کلوپ آبیدلان.

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]فجر و استقلال در حافظيه به مصاف هم مي‌‎روند[/h]
[h=2]دبير هيئت فوتبال فارس گفت: ديدار تيم‌هاي فجر سپاسي و استقلال تهران در هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال ايران در ورزشگاه حافظيه برگزار مي‌شود.[/h]


عليرضا زکي‌پور در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ورزشگاه حافظيه پس از مرمت و تعويض چمن در اختيار هيئت فوتبال فارس قرار گرفته و آماده برگزاري بازي‌هاي ليگ برتر در شيراز است.

وي افزود: تمام تلاش مجموعه هيئت فوتبال اين استان رضايت تيم‌ها و تماشاگران از بازي در اين ورزشگاه مانند بازي با پرسپوليس است که با نظم خوبي برگزار شد.

اين مسئول فوتبال فارس تصريح کرد: جلسات متعددي با شوراي تامين اين استان براي برگزاري منظم بازي داشته‌ايم.

وي خاطرنشان کرد: بليت‌فروشي بازي از صبح جمعه آغاز مي‌شود و تماشاگران بدون نگراني مي‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

زکي پور در پايان گفت: تيم فوتبال فجر سپاسي مي‌تواند براي آماده‌سازي قبل از بازي دو جلسه تمرين در زمين اصلي حافظيه داشته باشد.

تيم‌هاي فجر شهيد سپاسي شيراز و استقلال تهران جمعه اين هفته از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظيه به مصاف يکديگر مي‌روند.

ورزشگاه حافظيه از تير ماه سال جاري براي تعميرات و بازسازي چمن تعطيل شد.

چمن جديد و مدرن اين ورزشگاه در دهم دي ماه امسال همزمان با بازي فجر سپاسي و پرسپوليس مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

پس از اين بازي با توصيه کارشناسان فني اداره کل ورزش و جوانان فارس، ورزشگاه حافظيه براي تقويت و استحکام بيشتر ريشه‌هاي چمن تعطيل شد و حال بار ديگر فوتبال‌دوستان شيرازي مشتاق تماشاي ديدار جذاب فجر و استقلال هستند.

ورزشگاه حافظيه با قرار داشتن مقابل آرامگاه شاعر پرآوازه ايران‌زمين خواجه حافظ شيرازي يادآور خاطرات و نام و آوازه اين شاعر بزرگ سرزمين فارس است.

استقلال با 49 امتياز و فجر با 33 امتياز به ترتيب جايگاه‌هاي نخست و نهم ليگ را به خود اختصاص داده‌اند.

بازي رفت دو تيم در تهران به تساوي صفر بر صفر انجاميد.
 

محمد ساوه

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فجر و استقلال در حافظيه به مصاف هم مي‌‎روند


دبير هيئت فوتبال فارس گفت: ديدار تيم‌هاي فجر سپاسي و استقلال تهران در هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال ايران در ورزشگاه حافظيه برگزار مي‌شود.



بچه ها آماده هتريك فرهاد مجيدي به افتخارش
هوووووووووووووورااااااااااااااااااااااا
 

apadana13

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]اظهار نظر عجیب رویانیان در زورخانه/ ما هم لنگی هستیم![/h]
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است لنگ برای زورخانه است و همه پرسپولیسی‌ها لُنگی هستند!

به گزارش قدس آنلاین، محمد رویانیان که در مراسم گلریزان فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی حضور یافته بود، گفت: مراسم خوبی بود و امیدوارم در فوتبال هم شاهد چنین برنامه‌هایی باشیم.
وی درباره شرایط تیم پرسپولیس و اینکه به نظر می رسد با کسب یازدهمین تساوی فصل پرسپولیس به روزهای تیره گذشته بر می گردد عنوان کرد: هم از بازیکنان توقع دارم و هم از کادر فنی. تحول خوبی در پرسپولیس ایجاد شده است اما کافی نیست و باید این تیم به جایگاه خودش بازگردد.

رویانیان تصریح کرد: مساوی دیگر به درد پرسپولیس نمی‌خورد و امیدواریم از این به بعد روی نوار پیروزی حرکت کنیم و اگر کسی توقف کند با توجه به اینکه توقف ممنوع است جریمه خواهد شد.
مدیرعامل پرسپولیس درباره نگرانی هواداران این تیم در خصوص جایگاه پرسپولیس در جدول رده‌بندی تیم گفت: کمیته فنی را مامور کردم و به پروین هم گفتم تا هر چه سریعتر عملکرد بازیکنان را در نیم فصل دوم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. ملاک ما برای ادامه همکاری با آنها عملکرد فنی بازیکنان بر اساس ارزیابی کمیته فنی خواهد بود.

وی درباره شایعات نیز در خصوص حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس گفت: چنین چیزی درست نیست و با گل‌محمدی ادامه خواهیم داد.

رویانیان پس از سخنرانی به هنگام جمع‌آوری پول وقتی لنگ را مقابل او قرار دادند، گفت: ما همه لنگی هستیم. لنگ برای زورخانه است. پرسپولیسی ها همه لنگی هستند!


 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز

چالش در روابط قلعه نويی و نكونام با موضوع رحمتی






سرمربی
استقلال در دعوای رحمتی و نكونام طرف دروازه بان تيمش را گرفته تا همانطور كه تيم
ملی خانه نكونام شده، استقلال نيز به خانه ای امن برای رحمتی تبديل شود.







جام نیوز:امير قلعه‌نويي بعد از بازي با راه‌آهن بدون اين‌که کسي درباره مهدي رحمتي سوالي بپرسد، به حمايت از اين بازيکن پرداخت و گفت: «به سيد مهدي رحمتي تبريک مي‌گويم که بهترين گلر آسياست. در يک صحنه خيلي خوب با يک عکس‌العمل خوب تيم ما را نجات داد و در مجموع عملکردش را ستايش مي‌کنم.»


اين جملات در راستاي سريال حمايتي امير قلعه‌نويي از مهدي رحمتي بود؛ گلر سابق تيم ملي. پس از کناره‌گيري ناگهاني اين بازيکن از تيم ملي، سرمربي استقلال پس از جلساتي که با او در اردوي تيم داشت، مصاحبه‌هاي سريالي خود را عليه کي‌روش آغاز کرد. قلعه‌نويي همچنين با توجه به موضع رسانه‌ها عليه مهدي رحمتي و حمايت از کي‌روش به دليل اتخاذ چنين تصميمي، خبرنگارها را اجنبي‌پرست خواند و روي اين حرفش نيز پافشاري کرد. اين اتفاق‌ها در حالي رخ مي‌داد که امير قلعه‌نويي پيش از ماجراي رحمتي، معمولا به حمايت از کارلوس کي‌روش مي‌پرداخت.


شنيده‌هاي موثق حکايت از آن دارد که مهدي رحمتي و قلعه‌نويي در اردوهاي اخير بارها درباره اتفاقاتي که در تيم ملي رخ داده و باعث کناره‌گيري رحمتي شده است، گفتگو کرده‌اند. گلر استقلال ابتدا پس از کناره‌گيري از تيم ملي اعلام کرد: «به خاطر مسائل دو ماه اخير از تيم ملي کنار کشيدم.» اما پس از آن در گفتگويي ديگر صراحتا تغيير موضع داد و گفت: «در 5 ماه گذشته اتفاقاتي افتاد که ترجيح دادم کنار بکشم.»


در واقع او با تغيير گفتار، داستان را نيز به‌طور کلي تغيير داد. رحمتي ابتدا تاکيد داشت به خاطر بازوبند کاپيتاني در استقلال، با نکونام به مشکل خورد و ترجيح داد به تيم ملي نرود ولي اخيرا در گفتگو با برخي از دوستان رسانه‌اش موضوع را به شکل ديگري بازتاب داده است: «نکونام باعث شد کي‌روش به دنبال دانيال داوري برود و بخواهد من از تيم ملي بروم!»


اين در حالي است که نکونام و رحمتي تا همين دو ماه پيش از دوستان بسيار نزديک هم بودند و حتي رفت‌و‌آمد خانوادگي نيز داشتند. انتقال اين حرف‌ها به امير قلعه‌نويي باعث شده تا نه‌تنها روابط خود را با نکونام بسيار سرد کند، بلکه عليه کارلوس کي‌روش نيز موضع بگيرد.


گويا حرف‌هاي گلر استقلال براي امير قلعه‌نويي حجت بوده است. در حال حاضر کاپيتان استقلال و قلعه‌نويي روابط بسيار سردي دارند و سرمربي براي دومين بازي متوالي نام اين بازيکن را در مقابل راه‌آهن خط زد تا نکونام نيز شديدا دلخور شود. حالا اغلب بازيکنان استقلال تمام اين مسائل را تاييد مي‌کنند و معتقد هستند امير قلعه‌نويي تنها به خاطر حرف‌هايي که شنيده، بدين شکل عليه خبرنگارها، کي‌روش و نکونام موضع گرفته است.



 

mahdi26465

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=2] زندگی نامه ی فرهاد مجیدی[/h]
سوم ژوِئن سال 1977 و یا بهتر بگوییم 13 خرداد 1355 در تهران به دنیا آمد. در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب رشد کرد. کم کم به فوتبال علاقه مند شد. او در کنار دو خواهر و یک برادر بزرگ شد. برادر کوچک تر فرهاد را هم خوب می شناسید. فرزاد مجیدی که درست بسان فرهاد از بهمن به استقلال تهران پیوست. فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود. از تیم های پایه کار خود را آغاز کرد. گرچه مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود. فرهاد مجیدی این روزها دوباره پیراهن استقلال تهران را بر تن کرده است. پیراهنی که با آن به فرهاد مجیدی تبدیل شد و شاید با آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

آغاز یک راه طولانی اولین تیم رسمی و تقریباً مطرح او جوانان کشاورز بود. تیمی که با کمبود امکانات مواجه بود اما با این حال این مساله باعث نشد تا فرهاد مجیدی فوتبال را کنار بگذارد. پس از حضوری تقریبا کوتاه در جوانان کشاورز در همان رده سنی به تیم بهمن پیوست. وضعیت در تیم جوانان بهمن بهتر از کشاورز بود. روزی 3 بار تمرین می کرد. تمرین های سنگین و نفس گیر. برای حضور در مسابقات استانی به تیم صنایع پارچین پیوست و مدت کوتاهی به صورت بازیکن قرضی در این تیم توپ زد. درخشش او در تیم صنایع باعث شد تا مربیان تیم امید بهمن برای جذب دوباره او تلاش کنند. پس از هشت ماه بازی در صنایع پارچین وارد تیم امید بهمن بود. او می دانست که اگر در رده سنی امید موفق ظاهر شود می تواند به تیم بزرگسالان و مطرح بهمن راه پیدا کند. پس وقت تلاش بود! تلاشی برای رسیدن به یک آرزوی دیرینه! او پس از یک دوره کوتاه به آرزویش رسید و پیراهن تیم بزرگسالان بهمن را بر تن کرد. آن روزها بهمن در شرایط خوب و آرمانی قرار داشت. او حالا آرزوهای بزرگتری در سر داشت...
حضور در استقلال! پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن به استقلال تهران پیوست. تیمی که همیشه آرزوی پوشیدن پیراهنش را در سر داشت. فرهاد مجیدی می دانست که راه سختی در پیش دارد. راهی که به قله های افتخار ختم می شد. او در استقلال به یک شاه مهره تبدیل شد! شم بالای گلزنی و هوش فوق العاده او باعث شد که به یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازیکنان آن زمان استقلال تبدیل شود. به واقع می توان از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از ستاره های اواخر دهه هفتاد نام برد. گل که می زد یک دستش را روی سینه می گذاشت و دست دیگر را باز می کرد! حرکت او بعد از هر گل تکرار می شد. مجیدی سالها برای استقلال بازی کرد و در واقع همین مساله باعث شد که حتی امروز محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال داشته باشد. اروپا، مقصد بعدی فرهاد! درخشش او در بازیهای لیگ ایران و حتی در سطح آسیا با پیراهن استقلال باعث شد تا سران باشگاه راپید وین اتریش که با استقلال روابط حسنه ای داشتند سخت به دنبال جذب فرهاد باشند. فرهاد مجیدی تصمیم خود را گرفت و در زمان حضور فتح الله زاده به اتریش ترانسفر شد. گرچه حضور او در اتریش چندان رویایی و همراه با موفقیت نبود اما فرهاد همیشه از آن به عنوان یک تجربه طلایی یاد می کند. اختلاف در مبلغ قرارداد و همین طور یکی دو مصدومیت سنگین باعث شد تا فرهاد مجیدی فکر ادامه فوتبال در اروپا را از سر خود بیرون کند. رضایت نامه او بعد از یک فصل نا موفق در اتریش صادر شد...
امارات، نقطه آغاز... شاید فکرش را نمی کرد که در امارات به آن همه موفقیت برسد. اولین تیم او در امارت الوصل بود. پس از مدت کوتاهی با شرایط فوتبال امارات آشنا شد. کم کم به یک ستاره محبوب در بین شیوخ اماراتی تبدیل شد و پوسترهای او در سرتاسر امارات به چشم می خورد. سبک بازی او با دیگر بازیکنان آنقدر متفاوت بود که بازیهای او خیلی زود به چشم آمد. فرهاد مجیدی از نظر مالی نیز آنقدر تامین بود که جایی را جز امارات ترجیح نمی داد. پس از الوصل به الاهلی امارات پیوست. در آنجا نیز بازیهای خوبی به نمایش گذاشت. اما در سال 2003 به عنوان بازیکن قرضی به تیم العین امارات پیوست تا در جام باشگاههای امارات به میدان برود. او آن سال در بازی نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا و در برابر دالیان درخشید و به یک قهرمان تبدیل شد. گل رویایی او در آن بازی العین را به فینال جام باشگاهای آسیا برد و در آخر او با العین قهرمانی در آسیا را تجربه کرد. او دوباره به الاهلی پیوست. در طول مدت حضور در الاهلی حدود 130 گل برای این تیم به ثمر رساند و در سال 2006 با این تیم قهرمان لیگ امارات شد. حضور کم فروغ در رده ملی! او در سال 1375 برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. محمد مایلی کهن مربی وقت تیم ملی به توانایی های فرهاد اعتقاد داشت. فرهاد مجیدی اولین بازی ملی خود را در برابر کویت و در سال 1375 انجام داد. گرچه او همراه تیم ملی به جام جهانی 1998 فرانسه هم رفت اما از او به عنوان یک بازیکن کم فروغ در رده ملی یاد می شود. او در حالی که در اوج بود و در امارات می درخشید خیلی کم به تیم ملی دعوت می شد و زمانی هم که به اردو ها ملحق می شد به دلیل دوری طولانی از تیم ملی نمی توانست به هماهنگی لازم برسد. او در طول دوران بازیگری خود 41 بازی ملی انجام داده است و تنها موفق به ثمر رساندن 10 گل شده است. بازگشت به استقلال... مشکلات داخلی او با مدیران النصر امارات و فسخ قراردادش باعث شد تا در بدو ورود دوباره ناصر حجازی به استقلال، صحبت از بازگشت فرهاد مجیدی به میان آید. فرهاد مجیدی پس از کش و قوس های فراوان به استقلال پیوست تا به قولی که در زمان جدایی اش از استقلال داده بود عمل کند. او در حالی به استقلال پیوست که مدیران پرسپولیس نیز به دنبال جذب او بودند. فرهاد مجیدی پس از رفت و آمدهای فراوان بلاخره کارت آی تی سی خود را دریافت کرد تا این روزها به عنوان شاه مهره آبی ها از او یاد شود. فرهاد مجیدی این روزها در تهران به همراه همسر و دخترش تیام زندگی می کند و می خواهد با درخشش در تیم محبوب و اسبق خود بار دیگر به یک ستاره تبدیل شود. فرهاد مجیدی از این هفته اجازه حضور در ترکیب استقلال را دارد. او آمده است تا خودی نشان دهد. بار دیگر با پیراهن استقلال گلزنی کند و آن حرکات معروف خود پس از گلزنی را اینبار در استادیوم آزادی انجام دهد.
 

محمد ساوه

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سلام چه خبره من تازه اومدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبییییییییین خبرایی که گذاشته بودین عالی بود
ایول بابا استقلالی:biggrin:


سلام خوش اومدي به جمع ما،معلومه خون تو هم آبيه!
ايوللللللللللللللل
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=2]گزارش تمرين استقلال
[/h]
فرهاد مجيدي در تمرين امروز تيم استقلال مورد استقبال طرفداران اين تيم قرار گرفت.
تيم فوتبال استقلال پس از يک روز استراحت و در حالي که صبح امروز برنامه‌هاي بدنسازي را پشت سر گذاشته بود از ساعت 15 در کمپ زنده‌ياد حجازي تمرينات خود را پيگيري کرد. در تمرين امروز تيم ملي استقلال امير قلعه‌نويي، مجتبي جباري، خسرو حيدري و فرزاد حاتمي حضور نداشتند که حاتمي با کسب اجازه از کادر فني در کمپ استقلال حاضر نشد. دکتر نوروزي معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال در اين رابطه به فارس گفت: فرزاد حاتمي صبح امروز به دليل سرماخوردگي و البته حضور در کلينيک براي بخيه زدن دستش در تمرين شرکت نکرد ولي اين بازيکن هيچ مشکلي نداشته و مي‌تواند آبي‌پوشان را در ديدار مقابل فجر شهيد سپاسي همراهي کند.
*حدود 50 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز حاضر شده و به تماشاي برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان پرداختند.
*قبل از آغاز تمرين طرفداران تيم استقلال به شدت از فرهاد مجيدي استقبال گرمي داشتند تا جايي که يکي از هواداران دسته گل بزرگي را به کاپيتان اين تيم اهدا کرد. مجيدي حدود 10 دقيقه مقابل کمپ استقلال ايستاد تا با طرفداران اين تيم عکس يادگاري بگيرد.در اين لحظه طرفداران استقلال از مجيدي مي خواستند که با نشان دادن عدد 4 در کنار آنها عکس يادگاري بگيرد که مهاجم استقلال اين کار را انجام داد.
*در غياب سرمربي تيم استقلال مجيد صالح و ستار همداني برنامه‌هاي آماده‌سازي را پيگيري کردند.
*ميثم بائو هافبک تيم استقلال با اندکي تاخير به محل تمرين رسيد و در ابتدا نزد کادر فني رفت و از آنها اجازه گرفت.
*حنيف عمران زاده و مهدي رحمتي دو بازيکني بودند که امروز با چهره اي جديد در تمرين شرکت کردند.
*در ابتداي تمرين بازيکنان به گرم کردن بدن هاي خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال درون تيمي انجام دادند. هنگامي که بازيکنان در قالب دو گروه فوتبال بازي مي کردند اين بار ايمان عالمي از محمد هوتن قلعه‌نويي خواست تا در ترکيب تيم سبز به جاي مهران قاسمي به زمين برود. در ترکيب تيم سبز حسيني، عمران زاده، صادقي، ساموئل، بيک زاده، بائو، کيانوش رحمتي، اکبرپور و مهدي شيري، مهران قاسمي، آرش برهاني بازي مي کردند که هوتن قلعه نويي به جاي مهران قاسمي وارد زمين شد.
*ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال نيز در تمرين امروز آبي‌پوشان شرکت نکرد.
*قرار است تيم استقلال ساعت 13.50 دقيقه روز پنجشنبه راهي شيراز شود. فرهاد مجيدي به دليل 3 اخطاره بودن تيم استقلال را در اين مسابقه همراه نخواهد کرد.
*ديدار تيم‌هاي فجر سپاسي و استقلال روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه حافظيه برگزار خواهد شد.
 

fantastic girl

عضو جدید
دزدی تو روز روشن:D




شرمنده حال نداشتم چیزی بنویسم!!!!
اینا رو دزدیدم که اعلام حضور کرده باشم:biggrin:
پس فردا نگید فلانی رفت و دیگه نیومد!!ببینید چقدر در صحنه هستم!!
آقا ما اینارو دزدیدیم صاحاباش راضییییییییی باشن!:D
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز

Similar threads

بالا