مقابله جدید توکلی با دولت

esmikhani.m

عضو جدید
علی اکبر جوانفکر در اقدامی شتاب زده در مقام دفاع از اقدام جنجالی اخیر دولت، امروز در سرمقاله روزنامه ایران تحلیل خود را از اظهارات دیروز احمد توکلی در صحن علنی مجلس را اینگونه بیان کرده است:

در ادامه هم با خود گفت كه راستي اسمش محمد حسن است نه رضا اما حيف كه ديگر دير شده بود.

طنز فوق در متن خود از واكنش شتابزده و غيرمنطقي برخي افراد نسبت به شنيده‌ها حكايت مي‌كند. اين دسته از افراد بدون درنگ و تأمل، درباره مسائل مختلف از خود واكنش نشان مي‌دهند، با سرعت موضعگيري مي‌كنند و حتي به حرفي كه مي‌زنند، اهميتي نمي‌دهند، بلكه بيش از هر چيز تمايل دارند به عنوان نخستين نفر درباره يك موضوع خاص سخن گفته باشند. آنها فكر مي‌كنند كه با اين كار ديگران را تحت تأثير نظر و ديدگاه خود قرار داده‌اند. تصورشان اين است كه افراد خيلي مهمي هستند زيرا به اين باور رسيده‌اند كه با واكنش فوري خويش، به رويدادها جهت مي‌دهند و نامشان همراه با حرفي كه زده‌اند بر سر زبانها مي‌افتد.

نكته جالب آن است كه پس از روشن شدن حقايق، حاضر به پذيرش خطاي خود و عذرخواهي از ديگران نيز نمي‌شوند، هزار عذر و بهانه مي‌آورند و آسمان و ريسمان را به هم مي‌بافند تا به زعم خود ديگران را نسبت به اشتباهي كه كرده‌اند توجيه كنند.

يكي از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي كه به تجربه اثبات شده است، هر جا بيرق مخالفت با دولت مظلوم احمدي‌نژاد برافراشته شود، او نخستين نفري است كه آنجا حضور پيدا مي‌كند، نسبت به انتصاب آقاي محمد شريف ملك‌زاده به عنوان معاون اداري - مالي وزارت امورخارجه، واكنشي شتابزده و بدون تامل از خود نشان داده است.

آقاي احمد توكلي رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس روز يكشنبه در صحن علني مجلس،طي تذكري كه به اين انتصاب مربوط مي‌شد، گفت: كساني در حال پست گرفتن در كشور هستند كه دلال سرمايه‌داران بي‌ديني هستند كه براي يك بچه‌شان يك ساعت به قيمت ۴۵ ميليون تومان خريداري مي‌كنند و براي دو پسرشان بنز مي‌خرند به قيمت ۱۶۰ ميليون تومان. اما اين فرد مي‌شود معاون وزير!

آقاي توكلي كه در محافل رسانه‌اي از ايشان به عنوان آقاي متناقض نام برده مي‌شود، در حالي خريد ساعت 45 ميليون توماني و بنز 160 ميليون توماني را به پسران! آقاي ملك‌زاده نسبت داده است كه معاون جديد وزير امورخارجه اصولاً هيچ فرزندي ندارد. البته دور از ذهن نيست كه آقاي توكلي پس از مواجه شدن با اين حقيقت، اظهارات خود را به نحوي توجيه كند.

اين نماينده محترم مجلس علاوه بر اين نسبت بي‌اساس، مطالب ديگري نيز در ارتباط با يك مقام مسئول در دستگاه ديپلماسي كشور مطرح كرده است كه جاي تأمل بسيار دارد.

‌او مي‌گويد: من به وزير خارجه گفتم چرا اين كار را انجام مي‌دهي كه او گفت من سند ندارم. به او گفتم «برو قوه قضائيه و وزارت اطلاعات سند بگير.»

به اين ترتيب آقاي توكلي به‌طور غيرمستقيم مطالب بي‌اساس و دروغين نسبت داده شده به پسران! آقاي ملك‌زاده را به اطلاعات دريافتي از قوه قضائيه و وزارت اطلاعات منتسب كرده است! اينك نوبت دستگاه قضايي و وزارت اطلاعات است كه اقدام به شفاف‌سازي و رفع شبهه كنند. به هيچوجه قابل پذيرش نيست كه اين دو دستگاه مهم و حساس كشور چنين اطلاعات بي‌اساسي را در اختيار آقاي توكلي قرار داده باشند.

فقط در صحن علني نبود كه صداي مخالفت آقاي توكلي از تريبون مجلس شنيده شد، نام او در فهرست نخستين كساني به ثبت رسيد كه طرح استيضاح وزير امور خارجه را به دليل همين انتصاب امضا كرده بودند.

قرار است بزودي همايش بين‌المللي مبارزه با تروريسم با حضور سران و مقامات برجسته خارجي در تهران برگزار شود و وزارت امورخارجه عهده دار مسئوليت سنگيني در اين زمينه است. براستي كساني كه در تلاش هستند تا با دخالت‌هاي غيرقانوني در تصميم گيريهاي اجرايي كشور، آسياب دشمن را گرم نگه دارند، به چه چيزي مي‌انديشند؟ شايد كمتر كسي ترديد داشته باشد كه استيضاح وزير امور خارجه در آستانه اين اجلاس مهم بين‌المللي، بيش از همه، تروريست‌هايي را خوشحال خواهد كرد كه در نتيجه دستاوردهاي مهم اين اجلاس، بايد در سطح منطقه و جهان به انزوا كشيده شوند.

امروزه بسياري از كشورها در منطقه خاورميانه در التهاب و شور قيام به سر مي‌برند و دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامي نيز همه توان خود را به ميدان آورده‌اند تا مانع از تحقق اراده و خواست ملتهاي مسلمان بشوند. وزارت امورخارجه خط مقدم مجاهدت ملت ايران در مسير عدالت خواهي و همراهي و همصدايي با ساير ملتهاي منطقه محسوب مي‌شود.

استيضاح وزير امور خارجه كه هنوز چند ماهي از آغاز تلاش همه جانبه و خستگي ناپذير او در عرصه بين‌المللي سپري نشده است، به منزله دادن آدرس غلط به چه كساني است؟ از كساني كه همواره با شتابزدگي و هيجانزدگي دست به اقدام و موضعگيري مي‌زنند بايد پرسيد كه اين تذهبون؟
منبع
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
وای خدایا... طوری از استیضاح یه وزیر حرف می زنن انکگار حکم الهی غلط شده... وزیره دیگه...خدای نکرده پیغمبر که نیست... نماینده ای که اختیار نداشته باشه یه وزیرو استیضاح کنه که نماینده نیست...
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
كساني در حال پست گرفتن در كشور هستند كه دلال سرمايه‌داران بي‌ديني هستند كه براي يك بچه‌شان يك ساعت به قيمت ۴۵ ميليون تومان خريداري مي‌كنند و براي دو پسرشان بنز مي‌خرند به قيمت ۱۶۰ ميليون تومان. اما اين فرد مي‌شود معاون وزير!
برداشت من این بود که دلال یکیه، سرمایه دار بی دین یکی دیگه!!!:surprised:
:w05:
 

esmikhani.m

عضو جدید
وای خدایا... طوری از استیضاح یه وزیر حرف می زنن انکگار حکم الهی غلط شده... وزیره دیگه...خدای نکرده پیغمبر که نیست... نماینده ای که اختیار نداشته باشه یه وزیرو استیضاح کنه که نماینده نیست...

بابا اینم میره پیش بقیش.....
رحیمی معاون اولش تو قوه قضاییه پرونده داره.....
جرات ندارن کاریش کنن.
 

alireza-1991

عضو جدید
این کوتوله ها ی اقتدار گرا اینقدر فشار اوردن تا ملک زاده استعفا داد

درود بر مهندس مشایی
 

esmikhani.m

عضو جدید
این کوتوله ها ی اقتدار گرا اینقدر فشار اوردن تا ملک زاده استعفا داد

درود بر مهندس مشایی

البته طرف پرونده داره تو قوه قضاییه.......
من با 2 تا قضییه مشگل دارم آیا این با شعار ساده زیستی دولت منافات نداره......
2-اینکه چرا فقط همین یکی ...................چرا رحیمی معاون اول رو جرات ندارن کاریش کنن....
 
بالا