دعواي ايران اير و پيرزن 70 ساله بالا گرفته

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نوه پيرزن 70 ساله درگزي گفت: ايران اير به عنوان اينكه مادربزرگم اعتبار 50 ساله آنها را زير سئوال برده خواستار پرداخت غرامت از سوي وي شده است.

مجيد دبيريان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: عربستان سعودي به دليل سهل‌انگاري ايران‌اير مبلغ 3 هزار ريال سعودي اين شركت را جريمه كرده است كه آنان نيز ما را متضمن اين خسارت دانسته‌اند.

نوه پيرزن 70 ساله درگزي افزود: علاوه بر اين جريمه شركت هواپيمايي ايران اير هزينه بليت از مشهد به مدينه و از جده به ايران را از مادربزرگم مطالبه كرده‌اند.

وي ادامه داد: ما معتقديم كه دليل اصلي اين سهل‌انگاري خود ايران اير بوده زيرا مادر بزرگ بنده در نهايت سادگي و بدون نيت سوء خواستار به جا آوردن اين سفر بوده است.

دبيريان با اشاره به اينكه مادر بزرگش كارت پرواز نداشته خاطرنشان كرد: باوجود اينكه وي به ميهمان‌دار گفته است شمارۀ صندلي ندارم، ميهماندار جاي خالي كه موجود بوده را نشان داده و او را به آن صندلي هدايت كرده است.

وي تصريح كرد: بعد از شكايت ايران‌اير ما هم شكايتي را تنظيم كرديم مبني بر اينكه به علت سهل‌انگاري مسئولان ايران‌اير ما و خانواده‌مان دچار فشار رواني و استرس شديدي به خاطر غيبت مادربزرگمان شديم.

دبيريان افزود: اين موضوع قابل توجيه نبوده و انصاف نيست كه اين تقصير را گردن يك پيرزن 70 ساله بيندازيد.
وي در مورد نحوه اطلاع آ‌ن‌ها از سفر مادربزرگشان به مدينه گفت: بعد از اينكه نيمه شب (جمعه) مطلع شديم مادر بزرگم بعد از ظهر جمعه 14 آبان‌ماه درگز را به سمت مشهد ترك كرده و هنوز به منزل ما در مشهد مراجعه نكرده به پليس اطلاع داديم.

نوه پيرزن 70 ساله اظهار داشت: ما همچنين بيمارستان‌هاي درگز، مشهد و حتي قوچان را نيز استعلام كرديم و تصادفات جاده‌اي را نيز بررسي كرديم تا شايد ردي از او به دست آوريم كه موفق نشديم.

وي در مورد نحوه اطلاع آن‌ها از حضور مادربزرگشان در مدينه خاطرنشان كرد: در روز شنبه ساعت 8 و 15دقيقه صبح بود كه از بعثه رهبري واقع در مدينه با ما تماس گرفتند و مشخصات مادربزرگشان را دادند كه ما در ابتدا فكر كرديم شايد اشتباهي رخ داده يا كسي خواسته با ما شوخي كند.

دبيريان در ادامه تصريح كرد: ولي بعد از اينكه شماره تلفن را كنترل كرديم متوجه صداقت اين سخنان شديم و باورمان نمي‌شد كه چگونه مادربزرگمان توانسته بدون اطلاع ما به مدينه عزيمت كند.

نوه پيرزن 70 ساله درگزي در مورد اقدامات آنان بعد از مطلع شدن از اين جريان گفت: نخستين اقدام ما اين بود كه پاسپورت جديد او را به استانداري برديم تا از آن طريق پيگير موضوع شويم.

وي در ادامه افزود: در استانداري معاون استاندار با آقاي مجردي در مدينه تماس گرفتند و ايشان مطلب را تأييد كرده و گفتند كه مقامات عربستاني به خاطر عدم داشتن ويزا خواستار برگرداندن مادربزرگ به ايران شده‌اند.

دبيريان گفت: ما حتي تلاش كرديم از طريق كنسولگري ايران در مدينه اين موضوع را پيگيري كنيم تا براي وي ويزاي عربستان صادر شود.

وي خاطرنشان كرد: باوجود تلاش‌هايي كه كنسولگري ايران براي ماندن مادربزرگم در مدينه داشتند اما مسئولان ارشد سعودي به دليل اينكه غير قانوني وارد كشورشان شده است ماندن او را در عربستان نپذيرفته و ويزا برايش صادر نكردند.

وي اظهار داشت: شايد اگر اين موضوع از طريق سفراي ايران و عربستان پيگيري مي‌شد نتيجه بهتري حاصل مي‌شد و اين سفر روحاني كه بدون هيچ‌گونه سوء نيتي و با صفا و سادگي دل يك پيرزن آغاز شده بود و با قرباني كردن يك گوسفند در قربانگاه حاجيان به پايان مي‌رسيد.

دبيريان در پايان از سفر مادربزرگش به سرزمين وحي در سال آينده ابراز اميدواري كرد و گفت: اميدوارم با توجه به سن بالاي او و اتفاق ناخوشايندي كه برايش پيش آمد با عنايت پروردگار و مساعدت مسئولان كشوري بتوانيم در سال آينده وي را به اين سفر معنوي و روحاني راهي كنيم.
 

paeeizan

اخراجی موقت
نوه پيرزن 70 ساله درگزي گفت: ايران اير به عنوان اينكه مادربزرگم اعتبار 50 ساله آنها را زير سئوال برده خواستار پرداخت غرامت از سوي وي شده است.
.
.
.
پناه بر خدا ........
 

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نوه پيرزن 70 ساله درگزي گفت: ايران اير به عنوان اينكه مادربزرگم اعتبار 50 ساله آنها را زير سئوال برده خواستار پرداخت غرامت از سوي وي شده است.
.
.
.
پناه بر خدا ........
مادر بزرگ آدم رو تو روز روشن ميدزدن ... ادعاي خسارت هم دارن:confused::confused:
 

آتشگاه

عضو جدید
منکه باورم نمی شه یه پیرزن از جلوی دو تا گیت کنترل پاسپورت و هویت رد شده باشه و کسی اونو ندیده باشه:eek::eek::eek:
یه کاسه ای زیر نیم کاسه اس
 

mehdipesse

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نه خداوکیلی مهدی نظرت چیه ؟
چطور یکی می تونه از دو گیت پروازی بدون توجه رد بشه/
خب وقتی شلوغ باشه دیگه دقت نمیکنن به کارت پرواز و رد شده
ضمنا اون عوضی سوار شده قرار بوده سوار یه هواپیمای دیگه بشه
 
بالا