کنکور ارشد آزاد معماری 91 چطور بود؟

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mariiana

عضو جدید
یعنی یه مسلمون پیدا نمیشه اینجا لیست دانشگاهها رو با ترازاشون واسه تکمیل ظرفیت واسمون بنویسه؟؟
 

memar-86

عضو جدید
دوستان عزیزی که خواستار تراز دانشگاهها هستند توجه داشته باشن اصلن همچین چیزی به صورت جامع و مدون شده وجود نداره که ما لیستشو اینجا بذاریم خیلی ها از جمله خودم درصدها رتبه و تراز خودمون و اخرین تراز قبولی را صفحات قبل گذاشتیم می توانید ببینید .......مابقی دوستان از جمله شماها لطف کنین تراز و رتبه خودتون و .... تراز و زتبه اخرین رتبه قبولی حوزه امتحانی تون رو اینجا بنویسید تا به جمع بندی خوب برسیم
 

para-dv67

عضو جدید
من زدم سوادکوه ترازم 5451 تراز اخرین نفر حدود 5957 رتبم شده 97 رتبه اخرین نفر 31
امکانش هست تکمیل ظرفیت جایی قبول شم ؟ خیلییییییییی ناراحتم 4روزه فقط گریه می کنم فکر یه سال دیگه خوندن برام عذابه....:(
 

faeal

عضو جدید
راستش من از سیستم درهم بر همو بی سرو ته پیام نور خسته شدم..یه عنوان مثال 3 روز دیگه انتخاب واحده ولی هنوز نمره های اون ترممون نیومده..منم تو ارشد دنبال معدل بالام ولی با این سیستم مزخرف پیام نور خودتو بکشیم نمیتونی نمره بالا بیاری.حالا به نظرت کار درستیه؟؟آزاد مدرکش بیشتر ارزش داره یا پیام نور؟؟من خودم به شخصه نظرم اینه که معدل بالای آزاد از معدل پایین پیام نور بیشتر می ارزه..حالا به نظرتون چه کنم؟
کدوم واحده پیام نور میخونی؟شهریه چقد حدودی برات در میاد؟به نظره من ادامه بده همینو
 

kamran021

عضو جدید
تو تکمیل ظرفیت چند تا انتخاب محل داریم ؟؟؟ کسی میدونه ؟؟!!

انتخاب 10اولویت در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد/ اعلام زمان انتخاب رشته!!!
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که پذیرفته نشدگان کنکور ارشد این دانشگاه در مرحله تکمیل ظرفیت امکان انتخاب 10اولویت را دارند.
ناصر اقبالی در گفتگو با خبرنگار مهر، اضافه کرد: آن دسته از داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته نشده اند پس از اعلام زمان تکمیل ظرفیت تا 10رشته محل را می توانند انتخاب کنند.وی گفت: به احتمال زیاد تکمیل ظرفیت داوطلبان از این هفته آغاز خواهد شد.

  1. به گزارش مهر، نتایج آزمون کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد با پذیرش 63 هزار و 214 داوطلب هفته گذشته اعلام شد
    منبع خبر:
    http://www.mehrnews.com/fa/newsdetai...NewsID=1696070
 

para-dv67

عضو جدید
کمممممممممممممممممککککککککککککککککک
این انتخاب رشته های تکمیل ظرفیت اولویت دارن؟؟؟ یا ترازمون به هرجا برسه قبول می شیم؟؟؟ اینجوری که همه قبول می شن...لطفا اگه کسی می دونه جواب بدین
 

kamran021

عضو جدید
زمان انتخاب رشته/شهر مجدد داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد سال 91 دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شد​


دكتر ناصر اقبالي رئيس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر اعلام كرد :
- كليه داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد سال 91 دانشگاه آزاد اسلامي كه در مرحله اول اعلام اسامي موفق به پذيرش نشده‌اند، مي‌توانند از ساعت 00/11 صبح روز دوشنبه 3/7/91 لغايت ساعت 24 روز يكشنبه مورخ 9/7/91 با مراجعه به پايگاه ثبت‌نام الكترونيكي مركز آزمون به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته/شهر مجدد اقدام نمايند.
- اقبالي با بيان اين كه داوطلبان در اين مرحله حداكثر تا ده كد رشته/محل را مي‌توانند انتخاب نمايند، خاطرنشان كرد در اين دوره بيش از 1800 رشته/محل در معرض انتخاب داوطلبان قرار گرفته است و گزينش علمي در اين دوره در ده انتخاب با اولويت نمره كل داوطلب در رشته انتخابي صورت مي‌گيرد.
- اقبالي با اشاره به اين كه داوطلبان متقاضي شركت در انتخاب رشته/شهر مجدد مي‌توانند رشته‌هاي خود را از ميان رشته‌هاي زيرمجموعه امتحاني خود انتخاب نمايند، اعلام كرد به جهت هدايت داوطلبان به انتخاب رشته/شهر مناسب نمرات داوطلبان در هر يك از رشته‌هاي مجموعه امتحاني در سيستم انتخاب رشته درج گرديده است.
- اقبالي با بيان اين نكته كه ثبت‌نام پذيرفته شدگان مقطع كارشناسي ارشد هم‌اكنون در واحدهاي دانشگاهي جريان داشته‌ و تا سوم مهر ماه ادامه دارد اعلام كرد وضعيت داوطلبان در مرحله تكميل ظرفيت ابتدا در رشته/محل‌هاي انتخابي در آزمون مورد بررسي قرار خواهد گرفت و در صورت عدم پذيرش فرد در رشته/شهر انتخابي اوليه، در رشته/محل‌هاي انتخابي ده گانه مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
- اقبالي زمان اعلام نتايج مرحله تكميل ظرفيت آزمون كارشناسي ارشد را حداكثر تا نيمه مهر ماه اعلام كرد./

 

باران طلایی

عضو جدید
کاربر ممتاز
کسی میدونه هر دانشگاه حدودا چند دانشجو پذیرش میکنه؟؟
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا