گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

vahid_007_006

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
میخاسم بپرسم لنگردوم سطح یه ربع دایره میشه واسه همون دایره رو ضربدر 1/4 کرد؟
ببخشید که دیر جواب دادم من قسمت می شه واسه همون دایره ضربدر یک چهارم رو نفهمیدم چیش رو باید ضرب یک چهارم کرد منظورت دایره کامله دیگه
منظورت اینه که برای دایره کامل حساب کنیم بعد یک چهارمش کنیم ؟؟؟؟
 

vahid_007_006

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
با این برداشت هایی که من از سوالت کردم درسته می شه لنگر دوم سطح برای یک دایره کامل چهار برابر یک ربع دایره است اونم برمی گرده به محاسبه انتگرال هاش

ولی مثلا این قضیه برای ممان اینرسی های دیگه صادق نیست مثلا Ixy برای دایره کامل صفره ولی برای ربع دایره مقدار داره و صفر نیست
 

khatereh_aaa

عضو جدید
با این برداشت هایی که من از سوالت کردم درسته می شه لنگر دوم سطح برای یک دایره کامل چهار برابر یک ربع دایره است اونم برمی گرده به محاسبه انتگرال هاش

ولی مثلا این قضیه برای ممان اینرسی های دیگه صادق نیست مثلا Ixy برای دایره کامل صفره ولی برای ربع دایره مقدار داره و صفر نیست

ممنون
 

(✿◠‿◠) Darya

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اوخیییییییی
چه خوشکل شده اسمت با این لبخند ملوس
خوبی عزیزم؟چه خبر؟
ممنونم ....سلامتی+بدبختی!!!!درس مکافات....نخوندن...نفهمیدن!!!
شما چ خبر؟
سلام مریم روبینا
خوبین؟
دلم براتون تنگ شده بود

سلام حامدخان مجهول
دل ما هم تنگیده بود
کجایی ؟؟؟نکنه رفتی سرکار؟؟؟
 

panjareh_hossein

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=6]من موندم یورو 2012 مهمتره یا امتحان
آخه چرا منو تو این موقعیت قرار میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
[/h]
 

200012

عضو جدید
درد دل دانشجویان/ فارغ النحصیلان دانشگاههای مناطق محروم ایران(ابادان.ماهشهرامیدیه)? ? مناطق محروم کل کشور

درد دل دانشجویان/ فارغ النحصیلان دانشگاههای مناطق محروم ایران(ابادان.ماهشهرامیدیه)? ? مناطق محروم کل کشور

با سلام و عرض احترام و خدا قوت خدمت مدیریت محترم .اینجانب دانشجوی رشته ترم 10 مهندسی شیمی گزایش گاز :) با کمال تاسف باید به عرضتون برسونم همانطور که خودتون مطلع هستید :(:(:(:(:(:(:(وضعیت اموزش/اساتید/و..............در دانشگاههای ازاد ایران اصلا مطلوب نیست و با ادامه این روند :mad::mad: بنده به عنوان دانشجوی رشته مهندسی شیمی(نفت.و تمامی گرایشهای ان) اینده شومی را برای فارغ التحصیلان این رشته پیش بینی میکنم...(اقای پیرجو اگر بخوام از مشکلات و با کمال تاسف نداشتن امکانات تخصصیو حتی معمولی برای دانشجوبان این رشته بویزه و الالخصوص دانشگاههایی ازاد مناطق محروم چه برای دانشجویان/اساتیدد /حرفی بزنم یا گلایه ای بکنم مطمنم فایدهای نخواهد داشت...امیدواریم :confused::confused::confused:مسولان دانشگاه ازاد و مسوولان ذیر ربط اقدامات لازم را درجهت حداقل بهبود وضیعت فعلی و این نا بیسامانیهای که سالایان سال است گریبانگیر دانشگاه ازاد کل کشور بخصوص برای دانشجویان این رشته های مهم دانشگاهی است را به عمل اورند. همانطور که اینجانب هم مطلع و اگاهید نتیجه ادامه این روند قطعا وبدون شک اتربیت نیروهای غیر متخصص و غیر کارامدی خواهد بود که قطعا صدمات غیر قابل جبرانی را با این صنایع ارزشمند و مهم کشورمون(صنایع نفت و گاز) خواهد زد و در اخر از شما این خواهش را دارم.اینکه تمامی صحبت های این بنده حقیر را که از طرف تمامی دانشجوبان/و حتی فارغ التحصیلان این رشته میباشد را به صمع ونظر مسوولان محترم دانشگاه از:mad::gol:اد برسونید.ممون و متشکر.امید پگاه .:):):):gol::gol:
 

FARAS

عضو جدید
کاربر ممتاز
با سلام و عرض احترام و خدا قوت خدمت مدیریت محترم .اینجانب دانشجوی رشته ترم 10 مهندسی شیمی گزایش گاز :) با کمال تاسف باید به عرضتون برسونم همانطور که خودتون مطلع هستید :(:(:(:(:(:(:(وضعیت اموزش/اساتید/و..............در دانشگاههای ازاد ایران اصلا مطلوب نیست و با ادامه این روند :mad::mad: بنده به عنوان دانشجوی رشته مهندسی شیمی(نفت.و تمامی گرایشهای ان) اینده شومی را برای فارغ التحصیلان این رشته پیش بینی میکنم...(اقای پیرجو اگر بخوام از مشکلات و با کمال تاسف نداشتن امکانات تخصصیو حتی معمولی برای دانشجوبان این رشته بویزه و الالخصوص دانشگاههایی ازاد مناطق محروم چه برای دانشجویان/اساتیدد /حرفی بزنم یا گلایه ای بکنم مطمنم فایدهای نخواهد داشت...امیدواریم :confused::confused::confused:مسولان دانشگاه ازاد و مسوولان ذیر ربط اقدامات لازم را درجهت حداقل بهبود وضیعت فعلی و این نا بیسامانیهای که سالایان سال است گریبانگیر دانشگاه ازاد کل کشور بخصوص برای دانشجویان این رشته های مهم دانشگاهی است را به عمل اورند. همانطور که اینجانب هم مطلع و اگاهید نتیجه ادامه این روند قطعا وبدون شک اتربیت نیروهای غیر متخصص و غیر کارامدی خواهد بود که قطعا صدمات غیر قابل جبرانی را با این صنایع ارزشمند و مهم کشورمون(صنایع نفت و گاز) خواهد زد و در اخر از شما این خواهش را دارم.اینکه تمامی صحبت های این بنده حقیر را که از طرف تمامی دانشجوبان/و حتی فارغ التحصیلان این رشته میباشد را به صمع ونظر مسوولان محترم دانشگاه از:mad::gol:اد برسونید.ممون و متشکر.امید پگاه .:):):):gol:


چقد غر میزنی؟درستو بخون...
:D
 

fbarani67

عضو جدید
کاربر ممتاز
داستان:

شخصی به یکی از مؤسسات همسریابی مراجعه کرد و گفت: "من به دنبال یک همسر می گردم. لطفاً به من کمک کنید تا همسر مناسبی پیدا کنم. "
مسئول مربوطه پرسید لطفاً خواسته های خودتان را بگوئید
- "خوشگل، مؤدب، شوخ طبع، اهل ورزش، با معلومات، خوب آواز بخواند، در تمام ساعاتی از روز که در خانه هستم و بیرون نرفتم بتواند من را سرگرم کند، وقتی به همدم احتیاج دارم برای من داستان های جالبی تعریف کند و هر وقت که خواستم استراحت کنم ساکت باشد.
مسئول مؤسسه با دقت به حرف های او گوش کرد و در پاسخ گفت فهمیدم. شما به تلویزیون احتیاج دارید.
نتیجه:
مثلی هست که می گوید زوج بی نقص از یک زن کور و یک مرد کر درست شده است، زیرا زن کور نمی تواند خطاهای شوهر را ببیند و مرد کر قادر به شنیدن غرغرهای زن نیست. بسیاری از زوج ها در مراحل اول آشنائی کور و کر هستند و رؤیای یک رابطه بی نقص را می بینند. بدبختانه، وقتی هیجان های اولیه فرو می نشیند، بیدار می شوند و متوجه می شوند که ازدواج به معنی بستری از گل های رُز نیست و آن زمان کابوس آغاز می شود.

 

fbarani67

عضو جدید
کاربر ممتاز
حرف درست
داستان:

یک خانم و همسر میلیونرش از برج نیمه سازشان بازدید می کردند که یک کارگر آن زن را دید و فریاد زد: "مرا به یاد میاوری؟ من و تو در دوران دبیرستان با هم دوست صمیمی بودیم ."
در راه بازگشت به خانه شوهر به طعنه با همسرش گفت: " شانس آوردی که با من ازدواج کردی وگرنه الآن زن یک عمله و کارگر شده بودی."
همسر پاسخ داد: " بر عکس، تو باید قدر ازدواج با من را بدانی. وگرنه الآن او میلیونر بود ، نه تو."
نتیجه:
یک ضرب المثل چینی می گوید: " یک حرف می تواند ملتی را خوشبخت یا نابود کند".
بسیاری از روابط به دلیل حرف های نابجا گسسته می شوند. وقتی یک زوج خیلی صمیمی می شوند دیگر ادب و احترام را فراموش می کنند. ما بدون توجه به اینکه ممکن است حرفی که می زنیم طرف را برنجاند هرچه می خواهیم می گوئیم.
در اکثر مواقع چنین بگو مگوهایی تخم یک رابطه بد را می کارد. مثل یک تخم مرغ شکسته، که دیگر نمی توانید آن را به شکل اول در بیاورید.

 

fbarani67

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیرمرد و دخترش دهقان پیر، با ناله می‌گفت: ارباب! آخر درد من یکی دو تا نیست

با وجود این همه بدبختی، نمی‌دانم دیگر خدا چرا با من لج کرده
و چشم تنها دخترم را«چپ» آفریده است؟! دخترم همه چیز را دو تا می‌بیند.
ارباب پرخاش کرد و گفت: بدبخت! چهل سال است نان مرا زهر مار می‌کنی!
مگر کور هستی، نمی‌بینی که چشم دختر من هم «چپ» است؟!
دهقان گفت: چرا ارباب می‌بینم … اما … چیزی که هست،
دختر شما همه‌ی این خوشبختی‌ها را «دوتا» می‌بیند

… ولی دختر من، این همه بدبختی را … !
 
بالا