مهم ترین اخبار فوتبال ایران

bmd

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
علي جون! اون لپت رو بيار جلو ميخوام بكشمش. آي شلوغ! از كجا فهميدي ؟ روباه مكار و گربه نره بايد بياند پيش تو سيستم "من تو من" ياد بگيرن پسر!
راست ميگن خب! اگه فوتباليست جاي اينكه تو چت بشينه وويس بكشه.. بره مثل اين سوباسا با توپ فوتبالش قدم بزنه ,ديگه اينجوري نميشه كه..
فردا هم اون دلالي كه از فوتبال هيچي نميدونه از اين بي خبري ورزشكارمون استفاده ميكنه و با دريافت پول از دو طرف -فوتباليست و مربي- واسه ما تيم درست ميكنه و آخرش هم نميريم جام... بيچاره فدراسيون معصوم هم كه كشكه اين وسط..آخه دارند دورش ميزنند.
مگه نه اينكه فوتباليستها براي افتخار و عظمت كشور دارند توپ ميزنند؟ خب پس بهتره بيايم براشون اونقدر اردو بزاريم كه اردودونشون در بياد...
--------
معذرت ميخوام ولي اينجا نميشه از يك قهرمان يا يك ورزشكار تقدير كرد...چون فردا ممكنه يك اشتباه كوچولوي اخلاقي بكنه...
اينجا قراره ورزشكارا حتما يك اسوه اخلاقي هم باشند... و اين شرط اولشون هست.. يا بايد خدا رو بخوايم يا خرما رو ...هر دوتاش هم باشه خوبه ولي تو يك مسابقه ورزشي مثل فوتبال, مهارت نقش داره يا چيز..
تماشاگرنما تعصب رو تيمش داره كه دوروز قبلش از شهرستان راه ميفته مياد ورزشگاه.. به خاطر موي تابيده فلان فوتباليست كه نمياد.
 

farda_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسسسسسییییی آقای کفاشیان:w17::w17::w17:
واقعا ایشون مغز متفکر هستن کی می تونست از بین این همه مسایل رد گم کنی(...) اصل دلیلو پیدا کنه؟!!! :eek: باید از ایشون قدردانی ویژه شه;)

آخیشششششششششش که من از امشب راحت می خوابم:)
 

Excalibur

عضو جدید
همیشه یه راهی هست...همیشه...
اگه میتونین این جمله رو باور کنین...
اگه اونو باور نکردین اشکالی نداره اما این باورو قوی تر کنین که سیاست مث میکروب و باکتری همه جا رو فاسد میکنه...هرجا و هرچی ما دوست داریم
 

bmd

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوست دخترشان را می‌برند خارج!

دوست دخترشان را می‌برند خارج!

از سايت ورزشي فوتبال دوستان
فقط به مقايسه ها دقت كنيد
واعظی آشتیانی اولین نفری بود که درباره این موضوع صحبت کرد و حسابی هم سر حرفش
ماند و البته تیکه جالبی هم به کفاشیان انداخت:«بهتر است به جای اینکه فدراسیونی‌ها
بیایند صحبت کنند، وقت را به باشگاه‌ها بدهید. ما صحبت‌های شما را می‌دانیم.» اما مهم‌ترین
نکته در این جر و بحث‌ها مربوط به سرهنگ جعفری، مدیرعامل باشگاه مقاومت می‌شد که
حسابی برای سردار عزیز محمدی سنگ تمام گذاشت:«از منشور باید حمایت کرد. این چه
وضع فوتبال است؟ هرکسی هرکاری دوست داشته باشد انجام می‌دهد و هیچکس هم
برخورد نمی‌کند. ما در مقاومت تیمداری می‌کنیم با کمترین هزینه، آنوقت به بازیکن 400میلیون
می‌دهند و در فلان نقطه شهر خانه مجردی می‌گیرد. باید فکری برای این قضیه کرد.» اما
موضوع جالب از زبان جعفری این بود:«همه ما می دانیم، بعضی‌ها برای خودشان دوست
دختر می‌گیرند و آنوقت با تیم می‌برند خارج و ...» به نظر می‌رسد این موضوع بسیار مهم بود
چرا که اکثر مدیران حاضر در جلسه سرشان را به نشانه تایید تکان می‌دادند. منظور سرهنگ
جعفری چه کسانی بوده‌اند؟ یکی به ما هم بگوید در فوتبال ایران چه خبر است که
واعظی‌آشتیانی می‌گوید:«سرتاپای این فوتبال کثافت است.»
 

a.z

عضو جدید
کاربر ممتاز
قلعه نويي شكايتش از محمد مايلي كهن را پس گرفت

قلعه نويي شكايتش از محمد مايلي كهن را پس گرفت



چندي پيش به دليل شكايت قلعه نويي و بر اساس حكم كميته انضباطي، محمد مايلي كهن به سه جلسه محروميت از حضور در ميادين و 50 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شده بود. به دنبال صدور اين راي امير قلعه نويي ديروز طي نامه يي رسمي شكايت خود را از محمد مايلي كهن به مناسبت اعياد شعبانيه پس گرفت. سرمربي سپاهان ضمن تاييد اين خبر گفت؛ «محمد مايلي كهن از افتخارات ورزش ايران است و من به عنوان يكي از افراد جامعه ورزش همواره براي او احترام ويژه يي قائل بودم. اميدوارم در آينده و با حضور افراد ورزشي زحمتكشي نظير آقاي مايلي كهن در صحنه فوتبال شاهد اعتلاي بيشتر در فوتبال كشورمان باشيم.» اين در حالي است كه به دنبال اعلام امير قلعه نويي مبني بر پس گرفتن شكايت خود از محمد مايلي كهن، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام كرد با توجه به صدور راي اين كميته درخواست قلعه نويي تاثيري در بخشش محروميت مايلي كهن ندارد. محمدرضا آرويي عضو دبيرخانه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن اعلام اين مطلب افزود؛ «كميته انضباطي پيش از اين راي خود را درخصوص شكايت آقاي قلعه نويي از مايلي كهن اعلام كرد و پس از اعلام راي، پس گرفتن شكايت شاكي تاثيري در محروميت فرد خاطي ندارد.پرونده شكايت قلعه نويي از مايلي كهن به دليل اعتراض آقاي مايلي كهن در حال حاضر به كميته استيناف ارجاع شده و تنها اين كميته مي تواند درباره كاهش محروميت سرمربي سايپا اعلام نظر كند.» عضو دبيرخانه كميته انضباطي ادامه داد ؛ «اگر آقاي قلعه نويي خواستار پس گرفتن شكايت خود از آقاي مايلي كهن بودند بايد قبل از اعلام راي كميته انضباطي در اين زمينه اقدام مي كردند و در حال حاضر اعلام پس گرفتن شكايت وي هيچ گونه تاثيري در محروميت آقاي مايلي كهن ندارد.»با وجود راي كميته انضباطي مبني بر محروميت مايلي كهن، با توجه به اعتراض نامبرده نسبت به راي ابتدايي و درخواست استيناف نسبت به راي كميته انضباطي، وي مي تواند تا زمان تشكيل و اعلام نظر كميته استيناف، تيم سايپا را در مسابقات ليگ برتر همراهي كند. درگيري بين اين دو مربي فوتبال در هفته هاي پاياني ليگ گذشته رخ داد. مايلي كهن قلعه نويي را متهم كرد زماني كه مربي استقلال اهواز بوده با چند بازيكن استقلال تهران تباني كرده بود و بعد از اين ادعاي مايلي كهن ، دو طرف تندترين حملات را عليه هم داشتند. بيانيه هاي شديداللحن مايلي كهن درباره قلعه نويي با ادبياتي توهين آميز و بي سابقه آنقدر سر و صدا به پا كرد كه مايلي كهن مجبور به كناره گيري از سرمربيگري تيم ملي شد. به هر حال پس از آن همه مصاحبه يي كه قلعه نويي و مايلي كهن عليه هم انجام دادند، صحبت هاي روز گذشته قلعه نويي در وصف مربي سايپا كاملاً تعجب برانگيز است. اين اتفاقات تنها در فوتبال ايران رخ مي دهد.
 

ali hamraeiiyan

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه ميكنه اين شاهين بوشهر

دقيقه 65 شاهين 4 مس كرمان 0
جشنواره گل شاهين
شكر خدا پرسپوليس شانس اورد
 

khooshe

مدیر بازنشسته
خبر های دربی 67

خبر های دربی 67

سلام به همه ی دوستان داربی بین(منظورم استقلالیو پرسپولیسیه)

خواستم اصلا تاپیک درست نکنم و بزارم توی خود کل کل اما گفتم شاید به حاشیه کشیده بشه
از همین جا خواهش می کنم از همه ی طرفداران 2تیم که خبر های مربوط به داربی رو توی این تاپیک بذارن
در ضمن من یه استقلالیم خبرای آبی دارم لطفا قرمزاشم خبر بذارن ممنون:gol:
 

khooshe

مدیر بازنشسته
روبروی جایگاه از آن استقلالی ها

روبروی جایگاه از آن استقلالی ها

خوب اینم از خبر اول آبی:
روبروي جايگاه از آن استقلالي‌ها
ضلع شرقي ورزشگاه آزادي (روبروي جايگاه) در دربي شصت‌وهفتم به هواداران استقلال اختصاص مي‌يابد.
به گزارش روابط عمومي باشگاه استقلال، پس از ديدار برگشت تيم‌هاي استقلال و پيروزي در ليگ گذشته مديرعامل باشگاه استقلال پيگير اختصاص سهم ميزبان از ظرفيت ورزشگاه آزادي براي دربي‌هاي آتي شد كه در پي اين امر براي نخستين بار در چند دهه گذشته هواداران استقلال به عنوان ميزبان مسابقه در ضلع شرقي ورزشگاه و طبقه اول استقرار خواهند يافت.
اين موضوع در نشست اين هفته مسئولان برگزاري ديدار استقلال و پيروزي قعطي خواهد شد.

اینم برای برو بچ استادیوم رو(ما هستیم جزو این گروها ولی نمی زارن بریم:cry:)
 

tebyan

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
توفان دادکان در تلویزیون و مجری رنگ‌پریده

توفان دادکان در تلویزیون و مجری رنگ‌پریده

جهان: در این برنامه که حمید قاسمی سرپرست اداره کل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان تربیت‌بدنی که مسوولیت اجرای این برنامه زنده تلویزیونی را بر عهده داشت در خصوص موضوع بازگشت محمد دادکان سوالات را مطرح کرد تا محمد دادکان بدون هیچ واسطه‌ای سخنان خود را با مردم و فوتبالدوستان ایران مطرح کند.

دادکان دربرنامه توپ طلایی در قسمتی از صحبتها گفت : همه مردم رادرمدت کوتاهی میشودفریب داد،بخشی ازآنهارابرای مدت زیادی میشودفریب داد،اماهمه مردم رابرای همیشه نمیشود فریب داد.

چرا باید در برنامه ها نون به هم قرض بدیم چرا نباید کمبودها رو گفت؟ چرا نباید گفت که استقلال و پرسپولیس بهترین امکانات ورزشی را داشته اند که در این 30 سال ما آنها را ازشون گرفته ایم و به بخش های دیگر تزریق کرده ایم ، چرا باید از دهن مردم سیستان و بلوچشتان و لرستان بگریم و در شکم فوتبال بریزیم و آخرش هم هیچ ؟ ما چند استادیوم ورزشی داریم که بتونیم چند تا مسابقه رسمی درشون برگزار کنیم ؟

چرا باید مدیرهای غیر ورزشی در رأس امور باشند ؟ چرا بحرین با 150 هزار نفر باید به جام جهانی بره ولی ما با 70 میلیون نفر باید از جام جا بمونیم و رنکینگ ما در فیفا بشه 63 ؟ چرا باید مدال نقره من رو که فیفا به من جایزه داده بود با پیک موتوری به در دفتر من بیارن و همون مدال رو به مدیر ژاپنی میدن ولی اونا این مدال رو با مراسم و تشریفات بهش اعطاء می کنند؟

و ... در همین موقع بود که با حرفهای تند دادکان مجری برنامه (قاسمی ) مجبور شد که وقت مانده برای آقای دادکان را 2 دقیقه اعلام کند که دادکان هم یا یک کار زیبا و انتقادی گفت این 2 دقیقه هم من به شما می بخشم !

وی همچنین درمورد سعیدلو اظهار داشت : آقای سعیدلو بر اساس کدام معیار و تخصص برای ورزش آمده و ایشان بر اساس کدام توانایی ورزشی آمده‌اند که این معاونت مهم را اداره کنند.» جمله‌ای که رنگ از رخسار مجری برنامه، حمید قاسمی که همزمان با این برنامه تلویزیونی مدیریت مسئولی روزنامه ایران ورزشی، دبیری شورای برون‌مرزی، مدیریت روابط بین‌الملل و سخنگویی سازمان ورزش را بر عهده دارد، پراند.

او به قدری واضح از گفته دادکان شوکه شده بود که رئیس سابق فوتبال با شیطنتی خاص سعی کرد این اتفاق را به بینندگان تلویزیونی القا کند؛ «انگار زیاده‌روی کردم؟ منظورم این است که برای هر مدیری سه اصل اساسی وجود دارد، دانش، تخصص و تجربه. حالا به این ملاک‌ها در جمهوری اسلامی پیش‌شرط اصولگرایی و تعهد را هم اضافه می‌کنیم. اما من از شما و از همه بینندگان محترم‌تان می‌پرسم، آقای سعیدلو و انتصاب‌های جدید کدام یک از این سه شرط اساسی را غیر از شروط اصولگرایی دارند؟»

او پس از این شروع توفانی ادامه داد: «من نظام و انقلاب را دوست دارم و اگر انقلابی‌تر از اینها نباشم کمتر هم نیستم. تاکنون اکثر مدیرانی که سکان هدایت ورزش را بر عهده گرفته‌اند، از تخصص در این حوزه به دور بوده‌اند.
لینک کپی
 

ofakur

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداداد عزیزی نماینده نسلی از فوتبال ماست که همه شان مرد بودند. طفلک حالا تنها مونده و مجبورش میکنند که از کوره در بره.
او برای فوتبال این مملکت خیلی زحمت کشیده. اونایی که سنشان به فوتبال زمان خداداد قد نمیده , بهتره کمی جوانمرد باشند و متین.
 

ofakur

عضو جدید
کاربر ممتاز
خداداد فوتبالسیت خوبی بود ولی این دلیل موجهی برای اون رفتار نبود ، خداداد کلاً آدم عصبیه و این برای یه ورزشکار اونم تو این سطح اصلاً قابل قبول نیست .

اصلی ترین هدف ورزش فرهنگ سازیه نه لات و لوت گری و بی فرهنگی. تمام فوتبال خداداد و امثال اون به این بی ادبیشون نمی ارزه.

اونایی که به این منطق اعتقاد دارند , بهتر نیست که خودشان هم ادبیات نقد و ابراز نظر را رعایت کنند؟
 

farizin

عضو جدید
تورو خدا کوتاه بیایین...بابا خفه شدیم از بس اسطوره اسطوره شنیدیم
قرار نیست که به خاطر اسطوره بودنش هر فحلاشی دلش خواست بکنه و هر چی دلش خواست بگه.هر از یک کسی که به برکت فوتبال به جایی رسیده نباید انتار زیادی داشت.خداداد بایدخ ودش حرمت خودش رو نگه داره و الکی واسه خودش حاشیه سازی نکنه، با تخریب شخصیت دیگران محبوبیت به دست نمیاد:mad:.
 

ofakur

عضو جدید
کاربر ممتاز
تورو خدا کوتاه بیایین...بابا خفه شدیم از بس اسطوره اسطوره شنیدیم

قرار نیست که به خاطر اسطوره بودنش هر فحلاشی دلش خواست بکنه و هر چی دلش خواست بگه.هر از یک کسی که به برکت فوتبال به جایی رسیده نباید انتار زیادی داشت.خداداد بایدخ ودش حرمت خودش رو نگه داره و الکی واسه خودش حاشیه سازی نکنه، با تخریب شخصیت دیگران محبوبیت به دست نمیاد:mad:.​
چشم داداش. من یکی دیگه کوتاه میام. شما به دل نگیر.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ايكوويچ: نه من و نه كرانچار قول قهرماني نداده‌ايم

ايكوويچ: نه من و نه كرانچار قول قهرماني نداده‌ايم

ايكوويچ: نه من و نه كرانچار قول قهرماني نداده‌ايم .... :smile::gol: توميسلاو ايكوويچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره شكست يك بر صفر مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازي خوبي به نمايش گذاشتيم و اگر دقت مي‌كرديم و هماهنگ بوديم به امتياز مي‌رسيديم.

وي درباره تركيب پرسپوليس در اين ديدار عنوان كرد: در 3 ديدار گذشته نيز با همين تركيب به ميدان رفته بوديم. از نظر سطح كيفي بازي خوبي انجام داديم و تا پشت محوطه جريمه استقلال خوب پيش مي‌رفتيم، اما در زدن ضربات نهايي كم دقت بوديم.

ايكوويچ ادامه داد: در به ثمر رساندن ضربات آخر به سمت دروازه مشكل داريم و نياز به يك تمام كننده خوب در پرسپوليس احساس مي‌شود. اين مشكل به خصوص در يك سوم زمين حريف بيشتر به چشم مي‌آيد، اما در حمله كردن به سمت دروازه حريف مشكلي نداريم.
وي افزود: خليلي بازيكن خوبي است و اگر به اوج برسد مي‌تواند در بازي‌هاي آينده به پرسپوليس كمك و انتظارات را برآورده كند، اما بايد ببينيم كه آيا او مي‌تواند به اين دوران بازگردد يا نه. اگر معمارزاده و خليلي را در مسابقات آينده در اختيار داشته باشيم راحت‌تر مي‌توانيم بازي كنيم.

مربي پرسپوليس تصريح كرد: پرسپوليس نياز به بازيكنان خلاق و باهوش دارد تا از تك فرصت‌هاي طلايي هم بتواند استفاده كند. در تيم ما كمبود اعتماد به نفس در بازيكنان وجود دارد.

وي درباره گل ميداودي گفت: من سال‌ها دروازه‌بان بودم. توپ سختي بود و مهار آن مشكل بود. ما دروازه‌بان‌ها مي‌دانيم كه مهار اين توپ‌ها چقدر مشكل است. چون نيمكت ذخيره‌ها در اهواز در گودال است، موفق نشدم صحنه را به خوبي ببينم، اما مشكل از طرف حقيقي نبود. فشار روي دوازه‌بان‌ها در ايران زياد است. اگر در بازي بازنده شويم همه مقصر هستند.

ايكوويچ درباره عقب ماندن پرسپوليس از كورس قهرماني گفت: نه من و نه كرانچار قول قهرماني نداده بوديم. در فوتبال كسي نمي‌تواند قول قهرماني دهد چون فراز و نشيب وجود دارد. اگر موقعيت‌هاي روز گذشته ما به گل تبديل مي‌شد و شانس مي‌آورديم، اعتماد به نفس بازيكنان بالا مي‌رفت. در حال حاضر تحت فشار روحي و رواني هستيم. تيم ما جوان است و تازه بسته شده است، اما نسبت به ابتداي فصل بهتر شده‌ايم.

وي درباره سفر كرانچار به كشورش عنوان كرد: او قهر نكرده بلكه پدربزرگ شده است و با اجازه باشگاه به مرخصي 2 روزه رفته است و صبح روز دوشنبه در تمرينات حاضر مي‌شود.
 
  • Like
واکنش ها: MEG

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عابدزاده : قبل از من هم بارها و بارها به على كريمى فحاشى كردند

عابدزاده : قبل از من هم بارها و بارها به على كريمى فحاشى كردند

عابدزاده : قبل از من هم بارها و بارها به على كريمى فحاشى كردند تهران IranSport.Net - احمدرضا عابدزاده مربى دروازه بان هاى پرسپوليس در طول ديدارباپرسپوليس ۹۰ دقيقه روى نيمكت تيمش با فحاشى هاى تماشاگران حريف روبرو شد و حتى بعد از پايان مسابقه مورد ضرب و شتم قرار گرفت البته استقلالى ها هم معتقدند كه او با انجام حركاتى باعث تحريك تماشاگران اين تيم شد. وى در اين باره گفت: واقعا براى اين فوتبال متاسفم هستم كه من هنوز از اتوبوس پياده نشده توسط گروهى كه نمى دانم نامشان را چه بايد بگذارم مورد بدترين توهين ها و فحاشى ها قرار مى گيرم. اين موضوع تنها به فحش دادن ختم نمى شود چون حتى با پرتاب سنگ از من استقبال شد.او در ادامه افزود: كاشانى و ساير مسئولان حاضر در ورزشگاه كه در VIP نشسته بودند شاهد اين موضوع بودند. فيلم حوادث اخير گرفته شده و حتما من و كاشانى شكايت مان را پيگيرى خواهيم كرد. عابدزاده از دلايل فحاشى عليه خود گفت: متاسفانه برخى خصوصا در اهواز به اسم پرسپوليس حساس هستند. قبل از من هم بارها عليه افشين پيروانى و على كريمى در اهواز بدترين فحش ها و ناسزاها گفته شد. من فكر مى كنم در فوتبال اهواز را بايدگل گرفت و بست چون هميشه در فوتبال اين شهر شاهد بدترين اتفاق ها هستيم. جالب آنكه تمام مسئولان فوتبال اين شهر هم شاهد اتفاق ها هستند اما اقدامى انجام نمى دهند و تنها نظاره گر هستند. عابدزاده سرسخت تر از هميشه نسبت به جريان ها و اتفاق هاى پايان بازى گلايه كرد و گفت: قطعا افرادى كه به من حمله كردند توسط اشخاصى تحريك شده بودند اما با اين وجود من و باشگاه پرسپوليس قطعا نامه اى به فدراسيون فوتبال سازمان ليگ و مراجع قضايى خواهيم نوشت و در آن شديدا از اتفاقات بازى و عده اى كه به من حمله كردند شكايت خواهيم كرد. عابدزاده در پايان در رابطه با گلى كه حقيقى دريافت كرد، او را مقصر دانست و گفت: گلر روى هر گلى كه دريافت مى كند مقصر است. او روى ضربه ايستگاهى ميلاد ميداوى كه از ۳۵ مترى نواخته شد حتى يك قدم هم برنداشت و تنها نشسته شاهد گل شدن ضربه بود. اين دروازه بان با سرعت عمل و قدم برداشتن به سمت توپ مى توانست مانع گل شود اما نمى دانم چرا واكنش نشان نداد. به هر حال جدا از اين موضوع حقيقى هم به لحاظ روحى و روانى شديدا ناراحت بود و معتقد بود عليه او و خانواده اش بدترين فحاشى ها را كرده اند و اين موضوع از لحاظ روانى كاملا او را به هم ريخته بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
3 عضو هيات مديره پرسپوليس مشخص شدند

3 عضو هيات مديره پرسپوليس مشخص شدند

3 عضو هيات مديره پرسپوليس مشخص شدند


نارضايتي سعيدلو از نتايج پرسپوليس
3 عضو هيات مديره پرسپوليس مشخص شدند

سرپرست باشگاه پرسپوليس با علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني ديدار كرد و گفت‌وگو كرد و بر اساس آن 3 عضو هيات مديره پرسپوليس مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس، در اين ديدار كه صبح امروز (دوشنبه) در دفتر سعيدلو برگزار شد، در رابطه با هيات مديره باشگاه پرسپوليس بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در نهايت عضويت سه نفر در هيات مديره باشگاه پرسپوليس نهايي شد.

سايت باشگاه پرسپوليس در اين باره نوشت: از آنجايي كه اسامي ساير اعضا مشخص نشده است مقرر شد ليست هيات مديره پس از تكميل اعضا اعلام شود.

همچنين در اين ديدار سعيدلو از آرامش، نظم حاكم بر باشگاه و روند فني تيم اعلام رضايت كرد اما عنوان كرد نتايج به دست آمده راضي كننده نيست. وي اظهار اميدواري كرد تيم بتواند در كنار اين نظم و آرامش نتايج مطلوبي نيز كسب كند.
سعيدلو در اين جلسه تاكيد كرد كاشاني بايد بدون توجه به حاشيه سازي ها با قدرت تمام به كارش ادامه دهد.

سعيدلو در اين ديدار از برگزاري يك تورنمت چهار جانبه در بهمن ماه با شركت تيم هاي پرسپوليس و استقلال و دوتيم خارجي ديگر خبر داد و اعلام كرد: اين تورنمنت با حمايت هاي سازمان ليگ و اتحاديه باشگاه هاي فوتبال كشور برگزار مي شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
گزينه‌هاي قضاوت ديدار پرسپوليس و استقلال مشخص شدند

گزينه‌هاي قضاوت ديدار پرسپوليس و استقلال مشخص شدند

گزينه‌هاي قضاوت ديدار پرسپوليس و استقلال مشخص شدند


4 داور ايراني در ليست انتظار
گزينه‌هاي قضاوت ديدار پرسپوليس و استقلال مشخص شدند

ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس را داور ايراني سوت خواهد زد و 4 گزينه براي قضاوت اين مسابقه مشخص شده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس، ديدار شصت و هشتم دو تيم استقلال و پرسپوليس كه روز 14 بهمن ماه برگزار مي‌شود را به احتمال فراوان يكي از چهار داور بين المللي ايران سوت خواهد زد.

سعيد مظفري‌زاده، هدايت ممبيني، عليرضا فغاني و يدا...جهانبازي گزينه‌هاي اصلي قضاوت دربي 68 هستند.

مسعود مرادي و خداداد افشاريان با توجه به اينكه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس نسبت به آنها موضع دارند از شانس كمتري براي قضاوت اين ديدار برخوردارند.

افشاريان در ديدار استقلال و پيكان يك گل مردود پيكان را صحيح اعلام كرد.
محسن تركي هم با توجه به اينكه دو ديدار پياپي استقلال و پرسپوليس را سوت زده شانسي براي قضاوت سه باره اين مسابقه ندارد
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عابدزاده: معمارزاده را آماده تحويل مي‌دهيم، ناآماده مي‌گيريم

عابدزاده: معمارزاده را آماده تحويل مي‌دهيم، ناآماده مي‌گيريم

عابدزاده: معمارزاده را آماده تحويل مي‌دهيم، ناآماده مي‌گيريم


عابدزاده: معمارزاده را آماده تحويل مي‌دهيم، ناآماده مي‌گيريم

مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چندين بار معمارزاده را به تيم ملي آماده تحويل داديم و ناآماده تحويل گرفتيم.

احمدرضا عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد دعوت نشدن ميثاق معمارزاده به تيم‌ملي اظهار داشت:
دليلي نمي‌بينم معمارزاده در اردوي تيم ملي حضور داشته باشد. معتقدم اگر در اين شرايط او در تيم ملي نيمكت نشين باشد به جسم و روحش ضربه وارد مي‌شود.
وي ادامه داد:

دروازه‌بان بايد انگيزه حضور در تركيب را داشته باشد و در غير اينصورت دچار تزلزل خواهد شد. چند بار است كه معمارزاده را آماده به تيم ملي تحويل داده‌ايم، اما او پس از بازگشت در شرايط ناآماده‌اي بود. اين بار از قطبي خواستم به خاطر شرايطي كه پرسپوليس دارد، در تيم بماند، چون به او احتياج داريم.

عابدزاده تاكيد كرد:
معمارزاده دروازه‌باني است كه از لحاظ روحي و جسمي در شرايط خوبي است و البته رحمتي نيز در شرايط بسيار مناسبي قرار دارد، اما ايجاد انگيزه در تيم ملي براي دروازه‌بان‌ها خيلي مهم است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
خاطره خوبی از حضور در تیم ملی ندارم !!

خاطره خوبی از حضور در تیم ملی ندارم !!

خاطره خوبی از حضور در تیم ملی ندارم / فامیل قطبی نیستم به گزارش خبرنگار مهر، محسن خلیلی در دقایق پایانی دیدار برابر سوریه در مرحله انتخابی جام جهانی 2010 دچار آسیب دیدگی شد و به همین خاطر بیش از یک فصل از میادین فوتبال دور بود. او به همین خاطر می گوید: "از تیم ملی خاطره خوبی ندارم اما امیدوارم این خاطره بد را با درخشش در اردوها و دیدارهای آتی این تیم جبران کنم."

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به افرادی که مدعی هستند او بازیکن مورد علاقه قطبی است و در هر صورت به اردوی تیم ملی دعوت می شود، گفت: در دیدارهای اخیر پرسپولیس مقابل مس کرمان و پاس همدان عملکرد خوبی داشتم و فکر می کنم طوری بازی کردم که رضایت مربیان جلب شد. من فامیل افشین قطبی نیستم که او در هر حالت من را به اردوی تیم ملی دعوت کند. او حتما تشخیص داده که من به درد تیم ملی می خورم و می توانم به این تیم کمک کنم.

خلیلی از حضور دوباره در اردوی تیم ملی خوشحال است و امیدوار به آینده و تغییر دیدگاهش نسبت به این تیم. وی در این خصوص گفت: امیدوارم مکمل خوبی برای مهاجمان تیم ملی باشم. فکر می کنم در شرایط فعلی به اندازه‌ای آماده هستم که بتوانم برای تیم ملی مثمرثمر باشم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط روحی اش در اوایل فصل جاری گفت: از نظر روحی افت شدیدی کرده بودم. خوشبختانه بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه به من کمک کردند تا آن روزهای سخت را پشت سر بگذارم و به اوج آمادگی برسم. امروز از نظر روحی و بدنی آماده حضور در میدان هستم. امیدوارم در بازی با صبا عملکرد خوبی داشته باشم و از انتخاب افشین قطبی دفاع کنم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دو فوتباليست دوپينگي و 146نمونه منفي در يکسال

دو فوتباليست دوپينگي و 146نمونه منفي در يکسال

گزارش شفاهي است
دو فوتباليست دوپينگي و 146نمونه منفي در يکسال


جام جم آنلاين: طبق آمار ارائه شده از سوي فدراسيون فوتبال به ستاد ملي مبارزه با دوپينگ (نادو) ، مجموع فعاليت‌هاي 2009 اين فدراسيون در زمينه کنترل و مبارزه با دوپينگ دربرگيرنده 148 نمونه‎گيري بوده است.





به گزارش مهر، از ميان 148 نمونه‎اي که طي سال 2009 توسط نمايندگان کميته پزشکي و مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال از بازيکنان شرکت‎کننده در مسابقات باشگاهي و ملي گرفته شده است، نتيجه 2 نمونه مثبت اعلام شده و 146 نمونه ديگر منفي بوده است.


رامين احمدي طباطبايي، سخنگوي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ (نادو) با اعلام اين خبر گفت: اين آماري است که مديران فدراسيون فوتبال به صورت «شفاهي» به ما اعلام کرده‎اند. گزارش «کتبي» آنها هنوز در اختيارمان گذاشته نشده است.


وي تصريح کرد: البته بايد به همين گزارش شفاهي بسنده کرد. چرا که با پايان سال ميلادي داشتن آمار فعاليت‎هاي دوپينگ فدراسيون فوتبال براي کامل شدن بانک اطلاعاتي نادو ضروري است.


فدراسيون فوتبال در حالي اقدام به اعلام آمار نمونه‎گيري‏هاي انجام گرفته از بازيکنان اين رشته - آنهم به صورت شفاهي - کرده است که ماه‌ها پيش از اين مديران نادو درخواست تهيه گزارش کامل و ارائه مکتوب آن را داده بودند.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال تهران با تيم اميد ديدار مي‌كند

استقلال تهران با تيم اميد ديدار مي‌كند

تيم فوتبال استقلال تهران با تيم اميد ديدار مي‌كند تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و اميد ايران در يك ديدار دوستانه به مصاف هم مي‌روند.

به گزارش روز جمعه ايرنا، پس از دعوت بازيكنان تيم اميد ايران به اردوي آماده‌سازي اين تيم غلام پيرواني سرمربي تيم اميد از برگزاري ديدار دوستانه با تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس خبر داد.
بر همين اساس تيم فوتبال استقلال با درخواست تيم اميد موافقت كرده و روز دوشنبه آينده در كمپ تيم‌هاي ملي به مصاف شاگردان غلام پيرواني خواهد رفت.

تيم فوتبال استقلال چند روز پيش و در جريان تعطيلي ليگ برتر، در يك ديدار دوستانه به مصاف الوصل امارات رفت و توانست اين تيم را با نتيجه ‪ ۵‬بر يك شكست دهد.
 

MEG

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سوت پاياني محسن قهرماني در دقيقه 79 بازي!

سوت پاياني محسن قهرماني در دقيقه 79 بازي!

سن قهرماني در اقدامي عجيب يکي از ديدارهاي ليگ‌ برتر فوتبال استان خراسان رضوي در شهرستان بردسکن را نيمه‌کاره رها كرد و در دقيقه 79 سوت پايان بازي را به صدا درآورد. ديدار جمعه تيم‌هاي پيام بردسكن و ايران خودرو اوليايي كاشمر از مرحله نهايي مسابقات فوتبال ليگ‌برتر استان خراسان رضوي که در محل زمين چمن ورزشي شهيد اسماعيلي بردسكن برگزار شد، به جنجال کشيده شد.

جنجال اين بازي از جايي شروع شد كه داور 2 نفر از بازيكنان تيم فوتبال پيام بردسكن را از بازي اخراج كرد و تعدادي از تماشاچيان اين حركت داور را ناعادلانه دانستند و از وي خواستند در داوري خود بيشتر دقت كند و او را مورد تهديد و فحش و حرف‌هاي ناسزا قرار دادند که داور بازي با ترک ميدان، بازي را در نيمه دوم نيمه کاره رها کرد و اين درحالي بود که تيم پيام بردسکن با وجود دو بازيکن اخراجي با يک گل از حريف خود پيش بوده است.

اميري و عادل از كميته‌هاي انضباطي و داوري هيات فوتبال استان خراسان رضوي نيز اين بازي را از نزديك مشاهده مي‌كردند. در نيمه اول اين بازي 2 نفر از بازيكنان تيم پيام بردسكن با گرفتن كارت قرمز از ادامه بازي محروم شدند و تيم بردسكن 9 نفره بازي را ادامه داد.

سيد حسن شباني، رييس هيات فوتبال بردسكن در اين رابطه گفت: اين مسابقه از سري مسابقات مرحله نهايي ليگ‌برتر استان خراسان رضوي بود كه متاسفانه داور اين بازي، به خاطر فحاشي برخي از تماشاچيان زمين را در نيمه دوم ترك كرد و با وجود اين كه تيم پيام بردسكن 9 نفره بازي مي‌كرد، از تيم ميهمان يك گل جلوتر بود و فقط 10 دقيقه ديگر به پايان اين بازي مانده بود كه متاسفانه داور با سوت خود به اين مسابقه پايان داد و از ادامه داوري خود كناره‌گيري كرد.

محزون، مربي تيم فوتبال پيام بردسكن نيز با بيان اين که در هيچ جاي دنيا نمي‌توان تماشاگر را كنترل كرد، تصريح کرد: بايد داور به كار خودش ادامه مي‌داد و نمي‌دانم به چه خاطر زمين را ترك كرد.

وي اظهار داشت: اگر محسن قهرماني از بازيكن و مربي خطايي ديده مي‌تواند با نشان دادن كارت قرمز او را از زمين خارج كند و تحت هيچ شرايطي حق ندارد به خاطر حرف چند تماشاچي بازي را متوقف كند.

مربي تيم فوتبال پيام بردسكن افزود: به نظر من اين حركت داور منطقي نبود.

همچنين انوري، مربي تيم فوتبال ايران خودروي اوليايي كاشمر نيز در اين خصوص گفت: از نظر قضاوت داوري اين بازي هيچ گونه مشكلي نداشت ولي جو متشنج استاديوم باعث شد داور از ادامه بازي صرف‌نظر كند و مسابقه را در 10 دقيقه پاياني تعطيل كرد.

عادل، دبير كميته انضباطي هيات فوتبال استان خراسان رضوي نيز در خصوص اتفاقات عجيب اين بازي گفت: اين بازي توسط داور تعطيل شد و علت تعطيلي بازي هم به خاطر حواشي اين بازي بود.

وي افزود: به جرات اعلام مي‌كنم كه فقط به خاطر حاشيه‌هاي اين مسابقه، داور بازي را ادامه نداد و گر نه هيچ مشكلي از ناحيه داور و بازيكنان نبوده است.

عادل در پاسخ به اين سوال که نتيجه اين باز چه خواهد شد؟ خاطرنشان کرد: اين مساله بايد در كميته انضباطي و اجرايي مورد بررسي قرار گيرد، اما اين بازي به طور قطع مجددا برگزار خواهد شد تا حق اين 2 تيم ضايع نشود.

همچنين محسن قهرماني داور اين ديدار گفت: اين موضوع را به كميته انضباطي و اجرايي استان گزارش خواهم داد، به هيچ عنوان از بازيكنان موردي نديده‌ام و به تماشاچيان نيز كاري ندارم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استعفاي رئيس امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال

استعفاي رئيس امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال

استعفاي رئيس امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال


جام جم آنلاين: محمد منصور عظيم زاده رئيس امور بين الملل فدراسيون فوتبال پس از انتشار اخباري درخصوص ارسال پيام تبريک به فدراسيون رژيم صهيونيستي،استعفاي خود را فدراسيون فوتبال کشورمان ارائه کرد .





به گزارش واحد مرکزي خبر ؛ فدراسيون فوتبال کشورمان با توجه به خبرسازي يکي از روزنامه هاي صهيونيستي در خصوص ارسال پيام تبريک سال نو ميلادي توسط اين فدراسيون، اطلاعيه اي را صادر کرد.


در اين اطلاعيه آمده است:
فدراسيون فوتبال ايران با توجه به خبر سازي يکي از روزنامه هاي صهيونيستي در باره ارسال پيام تبريک سال نو ميلادي توسط فدراسيون فوتبال ايران، موارد زير را به اطلاع عموم مردم عزيز کشور اسلامي مان مي رساند:
1-پيام تبريک الکترونيکي سال نو ميلادي متعلق به فدراسيون فوتبال را رئيس روابط بين الملل اين فدراسيون به صورت اتوماتيک از طريق سيستم اينترنتي به صد ها نفر شاغل و فعال در عرصه فوتبال از جمله مديران فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا،دبيران کل فدراسيون هاي عضو فيفا به ايميل هاي رسمي فدراسيون هاي مربوطه ارسال کرده که قبل از ارسال با دادن برنامه اي به سيستم ،ايميل رسمي فدراسيون فوتبال رژيم صهيونيستي که در سايت فيفا هم موجود است از فهرست اين آدرس حذف شده بود و به آنان اين ايميل ارسال نشده است.


2-با توجه به اين مطلب که دارنده يکي از اين ايميل ها ، شخصي بنام امير ناون است که در حوزه فعاليت هاي فيفا يعني حوزه نقل و انتقالات بازيکنان بين المللي ITC الکترونيک فعاليت دارد و داراي مليت اسرائيلي ومتعلق به يکي از اشخاص فدراسيون مربوطه بوده است، بنابراين، شائبه وتوهم و خبر سازي از سوي آنان ايجاد شده که چنين پيام تبريکي را فدراسيون فوتبال ايران به فدراسيون فوتبال رژيم صهيونيستي ارسال کرده است.


3- البته اينگونه ايميل ها فاقد مشخصه اي براي احراز تابعيت و مليت دارنده ايميل است که با توجه به گروه بندي الکترونيکي نمايندگان فيفا در حوزه نقل و انتقالات بازيکنان بين المللي ،فرد ياد شده ايميل مربوطه را دريافت نموده است.


ضمن اينکه لازم به ذکراست،بر همگان و ما آشکار است که رژيم صهيونيستي همچون برخي فريب خوردگان ،تصور مي کند که مي تواند از فضاي موجود در کشورمان بهره برداري سياسي کند و انجام يک اقدام سهوي را به گونه اي نشان دهد که گويي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از موضع قبلي خود برگشته است که دليل اين مدعا جو سازي هاي اخير درباره اين اقدام و تماس تلفني مسئولان رژيم صهيونيستي با مسئول روابط بين الملل فدراسيون فوتبال بوده که وي نيز پاسخي نداده است .


لذا اين فدراسيون همچون گذشته مانند عدم بر گزاري ديدار تدارکاتي امسال با تيم نوجوانان رژيم غاصب ا سرائيل در ايتاليا ، با تاکيد مجدد موضع رسمي نظام جمهوري اسلامي ايران در خصوص رژيم صهيونيستي هيچ گونه اجازه بهره برداري سياسي و خبر سازي را به آنان نداده و بر آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامي حاکم به عمل بوده و مي باشد. بر اين اساس محمد منصور عظيم زاده رئيس امور بين الملل فدراسيون استعفاي خود را به فدراسيون فوتبال ارائه کرد .

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
از مردم عذرخواهي مي‌کنم

از مردم عذرخواهي مي‌کنم

کفاشيان در گفتگو با مهر:
از مردم عذرخواهي مي‌کنم


جام جم آنلاين: رئيس فدراسيون فوتبال گفت: مي پذيرم که کار امور بين الملل اشتباه بوده و بابت اين اشتباه از مردم عذرخواهي مي کنم ولي به اين نکته هم ايمان دارم اتفاقي که رخ داده کاملا سهوي بوده و قصد و نيت ديگري در ميان نبوده است.





علي کفاشيان در گفتگو با مهر، با اشاره به موضوع ارسال پيام تبريک براي روساي فدراسيون هاي فوتبال جهان و اشتباه امور بين الملل فدراسيون در ارسال پيام تبريک براي فدراسيون فوتبال رژيم اشغالگر قدس اظهار داشت: بر خلاف اخباري که در خصوص پذيرش استعفاي رئيس کميته بين الملل فدراسيون مطرح شده بنده تاکنون با استعفاي ايشان موافقت نکرده ام و در حال بررسي زواياي مختلف اين اتفاق هستم.


کفاشيان تصريح کرد: مي پذيرم که ارسال پيام تبريک براي فدراسيون رژيم صهيونيستي اشتباهي بوده که از سوي کميته روابط بين الملل فدراسيون رخ داده ولي اطمينان دارم قصد و قرضي در اين کار وجود نداشته و اين مساله کاملا سهودي بوده است و نبايد به جهت يک اشتباه غيرعمدي، تمام زحمات يک مسئول کميته را ناديده گرفت.


رئيس فدراسيون فوتبال تصريح کرد: برخي چهره هاي سياسي به گونه اي با اين مساله برخورد کرده اند که فدراسيون تعمدي دراين کار داشته درحالي که نيت فدراسيون فوتبال ارسال پيام تبريک سال نو ميلادي به تمام کشورهاي عضو فيفا بوده وهيچ قصد و نيت ديگري در ميان نبوده است.


وي در عين حال عنوان کرد: من مي پذيرم که کار امور بين الملل اشتباه بوده و بابت اين اشتباه از مردم عذرخواهي مي کنم ولي به اين نکته هم ايمان دارم اتفاقي که رخ داده کاملا سهوي بوده و قصد و نيت ديگري در ميان نبوده و فدراسيون فوتبال همواره در چارچوب اصول و ارزشهاي نظام حرکت کرده است.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فدراسيون فوتبال تكذيب كرد

فدراسيون فوتبال تكذيب كرد

فدراسيون فوتبال تكذيب كرد


جام‌جم: منصور عظيم‌زاده، رئيس كميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال با رد خبرسازي روزنامه‌هاي صهيونيستي مبني بر ارسال پيام تبريك سال نو به فدراسيون فوتبال رژيم اشغالگر قدس گفت: موضع فدراسيون فوتبال، موضع رسمي نظام است.

وي افزود: پيام تبريك الكترونيكي سال نوي ميلادي متعلق به فدراسيون فوتبال به صورت خودكار از طريق سيستم اينترنتي به صدها نفر شاغل و فعال در عرصه فوتبال ارسال شده كه قبل از ارسال، با دادن برنامه‌اي به سيستم، ايميل رسمي فدراسيون فوتبال رژيم غاصب صهيونيستي كه در سايت فيفا هم موجود است از فهرست نشاني‌ها حذف شده بود.



اين درحالي است كه ديروز علي سعيدلو، رئيس سازمان تاكيد كرد كه در صورت تاييد اين مساله با مسوولا‌ن فدراسيون فوتبال برخورد خواهد شد.

دعوت فوتسال ايران به جايزه بزرگ برزيل
جام‌جم: تيم ملي فوتسال ايران كه طي 2 دوره گذشته مسابقات فوتسال جايزه بزرگ برزيل، عنوان نايب‌قهرماني را به خود اختصاص داده، براي شركت در دوره آتي اين رقابت‌ها نيز به برزيل دعوت شد. اين دعوتنامه در جريان سفر عباس ترابيان، رئيس كميته فوتسال ايران به برزيل تسليم وي شد.



شهرداري بندرعباس اولين تجربه ملوان جديد
جام‌جم: ملوان انزلي در اولين ديدار با فرهاد پورغلامي، سرمربي جديدش قرار است روز يكشنبه در ديداري تداركاتي در بندرعباس به مصاف شهرداري اين شهر برود.ملوان با 29 امتياز در مكان نهم جدول ليگ برتر قرار دارد و شهرداري بندرعباس، تيم تحت هدايت عباس سرخاب در گروه اول ليگ دسته يك در رده هفتم قرار دارد.


ايران‌جوان از پرسپوليس نمي‌ترسد
فارس: عبدالرحيم خرمزي، سرمربي تيم ايرانجوان بوشهر درباره رويارويي با پرسپوليس در دور چهارم جام حذفي گفت: تجربه شكست دادن پرسپوليس با نتيجه 5 بر صفر را در كارنامه خود داريم و در جام حذفي بدون استرس با آنها روبه‌رو مي‌شويم بويژه اين‌كه بازي در بوشهر برگزار مي‌شود و با همه قدرت خود به فكر كسب پيروزي هستيم.


وسلي ايران را ترك نمي‌كند
جام‌جم: هر چند وسلي برزيليا پس از برگزاري نشستي با حبيب كاشاني با دريافت رضايت‌نامه‌اش به‌صورت رسمي از جمع سرخپوشان جدا شد، اما او قصد ترك ايران را ندارد.چند باشگاه از جمله شهرداري تبريز خواهان پر و پا قرص اين مهاجم برزيلي هستند.


بازگشت ملامحمد به پرسپوليس
جام‌جم: هوار ملامحمد، هافبك عراقي تيم پرسپوليس، به احتمال زياد به تمرينات اين تيم بازخواهد گشت. اين بازيكن تكنيكي كه به واسطه غيبت در تمرينات و كسر 10 درصد از مبلغ قراردادش، ايران را به حالت قهر ترك كرده است، با نظر كادر فني و بويژه علي دايي به پرسپوليس بازخواهد گشت، طبق گفته حبيب كاشاني سرپرست باشگاه، امكان فسخ قرارداد ملامحمد وجود ندارد و او بايد به تمرينات تيمش برگردد و اگر همچنان غيبت كند، كسر مبلغ قرارداد بيشتر مشمولش خواهد شد.
 

MEG

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حقيقي: من و ميثاق مثل دو برادر هستيم/ رقابت به رفاقت ها لطمه نمی زند

حقيقي: من و ميثاق مثل دو برادر هستيم/ رقابت به رفاقت ها لطمه نمی زند

قبل از بازي با الريان فرصتي شد تا با عليرضا حقيقي گفت و گويي انجام دهيم، عليرضا در اين مصاحبه كوتاه به سوالات سايت رسمي باشگاه پرسپوليس پاسخ داد.

وضعيت تيم را در اين اردو چطور ديدي؟
خدا را شكر همانطور كه ديديد تمرينات خوب و فشرده اي را پشت سر گذاشتيم و با توجه به وضعيت آب و هوايي كه در اينجا وجود دارد روزي دو جلسه تمرين بدن هاي ما را شاداب تر كرد و ان شاالله با ادامه اين تمرينات در تهران به خوبي آماده انجام مسابقه برابر ذوب آهن مي شويم.
مكان اردو و شرايط آن راضي كننده بود؟
فكر مي كنم بعد از تغيير و تحولات صورت گرفته براي آرامش و مرور كارهاي جديد بهترين راه حل برگزاري اين اردو بود تا همه با آرامش و در محيطي آرام به تمرينات بپردازيم. ضمن اينكه شرايط نا مناسب جوي كه خبرش را شنيده ايم امكان دو جلسه تمرين روزانه در تهران را از ما مي گرفت.
تو و ميثاق بايد براي دروازه بان فيكس شدن با هم رقابت داشته باشيد، آيا اين رقابت لطمه اي به رابطه شما مي زند؟
مشكل خاصي نيست، در حال حاضر ما مثل دو تا برادر در كنار هم هستيم و زير نظر آقاي يحيوي به تمرينات مان ادامه مي دهيم. رقابت داشتن طبيعي و انگيزه اصلي پيشرفت است. رقابت همیشه وجود دارد و به رفاقت ها و رابطه ها لطمه نمی زند. مطمئنا هر كدام درون دروازه باشيم براي موفقيت تيم تلاش مي كنيم و هركسي روي نيمكت باشد براي 11 بازيكن داخل زمين دعا مي كند.
اميدوارم بتوانيم حداكثر امتيازات باقي مانده را به دست آوريم تا از شرمندگي هواداران درآييم.
 

arasbaran

عضو جدید
حسن آذر نیا (سرپرست قبلی باشگاه) سرمربی تراختور شد

حسن آذر نیا (سرپرست قبلی باشگاه) سرمربی تراختور شد

تراکتور تماشاگر داره مربی میخواد چیکار
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تکلیف کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد

تکلیف کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد

تکلیف کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد .... :king:
نشست ویژه با قطری‌ها
....:gol:

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی و علی دایی در آخرین روز حضور تیم فوتبال پرسپولیس در دبی ظهر یکشنبه در نشستی به بررسی آخرین وضعیت کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه پرداختند.

طی روزهای گذشته صحبت های زیادی در مورد حضور محمد علی یحیویی به عنوان مربی دروازه بانهای پرسپولیس مطرح شده بود و خبرهایی در مورد کنار گذاشتن حسین عبدی نیز مظرح شده بود. ضمن اینکه احمدرضا عابدزاده نیز پس از کنار گذاشته شدن از کادر فنی سرخپوشان در اظهار نظرهایی علیه مسئولان این باشگاه موضع گیری کرده بود.

به همین خاطر کاشانی و دایی امروز در نشستی که در محل باشگاه ایرانیان دبی برگزار شد، به بررسی آخرین وضعیت کادر فنی پرداختند و در پایان مقرر شد پرسپولیس با حسین عبدی ، محمد علی یحیویی و مسعود مولایی به عنوان بدنساز در ادامه رقابتهای لیگ برتر شرکت کنند.

ضمن اینکه خبرهای غیررسمی نیز در مورد احتمال حضور انگین فیرات آلمانی در کادر فنی پرسپولیس نیز مطرح شده بود که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است. فیرات سابقه همکاری با دایی در تیم ملی و سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان اصفهان را دارد.
همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس بعدازظهر امروز در نشستی با مسئولان باشگاه الریان قطر راه های تعامل و همکاری فی مابین را بررسی کردند.

در این نشست که در یکی از هتل های شهر دبی برگزار شد، حبیب کاشانی و علی دایی نیز حضور داشتند و تفاهم نامه هایی نیز با مسئولان تیم قطری به امضا رساندند تا در آینده همکاری نزدیکتری با یکدیگر داشته باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز - یکشنبه - در آخرین روز اردوی خود در امارات به مصاف تیم الریان قطر خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
در حاشيه ی ديدار استقلال - اميد

در حاشيه ی ديدار استقلال - اميد

در حاشيه ی ديدار استقلال - اميد ... :gol::gol: ديدار تداركاتي بين تيم هاي استقلال و اميد با حاشيه هاي جالبي در حال برگزاري است.

* كليه بازيكنان استيل آذين به غير از علي كريمي و كادرفني اين تيم در كمپ حضور داشته و در حال تماشاي اين بازي هستند.

* مرتضي محصص، علي دوستي، افشين پيرواني، عباس نواصرزاده، مجتبي محرمي از افرادي هستند كه در كمپ تيم هاي ملي حضور دارند.

* مجتبي جباري بازيكن مصدوم استقلال كه اين روزها دوران نقاهت را مي گذراند نيز درحال تماشاي اين مسابقه است.
* در جريان بازي در نيمه اول محمد محمدي دروازه بان استقلال مصدوم شد و جاي خود را به ايمان صادقي داد.
*روته مولر كه بامداد ديروز از آلمان بازگشت، امروز غايب است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
اخبار کوتاه از باشگاه استقلال

اخبار کوتاه از باشگاه استقلال

اخبار کوتاه از باشگاه استقلال ... :w27:


تماس واعظى آشتیانى با حجازى

مدیرعامل باشگاه استقلال طى تماسى با ناصر حجازى، جویاى آخرین وضعیت جسمانى وى شد.امیررضا واعظى آشتیانى که بامداد دیروز به همراه اعضاى تیم از سفر به امارات بازگشت به محض حضور در محل کار خود با حجازى تماس گرفت و جویاى احوال اسطوره باشگاه استقلال شد.در این تماس مدیرعامل استقلال و مشاور عالى اش در مورد دیدار دوستانه استقلال در امارات و همچنین روند درمان حجازى با یکدیگر سخن گفتند.حجازى با اشاره به اینکه دیدار استقلال و الوصل را به صورت زنده تماشا کرده است از عملکرد استقلال و بویژه بازیکنان جوان این تیم ابراز رضایت کرده و ابراز امیدوارى کرد استقلال با تکیه بر این جوانان در ادامه راه موفق عمل کنند.

استقلال با کرافت تسویه حساب مالى کرد

راینر کرافت به دلیل اختلاف نظر با استقلالى ها از جمع نیمکت نشین هاى این تیم جدا شد تا با فسخ قراردادش به آلمان سفر کند.با جدایى این مربى بدنساز، باشگاه استقلال با او تسویه حساب مالى کرد تا در این بین پرونده کرافت با آبى ها بسته شود. با توجه به جدایى راینر، استقلالى ها به دنبال جذب یک مربى بدنساز جدید هستند تا در صورت توافق ظرف یکى، دو هفته آینده یک مربى جدید روى نیمکت استقلال بنشیند. طبق شنیده ها؛ استقلال دیگر متمایل به جذب مربى خارجى نیست تا با این حساب جایگزین کرافت ایرانى باشد.

یوسفى امروز پاسپورت مى گیرد

پس از پیگیرى هاى مسئولان باشگاه استقلال، بالاخره مشکل ممنوع الخروجى یوسفى هم حل شد تا او بتواند در سفرهاى برون مرزى، استقلال را همراهى کند. باشگاه صبا کارت پایان خدمت و پاسپورت وى را تحویل استقلالى ها داد و براین اساس دیگر مشکلى براى خروج محسن یوسفى از ایران وجود ندارد. وى به دلیل نداشتن پاسپورت نتوانست استقلال را در سفر به امارات همراهى کند اما حالا با همکارى باشگاه صبا، وى براى همراهى استقلال در سفرهاى خارجى مشکلى ندارد و مى تواند با خیال راحت چمدان سفر خود را ببندد.

شکورى در فرودگاه معطل شد

هادى شکورى در فرودگاه تهران دچار مشکل شد. از آنجا که این مدافع در سفر بازگشت استقلال به ایران اضافه بار داشت، در بازرسى فرودگاه به او مجوز خروج نمى دادند تا همین مساله براى مدافع استقلال ایجاد دردسر کند. شکورى با یک ساعت ونیم تاخیر از فرودگاه خارج شد که این اتفاق حسابى او را کلافه کرده بود. در حالیکه همه استقلالى ها ساعت ۴ صبح فرودگاه را ترک کردند و راهى منزل شدند، شکورى ساعت ۵ و۳۰ دقیقه صبح اجازه خروج را پیدا کرد تا همین مساله سبب خستگى زیاد وى شود.

نشست شوراى استیناف باشگاه استقلال یکشنبه برگزار مى شود

شوراى استیناف باشگاه استقلال درخواست تجدید نظر ۳ بازیکن محروم خود را پیگیرى مى کند. روابط عمومى باشگاه استقلال اعلام کرد، به منظور حفظ حقوق و رعایت عدالت با توجه به روال دادرسى در کمیته انضباطى باشگاه استقلال و نظر به درخواست کتبى کاظمى، اکبرپور و عنایتى براى تجدید نظر در حکم محرومیت صادره از سوى کمیته انضباطى، شوراى استیناف باشگاه استقلال روز یکشنبه تشکیل جلسه مى دهد. از ۳ بازیکن یاد شده دعوت شده که از ساعت ۱۰صبح در ساعات تعیین شده و به صورت جداگانه در جلسه شوراى استیناف حضور یابند تا به درخواست آنان رسیدگى شود.
 

Similar threads

بالا