورپرايز کرد. ستاره اسپانيايي که با اجازه سران باشگاه السد قطري ، چند روزي براي استراحت به مادريد سفر کرده است، در کمال سکوت وارد کمپ تمريني رئال شد تا با بازيکناني که تا قبل از جدايي او از رختکن تيم مادريدي در تابستان سال 2010، هم تيمي اش بودند، ديدار کند. ايگواين، کاکا، لاسانا ديارا، گرانرو و گاگو بعد از ديدن رائول در زمين چمن، به شدت هيجان زده و خوشحال شده بودند. بعد از آن کارمندان باشگاه مادريدي، اسطوره را متقاعد کردند تا براي سلام و احوالپرسي نزد مورينيو هم برود و البته رائول، علاوه بر مورينيو ، با تعدادي از بازيکنان تيم پايه اي رئال هم ديدار و خوش بش کرد.

اسطوره اسپانيايي که کفش هاي ورزشي و شلوارک تابستاني برتن داشت، به محض ورود به کمپ تمريني، هم تيمي هاي سابقش را يکي يکي در آغوش گرفت. آنها از رائول در مورد تجربه جديدش در قطر سوال مي کردند و به او به خاطر فصل موفقي که با شالکه پشت سرگذاشت ، تبريک مي گفتند.

مورينيو هم استقبال خوب و گرمي از رائول به عمل آورد و البته نکته اي در اين ميان بود که در ذهن هر دو طرف وجود داشت. زماني که مورينيو به سمت مربيگري رئال برگزيده شد، رائول تصميم به جدايي از اين تيم گرفته بود و آقاي خاص به او پيشنهاد داد تا در رئال بماند ولي رائول تصميمش را گرفته بود. بعد از آن بود که مورينيو به سرالکس فرگوسن زنگ زد و از او خواست تا رائول را به منچستريونايتد، حريف مستقيم کهکشاني ها در ليگ قهرمانان اروپا نبرد.

بعد از اين بازديد بود که موراتا، بازيکن جوان رئال که از ديدار با اسطوره تيمش به شدت تحت تاثير قرار گرفته و هيجان زده شده بود، عکسي را در صفحه توئيترش قرار داد و شادي اش را از بازگشت رائول به خانه هميشگي اش ابراز کرد. موراتا زير اين عکس نوشت:« عکسي با اسطوره ام.»

استقبال از رائول به نحوي گرم و صميمانه بود که اسطوره، حس کرد که گويي انگار هيچ وقت رئال را ترک نکرده.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 13:21


[h=1]دل‌بوسکه:اميدوارم توپ‌طلا به يک‌اسپانيايي برسد[/h]
[h=2]سرمربي ماتادورها معتقد است که بايد به موفقيتهاي تيمش بهاي بيشتري داده شود .[/h]


بيسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا معتقد است که بعد از قهرماني تيمش در رقابتهاي يورو2012 و موفقيتهاي متعدد ماتادورها درعرصه بين المللي، توپ طلا بايد به يک اسپانيايي برسد. او در جريان بازديد از کمپ بيسنته دل بوسکه در کنفرانسي خبري شرکت کرده و دراين باره گفت:« اميدوارم که توپ طلا را به يک اسپانيايي بدهند. بايد پاداش مهارتهاي فردي و همچنين تيمهايي که به قهرماني مي رسند و اين جواناني که در طول 4 سال اخير تمام جامهاي ممکن را فتح کرده اند را داد. اينها آماري هستند که بايد مورد توجه قرار بگيرند.من از فرد خاصي اسم نمي برم ولي هريک از بازيکنان ما مي توانند به عنوان بهترين بازيکن دنيا شناخته شوند.»

دل بوسکه به علاوه اميد فراواني به موفقيت تيم المپيک اسپانيا در بازيهاي لندن بسته است:« اميد فراواني داريم که تيم المپيک اسپانيا به قهرماني برسد. تيم خيلي خوبي داريم. هرچند که شروع خوبي در بازي دوستانه مقابل سنگال (که با شکست 0-2 اسپانيا همراه بود) نداشتيم. ولي فکر مي کنم که تيم پايه اي ما هم تيم قدرتمند و خوبي است.ما به اين تيم اعتماد زيادي داريم و مطمئنا آنها به نتايج خوبي خواهند رسيد.»

سرمربي ماتادورها معتقد است که تک تک حريفان اسپانيا در بازيهاي المپيک خطرناک هستند و البته اروگوئه و برزيل را مدعيان اصلي قهرماني مي داند:« بازي مقابل تک تک حريفان سخت و پيچيده است و برزيل و اروگوئه سرسخت ترين تيمهاي حاضر در المپيک هستند. بازيکنان اسپانيا بايد با انگيزه زيادي به اين رقابتها بروند. در دنياي ورزش هميشه توقعات زيادي وجود دارد. بازيکنان اين را مي دانند و بلدند که چطور با اين فشارها کنار بيايند و با انگيزه زيادي به اين رقابتها مي روند. آنها لحظات ويژه اي را پشت سرمي گذارند. بايد روحيه رقابتي شان را حفظ کنند.»

يکي از بازيکنان حاضر درتيم المپيک اسپانيا، جوردي آلباست؛ ستاره نوظهور اسپانيا در رقابتهاي يورو. دل بوسکه درمورد او گفت:« آلبا با اوج آمادگي به المپيک مي رود.او چند روزي استراحت کرده. آلبا بازيکن جواني است و نبايد تابستان فشرده اي که پشت سرگذاشته را يک بهانه بدانيم. او بعد ازالمپيک هم به اردوي بارسلونا خواهد رفت وقطعا فصلي درخشان را با اين تيم پشت سرخواهد گذاشت.البته مخالفت ابتدايي بارسا براي حضور آلبا هم طبيعي است. آنها مي خواهند از ستاره هايشان محافظت و مراقبت به عمل بياورند ولي هميشه رابطه سران بارسا با مسئولان فدراسيون خوب بوده است. مصدوميت تياگو آلکانتارا هم مصدوميت مهمي براي تيم المپيک و بارساست.او در اين تيم مي توانست در کنار آندر اررا، ماتا و خاوي مارتينس يکي از بازيکنان کليدي باشد ولي متاسفانه نتوانست به المپيک برود.»

سرمربي ماتادورها درمورد قهرماني تيم ملي زير 19 سال اسپانيا در يورو هم گفت:« واقعا خوشحال و راضي ام. اين تيم با شايستگي و به زيبايي بازي کرد و قهرمان شد.تيم هاي پايه اي ما هنوز هم خيلي خوب کار مي کنند و بازيکنان خيلي خوبي دارند که نه تنها از رئال و بارسا، بلکه از تيمهاي ديگري مثل اتلتيکو وساير تيم ها مي آيند.»

دل بوسکه در واکنش به انتقاداتي که نسبت به عملکرد تيمش در يورو به گوش مي رسيد، اعلام کرد که اين انتقادات روي او تاثيري نمي گذارد و منطقي است که چنين صحبت هايي به گوش برسد:« در اين شرايط منطقي است که اين بحث ها مطرح شود. در طول اين يک ماه، همه درگير يورو بودند ولي اين انتقادات روي ما تاثيري نگذاشت. وظيفه ما اين است که اين انتقادات را گوش کنيم ولي ما به سيستم کاري خودمان وفادار بوديم و از همان روز اول، تا آخرين بازي، با همان سيستم کار کرديم و سبکمان را تغيير نداديم.»

دل بوسکه درمورد غيبت پويول دراين رقابتها گفت:« پويول به دليل مصدوميت در يورو نبود ولي اميدوارم که بزودي بتواند تعداد بازيهاي ملي اش را به عدد100 برساند.بايد ببينيم که در تيم باشگاهي اش چه خواهد کرد. او يک بازيکن کاملا حرفه اي است و خيلي از خودش مراقبت مي کند.همه ما دوست داريم که او صدمين بازي ملي اش را انجام دهد.»

سوژه آخر، شروع فصل جديد رقابتهاي لاليگا در روز 18 آگوست بود:« به نظر مي رسد که يک بار ديگر ليگ دو قطبي را خواهيم داشت.الان رئال و بارسا به مراتب قوي تر از ساير تيمها هستند.»


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 13:58


[h=1]پودولسکي:درانتظار 4سال موفق درآرسنال هستم[/h]
[h=2]ستاره 27 ساله آلماني بعد از ترک کلن به آرسنال پيوست .[/h]


لوکاس پودولسکي، مهاجم آلماني باشگاه آرسنال در صحبتهايي اعلام کرده که بي صبرانه درانتظارآغاز فصل جديد رقابتهاي ليگ برتر است تا با آرسنال براي کسب جام قهرماني به رقابت بپردازد

اين ستاره 27 ساله که سابقه بازي کردن در بايرن مونيخ را هم در کارنامه ورزشي اش مي بيند، تا پيش از اين هيچ وقت خارج از آلمان بازي نکرده و معتقد است که در آرسنال به موفقيت خواهد رسيد.

پودولسکي به خبرنگاران گفته:« من به ليگ متفاوت انگليس نگاه مي کنم و اميدوارم که بتوانيم براي حضور در صدر جدول به رقابت بپردازيم. نمي دانم که آيا اين تلاشها براي رسيدن به عنوان قهرماني کافي خواهد بود يا نه ولي دوست دارم که فصل موفقي را پشت سربگذارم.»

پولدي ادامه داد:« بي صبرانه در انتظار شروع اين چالش هستم. اين تيم فوق العاده است و هواداران فوق العاده اي هم دارد. من منتظر شروع هستم و از روز 21 جولاي،با اولين بازي دوستانه ما مقابل بورهاموود ،فصل شروع مي شود و اميدوارم که بتوانم 4 سال فوق العاده موفق در لندن پشت سربگذارم.»

پودولسکي 101 بازي ملي را براي تيم ملي آلمان انجام داده و فصل گذشته توانست 18 گل براي کلن بزند، هرچند که درنهايت نتوانست از سقوط اين تيم به دسته دوم بوندس ليگا جلوگيري کند.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 14:40


[h=1]اکثر دستياران پپ در بارسلونا مانده اند[/h]
[h=2]رورا و آلتيميرا، مربيان شناخته شده اي در رختکن بارسا هستند.[/h]


تمرينات فصل جديد باشگاه بارسلونا، از روز دوشنبه آغاز شد و اين تيم اولين تمريناتش را زير نظر تيتو ويلانووا برگزار کرد. پيش از آغاز جلسات تمريني، تستهاي پژشکي انجام شد.

تمرينات فصل جديد بارسا در حالي شروع شد که جوردي آلبا، تنها خريد تابستاني بارسا، هنوز در تعطيلات تابستاني است و در اين جلسات حضور نداشت.

درکنار تيتو ويلانووا، جوردي رورا حضور داشت که مربي دوم بارسلوناست وسابقه برتن داشتن پيراهن بارسلونا به عنوان بازيکن را داشت و بعد از آن هم به عنوان دستيار گوارديولا با بارسا مشغول به کار بود. آئورلي آلتيميرا که تا به حال مربي بدنساز بارسا بود، کارش را با تيم تيتو نيز ادامه خواهد داد.

از سوي ديگر خوان کارلوس اونزوئه، مربي دروازه بانان تيم پپ، در تيم تيتو هم همکاري خواهد کرد.لونسو بونآونتورا، مربي بدنساز تيم به خوسه رامون دلافوئنته و ادوارد پونس اجازه داده تا در کادر فني بارسا خدمت کنند. به علاوه الکس گارسيا که سالها در تيم پايه اي بارسا بوده ، بارديگر به تيم کاتالان بازگشته تا به آناليز مسائل مختلف تيم کاتالان بپردازد و در نهايت يون آلوارس هم مسئول تيم فيزيوتراپ هاي بارساست.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 14:45


[h=1]بارسلونا دو بازيکن پرتغالي به خدمت گرفت[/h]
[h=2]تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا براي جذب دو بازيکن جوان پرتغالي با اسپورتينگ ليسبون به توافق رسيد.[/h]


تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا براي به خدمت گرفتن دو بازيکن پرتغالي اسپورتينگ ليسبون "اگوستينو کا" و "ادگارد لي" با اين تيم به توافق رسيد.

به گزارش فارس ،کا بازيکن 28 ساله متولد کشور گينه بيسائو است اما در تيم زير 19 ساله‌هاي پرتغال به بازي پرداخته است.

اين بازيکن فعاليت حرفه‌اي خودش را با اويراس آغاز کرد اما در سال 2009 به آکادمي اسپورتينگ ليسبون پيوست.

ادگارد لي هم متولد سال 1994 است، او هم پيش از اين در اويراس حضور داشت و راهي اسپورتينگ شد. اين بازيکن در تيم زير 19 ساله‌هاي پرتغال به بازي پرداخته است.

اين دو بازيکن قرار است در تيم B بارسلونا به ميدان بروند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 16:28


[h=1]دادگاه عالي ورزش راي فيفا و بلاتر را وتو کرد[/h]
[h=2]دادگاه عالي ورزش پس از بررسي پرونده‌ محمد بن همام راي به لغو محروميت مادام العمر او از حضور در فوتبال داد.[/h]


دادگاه عالي ورزش روز پنجشنبه پس از بررسي تحقيقات خود درباره پرونده‌ پرداخت رشوه از سوي بن همام به روساي برخي فدراسيون‌هاي فوتبال از جمله فدراسيون فوتبال ترينيداد و توباگو که با شکايت سپ بلاتر از رييس سابق AFC همراه شده بود، بن همام را تبرئه کرد.

به گزارش ايسنا ،با اين حال دادگاه عالي ورزش در راي خود اعلام کرده که اعضاي اين دادگاه هنوز متقاعد نشده اند که بن همام بيگناه است اما با اين حال راي محروميت مادام العمر بن همام را لغو کرد، چرا که کميته‌ تحقيقات فيفا نتوانسته بود جرم رييس سابق AFC را ثابت کند.

در همين رابطه بالاترين مقام دادگاه عالي ورزش گفت: اين وضعيت موردي است که هنوز ثابت نشده است. تحقيقات فيفا نتوانسته به طور کافي دلايلي براي اين پرونده‌ بياورد.

پيروزي بن همام در دادگاه عالي ورزش تنها کمي آبروي از دست رفته او را باز مي‌گرداند، اما با وجود اين که AFC هم اخيرا بن همام را به دليل دست بردن در مسايل مالي يک ماه محروم کرده بود، بعيد نيست رييس سابق کنفدراسيون فوتبال آسيا بار ديگر به AFC باز گردد.

در حال حاضر جي لانگ چيني به عنوان سرپرست، فوتبال آسيا را مديريت مي‌کند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 16:47


[h=1]رويارويي زلاتان و بارسا بدون حضور گوارديولا[/h]
[h=2]برگزاري اين ديدار که بخشي از آماده سازي تيم آنچلوتي براي فصل جديد است، چند هفته پيش از انتقال اين ستاره سوئدي برنامه ريزي شد .[/h]


زلاتان ابراهيموويچ، ستاره جديد پاري سن ژرمن، روز 4 آگوست (14 مرداد) در ديداري دوستانه مقابل تيم سابقش، بارسلونا، قرار خواهد گرفت.

برگزاري اين ديدار که بخشي از آماده سازي تيم آنچلوتي براي فصل جديد است، چند هفته پيش از انتقال اين ستاره سوئدي برنامه ريزي شد و اکنون بار ديگر اين مهاجم جنجالي را مقابل هم تيمي هاي سابقش قرار داده است.

زلاتان که در سال 2009 از اينتر به بارسا پيوست، دوران خوبي را در اين تيم سپري نکرد و بعد از مشکلاتي که با گوارديولا، سرمربي سابق آبي و اناري ها پيدا کرد، ترجيح داد در تابستان بعد راهي ميلان شود.

او دوران حضورش در نوکمپ را فراموش نکرد و در کتاب زندگي نامه اش که چند ماه قبل منتشر شد، به شدت به گوارديولا و چند هم تيمي سابقش از جمله ژاوي و اينيستا حمله کرد.

ايبرا اکنون در حالي مقابل بارسا قرار خواهد گرفت که گوارديولا ديگر روي نيمکت اين تيم حضور ندارد و تيتو ويلانووا جانشين او شده است اما مشخص نيست اين تغيير و تحولات باعث خواهد شد تا ديدار مقابل بارسا حساسيتش را براي اين ستاره سوئدي از دست بدهد يا خير.


 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 18:12


[h=1]سمپدوريا و رد شايعه به خدمت گرفتن کاسانو[/h]
[h=2]کاسانو از سال 2007 تا 2011 در سمپدوريا بازي مي کرد و در فصل نقل و انتقالات سال 2011 به خاطر روابط بدش با مالک باشگاه سمپدوريا به ميلان پيوست .[/h]


کوريه ره دلو اسپورت طي گزارشي ادعا کرد که ستاره ي اهل باري ميلان ممکن است در آينده ي خود با توجه به تغييرات در تيم تجديد نظر کند اما سمپدوريا که به تازگي به سري آ بازگشته است کاملا امکان حضور اين بازيکن را در ماراسي رد کرد.

صبح روز چهارشنبه ادواردو گارونه، نايت رئيس سمپدوريا گفت: کاسانو هميشه مي گويد که روزي به سمپدوريا باز مي گردم اما من کاملا بازگشت کاسانو را در اين فصل رد مي کنم، ما زمان هاي خيلي خوبي کنار هم داشتيم و روابط ما با او بسيار خوب است اما مسير ها جزئي از زندگي هستند، براي او بهتر است که در روسونري بماند و بياييد ديگر در اين باره صحبتي نکنيم.

کاسانو از سال 2007 تا 2011 در سمپدوريا بازي مي کرد و در فصل نقل و انتقالات سال 2011 به خاطر روابط بدش با مالک باشگاه سمپدوريا به ميلان پيوست، اين ملي پوش ايتاليايي پس از خروج از مادريد 35 گل در 96 بازي براي سمپدوريا به ثمر رساند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 18:16

ماروتا:
[h=1]خريد فن پرسي، روياي هواداران يوونتوس است[/h]
[h=2]فن پرسي به تازگي اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با آرسنال تمديد کند و همين مسئله باشگاه هاي خواهان او را براي به خدمت گفتنش مصمم تر کرد.[/h]


جوزپه ماروتا، مدير کل باشگاه يوونتوس، اعلام کرد که اين باشگاه همچنان به دنبال به خدمت گرفتن رابين فن پرسي، ستاره هلندي آرسنال است.

فن پرسي به تازگي اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با آرسنال تمديد کند و همين مسئله باشگاه هاي خواهان او را براي به خدمت گفتنش مصمم تر کرد.

در اين بين، ماروتا نيز تاکيد کرد باشگاه توريني نيز همچنان به دنبال اين مهاجم باتجربه است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فن پرسي روياي هواداران يوونتوس است. همه روياي خريد او را دارند اما بايد واقعيت را در نظر گرفت.

ما مي دانيم که چه کاري مي توانيم انجام دهيم و اين مهمترين مسئله است."

يوونتوسي ها براي به خدمت گرفتن فن پرسي رقابت سختي با منچسترسيتي خواهند داشت.

اين در حالي است که گفته مي شود آرسنالي ها قصد ندارند اجازه جدايي را به فن پرسي بدهند و علي رغم باقي ماندن تنها يک فصل از قرارداد اين بازيکن با توپچي ها، او در فصل پيش رو نيز در اميريتس خواهد ماند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 18:35


[h=1]رم به دنبال ژوليو سزار[/h]
[h=2]اين دروازه بان برزيلي با ورود سمير هاندانوويچ، از فهرست اينتر کنار گذاشته شده و اکنون مديران نرآتزوري به دنبال يافتن يک مشتري مناسب براي او هستند.[/h]


زدنک زمن، سرمربي جديد رم، قصد دارد ژوليو سزار، دروازه بان باتجربه اينتر، را به خدمت بگيرد و اين مسئله آينده مارتن استکلنبرگ در المپيکو را در هاله اي از ابهام قرار داد.

استکلنبرگ در تابستان سال گذشته از آژاکس به رم پيوست اما در اولين فصل حضورش در جالوروسي نتوانست چندان درخشان ظاهر شود. او نه تنها چند بازي تيمش را به دليل مصدوميت از دست داد، بلکه دو بار نيز در طول فصل کارت قرمز دريافت کرد.

نمايش هاي متزلزل او انتقادهاي زيادي را به همراه داشت و اکنون زمن آماده است تا ژوليو سزار را جانشين او کند.

اين دروازه بان برزيلي با ورود سمير هاندانوويچ، از فهرست اينتر کنار گذاشته شده و اکنون مديران نرآتزوري به دنبال يافتن يک مشتري مناسب براي او هستند.

هنوز دو باشگاه در اين زمينه با يکديگر مذاکره نکردند اما رم آماده است تا با پيشنهادي 3 ميليون يورويي، اين دروازه بان را به خدمت بگيرد. آنها همچنين حاضرند با عقد قراردادي دو ساله با سزار، براي هر فصل 2.5 ميليون يورو به اين دروازه بان باتجربه بپردازند.

 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : پنج شنبه 1391/04/29 19:18


[h=1]رئال و خريد قرضي مدافع ريو آوه[/h]
[h=2]اين مدافع 18 ساله که چند ماه قبل از تيم جوانان فلوميننزه به ريو آوه پيوست، با بازي هاي خوبي که انجام داد، توجهات زيادي را به دنبال داشت.[/h]


باشگاه رئال مادريد فابينيو، مدافع راست پرتغالي ريو آوه را به طور قرضي به خدمت گرفت.

اين مدافع 18 ساله که چند ماه قبل از تيم جوانان فلوميننزه به ريو آوه پيوست، با بازي هاي خوبي که انجام داد، توجهات زيادي را به دنبال داشت.

بازي هاي خوب فابينيو مورد توجه آژانس انتقال بازيکن ژستي فوته، آژانسي که متعلق به ژرژ مندس، مدير برنامه هاي مورينيو است، قرار گرفت و به همين دليل، با اين بازيکن قرارداد امضا کردند.

اين بازيکن که عضو تيم زير 20 ساله هاي برزيل است، اکنون به طور قرضي راهي رئال شده و از امروز در تمرينات اين تيم شرکت کرده است.

او قرار است جاي دني کارواخال را پر کند که چند روز قبل راهي لورکوزن شد.

نشريه اسپانيا آ. اس نيز گزارش داد که رئالي ها به دنبال به خدمت گرفتن بورگا گارسيا، هافبک جوان کوردوبا و لوکاس پرس، هافبک تيم کارپاتي هستند.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دادگاه عالي ورزش راي فيفا و بلاتر را وتو كرد/ محمد بن‌همام تبرئه شد

دادگاه عالي ورزش راي فيفا و بلاتر را وتو كرد/ محمد بن‌همام تبرئه شد

[h=1]» سرویس: ورزشي - جهان ورزش

[/h]
کد خبر: 91043017892
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۱ -






دادگاه عالي ورزش پس از بررسي پرونده‌ محمد بن همام راي به لغو محروميت مادام العمر او از حضور در فوتبال داد. رايي كه مي‌تواند راه بازگشت مرد قطري به كميته اجرايي فدراسيون بين المللي فوتبال را هموار كند. اين راي نگراني فيفا را در پي داشته است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دادگاه عالي ورزش (CAS) روز پنجشنبه پس از بررسي تحقيقات خود درباره پرونده‌ پرداخت رشوه از سوي بن همام به روساي برخي فدراسيون‌هاي فوتبال از جمله فدراسيون فوتبال ترينيداد و توباگو كه با شكايت سپ بلاتر از رييس سابق AFC همراه شده بود، بن همام را تبرئه كرد.
با اين حال دادگاه عالي ورزش در راي خود اعلام كرده كه اعضاي اين دادگاه هنوز متقاعد نشده اند كه بن همام بيگناه است اما با اين حال راي محروميت مادام العمر بن همام را لغو كرد، چرا كه كميته‌ تحقيقات فيفا نتوانسته بود جرم رييس سابق AFC را ثابت كند.
در همين رابطه بالاترين مقام دادگاه عالي ورزش گفت: اين وضعيت موردي است كه هنوز ثابت نشده است. تحقيقات فيفا نتوانسته به طور كافي دلايلي براي اين پرونده‌ بياورد.
پيروزي بن همام در دادگاه عالي ورزش تنها كمي آبروي از دست رفته او را باز مي‌گرداند، اما با وجود اين كه AFC هم اخيرا بن همام را به دليل دست بردن در مسايل مالي يك ماه محروم كرده بود، بعيد نيست رييس سابق كنفدراسيون فوتبال آسيا بار ديگر به AFC باز گردد. اين در حالي است كه بن همام 63 ساله همواره اتهام‌ها عليه خود را رد كرده و بلاتر را به راه انداختن كمپيني عليه خود متهم كرده است.
بر اساس راي دادگاه عالي ورزش، كميته اخلاقي فيفا در صورت يافتن مدارك جديد مي‌تواند بار ديگر بن همام را به دادگاه بكشاند.
در حال حاضر جي لانگ چيني به عنوان سرپرست، فوتبال آسيا را مديريت مي‌كند.
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
زمان ارسال : جمعه 1391/04/30 10:36


[h=1]گاگو به والنسيا پيوست[/h]
[h=2]والنسيا بين 4 تا 5 ميليون يورو براي خريد گاگو به رئال خواهد پرداخت.[/h]



فرناندو گاگو بازيکن جديد والنسياست. سران دو باشگاه رئال مادريد و والنسيا بر سر انتقال او به توافق رسيدند. پس از آنکه گاگو شروط والنسيا را پذيرفت، مذاکره ميان دو تيم آغاز شد و اين مذاکرات نهايي شد و در نهايت والنسيا بايد براي اين خريد، بين 4 تا 5 ميليوني ورو به رئال بپردازد

اين ستاره آرژانتيني ساعت 21 روز پنجشنبه وارد والنسيا شد و به نظر مي رسد که دستمزد سالانه او 1.5 ميليون يورو باشد و قراردادي 4 ساله را با والنسيا به امضا برساند.

مذاکرات مديربرنامه هاي گاگو با سران والنسيا در روز 4شنبه شروع شد و اين توافق خيلي سريع حاصل شد.

توافق ميان سران دو باشگاه به نحوي بود که سرخيو کانالس هم براي يک فصل ديگر در والنسيا خواهد ماند.

او پيش از اين بازيکن رئال بود و بعد از روي کار آمدن لوئيس انريکه در رم، به خواسته اين مربي اسپانيايي، سران جلوروسي، گاگو را به صورت قرضي به خدمت گرفتند.

 
بالا